Skoči na vsebino

Izku?nje z M6 2013


janik

Priporočeno sporočilo

Ok, bom kar po to?kah napisal.

 

- poraba: glede na ra?unalnik se obna?a precej ?udno. Po AC vedno vozim s tempomatom na 140, probal sem tudi na 130, ampak porabe ne morem spraviti pod 7,5. Zadnje ?ase se precej ve? vozim po lokalnih cestah in sem jo tudi zelo priganjal, poraba pa mi je padla!?! Motor je CD 175 AT.

 

- lega na cesti: v?e? mi je trdo podvozje, izgleda da so tudi originalne gume kar OK, saj ima? v ovinkih tudi pri velikih hitrostih ob?utek, kot da gre? po tra?nicah. Tudi odzivnost je OK.

 

- ?ibedah: zelo dobro narjen, saj ga imam lahko odprtega do 100 na uro in mi ni? ne piha v glavo.

 

- centralni ra?unalnik: naj?ibkej?a to?ka tega avta. Pri navigaciji deluje izbiranje po menijih po?asi, ?eprav so meniji pregledni, to?nost kart in navigacije pa ima TomTom med bolj?imi (glede na teste v revijah). O USB predvajanju pa je bilo itak povedano ?e vse.

 

- radarski tempomat: v 98% primerov super, po AC vedno vozim z njim, ne glede na gu?vo. BMW ima bolj?ega v tem pogledu, da upo?teva tudi smer vo?nje, Mazdin gleda vedno naprej in v kak?nih ostrej?ih ovinkih ne vidi avta spredaj. Mogo?e je edino malo len pri pospe?evanju, ampak ni mote?e.

 

- lu?i: pri 5000+ km se ?e nisem dogaknil stikala za lu?i, pa sem imel tudi precej no?ne vo?nje.

 

- lane asist: pri?igam ga na AC, presenetljivo dobro deluje v slabem vremenu, ko niti sam nisem mogel zaznati ?rt na cest. Ne deluje v nizkem jutranjem soncu pred avtom. Privzeta nastavitev je bila preob?utljiva.

 

- opozorilo Brake: zelo nadle?no, avto vsake toliko ?asa oceni, da se bom zabil. Sam sem se ?e navadil in opozorilo ignoriram, ?ena je zadnji? pohodila zavoro. Ker avto takrat tudi pove?a tlak v zavornem sistemu, bi bilo lahko precej nevarno, ?e bi zadaj vozil ?e kdo. Ob priliki moram pogledati, kje se izklopi.

 

- glasnost motorja: pri obi?ajni vo?nji in radiju na obi?ajni jakosti se motorja prakti?no ne sli?i, pri gasu do deske pa kar po?teno zarjove.

 

- klima: napram prvi M6 svetlobna leta bolje.

 

 

?e se spomnim ?e ?esa, bom dopisal.

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Poraba zelo velika glede na 'nove tehnologije'...in avtomatiko. Bosta z Jest lahko primerjala face to face :)

Bc pa nikoli ni bil svetla tocka mazde...

Na 2012 FL se ze cuti obcutno boljsa izolacija stekel in podvozja.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Imam enak motor (CD175 AT Revolution) ... in je res poraba po racunalniku ponavadi tam nekje med 7,2 do 7,5 ... bom videl po parih rezervoarjih, koliko dejansko odstopa... Sem pa pri CD150 (sem imel kaksen teden 4 vratno Revolution in kaksen teden karavan Attraction) z rocnim menjalnikom opazil, da je poraba po racunalniku nizja za cel liter... pri podobni voznji je bila tam po BCju okoli 6,5 ...

 

Pogresam pa par zadev, ki so bile pri prejsnji sestici... recimo odpiranje vseh sip preko daljinca ... tega ocitno pri tanovi ni vec... pride pa kar prav sedaj, ko je vroce... Ponavadi sem, ko sem sel domov iz sihta, odprl vsa okna in potem se enega prizgal, da se malo prezraci ... Sedaj moram odpret avto in dati kontakt, ter potem rocno odpreti...

