Skoči na vsebino

Mazda 6 1.8TE

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo. Takole je sam imam namre? mazdo 6 1.8 TE. Res da je moja letnik 2005 samo po mojem ni veliko razlik. Kar se ti?e servisev nobenih problemov ali kak?nih velikih stro?kov dodatnih. Moram kar potrkati da me za enkrat ?e ni pustila na cedilu. Jaz sem zelo zadovoljen in ti priporo?am nakup. Na 20.000km me pride servis okoli 350-450eur. Zdaj pa ko je ?e avto kar star ga pa seveda ne bom ve? vozil na poobla??eni servis kar se bo kar veliko poznalo v denarnici :)

 

?e ima? pa ?e kak?no vpra?anje pa kar vpra?aj

 

Zoom-Zoom

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

Na 20.000km me pride servis okoli 350-450eur.

 

kva?? :blink:

 

pa eni pravite, da so bencinarji ceneje za vzdrzevat...pa to je cena x2 kok se da za dizla na 20k km

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

@Curko, daj malo objasni tole cifro, ker se mi zdi cca. 3x previsoka. :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Hvala za informacije :cheers: Kar se ti?e servisa ?e ni tako zelo va?no kak?na je cena, bolj me zanima na splo?no o samem avtomobilu.... ?e posebej kje so slabe to?ke oziroma na kaj moram paziti pri nakupu :)

Napisano

Imam M6 1.8 TE ?e 10 let in me ?e ni razo?arala.

Poraba je med 7,5 in 8,5 l/100 km. Po prevo?enih 140.000 km motor ne porabi ni? olja. Motor je zunaj "suh kot poper". Prestave menjalnika ?e zmeraj te?ejo gladko. Vsa oprema (avtomatska klimatska naprava, daljinsko odklepanje, radio, tempomat) deluje brezhibno. Za vo?njo po avtocesti je zelo uporaben tempomat, ki je serijski. Mojemu avtu so v garancijski dobi dodatno za??itili robove blatnikov in robove zadnjih vrat. Mislim, da so vsem M6, ki so bile servisirane na poobla??enem servisu opravili dodatno za??ito.

Avto je nezahteven za vzdr?evanje (kvalitetno olje, vsi filtri - cca 100 do 150 eur).

 

M6, ki vas zanima, naj bi imela ASR, ESP in xenonske ?aromete (tega moja nima, ?eprav imata isto stopnjo opreme). Verjetno je napaka v oglasu.

 

Priporo?am le, ?e je res dobro ohranjena. Tudi, ?e je cena takega avta kak?en euro ve?, se ga spla?a kupiti, ker so cene rabljenih res nizke glede na kvaliteto avta.

Napisano

Pri nakupu avta poglejte, ?e je bila menjana aluminijasta cev servovolana, ki gre pod hladilnikom. Moji M6 je preperela in sem jo moral zamenjati z novo, ki je kovinska. To je bil tudi edini dodaten stro?ek poleg rednega servisiranja.

Nekaterim M6 so to cev menjali v garancijskem roku, ?e si za to vedel in si na servisu zahteval, da cev zamenjajo preden je spu??ala.

Napisano

Do zdaj nisem imel nobenega servisa pod 300 eur. Bom pa jutri ko pridem domov poslal kak?en ra?un da si boste zadevo lahko sami pogledali. Ali pa ?e je pri avtohi?a kr?i?nik zagorje res tak?na mar?a na vse da glava boli.

 

OMG... Pribli?no 450? je stal velik servis za mojega Premacyja 2.0 dizla na poobla??enem servisu...

 

Si prepri?an, da je cifra tako visoka??

 

Prepri?an 100%. Bom pa prilepil tudi par ra?unov. Cena ni bila NI KOLI pod 350Eur

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

Prepri?an 100%. Bom pa prilepil tudi par ra?unov. Cena ni bila NI KOLI pod 350Eur

 

Ajoj... ista fora k na fotrovi bencinarci M6 1.8, k je bil servis tud zdele ?ez 350?. Od kod torej ideja, da je servis za bencinarje cnej kot za dizle?

