Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zgleda da je kriva glava oziroma nekaj hudo narobe z ma?ino, ker vodo me?e ven itd.... naj bi bilo ceneje menjati komplet motor. Za to?no diagnozo ?e ?akamo mehanika. Bi pa vseeno rad izvedel nekaj ve? informacij v naprej zato moja vpra?anja spodaj.

 

Mazda 2, 1.4d, letnik 2004.

 

 

Ali mogo?e kdo ve kje dobiti drug motor? Na avto.net sem ?e gledal, ni? na?el. Mogo?e avtoodpadi Italija? Kje drugje?

 

Hvala za pomo?.

Napisano

Zgleda da je kriva glava oziroma nekaj hudo narobe z ma?ino, ker vodo me?e ven itd.... naj bi bilo ceneje menjati komplet motor. Za to?no diagnozo ?e ?akamo mehanika. Bi pa vseeno rad izvedel nekaj ve? informacij v naprej zato moja vpra?anja spodaj.

 

Mazda 2, 1.4d, letnik 2004.

Ali mogo?e kdo ve kje dobiti drug motor? Na avto.net sem ?e gledal, ni? na?el. Mogo?e avtoodpadi Italija? Kje drugje?

 

Hvala za pomo?.

 

Ni vedno vse tako tragi?no kot zgleda na prvi pogled. Nisi napisal, ali zavre hladilna teko?ina, ali jo samo me?e ven.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Mogo?e je treba zamenjat tesnilo glave motorja, kar pride cca 400 ?. Po?akaj na diagnozo.

 

Motor se da dobiti tudi preko ebaya: http://www.ebay.de/itm/Mazda-2-1-4-Diesel-...=item19d0139504

 

400?? :blink: to se da za pol te cene re?it ;)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Šele, ko stopiš na tehtnico se ti posveti, da krava na čokoladi ni reklama ampak opozorilo.
    • Kot zanimivost-to sem jaz že delal...sem potreboval imbus 13,za menjavo navojnih puš za radiatorske termostatske ventile...a sem pri nakupu zajebal,in kupil preveliko 14ko😄 Brusilnik v roke,in smo takoj naredili 13-ko😄💪...malenkost na konus in je pasala k ata na mamo😂
    • V Trsteniku ga imajo.... 
    • Hmm...jeba...   Po tem se mi pa najbolj smiselno zdi narediti "orodje" za ta vijak-torej narediti imbus,ki bo točno pasal. Par imbusov boš "zjebal"😬...ali pa ne🙄,če ti rata in si spreten💪 (če enkrat "sfališ",odrežeš in "jovo na novo"),v kar pa ne dvomim,ker vidim,da rad "delaš z rokami". Se mi zdi,da še vedno bolje kot ta spisek zgoraj. Torej 6ka in Dremel v roke in počasi in sigurno. Pri imbusu je fino,da ni nujno,da je vseh 6 stranic točno na mero...3 je lahko premajhnih,3 pa v nulo... Še to-če ne potrebuješ cele globine za prenos velike sile,lahko že iz prve-imbus pobrusiš na rahel konus in bo hitro pasalo...1,5cm imaš fore👍 Me res zanima,kaj bo ratalo🧐....veliko spretnosti ti želim.👍
    • To ne bo nekaj v redu... Toliko kilometrov, pa še vozi. Ziher ni dizel. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.