Skoči na vsebino

Power box


igorml

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 55
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Pomenijo jakost delovanja oziroma kolk je mo?an poseg v delovanje injektorjev. ?e bo? nastavil previsoko ti bo pri vi?jh obratih in pmo?nem pospe?evanju "zalilo" ma?ino in naenkrat bo mo? padla saj bo premo?na me?anica glede na koli?ino zraka, ki ga spravi v motor. ?e posebej se to pozna, ?e se ravno takrat izvaja faza DPF regeneracije, ki potrebuje ?e dodatne zrak za izvajanja vbrizga goriva v izpu?nem ciklu in v?ig tega v samem DPF-ju.

 

V ve?ini primerov je najbolj optimalna nastavitev izbira 4 ali 5.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sorry malo sem zasledil temo in ne vem to?no kaj je ta power box in ?emu slu?i, ker me zanima pa spra?ujem vaju ...

 

+ 25KM :hudicek:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V vednost kam Box, ki sem jih ve?ini naro?il vse pa?e brez problema - CRD2 Digital

Tudi na BT-50 :cheers:

Objavljena slika

Cene za nas, kot nekateri veste so veliko veliko ugodneje. Napisani so deklarirani prirastki, a bi rekel da realno vzamemo 80% tega.

 

Seveda pa pa?e tudi na druge znamke s CR Turbo dizlom, le kabel se menja za cca 40?

 

Pa?e tudi CD140 in CD129 2.2 preverjeno, samo nemcu se ne da apdejtat tabel...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni so na AS mazdi dejali, da mi lahko ?ipajo mazdo ( oziroma vgradijo powerbox) in mi ?e velja garancija. Sam sem skepti?en do teh powerboxov. Ima kdo malo ve? izku?enj s tem, gre za M3 1.6d letnik 2012. Cena naj bi bila prek 600e kar se mi tudi zdi drago.

 

Prosim za kak?ne nasvete okoli powerboxa oz ?ipanja ampak pomembno je, da mi garancija ostane.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Powerbox ne skodi nic avtu, jaz sem z njim naredil 50.000 km, brez vsakega problema. Imam pa digitalnega in sem za njega placal 150 evrckov. Kar se tice garancije, pa ni panike, ker ga v eni minuti odklopis, brez vsake posledice. Pri cipanju pa je malo drugace, centrala si zapisuje vsak prepis, tako da se na servisu vidi da je bila prepisana. Gre pa avto boljse ce je cipan kot z boxom, ker se pri cipanju koregira vec parametrov...

www.gistel.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni so na AS mazdi dejali, da mi lahko ?ipajo mazdo ( oziroma vgradijo powerbox) in mi ?e velja garancija. Sam sem skepti?en do teh powerboxov. Ima kdo malo ve? izku?enj s tem, gre za M3 1.6d letnik 2012. Cena naj bi bila prek 600e kar se mi tudi zdi drago.

 

Prosim za kak?ne nasvete okoli powerboxa oz ?ipanja ampak pomembno je, da mi garancija ostane.

 

Powerbox odstranis in je avto stock. Ce najdejo drug sw v avtu (cipiranje si gotov)

Cipiranje pa je strup za dpf - vprasaj icemana

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Powerbox odstranis in je avto stock. Ce najdejo drug sw v avtu (cipiranje si gotov)

Cipiranje pa je strup za dpf - vprasaj icemana

 

Za dpfvje strup oboje, ker v obeh primerih dviga? koli?ino nafte in posledi?no s tem dpf trpi....

www.gistel.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za dpfvje strup oboje, ker v obeh primerih dviga? koli?ino nafte in posledi?no s tem dpf trpi....

 

Nas je vec kot 10 dpfjarjec ze a z nastavljivim boxom. Nobenih problemov ravno zaradi prirejenih nastavitev

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

second that motion ... je kaj narobe ? :D

 

V bistvu ?e ne ko pa bo .... :o

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • 2.3 mašina je imela 3-4 iteracije. Zadnja je z redno menjavo olja ok. Prvim so pokale glave, ker so se luknjice zamašile, ki so med cilindri olje prepuščale, zadnja je baje sloted.   Ampak to so vse 2.3 280 mašine. In servisi nimajo pojma, ko to vprašaš.   Imam 1.5 3 cilindra in od MY2020 ima oljno črpalko gnano z mokrim jermenom in ne zobnikom. Baje penlo olje ob objestni vožnji in je lahko brez olja obstala. Na servisu nič ne vejo o tem.   Pri obeh mašinah zna bit še problematičen carbon built up, ampak ot imajo Mazde baje podoben problem.
    • Kje so časi RS Coshwort-a, potem bi bila odločitev logična....moj glas gre ST, ki je res stroj, če res rabiš 280km....kdaj jih bos uporabil je drugo vprašanje....glede zanesljivosti bi pa zih vzel Mazdo, ceprav verjetno je Ford ST program drugacna serija kot ostalo @godlike bo verjetno vedel....
    • Pa dam tudi jaz eno sliko kar tako:     Ta čas, ko nekateri glancate svoje Mazge in ko jim drugi naročate tablice, ta tretji z Mazgami uživamo v potovanjih...
    • Focus za družinsko kočije se mi zdi ravno prav z 182 konji. ST je pač brutaln. Pa se je prodajal samo 1.5 leta. V Sloveniji so najbolj redka mašina.
    • Plastike na CX30 me ne motijo ,če je siva barva avtomobila..,če pa je bela me pa motijo preveč in bele ravno zaradi teh plastik nebi imel..,Ko bi lahko dal motor od fokusa v CX30 😃
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.