Skoči na vsebino

Mazda 323 - cukanje


Priporočeno sporočilo

Sodelavka ima Mazdo 323 1.6 letnik 2002.

 

Te?ava ima s cukanjem in to se ji je ?e nekajkrat zgodilo in 2x je avto celo crknil ter v?gal ?ele po cca 30 minutah "ohlajanja". To pa se ji je zgodilo ali na AC pri 130km/h, nazadnje v?eraj pa po menjavi sve?k ( to je bila ideja serviserja) se je zgodba ponovila pri vo?nji v klanec, ko je ?e prevozila cca 20km.

 

Na ra?unalnik je javilo sicer napako na lambdi ampak se ta napaka ni ponovila po menjavi sve?k. Druga?e je pa Lambda bila menjana cca 3 leta nazaj.

 

Sicer bo avto ?el seveda ?e enkrat na servis ampak za vsako idejo se vam sodelovka ?e vnaprej zahvaljuje.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

senzor pretoka zraka, voda v bencinu,zabit bencinski filter,kak slab kontakt kje okoli ?ob,ka?na vacum cevka,....

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hmm a to se dogaja le ko se dlje ?asa vozi, ko se segreje? Potem kar nekaj napak odpade.

 

Tako kot pravi? .. po nekaj vo?nje, ko je avto malo bolj obremenjen - se pravi vi?ja hitrost ali vo?nja v klanec.

 

Sam bi rekel ali kaka napaka na kablih (prebijanje), v?igalno tuljavo hudi? jemlje, ko se segreje in daje pre?voh napetost ter posledi?no iskro ali pa bencinsko ?rpalko... hehe s tem zadnjim imam ?e kr nekaj izku?enj :hudicek:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pomoje pa bo kriv te?ek karakter sodelavke :hudicek:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

mogo?e ?e ti bo kaj pomagalo pri mojem 323 1.3 bencinarju je bilo isto avto je ?el zelo dobro naenkrat pa si je premislil in za?el cukat in kazalec za obrate v ?tant gasu je skakal torej ni imela mirnega teka v?asih je tudi ugasnila in ni ve? v?gala ene par sekund ponavadi glih na kri?i??u tam ko nebi smela :D menjal sem od lambde senzor pretoka zraka...Na koncu sem ugotovil napako bil je pokvarjen senzor za temperaturo zavorne teko?ine in dajal napa?ne podatke ra?unalniku ta pa naprej po menjavi tega te napake ve? ni

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozabil napisat... Ajvar prav si imel, senzor na odmi?ni je ?el...

 

mogo?e kdo ve kje se ta senzor nahaja pri 2.5 V6, mam filling da je tut men ?ou rakom ?vi?gat <_<

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V razdelicu vziga. Dosedaj se nisem zasledil da bi ta kdaj crknil.

 

nvem kaj bi pol se lohk blo narobe, nadtavitev vziga ocitno ni, kokrkol obrnem fartajler kapo je isto, ko se zaug izklopi obrati full padejo, avto full trese, med voznjo tut cuka, nobenih pospeskov, ko spustim gas pa spet prititisnem obcasno celo so, nimam pojma kaj bi se lohk blo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozabil napisat... Ajvar prav si imel, senzor na odmi?ni je ?el...

 

Vcasih tud glup gorenjski hribovc kj ve. :jezicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Javlja kaksno napako?

 

na ecu u bistvu nemorem peljat priklopit, ker ni registriran, tak da nimam pojma... zadeva pa dela nekak takle

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zvok je tak kot da bi delal na 3 cilindre namesto na 6. Kaksna je kaj kompresija po cilindrih? Kaksne so svecke, ko jih potegnes iz motorja?

 

Ja ampak dela na 6, sm probu vsako sve?ko posebi izklopit in je blo slab?e. Tut kompresije nemorem zmerit, nimam napravce, mogla bi bit dobra saj so bli obro?ki zamenjani.

 

Sve?ke pa zgledajo takole (imajo pa max. 1000 prevo?enih km):

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Najlepša hvala za poslana navodila😊
    • "A gremo na kavo?" - "Super ideja! Pojdimo!"   - "Dober dan, želite?" - "Eno pivo." - "Meni tudi..."
    • Če pogledaš na letni ravni, ja. Drugače je pa cestnina za vozila od 1350 - 1800 cc 90eur, 1800 - 2500 pa 150 eur. Mlinčki do 1350 so pa 60eur.  Njegov plan da si zniža cestnino in pol s to razliko registrira motor je ok, čeprov jest zaradi tega ne bi glih avta menjov, ampak, vsak dela kar sam hoče.
    • Od kje pa ti računica da boš kaj prišparal? Če ciljaš na cestnino so to zanemarljive vsote.
    • Počasi študiram da menjam svojo M3 za nekaj cenejšega pri registraciji, da bi na ta račun registriral še motor. Torej avto manj kot 2.0 in seveda turbina, ker drugače ne bom nikamor prišel. Kakšen avto priporočate? Vem da je precej široko zastavljeno vprašanje, ampak recimo nekaj podobnega Mazdi 3 ali 6, limuzina ali karavan, 20.000 € - plus minus kakega jurja ali 5. In da je približno tako zadovoljiv glede vzdrževanje kot M3. Predvsem te turbine, sklopke, dizl zadeve, menjalniki...   Vizualno so mi všeč Audi A3, A4, tudi A6, Mercedes CLA, C razred, Škoda Octavia, Jaguar XE, XF, Honda Civic novejša, Volvo V40, V60, Peugeot 508 in 408 (malenkost več €). Ampak ne poznam avtov, njihovih hib in napak itd.  Letnik bi vseeno raje od 2017 dalje, na starejšega od mojega ne bi šel. Bencin, dizl, hibrid - vseeno.   Bolj me zanima z vidika neproblematičnosti vzdrževanja, kot pa zunanjega izgleda - to bom že nekaj našel, saj novejši avti so dokaj lepi na oči.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.