Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pri M6 (letnik 11/2008) opa?am, da se mi zadnja (peta vrata), ki se elektronsko zatesnijo, odprejo ?ele pri 3-4 pritisku na gumb (?rn na zadnjih vratih). Prav tako sem opazil, da so se zadnja (peta) vrata 2x samodejno odprla - na sre?o v lastni gara?i, kljub temu, da sem avto predhodno zaklenil. Avto je ?e v podalj?ani garanciji, ki mi izte?e letos novembra.

Napisano

Pri M6 (letnik 11/2008) opa?am, da se mi zadnja (peta vrata), ki se elektronsko zatesnijo, odprejo ?ele pri 3-4 pritisku na gumb (?rn na zadnjih vratih). Prav tako sem opazil, da so se zadnja (peta) vrata 2x samodejno odprla - na sre?o v lastni gara?i, kljub temu, da sem avto predhodno zaklenil. Avto je ?e v podalj?ani garanciji, ki mi izte?e letos novembra.

 

Pejd na servis da ti zamenjajo tipko z lucjo vred. Meni je tudi tako delala dokler ni en dan cist crknala.

www.trziskisladoled.si

Napisano

Pejd na servis da ti zamenjajo tipko z lucjo vred. Meni je tudi tako delala dokler ni en dan cist crknala.

 

Tudi pri moji mazdi je bil enak problem - gumb je imel rahlo poro (guma je bila pretrgana) in vlaga vstopala v stikalo in povzro?ila enake te?ave kot pri tebi.

Zamenjano na servisu in sedaj ni ve? problema.

Pozdrav

Napisano

Isti problem, isti simptomi. Zadeva re?ena pred cca dobrim mesecem. Ra?unaj z delom vred cca 100?, ?e pa je v garanciji pa je itak menjava brezpla?na.

 

Kot ka?e ?aka menjava gumba ?isto vsakega od nas, ki ima 5-vratni model. Gumb o?itno pada v stik, tako da za?asno, do menjave,re?uj po naslednjem postopku, ?e se bo nenadzorovano odpiral. Avto zakleni in nato zapri prtlja?nik, ?e pa ho?e? odpeljat pa najprej pri?gi motor, avto mora imeti spro??eno ro?no zavoro (pozor ne delaj tega na klancu) nato zapri prtlja?nik in ne uporabljaj ro?ne zavore med vo?njo oziroma stanjem pred semaforji.

33112_1.png

Napisano

 

Kot ka?e ?aka menjava gumba ?isto vsakega od nas, ki ima 5-vratni model.

 

 

Meni se je pri karavanu tudi guma strgala... ampak se pod garancijo in so zamenjali celo stikalo ... Nisem imel pa problemov z odpiranjem...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Po tej menjavi (ki je bila ?e v garanciji) odpiram prtlja?nik, ?e je le mo?no s gumbom na klju?u. Mogo?e bo gumb zdr?ou ve? kot le dve leti in pol.

Pozdrav

Napisano

hecno eni napisete, da niste meli nobenih problemov z mazdamo pol se izkaze da je blo kar nekaj nenapovedanih popravil...go figure :ninja:

 

ze takoj, ko sem to bedarijo videl sem vedel, da je zanic (ce ze delajo gumb, naj naredijo tako da pritisnes gumb in se vrata avtomatsko odpirajo...ne pa pritisnes gumb in pol moras rocno odpret vrata...kr neki, cesko do konca)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

hecno eni napisete, da niste meli nobenih problemov z mazdamo pol se izkaze da je blo kar nekaj nenapovedanih popravil...go figure :ninja:

 

To so malenkosti, na katere hitro pozabis... ;) Taksne in drugacne zadeve so prisotne pri vec ali manj vseh znamkah...

 

 

ze takoj, ko sem to bedarijo videl sem vedel, da je zanic (ce ze delajo gumb, naj naredijo tako da pritisnes gumb in se vrata avtomatsko odpirajo...ne pa pritisnes gumb in pol moras rocno odpret vrata...kr neki, cesko do konca)

 

Podobno je bilo tudi moje razmisljanje, ko sem to prvic videl ... Ima edino to prednost, da se medtem, ko je motor prizgan, ne da odpreti prtljaznih vrat... mozno da je zaradi takih barab, ki medtem ko cakas na semaforju, odpre vrata in ti kaj sune ven... Preden se zaves, kaj se je zgodilo, barabe ni vec ;) ... Med delovanjem motorja mora biti namrec zategnjena rocna zavora, da se da odpreti...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

jaz ma rocno vedno zategnjeno tudi na semaforjih

1. ne da se mi pritskat pedal zavore

2. ponoci, uni zadaj se mi lahko zahvalijo, ker jih ne slepim

 

ce je tak problem za barabe, pol je najboljs da se pritisne gumb pri vratih se pa se zaprejo vsa vrata in prtljaznik (ponavadi barabe ti odprejo vrata in ne prtljaznika )

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

jaz ma rocno vedno zategnjeno tudi na semaforjih

1. ne da se mi pritskat pedal zavore

2. ponoci, uni zadaj se mi lahko zahvalijo, ker jih ne slepim

 

ce je tak problem za barabe, pol je najboljs da se pritisne gumb pri vratih se pa se zaprejo vsa vrata in prtljaznik (ponavadi barabe ti odprejo vrata in ne prtljaznika )

 

:rispekt:

(enako tudi jaz)

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

hecno eni napisete, da niste meli nobenih problemov z mazdamo pol se izkaze da je blo kar nekaj nenapovedanih popravil...go figure :ninja:

 

huh, en gumbek pa res ni za obe?at na velik zvon, da je to ne vem kak feler, sploh ?e ti ga garancijsko re?ijo.

 

Pri meni recimo do 135.000km omenjeni gumb (cca dober mesec nazaj), crknil en daljin?ek (cca dva, tri mesece nazaj) in ?isto na za?etku je rahlo pokalo vodilo vozni?kega sede?a.

 

To so tri majhne napake v slabih petih letih - meni osebno se to zdi odli?en rezultat in mo?no dvomim, da bi ga lahko katerakoli druga znamka z lahkoto ponovila. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Bil na servisu, ugotovljena zarezana gumica, naro?en nov del, re?eno bo v podalj?anem garancijskem roku.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
    • Kakšen Mazda forum pa smo, da še nihče ni tega prilepil?!  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.