Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

Sem nov na tem forumu in ?e ponavljam temo se ?e v naprej opravi?ujem.

 

v glavnem; Sem lastnik Mazde 6 combi letnik 2003 in do nedolgo nazaj sem bil ve? kot zadovoljen. Zelo malo popravil in pri 300k+km je motor ?e vedno sve? in posko?en, sicer ne tako kot pred desetimi leti, ampak ?e kar zadovoljivo.

Problem pa je ker mi je v zadnjem letu za?ela zelo rjavet, prakti?no ni mesta na avto kjer se ne bi videle pikice, blatniki (predvsem zadnji), pragovi in robovi vrat pa so katastrofalni.

Se pa od kar sem opazil rjavenje bodem z Mazdo (avto hi?ami), ker mi no?ejo priznati garancije na rjavenje. Razlog, ki ga navajajo je, da avo ni bil vedno servisiran na uradnem Mazda servisu. Sam sem mnenja, da redni servisi nimajo nikakr?ne veze s plehom in bi garancija morala veljati.

 

Mogo?e ima kdo podobne izku?nje in za vsak nasvet, odgovor bi bil zelo hvale?en

 

Kristjan

Napisano

To je sicer delno res - drugi del resnice pa je v tem, da bi ti morali na rednih servisih kontrolirati rjo in temu primerno tudi odreagirati. ?e pa? nisi bil na poobla??encih nih?e tega ni kontroliral. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

To je sicer delno res - drugi del resnice pa je v tem, da bi ti morali na rednih servisih kontrolirati rjo in temu primerno tudi odreagirati. ?e pa? nisi bil na poobla??encih nih?e tega ni kontroliral. :ne vem:

 

No tudi na pooblascenih servisih niso glih vesci kontroli rje,kar se pa tice pogojevanja garancije z servisi je pa zame popoln nateg kot sem ze nekje napisal,in jih je lahko sram da avto takega ranga vsebuje po nekaj letih vec rje kot zdravega pleha.

banner1ydl6.jpg
Napisano

Pozdravljeni,

Trenutno ?e ?akam odgovor na dopis, v vseh prej?njih debatah z njimi, pa nisem dobil konkretnega dogovora, zakaj je garancija vezana na redne servise.

Se vsekakor oglasim ko bom dobil konkretne odgovore

 

LP

Napisano

sem dobil odgovor. ?e? da na rednih servisih vedno pregledajo tudi karoserijo in po potrebi ukrepajo.

Zanimivo pa je to, da sem do leta 2009 vozil avto na redne servise, pa mi niso niti enkrat opomnili glede garancijskih pogojev. Mi je pa eden od lastnikov ene od avtohi? v?eraj povedal, da do leta 2006 niso komplicirali in so priznavali garancijo za rjavenje ne glede kje je bi avto servisiran. Toda ker so imeli zaradi slabega pleha preve? stro?kov so si pa? omislili omejitev, ki so jo vezali na redne servise.....

 

.... po eni strani sem/sem bil zelo zadovoljen z Mazdo, ampak me nekak mineva volja zanjo in bom v bli?nji prihodnosti verjetno presedlal kam drugam.

Napisano

 

 

.... po eni strani sem/sem bil zelo zadovoljen z Mazdo, ampak me nekak mineva volja zanjo in bom v bli?nji prihodnosti verjetno presedlal kam drugam.

 

Ne verjamem, da je kje druga?e, ?e ni ?templjev.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ne verjamem, da je kje druga?e, ?e ni ?templjev.

 

 

je pa druga?e dejstvo, da 10 let star avto tega razreda ni popolnoma zarjavel

Napisano

je pa druga?e dejstvo, da 10 let star avto tega razreda ni popolnoma zarjavel

 

?udno.Moja je letnik 2004 pa nima niti pikice rje.Tok tok na les.

Aja, vedno je bila na obali. ;)

 

 

Napisano

?udno.Moja je letnik 2004 pa nima niti pikice rje.Tok tok na les.