 

Moti me tudi to, da se parkirni senzorji prizgejo samo takrat, ko zalaufas avto... Recimo ko pridem domov, moram za v garazo senzorje prizgati rocno ... da mi potem piska spredaj. Pri prejsnji so bili prednji senzorji aktivni vedno, ko je avto stal ali ko je bila hitrost pod nekje okoli 20 ali 30 km/h ... Sicer je bilo vcasih motece, ce sem bil prvi pri semaforju in je potem piskalo, ce je kaksen pesec sel preblizu avta... ampak na to se da navaditi :) ...

 

Motijo me tudi dnevne luci, kjer zadaj nic ne gori. Ce je recimo podnevi kaksen naliv, je potrebno luci prizgati rocno, ker drugace si od zadaj prakticno neviden za ostale udelezence ...

 

Pri ostalih zadevah pa lahko samo potrdim prej napisano ... Z navigacijo sem (vsaj kolikor sem jo sedaj uporabljal) zadovoljen... Najde celo moj domaci naslov in celo cesta je vrisana do tja. Tega recimo niti Garmin z AR nima... ceprav sem ze nekajkrat sporocil popravek... Radarski tempomat je odlicen in ga sedaj veliko vec uproabljam, kot prej... tudi na lokalnih cestah... sploh za voznjo v koloni je super ...

 

Je pa to sedaj moja tretja sestica (imel sem 2003 CD120, 2008 CD140 in sedaj 2013 CD175) ... in kar se glasnosti v kabini tice, je pri vsaki generaciji malo bolje ... edino pesek v kolotekih je se vedno glasen... :)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Imam enak motor (CD175 AT Revolution) ... in je res poraba po racunalniku ponavadi tam nekje med 7,2 do 7,5 ... bom videl po parih rezervoarjih, koliko dejansko odstopa... Sem pa pri CD150 (sem imel kaksen teden 4 vratno Revolution in kaksen teden karavan Attraction) z rocnim menjalnikom opazil, da je poraba po racunalniku nizja za cel liter... pri podobni voznji je bila tam po BCju okoli 6,5 ...

 

Pogresam pa par zadev, ki so bile pri prejsnji sestici... recimo odpiranje vseh sip preko daljinca ... tega ocitno pri tanovi ni vec... pride pa kar prav sedaj, ko je vroce... Ponavadi sem, ko sem sel domov iz sihta, odprl vsa okna in potem se enega prizgal, da se malo prezraci ... Sedaj moram odpret avto in dati kontakt, ter potem rocno odpreti...

 

Moti me tudi to, da se parkirni senzorji prizgejo samo takrat, ko zalaufas avto... Recimo ko pridem domov, moram za v garazo senzorje prizgati rocno ... da mi potem piska spredaj. Pri prejsnji so bili prednji senzorji aktivni vedno, ko je avto stal ali ko je bila hitrost pod nekje okoli 20 ali 30 km/h ... Sicer je bilo vcasih motece, ce sem bil prvi pri semaforju in je potem piskalo, ce je kaksen pesec sel preblizu avta... ampak na to se da navaditi :) ...

 

Motijo me tudi dnevne luci, kjer zadaj nic ne gori. Ce je recimo podnevi kaksen naliv, je potrebno luci prizgati rocno, ker drugace si od zadaj prakticno neviden za ostale udelezence ...

 

Pri ostalih zadevah pa lahko samo potrdim prej napisano ... Z navigacijo sem (vsaj kolikor sem jo sedaj uporabljal) zadovoljen... Najde celo moj domaci naslov in celo cesta je vrisana do tja. Tega recimo niti Garmin z AR nima... ceprav sem ze nekajkrat sporocil popravek... Radarski tempomat je odlicen in ga sedaj veliko vec uproabljam, kot prej... tudi na lokalnih cestah... sploh za voznjo v koloni je super ...

