Skoči na vsebino

zima zima bela in Dizel

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zivijo vsem ;)

No kot vsako leto bo tudi letos zima in mraz ter stopinje v nasih rowtah tm nekje v minusu .. pa me zanima Kr mam lih dizla pri kolkem minusu zmrzne dizel .. pa ce ki skodi to ce dodas bencin zravn sam na koliko nafte lahko dodas bencin pa ki das kr 100 oktanu al uno vodo od 95 ;) .. al se kupi ki novega .. pa kaksni so ki stranski ucinki pa tko ...

Hvala

Napisano

Zivijo vsem ;)

No kot vsako leto bo tudi letos zima in mraz ter stopinje v nasih rowtah tm nekje v minusu .. pa me zanima Kr mam lih dizla pri kolkem minusu zmrzne dizel .. pa ce ki skodi to ce dodas bencin zravn sam na koliko nafte lahko dodas bencin pa ki das kr 100 oktanu al uno vodo od 95 ;) .. al se kupi ki novega .. pa kaksni so ki stranski ucinki pa tko ...

Hvala

 

Ne pani?ari! lp.
Napisano

Uradno nafta "zmrzne" pri minus 25 stopinj Celzija. Dejansko pa ima? ?e pri minus 18 te?ave... Sploh, ?e je Petrolova... Vseeno so to precej nizke temperature.

 

Dodajanje bencina v nafto je na?eloma ?kodljivo. ?eprav jaz redno dodajam 10% bencina v nafto, ampak samo, ko temperature padejo pod minus 15 stopinj Celzija. Pa zaenkrat ?e ni bilo nobenih te?av z nobenim dizela?om.

Napisano

Obstaja tudi nek specialni dodatek, ki dizlom pomaga v mrzlih dneh, prodaja ga pa Sirius na tem forumu oz. njegovo podjetje Avia trade d.o.o. :party0035:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ja, sicer ti ne smem povedat, da je precej bolje kot dodajat bencin, da doda? motorni petrolej. Ampak motorni petrolej se ne sme uporabljati za pogon motornih vozil v cestnem prometu, zato ti tega ne bom povedal. Mogo?e pa zve? kje drugje...

Napisano

Uradno nafta "zmrzne" pri minus 25 stopinj Celzija. Dejansko pa ima? ?e pri minus 18 te?ave... Sploh, ?e je Petrolova... Vseeno so to precej nizke temperature.

 

Ne vem ?e je glih Petrol problemati?en, ker pol bi mel sam skos te?ave... Bolj je problem pri tistih, ki avto tankajo enkrat na mesec ali ?e manj. Namre?, ko tankajo je v avtu nafta z aditivi, ki zdr?i recimo -10, v mescu, ko le?i v tanku pa pade temperatura pod -10 pa res nastane problem. ?e pa pogosto tanka?, pa na?eloma ni panike saj me?anico aditivov proti zmrzovanju dopolnjujejo, da v obdobju najbolj mrzlih mesecev zdr?i tudi -24.

33112_1.png

Napisano

Ne vem ?e je glih Petrol problemati?en, ker pol bi mel sam skos te?ave... Bolj je problem pri tistih, ki avto tankajo enkrat na mesec ali ?e manj. Namre?, ko tankajo je v avtu nafta z aditivi, ki zdr?i recimo -10, v mescu, ko le?i v tanku pa pade temperatura pod -10 pa res nastane problem. ?e pa pogosto tanka?, pa na?eloma ni panike saj me?anico aditivov proti zmrzovanju dopolnjujejo, da v obdobju najbolj mrzlih mesecev zdr?i tudi -24.

 

Aa ma pole ni panike jst tankam vsak dan al pa vsak drugi dan hehehe ;-)
Napisano

Zelo odvisno je tudi od napeljave in izolacije, ker te lahko ena cevka poj...Dolo?eni kemperji imajo to tako narobe narejeno, ne vem ali jih smatrajo samo za letna vozila :unsure: O?itno so dolo?eni gumijasti deli cevke nefleksibilni na kr?enje oziroma nekaj takega in ga zjebe hladen zrak v njej.

Kolegov Ford je imel vse ?ivo ?e v sebi poleg nafte, a pod -20 ne v?ge pa ?e se je....podalj?ek, kalorifer, segreti motorni del, potem pa v?ge. Pa ni na filtru kjer zmrzne, tudi nizkotla?na bi dozirala, a ne gre skozi.

