Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

To je verjetno za windows system. Ali lahko proba?, ?e deluje z bt modulom.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

?e ima? ELM327 kabel, lahko svoje mazde diagnosticiramo s FORscan zastonjskim programom.

Najde vse module (ABS, Airbag, ?tevec... itd) in ne samo ECU.

 

Program dobi? tukaj: http://forscan.org/download.html

 

Poro?ajte kako vam dela.

 

Tole so moduli, ki jih vidi pri meni in so seveda brez napak :harhar:

 

Meni poka?e le 8 PID. Ostalih niti ne morem nalo?iti. Napake poka?e.

Uporabil sem novembrsko verzijo.

Napisano

Pozdravljeni

 

Kje se pa dobi podatkovni kabel za priklop na avtomobil in ra?unalnik?

?e tvega?, lahko kaj zgubi?.
?e ne tvega?, bo? gotovo nekaj izgubil.
Najve? pa tvega?, ?e ni? ne stori?!
(Robert Goizneta)

Napisano

Pozdravljeni

 

Kje se pa dobi podatkovni kabel za priklop na avtomobil in ra?unalnik?

 

Na ebayu. Vtipkaj ELM327 pa bo? dobil. Moj je z USB, obstajajo tudi BT.

Napisano

Na ebayu. Vtipkaj ELM327 pa bo? dobil. Moj je z USB, obstajajo tudi BT.

 

 

Hvala

?e tvega?, lahko kaj zgubi?.
?e ne tvega?, bo? gotovo nekaj izgubil.
Najve? pa tvega?, ?e ni? ne stori?!
(Robert Goizneta)

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Sem jaz to danes dol potegnil in usposobil. Super zadeva  :prstgor:  Sem kr dal DPF regeneracijo in se poznajo u?inki :) ?e kdo rabi diagnostiko v okolici MB me lahko pozove  ;)

Napisano

Kaj ti je to test modul :) kabel, bt??

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kaj ti je to test modul :) kabel, bt??

Moj program izgleda tako

post-24-0-96784000-1418900993_thumb.jpg

 

ni pa modula tests

post-24-0-48128100-1418901010_thumb.jpg

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

a ni klju? v bistvu diagnoza?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

a ni klju? v bistvu diagnoza?

Mogo?e pa res :zvizga:

 

v katerem modulu so pa nastavitve za test ?ob in preverjanje ostalih funkcij (ne mislim napak DTC)?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 9 let kasneje...
Napisano

Sem sveže pečen uporabnik FORScan-a.

 

Priklopim ga in povežem. A mi lahko kdo pomaga, kako oz. kje najdem SOC za akumulator?

Napisano (urejeno)

Imam:

20241006_101118.jpg

 

Sedaj pa imam 2 vprašanji:

- Kje spremenim, da je novi akumulator in/ali spremenim A in Ah?

- Opazil sem, da je wireless charging module outdated, ker i20n polni boljše, bi tega posodobil. Kako to naredim?

 

 

Edit:

Se že učim na YT. 😎

Popravljeno od godlike

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Saj ni fora v tem, komu je vsec ali komu ni vsec ... Dejstvo je, da "baby dino" ni tako slab, kot ga nekateri zelijo prikazati... in je po mojem mnenju, trenutno boljsa izbira... predvsem je bolj "future proof" ... Ker X motor izgleda, da je na koncu svoje razvojne poti... in ga bo verjetno doletela podobna usoda, kot Wankel motor... Sama tehnologija je OK... ima pa svoje hibe ...   
    • No, končno en realen zapis. Vzrok za to, da ga ne bodo več proizvajali je- predraga proizvodnja. In, ker vsi proizvajalci samo še seštevajo dobiček, so se pač odločili, da bo proizvodnja čim cenejša in so izbrali dinota, saj je dobiček na koncu večji.  Poglej, občutek med vožnjo pri treh ljudeh ne more bit napačen.  Saj smo napisali prednosti enega in drugega. Ni vse slabo pri dinotu.  A če se odločiš za enega, ki nekomu drugemu ni všeč, kaj je s tem narobe? 
    • Zanimive razlike v barih,, jat vozim moje Mezcal-ke na 1,8bar(po posvetovanju). Sem tudi na 2bar testiral pa je človek počasnejši na makadamu
    • In vsi trije popolnoma nepristranski - imajo sami avto z X motorjem. Točno tako, kot se je zgodilo z Mitsibushijevim GDI motorjem, se je zgodilo z Mazdinim X motorjem. Obda dokaj v redu motorja, a kompliciranost in posledično višji stroški izdelave in vzdrževanja ni bilo ekonomsko vzdržno - ne za proizvajalca kot tudi ne za kupca. In GDI je dobro vlekel že pri nižjih obratih medtem ko X motor šele pri visokih, ki jih vsaj jaz uporabljam zelo redko. 99,9% časa vozim pod 4.000 obratov. Zakaj bi pri zdravi pameti danes nekdo doplačeval 2.000€ za navit, kompliciran X motor z GPF filtrom, motor, ki zahteva še enkrat pogostejše menjavanjem svečk (si mislim zakaj) - z dražjim vzdrževanjem, ko je na razpolago cenejši klasičen G140, ki ima pri najbolj uporabljenih obratih opazno boljši navor? Razumljivo, da ste revolucionarne X motorje kupovali nekaj let nazaj - Mazda je v njihovo reklamo vlagala skoraj toliko, kot v reklamo vlaga CocaCola. 😃     https://siol.net/avtomoto/testi/mazda-cx-30-se-vedno-odlicen-vsaj-malo-tudi-premijski-in-po-meri-voznikov-stare-sole-669097  
    • Tezko je realno ocenit avto, ki ga imas na testni voznji  nekaj ur. Dejstvo pa je, da ce si ze v startu nenaklonjen nekemu izdelku, je se vezje realno oceniti dejansko stanje. Seveda pa imas lahko svoje mnenje ... ki pa ni nujno enako kot mnenje drugih...     
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.