Skoči na vsebino

Menjava pete prestave, help!

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni

 

Pred ?asom sem predelal Mazdo MX-3 na elektri?ni pogon in sedaj jo preizku?am.

http://mazdamx3ev.wordpress.com/

http://mazdamx3ev.wordpress.com/2012/12/27/koncno-video/

 

Letnik 1992 Model GS, prej je bil not 1,8 V6! BTW ?e vedno ga imam, lahko ga tudi dam za 100?.

Torej imam menjalnik s precej kratko 5to prestavo. Mislim, da je razlike med 4to in 5to samo za 500rpm. Seveda pa je V6 mlin?ek razvil najve?jo mo? pri cca 6000rpm.

Elektromotor pa zdaj pri 3000rpm razvije 160Nm in pri 3500rpm najve?jo mo? 50KW. Ampak pri hitrosti nad 120/h mu zmanjkuje sape, ker pri 4500rpm navor ?e pade na 70Nm in ni dovolj kW!

Rad bi povi?al peto, da bi lahko vzdr?eval navor in povi?al hitrost avta. Ali ima kdo izku?nje katero 5to lahko prestavim na moj menjalnik?

Zadaj imam plehnat pokrov in ?e ga snamem bi moralo bit preprosto sneti 5to, ubirnik in sinhron... samo rad bi vedel iz katerega avta bi se mi spla?alo kanibalizirati 5to :).

 

LP

 

Arber

Napisano

menjaj komplet menjalnik z menjalnikom iz X6 ali 323f 2,0 V6 ali pa ?e bolje od 626, X9, MX6, Probe 2,5 V6.

 

Daj v temi Predstavitve malo opisati tvojo eMX3 na kratko saj je v linku dovolj podatkov. Pa kje sa da avto videti.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Rabis komplet daljsi mejnalnik. Nabolje Xedos6 V6. Ostali imajo isto peto prestavo.

V tvojem avtu in vseh ostalih razen Xedos 6.

4: 1,03:1

5: 0.79:1

 

Xedos 6

4: 0.91:1

5: 0.75:1

 

 

Ce bi za osnovo vzel MX-3 z 1.6 motorjem bi imel se precej daljse prestave. Skoda je bilo "unicit" tako redek avto kor je MX-3 V6. 4 valjni Mazdimi motorji imajo precelj daljsi menjalnik.

Napisano
  je mazda_mx napisal:

Rabis komplet daljsi mejnalnik. Nabolje Xedos6 V6. Ostali imajo isto peto prestavo.

V tvojem avtu in vseh ostalih razen Xedos 6.

4: 1,03:1

5: 0.79:1

 

Xedos 6

4: 0.91:1

5: 0.75:1

Ce bi za osnovo vzel MX-3 z 1.6 motorjem bi imel se precej daljse prestave. Skoda je bilo "unicit" tako redek avto kor je MX-3 V6. 4 valjni Mazdimi motorji imajo precelj daljsi menjalnik.

 

Uh ne bi rad menjal menjalnika, glede na to, da imam emotor perfektno centriran. Potem bi rad menjal za menjalnik, da bi pasal na K8 motor! Poznate kaj takega?

 

Ali je mogo?e zamenjat samo 5to z sinhronom iz X6?

 

Doma sem iz ?entvida pri Sti?ni.

Druga?e pa lahko sledite mojemu blogu tu:

http://mazdamx3ev.wordpress.com/

 

Hvala za informacije.

 

Arber

Napisano
  je arber333 napisal:

Uh ne bi rad menjal menjalnika, glede na to, da imam emotor perfektno centriran. Potem bi rad menjal za menjalnik, da bi pasal na K8 motor! Poznate kaj takega?

 

Ali je mogo?e zamenjat samo 5to z sinhronom iz X6?

 

Doma sem iz ?entvida pri Sti?ni.

Druga?e pa lahko sledite mojemu blogu tu:

http://mazdamx3ev.wordpress.com/

 

Hvala za informacije.

 

Arber

 

sej iz 2.5 in 2.0 V6 vse pa?e na K8 in obratno.... ;)

Napisano

Brebral celoten blog in lahko re?em le :rispekt:

 

  je Deeyan napisal:

sej iz 2.5 in 2.0 V6 vse pa?e na K8 in obratno.... ;)

 

Tudi polosi?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
Napisano
  je mazda_mx napisal:

V6 motorji imajo iste menjalnike. Tako da lahko samo zamenjas z menjalnikom od Xedos6 V6. Ali pa samo prestavis peto prestavo od Xedos6.

