Skoči na vsebino

Mazda 6,2003l 100kw - olje

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Lp.

Mene pa Zanima glede olja..

In sicer imam mazdo 6 sport 2003 letnik 100kw- dizel.

Ima pa 197K kilometru ..

Pac se nikoli nisrm imel dizla tko da mi ni lih ki zlo jasno ali je normalno pa tko .. ko sem kupil to mazdo sem itak da zamenju olje in filter olja ter zraka kot na vsakem avtu do sedaj .. v mazdi pa imam zdaj mobil 1 3000 5-40.

Prevozil sem cca 5000 km in mi je zmankalo Polovico olja na uni kontrolni palcki ka potegnes vn z motorja .. pac prej ka sm imel bencinarja no res da ni imel tolk km in da sem ga cist totalno generalno obnovil mi ni tolk olja zmankalo.. tako da pac vas malo prasam ce ima kdo izkusnje s tem .. aja pa motor tudi takoj vzge ko obrnes kljuc ...

Napisano

Zamenjaj podlo?ke pri ?obah in spucaj cedilo v karterju in ti ne bo ve? zmanjkovalo olja...

 

NUJNO, ?e ne drugo iz ?iste preventive, da se ne zgodi kak?na zelo neprijetna zadeva, povezana z ogromnimi stro?ki. -_-

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Kot so ti ?e drugi omenili-nemudoma zamenjaj bakrene podlo?ke in ??isti cedilo!!!

Mo?na okvara, ?e tega ne naredi?-zariban motor.

 

 

Napisano

Zamenjaj podlo?ke pri ?obah in spucaj cedilo v karterju in ti ne bo ve? zmanjkovalo olja...

 

Eno vprasanje kere podloske pa to mislis a na injektorih al kje ?
Napisano

Na injektorjih ja...

 

To se je meni zgodilo na mazdi 6 disel letnik 2003. Avto je imel 200000 km ko je zaribal zaradi omenjenega cedila.Dodal bi ?e da je bil avto redno servisiran na poobla??enem servisu v Kopru ampak cedila v karterju niso nikoli o?istili.Glede na to da sedaj vsi pravijo da je to bolezen od mazd 6, mi ni jasno kako da na rednih servisih tega cedila noben ne ?isti. Prvi simptomi so pa bili da je avto crkoval na minimum,ko si ga priklopil na tester je pa pokazalo da je regulator gasa zani?. :angry:

 

P.S.

 

?e ima kdo delujo? motor tip rf 1998 cm3 , 100kw,ali pa vsaj spodnji del motorja, kupim.

18zimoni@gmail.com

Napisano

Kaj ponavadi zariba na motorju, le?aji (obojni) ali bat.

 

Ej nebi vedu za enkrat jst ne slisim nobenih lezaju da bi kaj "ribali" sam bom pa pogledu zdej drug teden ka bom karter dol vzel pa opucal .. tko da bom sporocil kaksni so kaj ojnicni lezaji ;)
Napisano

To se je meni zgodilo na mazdi 6 disel letnik 2003. Avto je imel 200000 km ko je zaribal zaradi omenjenega cedila.Dodal bi ?e da je bil avto redno servisiran na poobla??enem servisu v Kopru ampak cedila v karterju niso nikoli o?istili.Glede na to da sedaj vsi pravijo da je to bolezen od mazd 6, mi ni jasno kako da na rednih servisih tega cedila noben ne ?isti. Prvi simptomi so pa bili da je avto crkoval na minimum,ko si ga priklopil na tester je pa pokazalo da je regulator gasa zani?. :angry:

 

P.S.

 

?e ima kdo delujo? motor tip rf 1998 cm3 , 100kw,ali pa vsaj spodnji del motorja, kupim.

18zimoni@gmail.com

 

Hmm nevem kaksno bolezen imajo te mazde kr mam zdej prvic mazdo .. cene bom pa tko reku kar je teh servisu je vse bol tko najbols je da sam to delas usaj ves kje si zajebu in kako si kaj naredil.. ali pa ce koga poznas kr se res spozna na avto mehaniko..

