Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni

 

Na moji mazdi 6, cd140 2008 se mi je v?gala lu?ka DPF in utripa, isto?asno, pa se mi ej v?gala tudi lu?ka od motorja.

 

Kak?na ideja kaj bi bilo?

?e tvega?, lahko kaj zgubi?.
?e ne tvega?, bo? gotovo nekaj izgubil.
Najve? pa tvega?, ?e ni? ne stori?!
(Robert Goizneta)

  • Odgovori 62
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Pozdravljeni

 

Na moji mazdi 6, cd140 2008 se mi je v?gala lu?ka DPF in utripa, isto?asno, pa se mi ej v?gala tudi lu?ka od motorja.

 

Kak?na ideja kaj bi bilo?

 

O DPF je veliko ?e napisanega. Najverjetneje uporablja? avto na kratke relacije in se je zapacal DPF. Poskusi za dalj?o relacijo ve? kot pol ure, vozi z obrati nad 2000 o/min. Regeneracija, oziroma kurjenje saj v DPF se mora izvesti do konca.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Pozdravljeni

 

Na moji mazdi 6, cd140 2008 se mi je v?gala lu?ka DPF in utripa, isto?asno, pa se mi ej v?gala tudi lu?ka od motorja.

 

Kak?na ideja kaj bi bilo?

 

 

Poklici Pelkota, ce si iz Ljubljane, Kranja ali kje tu okoli ... Ravno v nedeljo je imel lastnik moje prejsnje sestice ta problem in se je Pelko poptrudil in celo v nedeljo sprejel avto in potem naredil prisilno regeneracijo ... Koliko ga je kostalo zal nevem... je pa pohvalil Pelkota :cheers::notworth: Jaz te lucke prej nisem nikoli videl (edino, ko sem obrnil kljuc, ko se posvetijo vse zarnice :) ) ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Pozdravljeni

 

Na moji mazdi 6, cd140 2008 se mi je v?gala lu?ka DPF in utripa, isto?asno, pa se mi ej v?gala tudi lu?ka od motorja.

 

Kak?na ideja kaj bi bilo?

 

Doma lahko sam naredi? prisilno regeneracijo. Pobrskaj po forumu...

Napisano

Hvala fantje za info fantje. :D

?e tvega?, lahko kaj zgubi?.
?e ne tvega?, bo? gotovo nekaj izgubil.
Najve? pa tvega?, ?e ni? ne stori?!
(Robert Goizneta)

  • 10 mesecev kasneje...
Napisano

Pozdravljeni

 

Meni so se v?eraj na avtocesti pri?gali dve lu?ki in sicer dpf je za?ela utripati in isto?asno se je pri?gala lu?ka motorja. Avto je izgubil mo?. Ustavil sem in po?akal, nato v?gal in en ?as je blo v redu potem se mi je pa dpf spet v?gala in utripala. Nato sem ?e enkrat ustavil in ugasnil avto, ter po?akal. Po v?igu se lu?ka dpf ni v?gala, lu?ka motorja pa je svetila. po pribli?no 50 km sem se ustavil, ugasnil in ?e enkrat pri?gal in tudi lu?ka motorja je ugasnila.Danes sem priklopil na ra?unalnik skeniral s Forscan in izpisalo mi je kodo P242F - Diesel Particulate Filter Restriction - Ash Accumulation. Kaj naj storim?

 

Hvala za odogovore.

?e tvega?, lahko kaj zgubi?.
?e ne tvega?, bo? gotovo nekaj izgubil.
Najve? pa tvega?, ?e ni? ne stori?!
(Robert Goizneta)

Napisano

Pozdravljeni

 

Meni so se v?eraj na avtocesti pri?gali dve lu?ki in sicer dpf je za?ela utripati in isto?asno se je pri?gala lu?ka motorja. Avto je izgubil mo?. Ustavil sem in po?akal, nato v?gal in en ?as je blo v redu potem se mi je pa dpf spet v?gala in utripala. Nato sem ?e enkrat ustavil in ugasnil avto, ter po?akal. Po v?igu se lu?ka dpf ni v?gala, lu?ka motorja pa je svetila. po pribli?no 50 km sem se ustavil, ugasnil in ?e enkrat pri?gal in tudi lu?ka motorja je ugasnila.Danes sem priklopil na ra?unalnik skeniral s Forscan in izpisalo mi je kodo P242F - Diesel Particulate Filter Restriction - Ash Accumulation. Kaj naj storim?

 

Hvala za odogovore.

 

 

Odgovor bo verjetno podoben, kot si ga ze dobil pred enim letom (poskrolaj malo navzgor :) ) ... Druga resitev pa je odstranitev DPF filtra... To pa tudi lahko vprasas Pelkota ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Se mi je zdelo, da je nekdo ?e spra?eval okoli tega 

:vskalo:  :vskalo:  :vskalo:  :vskalo:  :vskalo:  :rolleyes:  :rolleyes:  :D

?e tvega?, lahko kaj zgubi?.
?e ne tvega?, bo? gotovo nekaj izgubil.
Najve? pa tvega?, ?e ni? ne stori?!
(Robert Goizneta)

Napisano

Tudi sam lahko naredis regeneracijo rocno. Koliko km na dan pa prevozis?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Tudi sam lahko naredis regeneracijo rocno. Koliko km na dan pa prevozi?