 

Je pa to sedaj moja tretja sestica (imel sem 2003 CD120, 2008 CD140 in sedaj 2013 CD175) ... in kar se glasnosti v kabini tice, je pri vsaki generaciji malo bolje ... edino pesek v kolotekih je se vedno glasen... :)

 

Vsaka stvar rabi mal casa. Ja s temi dnevnimi lucmi, ki sem jih montiral tudi sam je na avtocesti v prsu dezja velik problem! Da ne omenimo sivih avtov, jih ne mores videti.

 

Pa je danes ko imamo Led tehnoligijo problem enostavno resiti da tudi zadnje luci das v led in delajo cez dan...pa buh ne daj da komu poblendas ker si idiot, on ima sedaj avto ki sam uravnava luci a ves.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vsaka stvar rabi mal casa. Ja s temi dnevnimi lucmi, ki sem jih montiral tudi sam je na avtocesti v prsu dezja velik problem! Da ne omenimo sivih avtov, jih ne mores videti.

 

Pa je danes ko imamo Led tehnoligijo problem enostavno resiti da tudi zadnje luci das v led in delajo cez dan...pa buh ne daj da komu poblendas ker si idiot, on ima sedaj avto ki sam uravnava luci a ves.

 

 

Nekateri proizvajalci (bolj premium razred - Mecke, BMW,...) imajo tako, da uposteva tudi brisalce oz. senzor za dez... Tako da ko se recimo vklopijo brisalci na polno, se prizgejo tudi luci, tudi ce je ura 2 popoldne, ko naj bi bil svetel dan ... :) ... Ce ne drugega, bi vsaj se zadaj lahko nekam namontirali rdece LED trakove, ki bi bili vkljuceni stalno oz. takrat, kot prve LED luci ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Klasi?en automatic menjalnik dvigne porabo za vsaj pol litre oziroma raje za cel liter in to je dejstvo. Vo?nja s tempomatom (sploh aktivnim) tudi raje pove?a porabo kot pa da jo zmanj?uje.

 

?e pri klasi?nem tempomatu sem opazil, da v kolikor vozim na ob?utek in sam pritiskam z ob?utkom na stopalko za gas sem kar za nekaj decilitrov var?nej?i od samega tempomata. Namre? pri dr?anju gasa je konstantno enako doziranje plina, tempomat pa ves ?as rahlo dodaja in odvzema gas saj ?imbolj lovi to?no nastavljeno hitrost.

 

Pri AC hitrostih 130-140 se ?e pozna tudi slab?i aerodinami?ni keficient kot recimo pri limuzini. Tako, da je zaradi tega nekaj deci razlike. Referen?na poraba, ki je objavljena med tehni?nimi podatki se namre? izvaja v ?isto ne?ivljenskih razmerah, kjer avto le enkrat za borih 5 sekund dose?e maksimalno predpisano hitrost 120km/h. To skoraj ne vpliva na skupno povpre?no porabo zato v tehni?nih podatkih med limuzino in karavanom ni razlik v porabi - v praksi pa je druga zgodba.

 

Upam, da zdele spet ne bo kdo sko?u in imel ?iv?ni izliv, ker spet govorim o porabi in da kompliciram za nekaj deci. Ampka nekaj deci tukaj nekaj, deci tam, pa je hitro liter ali celo dva razlike.

 

 

Pa ?e nekaj infota iz Spritmonitorja

CD175 s klasi?nim menjalnikom - povpre?na poraba 6 uporabnikov 6,19l/100km

 

CD175 z avtomatskim menjalnikom - povpre?na poraba 12 uporabnikov je 7,24l/100km

 

se pravi je samo med ro?nim in avtomatskim menjalnikom ve? kot liter razlike

 