 

Tooo! to sem hotel :) veliko bolj preprosto bo menjat 5to, kot pa menjalnik. ?e bolj k..c pa bi bilo novo adapter plo??o naredit!!

 

Ali ima kdo (ali pa ve kje bi dobil) menjalnik od Xedosa6 V6? Za zamenjavo ali kanibala - mu vrnem mojo 5to :).

 

Ali bi ?lo tudi z menjalnikom iz xedos 9 V6? Sem na?el en avto razrit... Hm

 

Heh ?e mi to rata pol pa gre avto 160!!!

 

Seveda se lahko prijavim tudi za kak piknik, ?e le ne bo predale?. Pogoj je ?e bli?ina 3fazne vti?nice, da bom lahko hitro napolnil in se bomo vozili.

 

tnx

 

A

 

  je jstdoma napisal:

O pozdravljen sosed :hohoho: Jst sm pa iz hriba pri Bogen?erku. :D

 

?iujo

 

heh vidim, da ima? Xedosa, ve? kje bi dobil menjalnik? Za pivo :cheers: . Po?lji PM prosim.

 

Ja na bogen?perk pa sigurno pridem, sem dirkal tam predno sem V6 ven vzel. Po hribu gor je ?la 80 v ovinkih sploh nisem gasa spu??al. Nekaj takega pri?akujem tudi zdaj, samo ?e bolj?e, ker je zdaj cg ni?je.

 

A

Napisano

Vsi V6 menjalniki pa?ejo na vse V6 motorje tega obdobja. Tako mislm da bo useeno preprosteje menjat cel menjalnik, ker bi moral pasat na adapter plo??o..

panoramska.jpg
Napisano
  je Turbo Lumpi napisal:

Vsi V6 menjalniki pa?ejo na vse V6 motorje tega obdobja. Tako mislm da bo useeno preprosteje menjat cel menjalnik, ker bi moral pasat na adapter plo??o..

 

js tut tak mislim :)

Napisano
  je Deeyan napisal:

js tut tak mislim :)

 

Sem se pozanimal in res bi bilo treba razdirat u pi... bom poskusil najt dober menjalnik.

A kaj veste a ima enake priklju?ke? Verjetno bi bilo treba nisilce ?vasat...hm

 

?e eno idejo sem dobil. B5 motor ima torej dalj?e kon?no razmerje. Verjetno itak pa?e na original to?ke :). zakaj ne bi dal not menjalnik za 4cilindra?a? Kaj bi prepre?ilo menjavo? Je pa res, da bi moral adapter na novo naredit in centrirat. Hm delo dveh dni, mogo?e celo manj problemov kot z drugimi mo?nostmi? A je lahko sklopka ista?

 

A

Napisano

V6 menjalniki so si skoraj identi?ni (navzven), razen oznak. To ti lahko garantiram ker sem menjal menjalnik in sem frajer ponesre?i enakega gor dal. Na sre?o ni bil trud zaman ker mi je itak skurilo sklopko, pa sem moral sneti maenjalnik :)

panoramska.jpg
Napisano
  je mazda_mx napisal:

Menjalnik od MX-3 1.6 je precej daljsi. Pase na sasijo in polosovine. Se pravi poisces menjalnik od 1.6 z nosilci in polosovinami in naredis novo adapter plato.

 

Aha, kolikor sem razumel gre tako:

 

1. menjalnik 1,6 ima dalj?o 5to in diferencijal kot V6. 0,73 4,11 vs 0,8 4,39

2. menjalnik od 1,6 bi pasal v MX3 samo moram dobit zraven ?e nosilce!

3. polosi bom moral vzet od 1,6 ma?ine. Ali moje od V6 ne bi bile dobre?

4. kaj pa sklopka, a pa?e ista sklopka na 1,6 menjalnik?

 

?e bo vse skupaj pasalo, bo mogo?e na dalj?i rok bolj?e, ?e zrihtam vmesno plo??o za 1,6 menjalnik in se vozim hitreje. Tudi delam lahko medtem, ko se ?e vozim :), ker vem, da bo menjalnik genau pasal not.

 

LP

 

A

Napisano

Tocno.