Zato jst najrajs sam to delam ... cene moja nima taksnih problemu edino ka jo tiscim na obrate pol ka avto pustim se neki cass tect da se mal turbina ohladi je motor malo bolj glasen ,kar zna bit da je res kaj s cedilom ...

Napisano

Hmm nevem kaksno bolezen imajo te mazde kr mam zdej prvic mazdo .. cene bom pa tko reku kar je teh servisu je vse bol tko najbols je da sam to delas usaj ves kje si zajebu in kako si kaj naredil.. ali pa ce koga poznas kr se res spozna na avto mehaniko..

Zato jst najrajs sam to delam ... cene moja nima taksnih problemu edino ka jo tiscim na obrate pol ka avto pustim se neki cass tect da se mal turbina ohladi je motor malo bolj glasen ,kar zna bit da je res kaj s cedilom ...

 

 

No zdej je popucano omenjeno cedilo ..no lahko recem da m9je sploh ni bilo neki zlo zabasano razen da je bilo bekaj vsedlin po karterju tudi to sem lepo popucal tko da zdej je tipi topi ;) in novo olje mobil 1 -3000 oz. 5-40 ..aja pa ojnicni lezaji so videt se v dobrem stanju ...

Napisano

No zdej je popucano omenjeno cedilo ..no lahko recem da m9je sploh ni bilo neki zlo zabasano razen da je bilo bekaj vsedlin po karterju tudi to sem lepo popucal tko da zdej je tipi topi ;) in novo olje mobil 1 -3000 oz. 5-40 ..aja pa ojnicni lezaji so videt se v dobrem stanju ...

 

Ko si imel karter dol, je ?koda, da nisi vzel ven ?e bate in o?istil batne obro?ke in utore. Olje zna polzeti mimo batnih obro?kov, ki zaradi umazanije slab?e "dihajo". To lahko re?i? tudi posredno. Pri naslednji menjavi uporabi Mtabond CL cleaner, ki se ga da v motorno olje neposredno pred menjavo in pusti motor delovati na mestu pri minimalnih obratih cca. 20 min. Navedeni detergent spere notranjost motorja, oljne kanale in mesta kjer se nabirajo usedline. Nato se olje spusti z vsemi spranimi ne?isto?ami in doda novo olje. Ne bi bilo napa?no, da takrat olju doda? kako varianto Metabond aditiva za bolj?e delovanje in preventivo za naprej.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

No zdej je popucano omenjeno cedilo ..no lahko recem da m9je sploh ni bilo neki zlo zabasano razen da je bilo bekaj vsedlin po karterju tudi to sem lepo popucal tko da zdej je tipi topi ;) in novo olje mobil 1 -3000 oz. 5-40 ..aja pa ojnicni lezaji so videt se v dobrem stanju ...

 

Kaj pa podlo?ke, si jih zamenjal?

Napisano

Ko si imel karter dol, je ?koda, da nisi vzel ven ?e bate in o?istil batne obro?ke in utore. Olje zna polzeti mimo batnih obro?kov, ki zaradi umazanije slab?e "dihajo". To lahko re?i? tudi posredno. Pri naslednji menjavi uporabi Mtabond CL cleaner, ki se ga da v motorno olje neposredno pred menjavo in pusti motor delovati na mestu pri minimalnih obratih cca. 20 min. Navedeni detergent spere notranjost motorja, oljne kanale in mesta kjer se nabirajo usedline. Nato se olje spusti z vsemi spranimi ne?isto?ami in doda novo olje. Ne bi bilo napa?no, da takrat olju doda? kako varianto Metabond aditiva za bolj?e delovanje in preventivo za naprej.

 

Ma do drugega leta bo ze zdrzala pole bom pa itak generalno obnovil motor novi bati lezaji obrocki in komplet garnitura glave in ostala tesnila .. no upam da me nebo prevec stalo... in pole po avto kot nov ;)
Napisano

Ma do drugega leta bo ze zdrzala pole bom pa itak generalno obnovil motor novi bati lezaji obrocki in komplet garnitura glave in ostala tesnila .. no upam da me nebo prevec stalo... in pole po avto kot nov ;)

 

Ti lepo ?im prej zamenjaj te bakrene podlo?ke in ti ne bo rabilo ni? drugega popravljat.In to ?IM PREJ!!

