Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

V?eraj sem menjal akumulator na Mazdi 6 letnik 2009. Po menjavi mi je zme?alo radijske programe in dnevni ?tevec resetiralo na 0, kar sem pri?akoval. Ostalo dela OK. Problem pa je pri navigaciji oz touchscreenu, ki ne deluje oz napi?e da ne more nalo?iti programa in da moram kontaktirat uradni servis. Ali je ?e kdo imel tak problem in kako ste ga re?ili?

 

LP Toma?

Napisano

V?eraj sem menjal akumulator na Mazdi 6 letnik 2009. Po menjavi mi je zme?alo radijske programe in dnevni ?tevec resetiralo na 0, kar sem pri?akoval. Ostalo dela OK. Problem pa je pri navigaciji oz touchscreenu, ki ne deluje oz napi?e da ne more nalo?iti programa in da moram kontaktirat uradni servis. Ali je ?e kdo imel tak problem in kako ste ga re?ili?

 

LP Toma?

 

v settings navigacije mora? povedati kje se nahaja program - program path

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

v settings navigacije mora? povedati kje se nahaja program - program path

 

Problem je v tem, da ekran ne reagira na dotik. Prikazano je samo sporo?ilo contact dealer....in ?rno ozadje

Napisano

Problem je v tem, da ekran ne reagira na dotik. Prikazano je samo sporo?ilo contact dealer....in ?rno ozadje

 

Aja originalna? Verjetno koda

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Problemov okrog menjave akumulatorja sem jaz re?il tako, da sem pred menjavo akumulatorja na kable priklju?il polnilec.

In ko sem ven vzel akumulator je avto ?e vedno bil priklju?en na 12V.

Tako da mi niti avtoradia ni bilo treba ponovno nastavljat! :bravo:

 

Sicer tebi ta info trenutno ne pomaga ni?, bo mogo?e pa komu drugemu.

 

 

Napisano

Problemov okrog menjave akumulatorja sem jaz re?il tako, da sem pred menjavo akumulatorja na kable priklju?il polnilec.

In ko sem ven vzel akumulator je avto ?e vedno bil priklju?en na 12V.

Tako da mi niti avtoradia ni bilo treba ponovno nastavljat! :bravo:

 

Sicer tebi ta info trenutno ne pomaga ni?, bo mogo?e pa komu drugemu.

 

ali kleme, je pa fajn da sta 2 da ni ?vasanja :glare:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
    • To vsi vemo in jih tudi imamo, saj se drugačnih menda ne dobi, če kupuješ zimske... 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.