Skoči na vsebino

Nakup Mazda 6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo. Kupujem mazdo 6 letni 2005-2006 bencinar, avtomatik, 4x4.

Ker takega vozila v slo nisem na?el sem si ogledal ponudbo tujih ponudnikov mobile.de in autoscout24.de

Zanima me, kokoliko so tile motorji 2.3i zanesljivi. Motor poganja zobati jermen ali veriga? Kak?na bi naj bila poraba takega vozila? Sicer bi ga predelal na plin, da bi se stro?ki vo?nje zmanj?ali.

Kar se pogona ti?e...prenos na vsa ?tiri kolesa se prena?a avtomatsko ob zdrsu ali je mo?en ro?ni preklop med 2WD in 4WD?

Mogo?e sem ?e na kaj pozabil...

 

Za vse informacije se zahvaljujem. :punk:

Napisano

Zdravo Lado!

 

Lahko ti odgovorim na vsa vpra?anja, razen glede 4x4 in avtomatika nimam osnovnega pojma kako se zadeva obnese. :D

 

Sam imam 2003 letnik, 2.3 166 KM motor. Trenutno imam prevo?enih 331.000 na ?tevcu in od tega z njo LPG sistem potuje ?e dobrih 250.000km. Mislim, da obe ?tevilki sami po sebi povesta, da je zadeva trpe?na in gresta z avtoplinom prijateljsko z roko v roki. :punk:

 

Bencinske Mazde6 tega letnika imajo (za razliko od njihovih dizelskih sodobnikov), VSI verigo in ne jermena. :cheers:

 

Poraba vozila je pa lahko zelo razli?na, pri normalni vo?nji je nekje od 8 do 10 litrov, ?e ima? vgrajen sodoben LPG sistem velja ta potro?nja tudi za LPG gorivo.

 

?e te kaj zanima o Mazdi6 2.3 in predelani na LPG, si lahko prebere? v moji temi;

 

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=8417&st=360

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

pred kakega pol leta sem tudi sam ?elel kupiti tak?no mazdo ker se je v Lj prodajala ena, ki pa ?al ni bila ravno dobra. Pogoni delujejo avtomatsko in nima? mo?nosti izbire 2 ali 4 wd. Avtomatika je pa klasi?na in potrebuje svoj ?as za prestavljanje ima pa 5 stopenj.

 

?e bi na?el dobro za pravo ceno bi jo kupil tudi sam (?eprav poraba je verjetno 10 ali ve?).

 

Glede uvoza pa se pozanimaj koliko je ?e dodatni dajatev za avto ker ima kar velik izpust plinov in tudi ni ve? kot Euro3. Cene v Nem?iji so pa kar visoke in se lahko zgodi, da bo? za ta denar dobil pri nas Mazdo6 MPS ali pa CX-7

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Hvala za informacije :prstgor:

 

Sem se pozanima za dodatne bremenitve vozila ob uvozu. DMW bi za avot v vrednosti 4000 je 23% + obdav?itev za izpu?ne pline. Kar ?e kar nanese. Zato sem se odlo?il, da po?akam, ?e se bo kak prodajal pri nas. Pred pol leti sta se res dva prodajala ampak se nekako nisem odlo?il. Za MPS ali za CX7 se ne bi odlo?il zaradi 191kw :) Druga?e sem imel namen kupiti CX7 v za?etku leta. Toda sem se odlo?il za drugo znamko, ki ima kW v ni?jem rangu...

Napisano

Uvoz avtomobila se kljub "prostemu" pretoku blaga iz EU ne spla?a. Na?i imajo prevvisoko carino. No eni ji re?ejo DMV ampak zame je to carina. Svinjarija. Sam tko je.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Uvoz avtomobila se kljub "prostemu" pretoku blaga iz EU ne spla?a. Na?i imajo prevvisoko carino. No eni ji re?ejo DMV ampak zame je to carina. Svinjarija. Sam tko je.

 

 

Na?a dr?ava je pa? la?na...barabe

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Za večjo nosilnost ima guma oznako C. Davno nazaj sem jih moral imeti na sharanu... 
    • Te gume so že v osnovi dimenzijsko zgrešene za tega Forda....  Dal bi pa na njega vsekakor XL gume kot pravi Boss, jih bo vsekakor manj pobiralo po robovih, ker imajo ojačane bočnice. 👍
    • Seveda se uničuje, tudi z dodatno obrabo. To je posebej vidno zadnje obdobje, ko so se predvsem SUV-i zredili, zraven pa še dobili baterije. Uporabniki, ki natikajo gume, ki niso namenjene takim masam, jih pobira redno prej kot prevoženih 20kkm.   Sej to je znan info, še posebej, ko se našteva negativne lastnosti povečanja mas. Zato pa imamo XL gume, ki se jih natika recimo tudi na dostavnike in podobno. Nosilnost je zelo pomembna informacija, ker če uporabljaš preveliko, bodo gume neudobne in grob. Če pa perenizko, bo pa obraba visoka vključno z možnostjo fizičnih poškodb.   Če to ne bi nič pomenilo, bi dali najvišji nosilnostni index za vsa vozila in bi bil problem rešen.
    • Index nosilnosti nima veze z obrabo profila.   Če obtežitev presega nosilnost, se guma strukturno uničuje. Torej lahko se poseda, zvija, bulasta postaja, pregreva,....   To nima veze z obrabo naležne površine. Mogoče pregrevanje edino pride blizu. Pa še to bi gumo po robih bolj segrelo in bi robe pobralo.   92 je 630kg na gumo. To je 2520kg. A kdaj prideš blizu te teže?
    • Molygen New Generation 5W-30 LIQUI MOLY WWW.LIQUI-MOLY.COM Low-viscosity high-tech low-friction motor oil with high shear stability. Combined with innovative additive technology and the special...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.