33112_1.png

Napisano

Ajoj... ista fora k na fotrovi bencinarci M6 1.8, k je bil servis tud zdele ?ez 350?. Od kod torej ideja, da je servis za bencinarje cnej kot za dizle?

 

No dej resno no. Prosm razclente vse kar naredite na rednem servisu. Menja se olje 35? pa filter ojla 4? tud ce menjas nevem kaj vse nemore nanest nevem kolko, razen ce te en krade k pr norcih. Si ne predstavljam kaj lahko nanese 350? za redni servis. Bi res rad videl racune, da vidim kaj zaracunajo. Verjetno so brutalne cene olja.

When in doubt, duck it!

Napisano

Bom najdu - sam do fotra moram pridet pa objavim tukaj, ker to ?e sam nisem mogel verjeti, da je mo?no... Je pa uraden servis.

33112_1.png

Napisano

No dej resno no. Prosm razclente vse kar naredite na rednem servisu. Menja se olje 35? pa filter ojla 4? tud ce menjas nevem kaj vse nemore nanest nevem kolko, razen ce te en krade k pr norcih. Si ne predstavljam kaj lahko nanese 350? za redni servis. Bi res rad videl racune, da vidim kaj zaracunajo. Verjetno so brutalne cene olja.

 

Pejd na servis pa bo? videl :jezicek:

 

Tok pocen k dobijo uradni servisi olje verjetn ga ti nikol ne bo? (koli?ina pa?)

Sam materjal ima dokaj normalno ceno! Hja redni servis je komot 350 ? Samo en klu?ni podateksi spustil koliko km-jev ima avto!

 

Recimo.

 

Redni servis:

 

Olje+olni filter,zra?ni filter(po potrebi),kabinski filter,zavorna teko?ina(naj bi se vsake 3 leta menjala),zavorne plo??ice (v kolikor so obrabljene) pa ?e ka?ne sve?ke (?e ma avto 100.kkm+) In ?e zraven upali 2-3h dela in ma? ceno tukaj!

Je pa definitivno za eno olje in 2x filter amenjat 300? adijo pamet :vskalo:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Evo prilagam ra?une mojih servisov. Tak?ne ra?une vedno dobim v tak?nem sznesku do sedaj ?e ni bilo ra?una pod 400eur

post-6506-1367922504_thumb.jpg

post-6506-1367922622_thumb.jpg

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

a vsakic menjas ploscice? :P

 

no, tok da ves, da te nategujejo 100 na uro...cimprej menjaj servis

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ajoj keri ra?uni....za ve? polovico manj denarja sem dobil olje,filtre olja,filtre klime + 1x prednji diski za DVE Mazdi 3 GTA, s tem da ti nekaj olja ?e za doto?it ostane...z DDV ni? mutenja.....tako da se v?lani v Mazda klub, kupi material po klubskih popustih in ga pojdi za veliko manj EUR zamenjati k lokalnemu oz. "fourmskemu" serviserju.

 

?asi so tak?ni da se je treba znajti in iskati najcenej?e re?itve (s tem da je zadeve ?e vedno kvalitetna), upam da bodo tudi serviserji to spoznali...bo treba delati na masi in ne ve? na posameznikih s tak?nimi ra?uni.

Napisano

Oj Mari?ka, kake cifre, sem mislu, da je ta ra?un le mit. <_<

 

Tak?en ra?un bi si obetal, ?e bi bil lastnik R8 npr. ne pa benz mazde 1.8 :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Lej men se zmesa, da bi me en tole delal ker tebi delajo, pa brez zamere. Mislm ploscice ti menjajo vsakih 20k km? Pa sej nimas 500konjske zverine no. Rezkanje diskov. Za ta denar dobis nove diske .. Da o 120? za ploscice sploh ne govorim. Olje kar je vec kot 7? na liter je nateg! Pa 5-30 olje v 1.8 bencin je tud mal tko tko. Pa koliko je cena filtra za olje? 5 al 15 ker mas 2 razlicne cene. No ti povem cena je 4.80? pod 5?.

Nevem no men je to ful prevec :)

Poslusaj nas pa ne vozi vec avtomobila tja ;)

When in doubt, duck it!