?ibkej?i CD150 je vsaj po podatkih iz spritmonitorja kar ob?utno var?nej?i od mo?nej?ega in sicer je povpre?je 5,77l/100km.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Samo teli nemski so lahko zelo zavajujoci. En slovenc ma na mali poti lahko 15 semaforjev, nemc pa ga zge ali kruza po avtocestah.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nekateri proizvajalci (bolj premium razred - Mecke, BMW,...) imajo tako, da uposteva tudi brisalce oz. senzor za dez... Tako da ko se recimo vklopijo brisalci na polno, se prizgejo tudi luci, tudi ce je ura 2 popoldne, ko naj bi bil svetel dan ... :) ... Ce ne drugega, bi vsaj se zadaj lahko nekam namontirali rdece LED trakove, ki bi bili vkljuceni stalno oz. takrat, kot prve LED luci ...

 

Mogo?e pa se da ob?utljivost senzorja za svetlobo spreminjat? Pri moji recimo se mi zdi pa da je celo preve? ob?utljiv in mi na no?ni na?in preklaplja ?e pri poznopopoldanskem soncu, v de?ju ali obla?nem vremenu, ko se rahlo stemni takoj preklopi, pozimi pa razen, ?e ni ravno son?en svetel dan skoraj ne gre iz no?nega na?ina.

 

Samo teli nemski so lahko zelo zavajujoci. En slovenc ma na mali poti lahko 15 semaforjev, nemc pa ga zge ali kruza po avtocestah.

 

Ne razumem te ?isto - napisal si glih tako kot, da se v Slo vsi vozniki vozijo le po mestu in da nimamo AC-jev. Nemci so pa sam na AC-jih, mest pa nimajo ?eprav so bistveno ve?ja kot je recimo pri nas Ljubljana. Za njih je Lj manj?e mesto.

 

Ne more? primerjati skrajnosti zato pa se jemljejo povpre?ja ve?ih uporabnikov.

 

Sicer bo pa itak Jest napisal, ko bo primerjal prej?njo s to, kolk je dejansko razlike. Ampak rezultat bo definitivno slab?i kot je bil pri prej?nji. Samo o porabi govorim - o ni?emer drugem.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Sicer bo pa itak Jest napisal, ko bo primerjal prej?njo s to, kolk je dejansko razlike. Ampak rezultat bo definitivno slab?i kot je bil pri prej?nji. Samo o porabi govorim - o ni?emer drugem.

 

Glede porabe bo pomoje kar priblizno enaka kot pri prejsnji... Pri mojem nacinu voznje seveda :) ... Ce racunalnik seveda ne laze... Pri CD140 sem imel porabo 7,5l/100 km ... >> http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=6479 pri prvi generaciji (CD120) pa 7,41l/100 km >> http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=197

 

Pri tanovi pa sem sele enkrat tankal odkar jo imam (dobil sem jo s skoraj polnim rezervoarjem) ... :cheers: To, da ima avtomatik visjo porabo sem itak vzel v zakup... To, da je pa razlika pri 4 vratni ali karavanu zaradi aerodinamike pa pomoje ni ravno omembe vredno ... Mogoce je res... ampak je pomoje odstotek tako majhen, da je zanemarljiv ...

 

Nisem nek "EKO fanatik" ali tip cloveka, da bi zaradi tega, da bi bila nizja poraba, bil ovira na cesti... Niti nimam prakticno nikoli prizgane trenutne ali povprecne porabe na zasloncku ... Tankat grem, ko je prazen rezervoar... :cheers:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tempomat gor ali dol, aktiven al pa neaktiven, na nogo imam porabo manj?o, na isti relaciji, za ve? kot pol litra.

?e pa se po lokalnih cestah pri omejitvi 90 ali manj, pa z tempomatom naredim ni?jo porabo, ne spra?ujte zakaj se po lokalnih vozim na tempomat, ker kdor se je v sakerju samo 1x peljal mu je lahko jasno, da smo pogled v ogledala da 20-30 km/h gor. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Pri tanovi pa sem sele enkrat tankal odkar jo imam (dobil sem jo s skoraj polnim rezervoarjem) ... :cheers: To, da ima avtomatik visjo porabo sem itak vzel v zakup... To, da je pa razlika pri 4 vratni ali karavanu zaradi aerodinamike pa pomoje ni ravno omembe vredno ... Mogoce je res... ampak je pomoje odstotek tako majhen, da je zanemarljiv ...

