Skoči na vsebino

mazda 3 ne vzge

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

ej kdorkoli mazda 3 ne vzge nc ne da od sebe tud na drug avto na kable tud obrne ne ko das kontakt kaksna ideja je akumukator tok hin al kej druzga ???????

Napisano

?e imate kak?ne "?unga-lunga" kable (tak?ne imam tudi jaz), potem ?ez njih pride premalo toka in vse skupaj ne zado??a za zagon. Poskusite s kak?nimi debelej?imi kabli in pri tem naj bosta akumulatorja nekaj minut povezana, ne takoj poskusit zagnat motorja. :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

?e imate kak?ne "?unga-lunga" kable (tak?ne imam tudi jaz), potem ?ez njih pride premalo toka in vse skupaj ne zado??a za zagon. Poskusite s kak?nimi debelej?imi kabli in pri tem naj bosta akumulatorja nekaj minut povezana, ne takoj poskusit zagnat motorja. :prstgor:

 

ne dobri kabli vse tko naredu sam sploh ne obrne ko das kontakt ???
Napisano

Ali zabije kazalce ?tevcev ob kontaktu?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ali zabije kazalce ?tevcev ob kontaktu?

 

ne nc vse normalno sveti sam ko kluc do konca obrnem pa konzolo radija cist ugasne pa ceprov radijo ugasnen ???
Napisano

ne nc vse normalno sveti sam ko kluc do konca obrnem pa konzolo radija cist ugasne pa ceprov radijo ugasnen ???

 

ho?e? re?i, da ti ostali el uporabniki delajo??

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ja sam ne obrne masine ko dam kontakt do konca

tud zavergla ne

 

torej ?tarter a ne (v predpostavki da so vse varovalke ok), ker ima? bencinarja lahko to testirate - porinte ga in ?e v?ge je to to, mogo?e se celo ?tarter zbudi.

 

Ponavadi se sli?i tk tk tk potiho, ?e je ?tarter blokiran

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e niti na kable ne da nobenega znaka, je kak?na glavna varovalka ali pa zaganja?. Brez raziskave in kak?nih dodatnih informacij je to vse, kar se da povedat.

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

torej ?tarter a ne (v predpostavki da so vse varovalke ok), ker ima? bencinarja lahko to testirate - porinte ga in ?e v?ge je to to, mogo?e se celo ?tarter zbudi.

 

Ponavadi se sli?i tk tk tk potiho, ?e je ?tarter blokiran

 

a lahko porinem avto ce ma ketno nau nc narobe ????

 

 

a lahko porinem avto ce ma ketno nau nc narobe ????

 

sam se zdej ne slis nc tk tk je cist mrtev
Napisano

Bi samo prosil moderatorja, ?e lahko temi zdru?i - izbri?e oz. kakorkoli, ker se identi?na tema ?e vodi pod vzdr?evanje, te?ave in stro?ke.

 

Hvala! :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Veriga je bolj odporna na take dogodke kot pa jermen. Seveda pa je vseeno potrebno imeti malo ob?utka za ne?nost...

 

?e ?tarter ne da ?isto nobenega glasu, je lahko tudi klju?avnica, ki ne spusti elektrike skozi. Naredi? tako, kot je moj o?e na starem fi?kotu: s klju?em da? kontakt, potem pa v?iga? s pritiskom na knof. Ni ravno eleganto in moderno, za silo pa se da re?it... Vsaj takrat smo tako re?ili, ker se je na klju?avnico ?akalo tri mesece...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

ne vzge mi nc ne da od sebe tud na kable od drugega avta ???'

je akumulator cist fuc al kej druzga ?*????

 

kak?en ma? pa presek teh kablov?

Napisano

a lahko porinem avto ce ma ketno nau nc narobe ????

sam se zdej ne slis nc tk tk je cist mrtev

 

Ti sam guraj

 

Veriga je bolj odporna na take dogodke kot pa jermen. Seveda pa je vseeno potrebno imeti malo ob?utka za ne?nost...

