Skoči na vsebino

Mazda Manual


Tich

Priporočeno sporočilo

Bi mi lahko to poslal po po?ti na cd-jih ali na kak drug na?in in to objavim na internetu?

ja... po?lji mu :D !

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sm ?e ugotovil zakaj ne dela v win xp, mora? nasnemati v system32 tri faile ki jih potegne? dol z interneta da lahko win deluje v 16-bitnem na?inu.

 

Zadeva ?e deluje, samo v?asih kaj zablokira .Haynes manuali so dosti bolj?i meni kot ti mitchell.Tisto je vse v pdf nareto, tu pa v?asih kaj ne dela kot treba pa slik ni v besedilu.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz mam pa Mazda 6 training manual v pdf obliki (ampak samo za benz. modele) ce koga zanima povejte.

Za dizel mam pa v staromodni obliki :)

 

fajl je velik 3.2MB

Mene zanima za diesel :D Kolk pa je teh papirjev (100, 200listov???)

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tnx

 

zaenkrat ?e ne rabim, bom pa pogledal, ?e se da dobit kje na internetu v angle??ini, ker moja nem??ina je nekje v stilu: "Sprechen sie Deutsch?" , "...ja aber sehr small" ;):D

 

?e pa ne najdem, te bom pa res prosil, da mi posodi?, da si sfotokopiram in prinesem nazaj.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...
  • 8 let kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Do konca napoolnjene baterije so pod višjo napetostjo med elektrodami,in so za to kemično veliko bolj aktivne...po domače-ne paše jim biti napolnjene. To je tudi razlog,za kaj jim pada kapaciteta,če jih zmeraj polniš do konca.   Seveda je najlažje trditi...ja ti grki nimajo pojma...ker ti pač paše v agendo...   Ali npr....ko sem pred kratkim dobival ali kupoval baterije za orodje...ena "črtica" od štirih...edino pravilno! Tudi tako...določeni polnilci za LiIon baterije imajo funkcijo za skladiščenje baterije,in jih ne polni do 100%,ampak največ 75%.
    • Morda so se ga pa malo ustrašili, nekaj je poškodovanih, ostalo je pa krivo še nekaj neresnosti organizatorja in sponzorjev.... 🤔😉
    • Res globok poklon maestru za tole predstavo, k je povozil vse.   Da ne bo narobe razumljeno, kar bom napisal v nadaljevanju, saj nikakor ne spremeni nič v zvezi z njegovim dosežkom. Tale Giro postaja drugorazredna dirka, saj razen Pogačarja, ki je številka ena so uspeli naslednjega po rangu na dirko dobiti šele 25. kolesarja sveta. Človek bi pričakoval vsaj še 10 kolesarjev v rangu vmes.   Tako, da očitno Tour ostaja liga zase, Vuelta nekje zadaj, Giro pa, če se bo tako nadaljevalo bo težko upihnil 110. rojstni dan. Se bodo morali Italijani krepko zamisliti kako naprej in kako spet bolj popularizirati Giro.
    • V grcij jest se nism vidu, niti ne poznam nobenga k bi kadarkol podrsov ko gre na trajekt.    Mogoce je res 40% precej debilen predpis, ampak, prej bos pogasil baterijo s 40% kot pa 100%
    • Nova metoda zmečkljivih con... 😁 Bolje tako kot jo imeti na kolenih...👍 😉
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.