Skoči na vsebino

"Veliki" servis mazda 3


Priporočeno sporočilo

Zanima me nekaj glede velikega srevisa za mazdo 3, dizel. Pri nas je na uradnem servisu re?eno servis na 120.000 km. Hrvati pa na uradnem servisu garantirajo, da je ta velik servis treba narest po 10 letih ali po 200.000 km.

 

Kaj zdej dr?i? Je treba pri 120.000 narest velik servis? Ker res ne bi dajala ?ez 700 evr?kov za nekaj kar ni lih potrebno.

 

Hvala za odgovor

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdravo!

 

Sicer ne bi ?kodoval podatek kater motor ima? v svoji in letnik vozila.

 

Druga?e pa bo kar dr?alo 120.000km oz. 5 ali 6 let (podatek se lahko razlikuje od modela do modela, glej servisno knjigo). :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ker res ne bi dajala ?ez 700 evr?kov za nekaj kar ni lih potrebno.

 

Hvala za odgovor

 

Servis je lahko tut dost cenej?i, razen, ?e se ti gre zato da ma? vse servisno zavedeno ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e se ne motim je v tem motorju zobati jermen in ga je pametno menjati pri zapovedanih 120.000km. Sem pa ?e tudi sli?al, da naj bi bili novi jermeni tudi za 200kkm ali ve? samo jaz se v tvojem primeru ne bi zafrkaval, ker ?e odtrga jermen bo ?kode mnogo ve? kot 700?.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e se ne motim je v tem motorju zobati jermen in ga je pametno menjati pri zapovedanih 120.000km. Sem pa ?e tudi sli?al, da naj bi bili novi jermeni tudi za 200kkm ali ve? samo jaz se v tvojem primeru ne bi zafrkaval, ker ?e odtrga jermen bo ?kode mnogo ve? kot 700?.

 

V 2.0 je jermen in sponar (cd143)

Za psa 1.6 pa nisem cist ziher ce je

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kak?en nasvet kam ga peljat na servis, da bo dobro opravljeno in pravi?na cena? Potrdilo o servisu bi sicer imela, ni pa nujno da je uradni servis ker garancije itak nimam ve?.

 

samo en naslov je potem Avto Pelko Medvode, pa tudi 700 ne bo...?e pa ?tefana lepo pogleda? bo pa ?e ceneje...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

samo en naslov je potem Avto Pelko Medvode, pa tudi 700 ne bo...?e pa ?tefana lepo pogleda? bo pa ?e ceneje...

 

home made je pa ?e ceneje :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Tanja - Simon (Avto Pelko d.o.o.), bo pravi naslov zate, cifro pa ra?unaj okrog 500? oz. v primeru ?lanstva v Mazda klubu verjetno ?e ceneje. :cheers:

 

Sicer ti bo pa to?neje mojster Simon osebno povedal, saj je on pristojen za cene storitev; 041 667 335.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

je za pogledat interval,nekateri fordi s tem motorjem so meli jermen na 180k km tko da..... za gvi?no pa se pozanimat

 

Obenem pa je vedno (verjetno pri vsakem vozilu, ki ima jermen in ne verige) naveden ?e ?asovni interval, npr. 120.000 km ali 6 let, potem pa upo?teva? (naj bi) tisto kar prej nastopi od teh dveh spremenljivk. :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.