Skoči na vsebino

Mazda 6,2003l 100kw - olje

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Lp.

Mene pa Zanima glede olja..

In sicer imam mazdo 6 sport 2003 letnik 100kw- dizel.

Ima pa 197K kilometru ..

Pac se nikoli nisrm imel dizla tko da mi ni lih ki zlo jasno ali je normalno pa tko .. ko sem kupil to mazdo sem itak da zamenju olje in filter olja ter zraka kot na vsakem avtu do sedaj .. v mazdi pa imam zdaj mobil 1 3000 5-40.

Prevozil sem cca 5000 km in mi je zmankalo Polovico olja na uni kontrolni palcki ka potegnes vn z motorja .. pac prej ka sm imel bencinarja no res da ni imel tolk km in da sem ga cist totalno generalno obnovil mi ni tolk olja zmankalo.. tako da pac vas malo prasam ce ima kdo izkusnje s tem .. aja pa motor tudi takoj vzge ko obrnes kljuc ...

Napisano

Zamenjaj podlo?ke pri ?obah in spucaj cedilo v karterju in ti ne bo ve? zmanjkovalo olja...

 

NUJNO, ?e ne drugo iz ?iste preventive, da se ne zgodi kak?na zelo neprijetna zadeva, povezana z ogromnimi stro?ki. -_-

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Kot so ti ?e drugi omenili-nemudoma zamenjaj bakrene podlo?ke in ??isti cedilo!!!

Mo?na okvara, ?e tega ne naredi?-zariban motor.

 

 

Napisano

Zamenjaj podlo?ke pri ?obah in spucaj cedilo v karterju in ti ne bo ve? zmanjkovalo olja...

 

Eno vprasanje kere podloske pa to mislis a na injektorih al kje ?
Napisano

Na injektorjih ja...

 

To se je meni zgodilo na mazdi 6 disel letnik 2003. Avto je imel 200000 km ko je zaribal zaradi omenjenega cedila.Dodal bi ?e da je bil avto redno servisiran na poobla??enem servisu v Kopru ampak cedila v karterju niso nikoli o?istili.Glede na to da sedaj vsi pravijo da je to bolezen od mazd 6, mi ni jasno kako da na rednih servisih tega cedila noben ne ?isti. Prvi simptomi so pa bili da je avto crkoval na minimum,ko si ga priklopil na tester je pa pokazalo da je regulator gasa zani?. :angry:

 

P.S.

 

?e ima kdo delujo? motor tip rf 1998 cm3 , 100kw,ali pa vsaj spodnji del motorja, kupim.

18zimoni@gmail.com

Napisano

Kaj ponavadi zariba na motorju, le?aji (obojni) ali bat.

 

Ej nebi vedu za enkrat jst ne slisim nobenih lezaju da bi kaj "ribali" sam bom pa pogledu zdej drug teden ka bom karter dol vzel pa opucal .. tko da bom sporocil kaksni so kaj ojnicni lezaji ;)
Napisano

To se je meni zgodilo na mazdi 6 disel letnik 2003. Avto je imel 200000 km ko je zaribal zaradi omenjenega cedila.Dodal bi ?e da je bil avto redno servisiran na poobla??enem servisu v Kopru ampak cedila v karterju niso nikoli o?istili.Glede na to da sedaj vsi pravijo da je to bolezen od mazd 6, mi ni jasno kako da na rednih servisih tega cedila noben ne ?isti. Prvi simptomi so pa bili da je avto crkoval na minimum,ko si ga priklopil na tester je pa pokazalo da je regulator gasa zani?. :angry:

 

P.S.

 

?e ima kdo delujo? motor tip rf 1998 cm3 , 100kw,ali pa vsaj spodnji del motorja, kupim.

18zimoni@gmail.com

 

Hmm nevem kaksno bolezen imajo te mazde kr mam zdej prvic mazdo .. cene bom pa tko reku kar je teh servisu je vse bol tko najbols je da sam to delas usaj ves kje si zajebu in kako si kaj naredil.. ali pa ce koga poznas kr se res spozna na avto mehaniko..

Zato jst najrajs sam to delam ... cene moja nima taksnih problemu edino ka jo tiscim na obrate pol ka avto pustim se neki cass tect da se mal turbina ohladi je motor malo bolj glasen ,kar zna bit da je res kaj s cedilom ...

Napisano

Hmm nevem kaksno bolezen imajo te mazde kr mam zdej prvic mazdo .. cene bom pa tko reku kar je teh servisu je vse bol tko najbols je da sam to delas usaj ves kje si zajebu in kako si kaj naredil.. ali pa ce koga poznas kr se res spozna na avto mehaniko..

Zato jst najrajs sam to delam ... cene moja nima taksnih problemu edino ka jo tiscim na obrate pol ka avto pustim se neki cass tect da se mal turbina ohladi je motor malo bolj glasen ,kar zna bit da je res kaj s cedilom ...

