Skoči na vsebino

Pomo? pri predelavi plati?? - izra?un obremenitev

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Rabim strokovnjaka, ki bi mi naredil izra?un obremenitev predelane felge (sprememba ET) z navedeno programsko opremo.

Na kombiju, iz katerega bo nastalo nekaj novega, bi rad na zadnji osi (ni pogonska) s predelavo jeklenih plati?? dosegel raz?iritev koloteka. Distan?niki ne pridejo v po?tev, saj pove?ujejo obremenitev le?ajev. Re?itev je torej v predelavi plati??a (sprememba polo?aja vertikalne plo??e). Izra?une potrebujem za homologacijo predelave. "Posel" bo aktualen nekje po 5.7.2013. ?e poznate kakega takega, mi po?ljite kontaktne podatke na ZS.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Sej s spremembo ET-ja, ?e bo feltna gledala bolj ven bo obremenitev le?ajev enaka kot, ob uporabi distan?nikov.

33112_1.png

Napisano

Sej s spremembo ET-ja, ?e bo feltna gledala bolj ven bo obremenitev le?ajev enaka kot, ob uporabi distan?nikov.

 

Sprememba_ET.pdf Odvari se originalna veritkalna ploskev in se jo obrnjeno, pomaknjeno navznoter ET-34 ponovno zavari z ustrezno tehnologijo varjenja in dodatne oja?itve z vari na nasprotni strani. Ker se kolo po predelavi obrne narobe, postane tako ET pozitiven. Kolotek je na enem kolesu pove?an za do 100 mm ob zmanj?ani vrednosti za skoraj polovico, kar zmanj?uje stri?ne sile na le?ajih.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Sprememba_ET.pdf Odvari se originalna veritkalna ploskev in se jo obrnjeno, pomaknjeno navznoter ET-34 ponovno zavari z ustrezno tehnologijo varjenja in dodatne oja?itve z vari na nasprotni strani. Ker se kolo po predelavi obrne narobe, postane tako ET pozitiven. Kolotek je na enem kolesu pove?an za do 100 mm ob zmanj?ani vrednosti za skoraj polovico, kar zmanj?uje stri?ne sile na le?ajih.

 

Rocket science...... ?zmeden??zmeden?

Kaj pa naj od Siriusa drugega pri?akujemo :jupiii::jupiii:

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Sprememba_ET.pdf Odvari se originalna veritkalna ploskev in se jo obrnjeno, pomaknjeno navznoter ET-34 ponovno zavari z ustrezno tehnologijo varjenja in dodatne oja?itve z vari na nasprotni strani. Ker se kolo po predelavi obrne narobe, postane tako ET pozitiven. Kolotek je na enem kolesu pove?an za do 100 mm ob zmanj?ani vrednosti za skoraj polovico, kar zmanj?uje stri?ne sile na le?ajih.

 

Imamo kakega strojnika, ki bi mojo teorijo ovrgel, ali celo morebiti potrdil.

 

LabiGt, kak?no je tvoje mnenje???

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

ne vem, ce bi material zdrzal take spremembe v strukturi...

ker, ko bos odstranil tisto ploskvo bojo ratale mikroluknje v materialu (ki se pa lahko sirijo, kar pa s feltno in vrtenjem/udarci) ne bo tezko....bolj bo problem, del kjer se bo odstranila ploskva kot pa nanovo varjen del

 

z distancniki bos manj riskiral, sploh ce das recimo dva tanjsa kot pa enega debelejsega

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

ne vem, ce bi material zdrzal take spremembe v strukturi...

ker, ko bos odstranil tisto ploskvo bojo ratale mikroluknje v materialu (ki se pa lahko sirijo, kar pa s feltno in vrtenjem/udarci) ne bo tezko....bolj bo problem, del kjer se bo odstranila ploskva kot pa nanovo varjen del

 

z distancniki bos manj riskiral, sploh ce das recimo dva tanjsa kot pa enega debelejsega

 

Sedaj je vertikalna ploskev varjena na 4 mestih z 10 cm vari, ki se odstranijo s stru?nico, zato do mikro po?kodb ne bi smelo priti. Bolj kot to me skrbi pravilnost moje razlage, oziroma razumevanja razmerja vpliva pove?anega koloteka na le?aje. Ali so obremenitve res take kot, da bi na sedanji sistem dal 32 mm distan?nik. Z distan?niki, ki bi pove?ali ET na 98 mm, pridobim pri sedanjem sistemu le 64 mm pove?anje koloteka. Z mojo predelavo pa trikrat ve?.

To je moje temeljno vpra?anje. :ne vem:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

uf to pa je razlika.... a slucajno ves katere lezaje mas noter? ponavadi so dimenzionirani na 2 do 2.5x vec, sam tole kar hoces ti skoraj 4x vec...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po Mazdinih lastnih navedbah bo motor skyactiv-z, ki bo nadomestil motorja skyactiv-g in -x, nadgradnja slednjega.     Več na 👇 Where Engine Dreams Meet Possibilities: The SKYACTIV-Z Challenge and Mazda’s Internal Combustion-Focused Electrification Strategy WWW.MAZDA.COM While the move toward electrification for carbon neutrality intensifies across the automotive industry, Mazda remains committed to...   Meni je všeč, da se Mazda v času vsesplošnega pompa okoli elektrifikacije trudi razviti čim bolj učinkovit motor z notranjim izgorevanjem.
    • To ni moja trditev ampak Mazdina.
    • Glede na to, da vemo, da se zavore že tako ali tako na M6 pregrevajo, jih lahko to še dodatno segreva?   Jaz se vozim hitreje kot 130kmh in vsakodnevno preživim kar nekaj časa na AC..   Bi mi jih ziher priporočila? EDIT: Še to... ko doma pozimi zalaufaš peč na drva in so radiatorji na 40 stopinj, ga ne morš več držat kot 3 s.. si ziher @50keda, da bi lahko držal gumo pri 60?  
    • Ker vsi škrtarite za par jurjev, pa vzamete tisto, ki je bolj poceni. Če bi bil motor 1.5 bi vzeli to, samo da čim ceneje. 😄 Pa kako je bolj dovršen, če je že enih 15 let nespremenjen na trgu. To je isto, kot bi primerjal golfa 4-ko z zadnjo verzijo golfa. To je takšna primerjava , kot recimo kaseta vs CD, da boš lažje razumel. 😉
    • Osebno mnenje avtorja, ki najbrž trpi, da ta motor ni prišel na ameriško tržišče. Komentarji pod člankom povedo vse, še posebej ta: "You have no idea what are you talking about. Period."
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.