Napisano

Lej men se zmesa, da bi me en tole delal ker tebi delajo, pa brez zamere. Mislm ploscice ti menjajo vsakih 20k km? Pa sej nimas 500konjske zverine no. Rezkanje diskov. Za ta denar dobis nove diske .. Da o 120? za ploscice sploh ne govorim. Olje kar je vec kot 7? na liter je nateg! Pa 5-30 olje v 1.8 bencin je tud mal tko tko. Pa koliko je cena filtra za olje? 5 al 15 ker mas 2 razlicne cene. No ti povem cena je 4.80? pod 5?.

Nevem no men je to ful prevec :)

Poslusaj nas pa ne vozi vec avtomobila tja ;)

 

no no ne napamet govort, 5w30 je standardno olje za mazde ze nekaj casa, poglej navodila

 

in ni point, da je sp servis cenejsi, uradni (npr. BTC LJ) je tudi precej cenejsi, rang 150-200 redna cena za redni servis

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Jaz hodim na isti servis in cene v racunu niso drage - govorim o rednih servisnih stvareh na uradnem servisu!!!. 13? pred popustom za olje, 26? pred popustom za ploscice. Ampak tule so dodatni neredni deli poleg ki se povezujejo - lezaj, diski in nek del na celjustih

 

Tukaj je nekaj drugega kar ni povedanega, 100? za lezaj, 112? za kao ploscice - to niso ploscice nekaj na rokah verjetno zato ima avto ociten problem z diski....ce damo samo cene ki so del servisa ter pol dela manj (ker je v delo stero to kar se je delalo na podvozju) pride cca 200?

 

Verjetno nam nisi povedal vsega oz prejsnji lastnik? Si ti te racune placal? Nekaj je zadaj

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ajoj keri ra?uni....za ve? polovico manj denarja sem dobil olje,filtre olja,filtre klime + 1x prednji diski za DVE Mazdi 3 GTA, s tem da ti nekaj olja ?e za doto?it ostane...z DDV ni? mutenja.....tako da se v?lani v Mazda klub, kupi material po klubskih popustih in ga pojdi za veliko manj EUR zamenjati k lokalnemu oz. "fourmskemu" serviserju.

 

?asi so tak?ni da se je treba znajti in iskati najcenej?e re?itve (s tem da je zadeve ?e vedno kvalitetna), upam da bodo tudi serviserji to spoznali...bo treba delati na masi in ne ve? na posameznikih s tak?nimi ra?uni.

 

Tocno tako. V klub sem pa vclanjen od kar smo ga ustanovili

 

Jaz hodim na isti servis in cene v racunu niso drage - govorim o rednih servisnih stvareh na uradnem servisu!!!. 13? pred popustom za olje, 26? pred popustom za ploscice. Ampak tule so dodatni neredni deli poleg ki se povezujejo - lezaj, diski in nek del na celjustih

 

Tukaj je nekaj drugega kar ni povedanega, 100? za lezaj, 112? za kao ploscice - to niso ploscice nekaj na rokah verjetno zato ima avto ociten problem z diski....ce damo samo cene ki so del servisa ter pol dela manj (ker je v delo stero to kar se je delalo na podvozju) pride cca 200?

 

Verjetno nam nisi povedal vsega oz prejsnji lastnik? Si ti te racune placal? Nekaj je zadaj

 

Avto je oce kupil in je 2 lastnik prvi je bil roman direktor ah krzisnik. Kupljen je bil ko je bil star 2 meseca. Zdaj pa je avto moj ker je oce rekel ko naredim izpit da je avto moj ker ne rabi 2 avtomobila. Racune sem pa hodil vedno placevati z ocetom. Povedal sem pa vse dam lahko se ostale racune gor od prvega servisa.

Zdaj bom pa servise delal nekje drugje za pol ceneje

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

Sem pogledal zadnji ra?un rednega servisa na poobla??enem servisu Mazda za M6 1.8 TE:

- olje 55 EUR,

- filter olja 15EUR,

- aldehidni filter 30EUR,

- delo 50 EUR.

 

Zavorne plo??ice sem do sedaj menjal samo enkrat. Kupil sem jih sam in sam zamenjal, ker so bile plo??ice na poobla??enem servisu predrage (200 EUR prednje, zadnje 150 EUR z delom vred). Ko so mi na servisu povedali za ceno me je kmalu kap.

