Skoči na vsebino

?tajerska?


Strela

Priporočeno sporočilo

Mene pa nekaj zanima.

Zdi se mi da ste mazda?i na tem forumu ve?inoma iz one strane Trojan proti LJ in potem levo ter desno.

Recimo da bi se organiziralo kako sre?anje tukaj na MB koncu koliko bi vas bilo za to da se ga udele?ite?

Pa to me zdaj ?ist tako informativno zanima. Realizacija je potem nekaj drugega.

lp.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Strela - nekaterim se nam ni te?ko vsest v avto in odpeljat ene 100km do vas. :punk:

 

?e se karkoli organizira, se bom max potrudu. V primeru da se prej ne vidimo, pa 6.7. na Scorpion auto-show (ra?unam, da bomo skupaj sestavli udarno Mazda ekipo). :party0035:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Strela - nekaterim se nam ni te?ko vsest v avto in odpeljat ene 100km do vas. :punk:

 

?e se karkoli organizira, se bom max potrudu. V primeru da se prej ne vidimo, pa 6.7. na Scorpion auto-show (ra?unam, da bomo skupaj sestavli udarno Mazda ekipo). :party0035:

 

?e se ne motim so konec leta bili glavni miti vsi v 02 obmo?ju

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?tajerci zrihtajte oz.organizirejte meet-mi pridemo :)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kolk nas je pa savinj?anov tle? Deeyan ?e vidim da je bliz mene :)

 

bi lohk mel mini meet :D

 

jp, pa Schurda je sosed, pol jih je pa se neki s celjskega okolisa :D
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e ti uspe kaj takega izpeljat, pol si res pravi Mazda?. :D

 

Fajn bi pa bilo, da ne pride ravno na kak?nega od datumov, ko so razni avtoshowi; 15. in 22.6. ter 6.7. :cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdej pa vidim, da ste savinj?ani res ?krti.... ?e enga ornk meet-a ne prvo?te. :hudicek:

 

halo, mors locit, spodnjo pa zgornjo savinjsko :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.