Skoči na vsebino

Nakup Traktorja stroja


mazdaman

Priporočeno sporočilo

Na bolhi ogla?ujejo ti Angle?i http://plant-sales.com/ je kdo ?e kaj kupil pri njih ali gre za nategovanje.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Cene traktorjev so sumljivo nizke. Za primerjavo cen lahko uporabi? TO stran. Vse kar je sumljivo poceni, je ponavadi nateg, ?e posebej, ?e obljubljajo, da bodo traktor dostavili no dom.

 

Torej raje malo i??i po Nem?iji kamor lahko sko?i? na ogled. Kar tako na lepe o?i, pa pla?ilo vnaprej pa te lahko drago stane.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mislim da hoce povedati da je to oprema, ki je bila kupljena s subvencijami in se sedaj vrnjena prodaja rabljena za male pare.

Kmetinstvo v UK ima resen pomen in je drugace tretirano kot pri nas.

 

Nekako kot leasing, stranka je z operativnim leasingom poplacala avto, ga vrnila in se prodaja za tisti mali preostanek vrednosti oz ocenjeno trzno vrednost.

 

V uk so podjetja urejala in se urejajo financiranje kmetov za opremo a je oprema do konca njihova last. V teh linkih so vsi rabljeni tam od 2 to 5 let

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sem jim pisal pa, da vidim kaj bodo odgovorili.

 

Na traktor forumu so se o teh nategantih ?e dobro razpisali, prav tako so kontaktirali z njimi, ko pa jim re?e? naj povejo podatke firme se pa zgubi vsaka sled. Tako da ne verjemite tem cenam, ?e bi cene dr?ale bi se slovenski kmetje z temi traktorji okrog vozili, ne pa da kupujemo pri uradnih prodajalcih za 6 x vi?jo ceno. Bodite malo realni pa ne verjemite vsemu kar prenese internet.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Se pravi ker je tale iz zgornjega linka M6 2015 challenge oprema, nima xenona...
    • Ce se prav spomnim, so imele ksenonske zaromete samo modeli v visjih paketih opreme…   Sem nasel prospekt od letnika 2013… Biksenon je bil v paketu opreme Attraction in Revolution…   Nova_Mazda6_2013.pdf
    • Če kdo išče bencinarja, pa še fl je.Cena se mi ne zdi slaba... Za izhodišče... 🙂 A kdo mogoče ve kako je bilo s xenonom na teh avtih, a so vezani na paket opreme ali je bila to čist ločena opcija, ker se mi zdi da sem že videl dve M6 2013 bencinarja z isto opremo pa je ena imela xenon, druga pa ne. Je to možno ?   https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19664673&display=Mazda Mazda6 
    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potegnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.