Napisano

Cene na pooblascenih servisih so enake za vse dele. Ceneje so pri Pelkotu

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Nima veze kaj je zadaj. Plo??i?e se menjajo prvi? ?ez 100.000 km. Moje so zdr?ale skoraj 160.000, pa je bil prvi lastnik avtomobila trgovski potnik (do 80.000 km). Zadnje plo??i?e so bile menjane pri nekaj ve? kot 180.000 km. In ne vozim nedol?no. Vozim enako, kot sem vozil s citroenom C3, kjer so se plo??ice menjavale na 40.000 km ali pogosteje, dokler smo avtomobil servisirali na poobla??enem servisu (plo??ice je dobesedno pobralo, popolnoma, da se je sli?alo ?e tisto kovina na kovino pri zaviranju, kar je sramota za material). Dobro, kvaliteta citroenovih delov, se z mazdo pa? ne more primerjati, ker je mazda nekaj razredov vi?je. Le?aj 82 EUR in podobne drage zadeve... Nategujejo te kot psa (se opravi?ujem na izrazu)! Edino za olje jaz pla?am enako (Mobil). Pa za brisalce pla?am ve?, ker vzamem tiste cele gumirane, brez kovinskega zunanjega ohi?ja. Je pa res, da zdr?ijo skoraj en avtomobil, brez menjave.

 

Drugi? ti naj menjajo ?e diske in plo??ice in bo? imel mir, ?e je res problem v diskih. Glede na to, da se gre za zavorni sistem je ?alostno, ?e se tvoj servis igra na ra?un varnosti. Jaz se vedno zajebavam in re?em: "Vse kar boste menjali, glejte, da bo japonsko!!". Res je, da smo menjali samo ?e zavorne plo??ice, le?aje spredaj in kon?nik na eni strani spredaj. Ampak za zadnje dvoje bi naj bil vzrok udarne jame na cesti, katerih na sre?o ve? ni.. Smo pa res imeli cesto kot zorano njivo en ?as.

 

Koliko te bo potem stal veliki servis??? Po teh podatkih krepko ?ez 1000 EUR.. :vskalo:

Napisano

Nima veze kaj je zadaj. Plo??i?e se menjajo prvi? ?ez 100.000 km. Moje so zdr?ale skoraj 160.000, pa je bil prvi lastnik avtomobila trgovski potnik (do 80.000 km). Zadnje plo??i?e so bile menjane pri nekaj ve? kot 180.000 km. In ne vozim nedol?no. Vozim enako, kot sem vozil s citroenom C3, kjer so se plo??ice menjavale na 40.000 km ali pogosteje, dokler smo avtomobil servisirali na poobla??enem servisu (plo??ice je dobesedno pobralo, popolnoma, da se je sli?alo ?e tisto kovina na kovino pri zaviranju, kar je sramota za material). Dobro, kvaliteta citroenovih delov, se z mazdo pa? ne more primerjati, ker je mazda nekaj razredov vi?je. Le?aj 82 EUR in podobne drage zadeve... Nategujejo te kot psa (se opravi?ujem na izrazu)! Edino za olje jaz pla?am enako (Mobil). Pa za brisalce pla?am ve?, ker vzamem tiste cele gumirane, brez kovinskega zunanjega ohi?ja. Je pa res, da zdr?ijo skoraj en avtomobil, brez menjave.

 

Drugi? ti naj menjajo ?e diske in plo??ice in bo? imel mir, ?e je res problem v diskih. Glede na to, da se gre za zavorni sistem je ?alostno, ?e se tvoj servis igra na ra?un varnosti. Jaz se vedno zajebavam in re?em: "Vse kar boste menjali, glejte, da bo japonsko!!". Res je, da smo menjali samo ?e zavorne plo??ice, le?aje spredaj in kon?nik na eni strani spredaj. Ampak za zadnje dvoje bi naj bil vzrok udarne jame na cesti, katerih na sre?o ve? ni.. Smo pa res imeli cesto kot zorano njivo en ?as.

 

Koliko te bo potem stal veliki servis??? Po teh podatkih krepko ?ez 1000 EUR.. :vskalo:

 

Velikeka servisa sploh nimam.

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.