 

 

No zdej je popucano omenjeno cedilo ..no lahko recem da m9je sploh ni bilo neki zlo zabasano razen da je bilo bekaj vsedlin po karterju tudi to sem lepo popucal tko da zdej je tipi topi ;) in novo olje mobil 1 -3000 oz. 5-40 ..aja pa ojnicni lezaji so videt se v dobrem stanju ...

Napisano

No zdej je popucano omenjeno cedilo ..no lahko recem da m9je sploh ni bilo neki zlo zabasano razen da je bilo bekaj vsedlin po karterju tudi to sem lepo popucal tko da zdej je tipi topi ;) in novo olje mobil 1 -3000 oz. 5-40 ..aja pa ojnicni lezaji so videt se v dobrem stanju ...

 

Ko si imel karter dol, je ?koda, da nisi vzel ven ?e bate in o?istil batne obro?ke in utore. Olje zna polzeti mimo batnih obro?kov, ki zaradi umazanije slab?e "dihajo". To lahko re?i? tudi posredno. Pri naslednji menjavi uporabi Mtabond CL cleaner, ki se ga da v motorno olje neposredno pred menjavo in pusti motor delovati na mestu pri minimalnih obratih cca. 20 min. Navedeni detergent spere notranjost motorja, oljne kanale in mesta kjer se nabirajo usedline. Nato se olje spusti z vsemi spranimi ne?isto?ami in doda novo olje. Ne bi bilo napa?no, da takrat olju doda? kako varianto Metabond aditiva za bolj?e delovanje in preventivo za naprej.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

No zdej je popucano omenjeno cedilo ..no lahko recem da m9je sploh ni bilo neki zlo zabasano razen da je bilo bekaj vsedlin po karterju tudi to sem lepo popucal tko da zdej je tipi topi ;) in novo olje mobil 1 -3000 oz. 5-40 ..aja pa ojnicni lezaji so videt se v dobrem stanju ...

 

Kaj pa podlo?ke, si jih zamenjal?

Napisano

Ko si imel karter dol, je ?koda, da nisi vzel ven ?e bate in o?istil batne obro?ke in utore. Olje zna polzeti mimo batnih obro?kov, ki zaradi umazanije slab?e "dihajo". To lahko re?i? tudi posredno. Pri naslednji menjavi uporabi Mtabond CL cleaner, ki se ga da v motorno olje neposredno pred menjavo in pusti motor delovati na mestu pri minimalnih obratih cca. 20 min. Navedeni detergent spere notranjost motorja, oljne kanale in mesta kjer se nabirajo usedline. Nato se olje spusti z vsemi spranimi ne?isto?ami in doda novo olje. Ne bi bilo napa?no, da takrat olju doda? kako varianto Metabond aditiva za bolj?e delovanje in preventivo za naprej.

 

Ma do drugega leta bo ze zdrzala pole bom pa itak generalno obnovil motor novi bati lezaji obrocki in komplet garnitura glave in ostala tesnila .. no upam da me nebo prevec stalo... in pole po avto kot nov ;)
Napisano

Ma do drugega leta bo ze zdrzala pole bom pa itak generalno obnovil motor novi bati lezaji obrocki in komplet garnitura glave in ostala tesnila .. no upam da me nebo prevec stalo... in pole po avto kot nov ;)

 

Ti lepo ?im prej zamenjaj te bakrene podlo?ke in ti ne bo rabilo ni? drugega popravljat.In to ?IM PREJ!!

Stanejo pa tam enih 16? -vsaj stale so.In ?e delo,ki pa ne bi smelo bit dosti.

 

 

Napisano

Ti lepo ?im prej zamenjaj te bakrene podlo?ke in ti ne bo rabilo ni? drugega popravljat.In to ?IM PREJ!!

Stanejo pa tam enih 16? -vsaj stale so.In ?e delo,ki pa ne bi smelo bit dosti.

 

No bom se to porihtu ma to ka vzames bencisnko "lamo" vn pride vse skupi z vsemi 4 injektori wn in pole je to tm pri glavi al na lami ?pac na fuel rail ?
  • 2 meseca kasneje...
Napisano

zdravo,

 

mene pa zanima kolk priblizn pride servis, da se zamenjajo te podlo?ke pa spuca filter.. sm tut opazu da mi je po 10k km spila kr veliko olja, pa bi rad preventivno zamenju da res ne bo kej narobe :)

Napisano

Lahko kar Pelka vpra?a?, pa bo? dobil info iz prve roke. :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

zdravo,

 

mene pa zanima kolk priblizn pride servis, da se zamenjajo te podlo?ke pa spuca filter.. sm tut opazu da mi je po 10k km spila kr veliko olja, pa bi rad preventivno zamenju da res ne bo kej narobe :)

 