 

?e ?tarter ne da ?isto nobenega glasu, je lahko tudi klju?avnica, ki ne spusti elektrike skozi. Naredi? tako, kot je moj o?e na starem fi?kotu: s klju?em da? kontakt, potem pa v?iga? s pritiskom na knof. Ni ravno eleganto in moderno, za silo pa se da re?it... Vsaj takrat smo tako re?ili, ker se je na klju?avnico ?akalo tri mesece...

 

Predvsem na sklopki

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Bi samo prosil moderatorja, ?e lahko temi zdru?i - izbri?e oz. kakorkoli, ker se identi?na tema ?e vodi pod vzdr?evanje, te?ave in stro?ke.

 

Hvala! :prstgor:

 

ma sploh nevem kako se zdruzi al pa zbrise :ne vem:
Napisano

ne porivaj avta s ketno !

 

Zakaj recimo ?

 

?e je ?lovk za volanom normalen in in ima vsaj malo ob?utka za kuplungo nima kj bit, ?e je pa kreten pa tud pri jermenu gre vse v kurac.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ne porivaj avta s ketno !

 

Zakaj ne?

 

Veriga je veliko bolj odporna na preskakovanje kot pa jermen. Ne glede na to, kaj je na motorju, pa je pomembno, da se s sklopko dokaj ne?no dela, da ni prehitrega pospe?ka. ?e pa dela? po pameti in ne?no, je pa tako za jermen kot za verigo pravzaprav enako kot ?e bi v?igal s ?tarterjem. ?tarter deluje na vztrajnik (na zobnik okoli vztrajnika) in tako zavrti motor. Najprej po?asi, nato vse hitreje. ?e porine? in s sklopko lepo ne?no pove?e? kolesa z motorjem, se zgodi isto.

 

Po?kodbe pa vedno (ne le pri porivanju, ampak splo?no pri uporavi avta) nastanejo pri sunkoviti uporabi in ekstremnih zahtevah in spremembah: avto lahko polno nalo?i? (in ?e ve?), pa ?e umirjeno pelje?, ne bo te?av. Lahko pa s praznim pribije? v eno luknjo, pa bodo po?kodbe podvozja. Lahko ne?no v?iga? na porivanje pol leta, pa bo vse ostalo celo, lahko pa enkrat na semaforju divje pohodi? gas, pa po mo?nosti najde? kak?no luknjo ali pa grebene ali kaj podobnega, pa bo kaj polomilo...

 

Tako da dokler dela? z ob?utkom, lahko tudi poriva?. Ne bi se hvalil, a tudi dizla z jermenom smo v?igali na porivanje in je vse lepo pre?ivelo.

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Realno napisano... 
    • Tole je skoraj bolj verjetno kot pa, da bi bilo naključno narobe vse tisto kar omenja @tommzy Na ta način so meni ruknali Alfo R. 156 in prešpricali blatnik brez moje vednosti. To smo ugotovili pri prodaji staro za novo na Selmarju kjer so preverili debelino laka pri celem avtu! Zagotovil sem mu, da ni karamboliran in mi je verjel in tudi povedal za delavnice kjer te manjše stvari na hitro popravijo.  Moram pa rečt, da je bilo vse skupaj odlično popravljeno. 🤗
    • Jaz imam pa eno drugo teorijo (ne jemljite resno). 😁 @tommzy je omenil, da odstopa odtenek barve. Tu se začne. Avto so ruknili pri prevozu na ladjo in gre na popravilo v delavnico. Mehaniki vidijo biznis. Pobarvajo odbijač (slabo), zraven poberejo iz vrat nove zvočnike, notri dajo stare, slabo sestavijo - črički. Poberejo ven nove svečke in injektorje, stare not - višja poraba, enako za luči in elektroniko. Avto mu predajo "kot nov". Ni povezano s tem, da sem gledal 151 epizod Mentalista.
    • Naša CX-30 G140 AT ima sedaj cca 17.000 km, po števcu povprečna poraba 6,5 l/100 km. Sem včeraj rekel šoferju, da verjetno vozi po jajcih, pa se ni strinjal - pravi da vozi normalno.   Mazda 6 AT G194 ima zadnjih 12.000 km povprečno porabo 8.0 l/100 km.
    • A zdej k je Ford riknu, maš že izkušnje s pisanjem knjig? 🤔
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.