 

Webasto :jezicek:

 

 

Zivijo vsem ;)

No kot vsako leto bo tudi letos zima in mraz ter stopinje v nasih rowtah tm nekje v minusu .. pa me zanima Kr mam lih dizla pri kolkem minusu zmrzne dizel .. pa ce ki skodi to ce dodas bencin zravn sam na koliko nafte lahko dodas bencin pa ki das kr 100 oktanu al uno vodo od 95 ;) .. al se kupi ki novega .. pa kaksni so ki stranski ucinki pa tko ...

Hvala

 

Ti samo pred zimo dodaj kak aditiv ki potegne vodo iz dna rezervoarja, oz vlago, in s?isti tank sistem ta prej naredi probleme, pol pa gas.

 

Pa ne pozabi na akomulator, dizli rabijo kar precej zagonskega toka :prstgor:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zelo odvisno je tudi od napeljave in izolacije, ker te lahko ena cevka poj...Dolo?eni kemperji imajo to tako narobe narejeno, ne vem ali jih smatrajo samo za letna vozila :unsure: O?itno so dolo?eni gumijasti deli cevke nefleksibilni na kr?enje oziroma nekaj takega in ga zjebe hladen zrak v njej.

Kolegov Ford je imel vse ?ivo ?e v sebi poleg nafte, a pod -20 ne v?ge pa ?e se je....podalj?ek, kalorifer, segreti motorni del, potem pa v?ge. Pa ni na filtru kjer zmrzne, tudi nizkotla?na bi dozirala, a ne gre skozi.

 

Webasto :jezicek:

Ti samo pred zimo dodaj kak aditiv ki potegne vodo iz dna rezervoarja, oz vlago, in s?isti tank sistem ta prej naredi probleme, pol pa gas.

 

Pa ne pozabi na akomulator, dizli rabijo kar precej zagonskega toka :prstgor:

 

ma sej te mazde k mam jst pac m6 2003 letnik imajo tm pri motorju uni naftni filter ka spustis vodo ven .. no probal se nisem .. cene mam pa cisto nov akumulator z kar precej zagonske moci ...
Napisano

ma sej te mazde k mam jst pac m6 2003 letnik imajo tm pri motorju uni naftni filter ka spustis vodo ven .. no probal se nisem .. cene mam pa cisto nov akumulator z kar precej zagonske moci ...

 

Imam isti avto kot ti.Bil sem na -20°C in imel noter nafto od omv.Pred zimo sem dal noter en aditiv proti zmrzovanju.

Model zdraven mene je imel "premium" nem?ki avto in noter petrolovo nafto.Meni je kresnil zjutraj iz prve njemu pa nikakor.

Ne vem, ?e je bila samo nafta kriva ampak jaz vedno tankam samo na omv- ?e posebej pozimi, ker naj bi bila za ve?ji minus.

In jaz vsako leto obvezno zamenjam filter nafte- potem nima? problemov z njim.

Nisem pa dal nikoli noter nobenega benzina. ;)

 

 

Napisano

Imam isti avto kot ti.Bil sem na -20°C in imel noter nafto od omv.Pred zimo sem dal noter en aditiv proti zmrzovanju.

Model zdraven mene je imel "premium" nem?ki avto in noter petrolovo nafto.Meni je kresnil zjutraj iz prve njemu pa nikakor.

Ne vem, ?e je bila samo nafta kriva ampak jaz vedno tankam samo na omv- ?e posebej pozimi, ker naj bi bila za ve?ji minus.

In jaz vsako leto obvezno zamenjam filter nafte- potem nima? problemov z njim.

Nisem pa dal nikoli noter nobenega benzina. ;)

 

Ja sej jst sm tudi obozevslec omv ja .. prej kr sem imel bencinarja sm zmeri 100 tanku not ... sam zdej kr mam dizla pa se mi zdi da z qmaksom naredim vc kmju kot z petrolovim .. sam cez zimo bo pa vse kakor omv ;)
Napisano

Imam isti avto kot ti.Bil sem na -20°C in imel noter nafto od omv.Pred zimo sem dal noter en aditiv proti zmrzovanju.

Model zdraven mene je imel "premium" nem?ki avto in noter petrolovo nafto.Meni je kresnil zjutraj iz prve njemu pa nikakor.

Ne vem, ?e je bila samo nafta kriva ampak jaz vedno tankam samo na omv- ?e posebej pozimi, ker naj bi bila za ve?ji minus.

In jaz vsako leto obvezno zamenjam filter nafte- potem nima? problemov z njim.