Stanejo pa tam enih 16? -vsaj stale so.In ?e delo,ki pa ne bi smelo bit dosti.

 

 

Napisano

Ti lepo ?im prej zamenjaj te bakrene podlo?ke in ti ne bo rabilo ni? drugega popravljat.In to ?IM PREJ!!

Stanejo pa tam enih 16? -vsaj stale so.In ?e delo,ki pa ne bi smelo bit dosti.

 

No bom se to porihtu ma to ka vzames bencisnko "lamo" vn pride vse skupi z vsemi 4 injektori wn in pole je to tm pri glavi al na lami ?pac na fuel rail ?
  • 2 meseca kasneje...
Napisano

zdravo,

 

mene pa zanima kolk priblizn pride servis, da se zamenjajo te podlo?ke pa spuca filter.. sm tut opazu da mi je po 10k km spila kr veliko olja, pa bi rad preventivno zamenju da res ne bo kej narobe :)

Napisano

Lahko kar Pelka vpra?a?, pa bo? dobil info iz prve roke. :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

zdravo,

 

mene pa zanima kolk priblizn pride servis, da se zamenjajo te podlo?ke pa spuca filter.. sm tut opazu da mi je po 10k km spila kr veliko olja, pa bi rad preventivno zamenju da res ne bo kej narobe :)

 

Ja ma ti sam olje pije al mas tud dihtunge po motorju fuc in je motor vs oblit z oljem -pac odzuni ? Cene to pride kr drago delo se zato k je mazda ... priporocam pa mobil super 3000 5w -40 za dizla jst dajam uno not olje ku je treba .. in redno se ga menja ne da se un cren smer pretaka po motorju in avto dela .. moj ima zdej 203k in brez problem nepije nc olja ...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po tehničnih podatkih za CX-30 imajo vse 51 litrski rezervoar, razen modeli z AWD 48 litrov.  Rezervoar bi naj bil tako skonstruiran, da ima mislim da vsaj 10% rezerve od skupne kapacitete, naj me kdo popravi če se motim. Ko ti prikaže nula kilometrov, imaš torej še vedno 10% goriva v rezervoarju. Pa verjetno nikoli ne greš tankati ko je nula, ampak mogoče na prikazanih ca. 70, 80km, vsaj jaz (ti si napisal sicer na 30). Pa še malo je lahko napake v prikazu nivoja in je to to. Jaz na nekje 80km preostanka tankam nekje do 42 litrov, če bi preračunal je približno ok (ca. 5 litrov rezerve + ca. 4 litre še preostanek prikazanih km  = ca. 9 litrov + 42 =51 litrov). Kapaciteta rezervoarja, tabela spodnja vrstica.
    • - A greš ti kaj odtočit med dvema seksoma? - Normalno, kako pa naj zdržim pol leta.
    • - Zakaj ribe ne govorijo? - Poskusi ti kaj povedati pod vodo.
    • Še en test, sicer ameriške verzije. Mi je pa zanimiv rumeno poudarjeni naslov videa, 😃...    
    • Točno tako. Saj nima veze ali je 30k€ ali pa 60k€. Določenim nam je mar za svoj avto ne glede na vrednost. 🙂   Edit:  Mi je pa vseeno čudna še vedno poraba...  A je normalno, da na ravnini po mestu če pospešujem z malo gasa (še niti cm pritisnjena stopalka) in mi kaže trenutno porabo 10-13l/100km. Ali več včasih.   Aja pa zakaj vedno natankam samo 40-41 litrov a doseg je pa pod 30-20km pred tankanjem? Blizu nule.    A nima CX30 48l oziroma 51l tank? Po navodilih je že tako.    Zakaj pol natankam samo okrog 40 litrov?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.