Aja, vedno je bila na obali. ;)

 

vi nimate slanih cest :D

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

te ?isto razumen kristt...enako je bilo pri meni..leta 2007 so mi na moji 6-ki, l. 2003, kao zrihtal rjavino na blatnikih in vratih prtlja?nika...naj bi ?lo za serijsko napako pri prvih letnikih mazde6...no zrihtal so za en drek, ker je ?e ?ez eno leto spet ven udarilo...sem ?el pokazat in so rekli, ni? ne skrbi, to je kao skrita napaka mazde in ne glede na to kje ga bo? servisiral in koliko bo avto star bo mazda to popravljala...do takrat je bil avto servisiran na uradnih servisih, potem pa ve? ne. ?e bi vedel, da me bodo zajebal, bi ga pa? ?e enkrat peljal na uradni servis, da mi dajo tisti ?ig in lahko reklamiram...jaz naivko sem seveda verjel in ko sem imel te rje zadosti, pa? ?akal sem da mine zima, sem se oglasil pri njih, kjer pa so me gladko zavrnili...NE, ker nima? ve? po?templane servisne...pa saj ste rekli, da je skrita napaka...NE VEM O ?EM GOVORITE, MAZDA V VSEJ SVOJI ZGODOVINI NI IMELA SKRITE NAPAKE...to se je dogajal na interclassovem servisu na tr?a?ki...probal sem ?e na servisu v btc, ista zgodba...nazadnje sem klical uvoznika na dolenjski cesti in mal da me ni poslal u k...po eni strani se mi ne da ve? s tem ukvarjat, ker bom avto itak proidal, v stanju kakr?en pa? je, po drugi pa mi grejo teli na?i prodajalci in kvazi zastopniki na ?ivce, tako da bi najraje napisal eno pismo direkt na sede? mazde in jim posikal to rjavino in povedal da majo za en k...servisno mre?o v sloveniji...mogo?e ne bi blo slabo, ?e bi nas bilo ve? in da jim jebemo m...

Napisano

te ?isto razumen kristt...enako je bilo pri meni..leta 2007 so mi na moji 6-ki, l. 2003, kao zrihtal rjavino na blatnikih in vratih prtlja?nika...naj bi ?lo za serijsko napako pri prvih letnikih mazde6...no zrihtal so za en drek, ker je ?e ?ez eno leto spet ven udarilo...sem ?el pokazat in so rekli, ni? ne skrbi, to je kao skrita napaka mazde in ne glede na to kje ga bo? servisiral in koliko bo avto star bo mazda to popravljala...do takrat je bil avto servisiran na uradnih servisih, potem pa ve? ne. ?e bi vedel, da me bodo zajebal, bi ga pa? ?e enkrat peljal na uradni servis, da mi dajo tisti ?ig in lahko reklamiram...jaz naivko sem seveda verjel in ko sem imel te rje zadosti, pa? ?akal sem da mine zima, sem se oglasil pri njih, kjer pa so me gladko zavrnili...NE, ker nima? ve? po?templane servisne...pa saj ste rekli, da je skrita napaka...NE VEM O ?EM GOVORITE, MAZDA V VSEJ SVOJI ZGODOVINI NI IMELA SKRITE NAPAKE...to se je dogajal na interclassovem servisu na tr?a?ki...probal sem ?e na servisu v btc, ista zgodba...nazadnje sem klical uvoznika na dolenjski cesti in mal da me ni poslal u k...po eni strani se mi ne da ve? s tem ukvarjat, ker bom avto itak proidal, v stanju kakr?en pa? je, po drugi pa mi grejo teli na?i prodajalci in kvazi zastopniki na ?ivce, tako da bi najraje napisal eno pismo direkt na sede? mazde in jim posikal to rjavino in povedal da majo za en k...servisno mre?o v sloveniji...mogo?e ne bi blo slabo, ?e bi nas bilo ve? in da jim jebemo m...