 

 

Govorim samo pri ve?jih hitrostih (pri nizkih ima zelo malo vpliva) - predvsem na AC in vi?ja kot je hitrost ve?ji je vpliv in koeficient pri limuzini je 0,26 pri karavanu pa 0,28.

 

V tem ?lanku, je opisano, kolk sprememba koeficienta vpliva na porabo v me?anem ciklu (mesto/relacija) in prera?unano je 0,02 razlike v koeficientu vpliva cca dober deci. ?e pa hitrost pove?uje? pa razlika samo ?e raste.

 

Sej vem, da so to malenkosti in da ti je vseeno za tistih nekaj deci - ho?em samo re?i, da vpliv je, sicer ne velik, ampak je in ?e je ve? malih vplivov se pa? na koncu pozna, kar je janik potarnal, da se mu zdi poraba visoka.

 

Tempomat gor ali dol, aktiven al pa neaktiven, na nogo imam porabo manj?o, na isti relaciji, za ve? kot pol litra.

?e pa se po lokalnih cestah pri omejitvi 90 ali manj, pa z tempomatom naredim ni?jo porabo, ne spra?ujte zakaj se po lokalnih vozim na tempomat, ker kdor se je v sakerju samo 1x peljal mu je lahko jasno, da smo pogled v ogledala da 20-30 km/h gor. :blush:

 

hehe, tako kot sem napisal - tempomat vi?a porabo v kolikor je hitrost enaka. ?e pa tempomat skrbi za to, da ne gre? hitreje pa definitivno zmanj?uje porabo. :hudicek:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tempomat v nekaterih situacijah vozi precej neoptimalno, kar je razumljivo. Na primer, na AC sam ?e prej vidi? nekoga, ki bo z manj?o hitrostjo zapeljal pred tebe in ustrezno reagira?. Tempomat pa ti??i gas do zadnjega, ko avto zazna in nato celo zavira.

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tempomat v nekaterih situacijah vozi precej neoptimalno, kar je razumljivo. Na primer, na AC sam ?e prej vidi? nekoga, ki bo z manj?o hitrostjo zapeljal pred tebe in ustrezno reagira?. Tempomat pa ti??i gas do zadnjega, ko avto zazna in nato celo zavira.

 

A pri radarskem lahko nastavlja? minimalno oddaljenost do naslednjega avta pred teboj?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A pri radarskem lahko nastavlja? minimalno oddaljenost do naslednjega avta pred teboj?

 

Ja, v treh ali ?tirih stopnjah. Pri dejanski razdalji pa se upo?teva ?e hitrost vo?nje.

 

stavek ali dva o avtu, vse ostalo pa o opremi....welcome to 2013

 

Saj vse spada k avtu. Oz. vozne lasttnosti so ena od lastnosti, oprema prina?a ostale. Vsaj za nas, ki imamo avte bolj za turisti?ne vo?nje.

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

- radarski tempomat: v 98% primerov super, po AC vedno vozim z njim, ne glede na gu?vo. BMW ima bolj?ega v tem pogledu, da upo?teva tudi smer vo?nje, Mazdin gleda vedno naprej in v kak?nih ostrej?ih ovinkih ne vidi avta spredaj. Mogo?e je edino malo len pri pospe?evanju, ampak ni mote?e.

 

- opozorilo Brake: zelo nadle?no, avto vsake toliko ?asa oceni, da se bom zabil. Sam sem se ?e navadil in opozorilo ignoriram, ?ena je zadnji? pohodila zavoro. Ker avto takrat tudi pove?a tlak v zavornem sistemu, bi bilo lahko precej nevarno, ?e bi zadaj vozil ?e kdo. Ob priliki moram pogledati, kje se izklopi.

