Skoči na vsebino

Mazda 6 2002

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Kar se motornih zadev ti?e; predvsem ?imprej menjat neke bakrene podlo?ke pri injektorjih in pa REDNO ?i??enje cedil?ka na karterju.

 

Kar se karoserijskih delov ti?e, pa ima? precej velike mo?nosti, da ti bodo kmalu za?eli rjaveti zadnji blatniki in spodnji robovi (vseh) vrat avta.

 

P.S. - ker nisem specialist za dizel motorje, predlagam tudi kratek pregled rubrike Te?ave, stro?ki in vzdr?evanje. :aaaaa:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Kar se karoserijskih delov ti?e, pa ima? precej velike mo?nosti, da ti bodo kmalu za?eli rjaveti zadnji blatniki in spodnji robovi (vseh) vrat avta.

+pragovi+okoli zadnjih lu?i.

 

Menjavo podlo?k injektorjev je potrebno izvesti skupaj s ?i??enjem cedila v karterju. Kolikor vem, potem po zamenjavi podlo?k injektorjev cedilo ni ve? v tak?ni nevarnosti zato ga naj nebi bilo potrebno o?istit pri vsaki menjavi olja.

Ena od napak je tudi skurjen motor?ek za nastavitev vi?ine snopa ?arometov iz kabine - velja za ?aromete z navadnimi ?arnicami.

 

?e nebi bilo tiste kur?eve rje, je to kar vzdr?jiv avtomobil. Moj ima 270Kkm in nisem imel kak?nih ve?jih posegov razen 2 injektorja sem zamenjal in pa sklopko z dvomasnim vztrajnikom pri 250Kkm je bilo potrebno zamenjat, kar pa se lahko ?e smatra kot normalna obraba.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

jest mislem da je vse odvisno kako se vzdr?uje avto zdej ?e ga zanemari? se ti prej al slej vse vrne je pa seveda tud odvisno od prsj?njih lastnikov zdej ?e gledamo rabljeno vozilo eni so v tem prav malomarni kar se ti?e servisov vzdr?evanja itd.. ( moja izku?nja kupu avto vanj pa vlo?u ?e 4000? in to samo v motor )

Napisano

Ko si enkrat vlo?il 4.000? samo v motorne zadeve, pol pa res lahko govorimo o var?ni (dizla?ki) vo?nji ja. :(

 

Mene osebno bo te?ko kdo prepri?al, da bi se mi za mojih 36.000km na leto (cca.) bolj spla?alo namest LPG-ja vozit dizla, RAZEN ?e bi bil Golf IV SDI, tle pa ne upam ugovarjat. :jezicek::hohoho:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ko si enkrat vlo?il 4.000? samo v motorne zadeve, pol pa res lahko govorimo o var?ni (dizla?ki) vo?nji ja. :(

 

Mene osebno bo te?ko kdo prepri?al, da bi se mi za mojih 36.000km na leto (cca.) bolj spla?alo namest LPG-ja vozit dizla, RAZEN ?e bi bil Golf IV SDI, tle pa ne upam ugovarjat. :jezicek::hohoho:

 

pa tut s temle se vozi? zlo pocei :P

 

Objavljena slika

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po moje še dlje. Moja prejšnja Mazda ni bila nikoli pacana s kakršnokoli svinjarijo, je bila skos parkirana zunaj pod milim nebom, 270kkm in 11 let pa razen rahle površinske rje ni bilo nič drugega. Edino kar je rja pojedla so bili kovinske zaščite zadnjih amortizerjev, ampak tisto ne bi zaščitila ta packarija. Tko al tko pa je pri teh letih/kilometrih skoraj to že potrošni materjal
    • Dvomim, pravi da pod obremenitvijo slabo potegne... v vrhniški klanec. Takrat je samo za božat po kolenu. 
    • Ne samo to, Kitajci skoraj ne prodajajo rabljene, ker jih nihče ne kupi. Vedo, da je to crap in dokler je v garanciji ok, pol pa smetišče kliče. Ne pričakovat, da bo v EU pa nekdo kupil rabljenega kitajca brez podpore in rezervnih delov.   Aja pa še to, tale trik s fiktinimi registracijami... ti avti ki so registrirani in zdaj ekološko počivajo nerabljeni, sploh nimajo notri ne baterij in navadno tudi elektromotorjev ne. Se pravi so stroški izdelave tako nizki, da enostavno samo s subvencijami države zaslužijo. Kitajc je lopov, zapomnite si to.    Sicer je pa možakar lepo povedal kaj si misli o kupcih kitajskih avtov in ima kar prav.   Ko kupiš, kitajski tekstil, orodje, tehniko so navadno zneski tako nizki, da se ni glih za sekirat, če se nategneš, pri avtu pa četudi stane "samo" 15k€ je pa to velik udarec, če ugotoviš, da si se nategnil.
    • Te čisto razumem. Ampak za tak avto res ne morem dat realne cene, ker ne vem kakšna je 😐 Imam ga enajsto leto. In kolikor sem dal takrat zanj, je realno odslužil in je potem za na odpad.  Ampak po drugi strani se pa z njim boljše pelješ kot z novim avtom za 30 - 40 tisoč.
    • In vožnja 110/uro po avtocesti.😊 Verjamem.Sicer pa gre jutri naročit avto To je rešeno. Bobvsaknimelnv redu, moderen motor v avtu. Če bi hotel starega bi obdržal 6-ko. Sem ga moral podučiti, ker o benzinarjih ni imel pojma. Mi bo še hvaležen. 😉 To je že drugi, ki sem ga rešil. Prvi čaka na svojo cx30 - x186  naš bobnar. Hočejo imeti pač najboljše.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.