 

Jaz sem zraven.. Avto pri 9 letih in vedno gara?iran (?eprav naj bi bilo to ?e slab?e ) je rjav ko fi?o. Moj clio pri 12 letih ni imel niti malo rje, kar si pa mazda privo??i je pa katastrofa.. uradni servisi my ass.

Napisano

Jaz sem zraven.. Avto pri 9 letih in vedno gara?iran (?eprav naj bi bilo to ?e slab?e ) je rjav ko fi?o. Moj clio pri 12 letih ni imel niti malo rje, kar si pa mazda privo??i je pa katastrofa.. uradni servisi my ass.

 

 

Jst sm tut koi zravn ce se bo kei pisal :D

banner1ydl6.jpg
  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Moja 6-ka je tud mela ?e 10 let zaj, pa vse kar je blo od rje, je blo na robovih zadnjih vrat, ker baje servis ni hotu tega odpravit, ker pa? ni blo prerjaveno. Oni delajo pod garancijo baje samo ko je prerjaveno. :notworth: Jaz sem pol to v lastni re?iji popravo in je zaj ok, ?e zaenkrat. :huh:

Napisano

Moja ?estica bo maja stara 10 let in ima trenutno 266kkm. Glede tehni?nih te?av se ne smem prito?evati, glede rje pa.

Za?elo se je z rjo na robu zadnjih blatnikov. Uradni servis je to popravil v garanciji (leta 2009), vendar odtenek barve precej odstopa, po enem letu pa je bil rob zopet rjav. Sode? po informacijah z nem?kega foruma krije dve tretjini stro?kov popravila poobla??eni prodajalec in le eno tretjino principal. Verjetno se zato ta popravila tudi delajo po liniji najmanj?ih stro?kov (in kratkoro?nih uspehov). Glede na te informacije se mi je zdelo ?koda ?asa in energije z uveljavljanjem garancije proti prerjavenju.

Ker sem pri prej?njem avtu (tudi rjave?i japonec) nekaj eksperimentiral z materiali, ki se uporabljajo pri restavriranju oldtimerjev sem poskusil uporabiti tisto, kar mi je ?e ostalo. Rjo na robu zadnjih blatnikov sem pred zimo premazal z mastjo "Mike Sander". Ker jo po?asi odna?a jo po kon?ani zimi ponovno nanesem. V dveh letih se je pokazalo, da rja ni napredovala.

Lani poleti sem povsem po naklju?ju pogledal pod avto. Katastrofa. Pragovi, roke, vodila in ?e marsikaj povsem rjavo. Ve?ina za??ite na teh delih je ?e odpadla oz. je bila v "cvetju". Kolikor sta mi ?as in omejen dvig vozila omogo?ila sem odstranil najve?jo rjo in preostanke namazal s teko?ino Brunox Epoxy (dobi se v Bauhausu). Nato sem premazal ?e s ?rno barvo Brantho Korrux 3 in 1, ki naj bi bila precej odporna proti udarcem.

Danes sem odpravljal ropotanje v podvozju (zadaj desno odvit vijak prednjega pre?nega vodila) in sem malo preveril stanje. Tam, kjer sem uspel temeljito odstraniti rjo je v redu, tam pa, kjer mi rje ni uspelo dobro odstraniti (slab dostop), pa se zopet pojavljajo mehurji.

Torej bo tudi letos potrebna delovna akcija. Rjo bom napadal z oljem Owatrol, povr?insko rjo in votle dele pa obrizgal s Fluid Filmom.

Sicer pa te materiale nabavljam pri www.korrosionschutz-depot.de, kjer si lahko dol potegnete njihov katalog, kjer so materiali, mo?nosti uporabe in delo z njimi iz?rpno opisani (v nem?kem jeziku).

 

Pozdrav in uspe?en boj z rjo tudi ostalim

 

Slavko

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.