Skoči na vsebino

MAZDA 6 , 120 CD klenkanje motorja


Priporočeno sporočilo

rahlo cukanje je v primeru, ?e ne naredi? vsakih 10.000km samou?enje ?ob. To sem jaz malo pozno ugotovil, saj imam klimo vseskozi pri?gano in to prepre?uje, da bi se samou?enje sploh izvedlo. Je pa tako, da meni se je rahlo cukanje navadno dogajalo pri konstantnih obratih okoli 1500 /min pri neogretem motorju, ?e je bilo zunaj toplo :blink: ampak takoj, ko je bil motor ogret ni bilo ne duha ne sluha o kakem cukanju zato to tudi nisem smatral kot za ne vem kak?en problem. Ko pa sem bil izobra?en v smeri, da je treba na vsake 10kkm izvest samou?enje sem pa tudi pre?el ?ez ta problem?ek.

 

Ampak kakorkoli ?e za to niso krive okvare ?ob ali kaj podobnega ampak je pa? to stvar redne uporabe in izvajanja servisnega intervala in vse preve?krat je cukanje povezano tudi v zvezi s DPF-jem.

 

 

Pa to samou?enje deluje tudi na 136km 2005 letnik? In kako se to naredi razen, da ugasne? klimo?

Tnx

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A ni on mislil, da se mu samou?enje ?ob ni izvajalo zato, ker ima vedno pri?gano klimo? V navodilih ne vem kaj so ?e mislim da training manual pi?e pod katerimi pogoji se to izvaja. Tudi na forumu nekje pi?e, sem pobrskal samo zate :)

 

Injection Amount Learning Function

 

• The injection amount learning function has been modified. As a result, the PCM carries

 

out the injection amount learning function every 150 km within the first 1,500 km and

 

after that every 3,000 km, when all of the following conditions are met:

 

? Engine is idling

? Shift lever is in Neutral position

? Vehicle speed is 0 km/h

? Engine coolant temperature is between 65…95 °C

? A/C is not operating

? Accelerator pedal is not depressed

? DPF regeneration is not performed

 

• If any of these conditions change while carrying out the injection amount learning

function, the process will be suspended until the conditions are once again met. In

addition, the injection amount learning function has to be carried out at specified service

intervals (refer to the workshop manual).

 

 

Tema pa je tukaj: http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=10955&st=0

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

edino en bistven podatek manjka... kolk ?asa dejansko se izvaja to samou?enje. Se pravi kolk ?asa mora biti motor v prostem teku, v leru brez klime in regeneracije DPF-ja?

 

jaz ga pustim cca 5minut, pa ?e vedno ne vem a je to dovolj al ne al pa je celo bistveno preve?.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

@Mihael, sem kar na?emu dr. Pelku v mail prilepil vse te tvoje podatke, ki si jih napisal in ko mi bo odgovoril, ti tule posredujem strokovni odgovor. :D

 

pozdravljen!!! men pa masti pod rezervar?ku za zavorno olje pa ful pokadi ko dam gas je noter neka loputa mam pa mazdo 6 letnik 2003 dizel mo? motorja 89kw tudi pla?am za koristno inf rabim nasvet ko se ukvarja z mazdo predvidevam da on pozna dobro te motorje eni pravijo da je erg ventil drugi spet obratno druga?e pa ful dobro te?e motor

lp beno moj tel 031327426

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz imam pa druga?en problem. Ko se avto ugreje mi nekaj ru?i pri motorju. Ko se pripeljem domov in je avto ugret, pa je avto u foli dam gas in ko ga spustim nekja ?udno zaro?lja. Je imel kdo ?e tak primer?

?e tvega?, lahko kaj zgubi?.
?e ne tvega?, bo? gotovo nekaj izgubil.
Najve? pa tvega?, ?e ni? ne stori?!
(Robert Goizneta)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hah ja sem mel istega oz. ?e kr mam :D Vakum ?rpalka oziroma servo oja?evalec zavor. Zreven rezervoarja za olje za servo volan... daj malo gasa pa dr?i med 2500-3000rpm... se najbolj ?uje

 

egr pa ne spu??a olja... lahko je samo karter kje dihtunga po?kodovana

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hah ja sem mel istega oz. ?e kr mam :D Vakum ?rpalka oziroma servo oja?evalec zavor. Zreven rezervoarja za olje za servo volan... daj malo gasa pa dr?i med 2500-3000rpm... se najbolj ?uje

 

egr pa ne spu??a olja... lahko je samo karter kje dihtunga po?kodovana

 

Ma pol ni ni? hudga? Kaj je treba takoj popravt? Nisem lih mehanik, pa ?e ni potrebe nebi vozil k mehaniku.