 Ma ne dosti tm enih 60. Pa konc tedna gremo ponavadi mal dlje. Vozim pa 80% po avtocesti.

 

:bravo:

Sej bi ga odstranil, sam se bojim, da bodo kmalu uvedli kontrole.

?e tvega?, lahko kaj zgubi?.
?e ne tvega?, bo? gotovo nekaj izgubil.
Najve? pa tvega?, ?e ni? ne stori?!
(Robert Goizneta)

Napisano

koliko km ima??

130.000 KM

?e tvega?, lahko kaj zgubi?.
?e ne tvega?, bo? gotovo nekaj izgubil.
Najve? pa tvega?, ?e ni? ne stori?!
(Robert Goizneta)

Napisano

Jah 60 je pa malo malo, se pravi 2x 30....verjetno se ti cikla regeneracija.

 

Preveri ce je olje na X ali celo cez, pa rocno sprozi regeneracijo doma

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jah 60 je pa malo malo, se pravi 2x 30....verjetno se ti cikla regeneracija.

 

Preveri ce je olje na X ali celo cez, pa rocno sprozi regeneracijo doma

Kaj se to lahko naredi s forscan programov?

?e tvega?, lahko kaj zgubi?.
?e ne tvega?, bo? gotovo nekaj izgubil.
Najve? pa tvega?, ?e ni? ne stori?!
(Robert Goizneta)

Napisano

Kaj se to lahko naredi s forscan programov?

Ne z zicko in nogo :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Obvezno vroc motor, vsaj 1/4 nafte pa prosta pot za auspuhom (loh koruzo peces)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ni stanja...:) se fura....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Obvezno vroc motor, vsaj 1/4 nafte pa prosta pot za auspuhom (loh koruzo peces)

Kolko ?asa pa traja regeneracija?

?e tvega?, lahko kaj zgubi?.
?e ne tvega?, bo? gotovo nekaj izgubil.
Najve? pa tvega?, ?e ni? ne stori?!
(Robert Goizneta)

Napisano

Ja ?e jo ro?no izvaja?.

 

?e pa se normalno sama izvede potem pa nekje 10-15 min oziroma pri AC hitrostih cca 20km vo?nje.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Za simbolično ceno prodam gumi prtljažno korito za Mazdo 3 HB (2013 - 2019).   Več informacij na zs.
    • Izjemno zanimiv video za tiste,ki se zanimate za električno orodje,tehniko,in kako je kaj konstruirano. Tukaj za moje pojme nekaj najboljšega med vrtalnimi vijačniki,kar za komercialni trg sploh obstaja. Najprej predstavitev (razmontiranje in sestavljanje) baterijskega prebijača NIV 18 LTX BL 1.6 ,nato polnilca ASC 290 nato LiPower (18650),LiHD (21700) in LiHDX (21700 tabless) baterij,in nato še baterijskega udarnega vrtalnega vijačnika SB18 LTX BLi (udarna verzija brez snemljive Quick-glave). SB 18 (udarna varijanta brez Quick glave) LTX BL ISB 18 LTX BL I      
    • Nekoč je  tisto z valjarjem šlo tako:   Če valjar povozi Gorenjca rata hranilna knjižica, če Štajerca rata pivnik, če pa Notranjca pa bukov furnir.  
    • Sej veš da sam ne pijem alkota oziroma tako redko, da ni omembe vredno in sem vedno bil proti alkoholu za volanom in visokim kaznim, ter da se mora alkohol za volanom merit kot glavni vzrok nesreče in ne kot pridružen vzrok.   Tukaj je namreč problem v tem, da meritev ni zanesljiva, da bi bila nedvoumno ustrezna za izrek kazni. Kazen je do promila natančno opredeljena potem se pa opravi meritev, ki vzbuja dvom o natančnosti. Bo policija pač morala začet uporabljat etilometre, ki so ustrezno zanesljivi.   Bom dal primerjavo, da bo bolj plastično izgledalo kako neustreznost meritve izgleda v praksi... nekoč nekdaj sem tu na forumu že razlagal, kako me je ustavil policaj nekje med Mokronogom in Mirno in mojo hitrost ocenjeval po ZVOKU gum. Da po njegovi presoji se je SLIŠALO, da sem vozil prehitro. Ja če se ne bi ročno uprl in da brez natančne meritve pač ne bom podpisoval prekrška se je omehčal in me spustil z opozorilom, kar je tudi vpisal v svojo črno knjigico. Se pravi še vedno je igral vlogo vsemogočnega in kako je dober, da me je spustil brez kazni pa čeprav ni imel trdnega dokaza.   Policija mora biti prva in vzor spoštovanja zakonov, ker edino tako bo imela dober renome... če pa se pusti vsepovprek, na pol legalno pa lahko hitro začnemo govorit o policijski državi.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.