Nisem pa dal nikoli noter nobenega benzina. ;)

 

Mogo?e je bila pa klju?na razlika ravno v tvojem aditivu, ne toliko v nafti. Enako da? lahko pred zimo te Petrolove diesel winter protect dodatke, pa ne bo nobenih te?av. Preverjeno.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tudi meni ko sem se odločal za nakup sedež ni bil všeč, po pol ure me je že hrbet bolel.
    • Tale možakar, pa ni najbolj navdušen nad cx-60. Mi je zanimivo, da je kritiziral sedeže, da ga po eni uri vožnje boli spodnji del hrbta, kar se dogaja tudi meni na 16.let star mazdi 6.      
    • Pravijo da, če ti preveč piska voznik ne zna vozit....😂 😇😉
    • Na prevoženih 26.9 km.... 🫣😉
    • Evo, takole... en teden se že vozim z Hyundai Lipicancem (Kona). Prvi vtisi so zmerni - tipičen EV SUV. Je seveda boljši od vseh teh malih jajčkov tipa, Smart, Twingo, Pugi 208 in 2008, Zoe, edino Cupra Born EV mi je bila še nekoliko boljša.   V mestni vožnji je suveren, lepo pospešuje z mesta in če je treba skočit kar gre, kar seveda se pričakuje od 220KM. Tukaj pa pridejo tud težave, saj je masa dokaj velika, čeprav 1850kg ni neki ekstremnega in dokler gre naravnost je super, k pa je treba it v ovinke pa se hec zelo hitro neha. Še prečne delitacije na AC mu delajo probleme, boh ne dej kaka neravnina v ovinku. Tako čudno se zvali čez, k pijanc čez klopco v travo. Mazda 6 je dirkalnik proti temu in svetlobna leta bolje leži na cesti. Tako da kljub precej nižji konjaži se pelje fenomenalno in sploh v ovinkih bolj suvereno.   Ok, sem mal eksperimetiral in ga dal v racing program in je po eni strani precej otrdel volan, kar je bilo odlično, ampak pol nastanejo pa drugi problemi. Odzivnost pedala je hitrejša, meja med pospeševanjem in rekuperacijo tako ozka, da zgleda kot, da ne znaš vozit. Sem moral dat rekuperacijo na 0 ali pa 1, da je bilo relativno OK, ampak pol je za pozabit vožnjo z enim pedalom, kar je odlika EV-jev. Nastavitve 2 sploh pa trojka te pa nalima na šipo, ker tolk zavira na rekuperaciji. Mogoče teoretično uporabno pri kakem hudem spustu. So pa vsaj lepo to nastavitev vkomponirali v uhlja, ki sta pri drugih avtih namenjena za prestavljanje. Priročno ni kaj.   Sedi se solidno dobro, placa je veliko, ne pa tudi v prtljažniku, ampak 4 konkretni dedci smo se peljali udobno.   Poraba pri okoli 100km/h zglednih 15kWh, kolikor pa se pelješ normalno kot se šika za AC pa seveda gre proti 22kWh. Z malo igranja in nekaj pospeški pa med 140 in 150 in smo pa pri 30kWh.   Elektronike in raznoraznih nastavitev je sicer miljavžent, ampak to so vse stvari, ki jih enkrat nastaviš ali pa nikoli in pustiš. 3/4 stvari sploh ne veš kaj so in čemu so namenjene, neka pol samodejna vožnja je čist brez veze, ker skos zahteva obe roki na volanu. Piska kot zmešan, da ti gre na špure in po vožnji mal več kot 50km sem ga mel poln kurac od tega piskanja in sem se počutil utrujeno, kot bi naredil 200km. Kater vol kronan si je spomnil to piskarijo. Po iskanju v menijih nisem našel kje se izklopi - bom probal, ko bom imel čas, ampak kakor vem se vedno nazaj vklopi. V glavnem beda od bede.   Aja praktično takoj je hotel updejte SW-ja delat in ker sem se bal ga nisem sprožil med vožnjo, ampak je v 10 minutah vse oddalel in uspešno zaključil. App na telefonu s katerim ga povežeš mi je v neki fazi se deaktiviral in bom moral spet nares uparjanje.   Ma kaj pa vem, občutek je na eni strani Ok in dober, na drugi pa precej meeeh, do celo bruh. Teli avti so ratali čist preveč vsiljivi in nekako nimaš več občutka, da si ti njegov lastnik, ampak da je on tvoj. Čist preveč je vmešan v uporabniško izkušnjo. Pa ne zato, ker je EV, ampak zato, ker ima cel kup stvari, ki se vidijo, da so dodane na silo, tako kot recimo povezava pomivalnega in pralnega stroja na internet. Brez veze in nepotrebno.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.