?e tvega?, lahko kaj zgubi?.
?e ne tvega?, bo? gotovo nekaj izgubil.
Najve? pa tvega?, ?e ni? ne stori?!
(Robert Goizneta)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ce ropota to ki je zravn servo crpalke (ce gledas motor na desni strani zravn akumulatorja) in gre iz njega cev proti zavoram je to to... jz mam too ze vec kot pol leta ce ne se dlje ker prej slisal nisem ;)

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ce ropota to ki je zravn servo crpalke (ce gledas motor na desni strani zravn akumulatorja) in gre iz njega cev proti zavoram je to to... jz mam too ze vec kot pol leta ce ne se dlje ker prej slisal nisem ;)

 

Jap tm je to. Kaj je za menjat ?imprej? Stro?ki?

?e tvega?, lahko kaj zgubi?.
?e ne tvega?, bo? gotovo nekaj izgubil.
Najve? pa tvega?, ?e ni? ne stori?!
(Robert Goizneta)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz lahko potrkam ker imam realnih 150.500km in nobenega problema razen malo glasne turbine in tresenja vztrajnika...

 

pa ene 4 nove le?aje, diske... pa ?e marsikaj, zato je pomembno da jo kupi? od znanega porekla (Kaalman)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pa ene 4 nove le?aje, diske... pa ?e marsikaj, zato je pomembno da jo kupi? od znanega porekla (Kaalman)

 

Aja kaj je mo?no, da je zaradi tega pedal od bremz bol trd? Se mi zdi da je malo bolj trd <_<

?e tvega?, lahko kaj zgubi?.
?e ne tvega?, bo? gotovo nekaj izgubil.
Najve? pa tvega?, ?e ni? ne stori?!
(Robert Goizneta)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

to?no zaradi tega je bolj trd in tudi ?e ?isto crkne neha delat turbo... je vse na vakum pumpi :)

 

Pol ne bo druge kot zamenjat. Je kak?na alternativa od konkurence al je najbol?e original kupit? :blink:

 

Aja je mo?no, da se tudi poraba zaradi tega kej dvigne?

?e tvega?, lahko kaj zgubi?.
?e ne tvega?, bo? gotovo nekaj izgubil.
Najve? pa tvega?, ?e ni? ne stori?!
(Robert Goizneta)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pol ne bo druge kot zamenjat. Je kak?na alternativa od konkurence al je najbol?e original kupit? :blink:

 

Aja je mo?no, da se tudi poraba zaradi tega kej dvigne?

 

Preveril na servisu 700?+ddv. Bo treba kej druzga najt. Kaj pa u Avstriji in nem?iji so kej bolj poceni kosi? Ima kdo kontakte?

 

LP

Miha

?e tvega?, lahko kaj zgubi?.
?e ne tvega?, bo? gotovo nekaj izgubil.
Najve? pa tvega?, ?e ni? ne stori?!
(Robert Goizneta)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ebay :) dobis za veliko manj...

 

Sm najdu eno rabljeno u Celju z istimi ?tevilkami, kot pi?e na moji ?rpalki. Kaj mislite da bo v redu al je mo?no, da so iste ?tevilke na pumpi pa druga?na pumpa (za drugi model).

 

Hvala

?e tvega?, lahko kaj zgubi?.
?e ne tvega?, bo? gotovo nekaj izgubil.
Najve? pa tvega?, ?e ni? ne stori?!
(Robert Goizneta)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ha, ha, sem se res zatipkal La Sportiva so. 
    • Kar se tiče prostočasnih športnih copat sem trenutno extremno zadovoljen z znamko On. Copati so res udobni, podplat opravi svoje delo cel dan. Če kdo kupuje naj sproba to znamko.
    • Jaz sem že vsa leta na La Sportiva visokih, pa na salewa nizkih gojzarjih.
    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.