Seveda rabis se nosilce, saj je ohisje menjalnika drugacno in so nosilci drugacni. (tri nosilci)

1.6 ima drugacno ozobljenje na polosovinah, tisti del ki gre v menjalnik. Rabis 1.6 polosovine.

Sklopka je drugacna. V6 motor ima vecjo lamelo in sklopko. Tudi ozobljenje na osi menjalnika je drugacno.

 

Gotovo se kje dobi kaksen avto z 1.6 motorjem, ki se prodaja po delih, da naberes vse dele.

 

  je arber333 napisal:

Aha, kolikor sem razumel gre tako:

 

1. menjalnik 1,6 ima dalj?o 5to in diferencijal kot V6. 0,73 4,11 vs 0,8 4,39

2. menjalnik od 1,6 bi pasal v MX3 samo moram dobit zraven ?e nosilce!

3. polosi bom moral vzet od 1,6 ma?ine. Ali moje od V6 ne bi bile dobre?

4. kaj pa sklopka, a pa?e ista sklopka na 1,6 menjalnik?

 

?e bo vse skupaj pasalo, bo mogo?e na dalj?i rok bolj?e, ?e zrihtam vmesno plo??o za 1,6 menjalnik in se vozim hitreje. Tudi delam lahko medtem, ko se ?e vozim :), ker vem, da bo menjalnik genau pasal not.

 

LP

 

A

 

Napisano

Jaz imam od 323f BA 1.5 menjalnik skupaj z usemi 3mi nosilci, obema polosima ter sklopko.

 

Zdaj edino pozanimat se je treba koliko kaj pa?e zadeva v mx3 in ali bodo ustrezala razmerja med prestavami.

panoramska.jpg
Napisano
  je Turbo Lumpi napisal:

Jaz imam od 323f BA 1.5 menjalnik skupaj z usemi 3mi nosilci, obema polosima ter sklopko.

 

Zdaj edino pozanimat se je treba koliko kaj pa?e zadeva v mx3 in ali bodo ustrezala razmerja med prestavami.

 

Ha, jaz pa sem v MX3 dal ro?ni volan od 323, da mi ni potrebno ?e pumpe poganjat. Samo sem imel problem, ker skon?niki niso bili dovolj dolgi :(. Torej sem v Vargalantu naro?il podalj?ane in vse lepo pa?e. Kar ho?em povedat je, da je MX3 malo ?ir?a kot 323. Verjetno za cca 4cm.

 

Verjetno bom ?el v zamenjavo za menjalnik od Xedosa 6, pa predelal nosilce in mehanizem. Verjetno bo ?e najmanj dela od vsega. Tudi motor in ujemno plo??o mi ne bo treba spreminjat, pa o?itno polosi pa?ejo.

Zdaj se bom pa vozil s takim kot je in preizku?al domet in hitrosti.

 

LP

 

A

Napisano
  je arber333 napisal:

Ha, jaz pa sem v MX3 dal ro?ni volan od 323, da mi ni potrebno ?e pumpe poganjat. Samo sem imel problem, ker skon?niki niso bili dovolj dolgi :(. Torej sem v Vargalantu naro?il podalj?ane in vse lepo pa?e. Kar ho?em povedat je, da je MX3 malo ?ir?a kot 323. Verjetno za cca 4cm.

 

Verjetno bom ?el v zamenjavo za menjalnik od Xedosa 6, pa predelal nosilce in mehanizem. Verjetno bo ?e najmanj dela od vsega. Tudi motor in ujemno plo??o mi ne bo treba spreminjat, pa o?itno polosi pa?ejo.

Zdaj se bom pa vozil s takim kot je in preizku?al domet in hitrosti.

 

LP

 

A

 

NE pa?ejo, na ?alost.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je YavarYe X6V6 napisal:

NE pa?ejo, na ?alost.

 

Huh RES?

 

kolikor sem se pogovarjal z mehaniki, lahko polosi vzame? iz X6 in jih vgradi? v MX3. A je kak?na caka?

Naj razlo?im. Za le?aj polosi od V6 sem itak moral naredit nosilec na Emotorju. V primeru, da iz X6 le?aj ne pa?e mi je trivijalno naredit nov nosilec. So veliko ni?je tolerance (cca 1000rpm) kot pa ujemna plo??a in sklopnik na vztrajniku (se vrti 4000rpm).

 

lp

 

A

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.