Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

Imam vpra?anje za vas mojstrovalce ki imate dizelske probleme ?e v malem prstu. Gre za M6 100kW l.2004

Pri brzini 160 na tempomatu na avtocesti, mi je kar naenkrat poraba posko?ila na 12-13 litrov(na ravnini-ne v klanec), potem je pa avto za?el prejecel glasno "?klopotat". :angry:

ko sem ?el dol z "bahna" je bil v prostem teku nemiren in pa olje lu?ka se je pri?igala ko je obratomer skakal gor in dol.(700-900 obrati, vendar ni ugasnil in tudi nobena kontrolka se ni pri?gala. Olja je ?ez polovico.

Odpeljal sem pod zelo nizkimi obrati domov, ker je s pove?evanjem le teh ?klopotanje nara??alo. Potem se je avto v prostem teku normaliziral, samo obrati mu pa ne di?ijo. :blink:

Sumim ?obo, kako naj ugotovim, katera je in pa ali je potrebno ob menjavi le te, kak?no programiranje.

 

Za kakr?enkoli nasvet se ?e vnaprej zahvaljujem. :notworth:

 

Lep pozdrav. :cheers:

Napisano

Pozdravljeni,

 

Imam vpra?anje za vas mojstrovalce ki imate dizelske probleme ?e v malem prstu. Gre za M6 100kW l.2004

Pri brzini 160 na tempomatu na avtocesti, mi je kar naenkrat poraba posko?ila na 12-13 litrov(na ravnini-ne v klanec), potem je pa avto za?el prejecel glasno "?klopotat". :angry:

ko sem ?el dol z "bahna" je bil v prostem teku nemiren in pa olje lu?ka se je pri?igala ko je obratomer skakal gor in dol.(700-900 obrati, vendar ni ugasnil in tudi nobena kontrolka se ni pri?gala. Olja je ?ez polovico.

Odpeljal sem pod zelo nizkimi obrati domov, ker je s pove?evanjem le teh ?klopotanje nara??alo. Potem se je avto v prostem teku normaliziral, samo obrati mu pa ne di?ijo. :blink:

Sumim ?obo, kako naj ugotovim, katera je in pa ali je potrebno ob menjavi le te, kak?no programiranje.

 

Za kakr?enkoli nasvet se ?e vnaprej zahvaljujem. :notworth:

 

Lep pozdrav. :cheers:

 

Jaz pa mo?no sumim da ti je zabilo cedilce v karterju, ?e gori lu?ka olja?

Napisano

Ko se enkrat pri?ne lu?ka za pritisk (in ne koli?ino olja v sistemu) pri?igat, se jaz resni?no ne bi ve? vozil, ?e ne drugo zgolj iz previdnosti. Raj?i bi ?el z vleko, kot da gre motor na drugi svet. :(

 

Lahko za za?etek Pelka pokli?e? in naj ti pove kako naprej, verjetno ti bo popolnoma odsvetoval nadaljnjo vo?njo, ?e le ni ?e prepozno. sramezljiv

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pozdrav,

 

Sito v karterju je bilo s?i??eno lansko leto.(6000 km nazaj).

Tudi lu?ka oljnega pritiska ne gori ve?, avto dela v nizkih obratih "skoraj" normalno....eh ?e kli?em g. Pelka, da vidima kaj pore?e on...

 

Lp

 

Uro?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • To ni moja trditev ampak Mazdina.
    • Glede na to, da vemo, da se zavore že tako ali tako na M6 pregrevajo, jih lahko to še dodatno segreva?   Jaz se vozim hitreje kot 130kmh in vsakodnevno preživim kar nekaj časa na AC..   Bi mi jih ziher priporočila? EDIT: Še to... ko doma pozimi zalaufaš peč na drva in so radiatorji na 40 stopinj, ga ne morš več držat kot 3 s.. si ziher @50keda, da bi lahko držal gumo pri 60?  
    • Ker vsi škrtarite za par jurjev, pa vzamete tisto, ki je bolj poceni. Če bi bil motor 1.5 bi vzeli to, samo da čim ceneje. 😄 Pa kako je bolj dovršen, če je že enih 15 let nespremenjen na trgu. To je isto, kot bi primerjal golfa 4-ko z zadnjo verzijo golfa. To je takšna primerjava , kot recimo kaseta vs CD, da boš lažje razumel. 😉
    • Osebno mnenje avtorja, ki najbrž trpi, da ta motor ni prišel na ameriško tržišče. Komentarji pod člankom povedo vse, še posebej ta: "You have no idea what are you talking about. Period."
    • @NevLado kje si biu ko so meli akcijo, kjer so povrnali 80€ pri nakupu    @Boss ne boš vrjel, včeraj sem počel isto, ko mi je blo dolg cajt na počivališču v Avstriji med počitkom. Sem opazil isto kot ti, s tem, da sem jih pumpal 2.5. Je pa res da pri tem vročem 40°C asfaltu nimaš kej manjšega za pričakovat. Dokler se gume lahko dotikaš brez problema, pomeni da ima manj kot 60-65°C stopinj in to je vredu, cestna guma nebi smela it preko 70°C po mnenju googla (se strinjam z njim, vem, da ko se pogovarjamo o racing gumah te imajo optimalno toploto še višje). Kako se bo pa to izražalo na porabi, bova pa videla čez kakšno leto
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.