Ja ma ti sam olje pije al mas tud dihtunge po motorju fuc in je motor vs oblit z oljem -pac odzuni ? Cene to pride kr drago delo se zato k je mazda ... priporocam pa mobil super 3000 5w -40 za dizla jst dajam uno not olje ku je treba .. in redno se ga menja ne da se un cren smer pretaka po motorju in avto dela .. moj ima zdej 203k in brez problem nepije nc olja ...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tudi meni ko sem se odločal za nakup sedež ni bil všeč, po pol ure me je že hrbet bolel.
    • Tale možakar, pa ni najbolj navdušen nad cx-60. Mi je zanimivo, da je kritiziral sedeže, da ga po eni uri vožnje boli spodnji del hrbta, kar se dogaja tudi meni na 16.let star mazdi 6.      
    • Pravijo da, če ti preveč piska voznik ne zna vozit....😂 😇😉
    • Na prevoženih 26.9 km.... 🫣😉
    • Evo, takole... en teden se že vozim z Hyundai Lipicancem (Kona). Prvi vtisi so zmerni - tipičen EV SUV. Je seveda boljši od vseh teh malih jajčkov tipa, Smart, Twingo, Pugi 208 in 2008, Zoe, edino Cupra Born EV mi je bila še nekoliko boljša.   V mestni vožnji je suveren, lepo pospešuje z mesta in če je treba skočit kar gre, kar seveda se pričakuje od 220KM. Tukaj pa pridejo tud težave, saj je masa dokaj velika, čeprav 1850kg ni neki ekstremnega in dokler gre naravnost je super, k pa je treba it v ovinke pa se hec zelo hitro neha. Še prečne delitacije na AC mu delajo probleme, boh ne dej kaka neravnina v ovinku. Tako čudno se zvali čez, k pijanc čez klopco v travo. Mazda 6 je dirkalnik proti temu in svetlobna leta bolje leži na cesti. Tako da kljub precej nižji konjaži se pelje fenomenalno in sploh v ovinkih bolj suvereno.   Ok, sem mal eksperimetiral in ga dal v racing program in je po eni strani precej otrdel volan, kar je bilo odlično, ampak pol nastanejo pa drugi problemi. Odzivnost pedala je hitrejša, meja med pospeševanjem in rekuperacijo tako ozka, da zgleda kot, da ne znaš vozit. Sem moral dat rekuperacijo na 0 ali pa 1, da je bilo relativno OK, ampak pol je za pozabit vožnjo z enim pedalom, kar je odlika EV-jev. Nastavitve 2 sploh pa trojka te pa nalima na šipo, ker tolk zavira na rekuperaciji. Mogoče teoretično uporabno pri kakem hudem spustu. So pa vsaj lepo to nastavitev vkomponirali v uhlja, ki sta pri drugih avtih namenjena za prestavljanje. Priročno ni kaj.   Sedi se solidno dobro, placa je veliko, ne pa tudi v prtljažniku, ampak 4 konkretni dedci smo se peljali udobno.   Poraba pri okoli 100km/h zglednih 15kWh, kolikor pa se pelješ normalno kot se šika za AC pa seveda gre proti 22kWh. Z malo igranja in nekaj pospeški pa med 140 in 150 in smo pa pri 30kWh.   Elektronike in raznoraznih nastavitev je sicer miljavžent, ampak to so vse stvari, ki jih enkrat nastaviš ali pa nikoli in pustiš. 3/4 stvari sploh ne veš kaj so in čemu so namenjene, neka pol samodejna vožnja je čist brez veze, ker skos zahteva obe roki na volanu. Piska kot zmešan, da ti gre na špure in po vožnji mal več kot 50km sem ga mel poln kurac od tega piskanja in sem se počutil utrujeno, kot bi naredil 200km. Kater vol kronan si je spomnil to piskarijo. Po iskanju v menijih nisem našel kje se izklopi - bom probal, ko bom imel čas, ampak kakor vem se vedno nazaj vklopi. V glavnem beda od bede.   Aja praktično takoj je hotel updejte SW-ja delat in ker sem se bal ga nisem sprožil med vožnjo, ampak je v 10 minutah vse oddalel in uspešno zaključil. App na telefonu s katerim ga povežeš mi je v neki fazi se deaktiviral in bom moral spet nares uparjanje.   Ma kaj pa vem, občutek je na eni strani Ok in dober, na drugi pa precej meeeh, do celo bruh. Teli avti so ratali čist preveč vsiljivi in nekako nimaš več občutka, da si ti njegov lastnik, ampak da je on tvoj. Čist preveč je vmešan v uporabniško izkušnjo. Pa ne zato, ker je EV, ampak zato, ker ima cel kup stvari, ki se vidijo, da so dodane na silo, tako kot recimo povezava pomivalnega in pralnega stroja na internet. Brez veze in nepotrebno.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.