 

 

Ta BRAKE je v?asih res nadle?en, sploh v kak?nih ostrej?ih zavojih kjer so postavljene smerne table ali pa varnostne ograje, ga pa zmoti tudi vi?ja trava.

?e se dobro spomnim samo tega opozorila ne more? izklpiti, saj je povezano z ostalimi sistemi SBS SCBS.

S ?asoma se pa tudi navadi? oz. ?e se vozi? ve?krat po isti relacije vedno preden se oglasi opozorilo malce pobo?a? zavorni pedal ali pa ?e je mo?no malce prej zavije?.

 

 

Pri radarskem tempomatu me pa npr. moti ravo to, da predolgo dr?i nastavljeno hitrost in potem sunkovito zavira.

Sam ga raj?i sedaj, ko opazim po?asnej?ega izklopim. Druga mote?a in mogo?e celo nevarna zadeva pa je, da ima dokaj ozek kot zaznavanja vozila pred sabo in zna v kak?nih zavojih naglo pospe?iti potem pa spet mo?no zavirati, ko spet zazna vozilo pred sabo.

Verjetno se bo treba navadit na sistem delovanja.

Kar se pa ti?e pospe?evanja pa je dejansko res len ?e mora nadoknadit do 20km/h, v ostalih primerih pa se kar potrudi in pospe?i dokaj naglo.

 

 

Po dobrih 2 mesecih je edino dokaj mote? hrup izpod koles ob vo?nji po hrapavi cesti.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Brake se ocitno da izklopit... ker jaz ga se nisem videl... oz. enkrat sem, ko sem vozil za enim, ki je naglo obvozil kolesarja, pa je meni zaznalo potem kolesarja in je zasvetilo rdece BRAKE ter zapiskalo... Je pa pomoje v to Settings na displeju med stevci... in sicer se mi zdi, da je SBS ali nekaj takega (pisem na pamet, ker se mine ljubi izi sedajle dol pogledat :) ) ... Tam je za nastavljat ON/OFF in glasnost piska...) ...

 

Pri radarskem tempomatu pa tudi zaenkrat se nisem imel take situacije, da bi v zavoju kaj cudno delovalo ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole glede potro?nje goriva 175 D motorja mi je kar nekoliko nenavadno, je pa res da navzgor v porabi te?ko dolo?imo mejo.

 

Moja izku?nja, ko sem imel izposojeno 175, limuzino z avtomatskim menjalnikom, pa je naslednja (?isto vseh detajlov se ve? ne spominjam);

 

Prevzel sem jo v petek v Ljubljani (na sede?u MMS d.o.o.), sledilo je nekaj mestne vo?nje ter v nadaljevanju pot v Kamnik. ?e ?ez nekaj ur sem se spet vrnil iz Kamnika v Ljubljano, kjer sem pomagal kolegu pri selitvi. Kasneje sem po AC odpeljal iz LJ proti Polzeli in v nadaljevanju sta jo testirala tudi ?mego in ?mego senior. V nekem momentu ko sem pogledal povpre?no, je bila skoraj 13 litrov, ampak to je bila vo?nja nekako v stilu; "podn gas" in sledil je ovinek pa je bilo treba zavirat, pa spet ponovi vajo, itd., med drugim sem tudi na AC opazil, da te pri "neki hitrosti" pri?ne opozarjati, v stilu "too fast" :P

 

No, s Polzele sem se preko Vranskega in prelaza Kozjak pripeljal ponovno do Kamnika. Povpre?na poraba tega dne (od MMS dalje) je padla na cca. 7 litrov, pa ?eprav je nisem vozil po Lojzovsko ?ez Tuhinjsko dolino. :cheers:

 

Naslednji dan je bila sobota (Slivka piknik), sem iz Kamnika ?tartal do BTC-ja, od koder je sledila vo?nja ?ez Gorenjsko in preko prelaza Vr?i? na Primorsko stran ter do Bovca. Vmes so se vozniki ve?krat zamenjali in nih?e ni bil v rangu pol?a slinarja. :zvizga:

 

Iz Bovca je bilo potrebno priti do ?epovana, torej so sledili zelo naporni vzponi in povpre?na poraba je pridno nara??ala. Kasneje so se na pikniku pri Slivki prisotni Mazda?i vozili po okoli?kih cestah (za uvod je tam "neskon?ni" 12% klanec, ki pelje dobesedno v nebesa oz. k Slivki domov na 970mnm, kjer imajo ?e LANSKI SNEG) :aaaaa: , no pa so se vozili in vozili in naslednji dan (nedelja), ko je bil ?as za pot domov, je bila povpre?na poraba goriva na krepkih 10,9 litra.

 

Nato pa smo se z njo ?tirje Mazda?i odpravili iz ?epovana, v smeri Kobarida in reke Nadi?e (kopanje pod Napoleonovim mostom), tokrat smo vozili bolj umirjeno, a ?e vedno nismo bili me?ka?i, v stilu "safety car" na F1 dirkah. Iz Kobarida je sledil ?e vzpon preko Predela in mimo Rabeljskega jezera ter ponovno nazaj preko na?e meje v bli?ini Planice. Poraba je kljub polno natovorjenemu vozilu in razgibanemu terenu res strmo padala. Pot se je seveda nadaljevala preko Kranjske gore, Jesenic, s postankom v Medvodah in kasneje sem se spet odpravil v Kamnik. Ko sem prispel v Kamnik pogledam povpre?no; 7,8. ?zmeden? Nisem mogel verjet, da smo jo tako stra?no zni?ali, ker to pa vsa ?ast Skyactiv tehnologiji (g. Sre?ko bi rekel; ka-ka-kapo dol). :hohoho:

 

Zadnji dan mojega dru?enja z omenjeno Mazdo sem jo le ?e odpeljal iz Kamnika do sede?a MMS v Ljubljani in povpre?na je padla na skoraj "pravlji?nih" 7,7 litra na 100 prevo?enih km. :ljubezen:

 

Sedaj pa vpra?anje za na?e mojstre ra?unanja in ostale obvlada?e! :jupiii:

 

Kolk hudi?a (malo) nam je morala Mazda6 tro?it goriva na poti od Slivke proti Kobaridu, ter preko Predela in Medvod do Kamnika in v nadaljevanju iz Kamnika do njene kon?ne postaje v Ljubljani? Hec je v tem, da vmes NIKOLI nisem resetiral merilca povpre?ne porabe goriva (dopu??am mo?nost, da ga je kdo drug, ko je vozil) in je tisti podatek 10,9 po koncu "testiranj" pri Slivki zajemal nekaj preko 500 prevo?enih km, v nadaljevanju pa smo v cca. 250 prevo?enih km (iz ?epovana do Ljubljane zadnji dan ob povratku vozila) uspeli zni?ati povre?je na neverjetnih 7,7 litra. :ouje:

 

Meni se je zdela izjemno var?no vozilo, glede na zares naporne 3 dni, se mi zdi povpre?je 7,7 FANTASTI?NO. :vesel:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ha ha avto te u?i bremzat, ker fail :)

 

 

To je predvsem za zaviranje v sili pri naletu, ko je sofer zaposlen s pisanjem SMSov, tvitanjem, brksanjem po imeniku,... :harhar: ali pa ob zelo slabi vidljivosti (megla,...) ...

 

Smart Brake Support >>

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je predvsem za zaviranje v sili pri naletu, ko je sofer zaposlen s pisanjem SMSov, tvitanjem, brksanjem po imeniku,... :harhar: ali pa ob zelo slabi vidljivosti (megla,...) ...

 

Smart Brake Support >>

 

to ni za slovenske avtoceste, bos sel na levi pas pa bo avto za?el bremzati :harhar:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.