Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
Napisano

En question... A more common rail naftna pumpa tut bit v fazi kot pri starih bosch pumpah al ni treba?

 

Ne ni treba.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

A ni glih fora common raila, da je bistvo, da samo dr?i visok tlak, injektorji pa potem odpirajo vbrizg takrat, ko elektronika to zahteva?

33112_1.png

Napisano

A ni glih fora common raila, da je bistvo, da samo dr?i visok tlak, injektorji pa potem odpirajo vbrizg takrat, ko elektronika to zahteva?

 

No sej se mi je zdel, da je tak, sam nism bil 100% pa sm rajs uprasu, thx ;)

Napisano

Danny ni res... pumpi niha pritisk samo s tem kolk se masina vrti... Vem ker mi pritisk common raila kaze diagnostika...

If in doubt, flat out... 

Napisano

ja je treba oz. dej v fazo ?e lahko. pumpa nima stalnega tlaka,tlak niha in kadar je v fazi se tlak vi?a kadar se odpira injektor.

 

Sej zato mi ni jasn, ker ne najdem nobenga cahna na pumpi :ne vem:

Napisano

Danny ni res... pumpi niha pritisk samo s tem kolk se masina vrti... Vem ker mi pritisk common raila kaze diagnostika...

 

OH ne vem kaj ti gleda?, ker je popolnoma druga?e. CR je popolnoma neodvisen od ma?ine (hitrosti in obratov, ter je stalno pod gasom 2000 bara) in kontroliran preko ECUja (tako kot pumpa in injektorji), zato lahko injektorji dostavljajo nafto popolnoma neodvisno, lahko tudi do 5x v manj?ih brizgih na en 'power stroke'

 

Danny ni res... pumpi niha pritisk samo s tem kolk se masina vrti... Vem ker mi pritisk common raila kaze diagnostika...

 

OH ne vem kaj ti gleda?, ker je popolnoma druga?e. CR je popolnoma neodvisen od ma?ine (hitrosti in obratov, ter je stalno pod gasom 2000 bara) in kontroliran preko ECUja (tako kot pumpa in injektorji), zato lahko injektorji dostavljajo nafto popolnoma neodvisno in optimizirano, lahko tudi do 5x v manj?ih brizgih na en 'power stroke'

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
Napisano

eo iz enega tujega foruma (eng-tips.com):

 

The high-pressure pump on a common-rail system does only one thing ... pressurize the fuel in the fuel rail. It has nothing to do with injection timing, it just pressurizes the rail and holds the pressure at a regulated setting.

 

Injection timing on a common-rail engine is done purely by controlling the timing of the pulses to the injectors, and therefore, the only way to "adjust" it is to change the mapping in the computer. It is otherwise non-adjustable. Same situation as ignition timing in newer gasoline engines with no distributors.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Dajmo spet starega znanca,ker ljudje smo pozabljivi,in hitro padamo na lopovske fore. Mislim,da komentar ni potreben.    
    • Pri meni je plan 15 let. 5 let je bil star, ko sem ga kupil in 10 let ga planiram imeti. Tudi Megana sem vozil 13 let, bil je pa 3 leta star, ko sem ga začel. Prodal starega 16 let. Nekako se držim tega, da ko avto kupiš, ga zvoziš dokler skoraj vse ne ne pade od njega. Nisem mahnjen na menjavanje avtov in tudi škoda mi je kakršnihkoli kreditov v smer plehovja. Pa tudi kot strojni inženir imam malo deformacije, ko pride do vzdrževanja, kot je treba.
    • Podrli dve malo manjši smreki in jih odpeljali na žago         
    • A misliš da je potem bolje vzeti začetne ID avte?
    • Danes sem bil na pijači z dolgoletnim prijateljem. Tudi on ima mazdo 6 karavan ,150, ročni menjalnik, bele barve- letnik 2020. Rekel mi je, da namerava kupit mazdo cx5. Vprašal sem ga, da zakaj bi kupil tako neposrečeno obliko. Potem je povedal,da ga hebe hrbet in  da je gledal tudi cx30. Ne rabi velikega avta, križ pa dela svoje. Bil je na avto plus v Kopru, kjer pa, gleh ga zlomka, nimajo niti enega baby dinota za poskusno vožnjo. Hvala bogu. Prijateljsko sem mu svetoval, da naj se izogiba baby dinotu.  Sicer je pa tudi on zaprisežen ljubitelj ročnih menjalnikov, tako da dino taki ali onaki ne pride v poštev.  Predlagal sem mu, da gre en giro z mojo  lepotico, rdečo cx30. 😊 Bil je zelo navdušen in bomo dobili v kratkem novega lastnika cx30. Kupil jo bo namreč  z X motorjem . Ročni menjalnik obvezno. 😊 Se ve, mi, ki vozimo 40 + let vemo, kaj je pravi menjalnik. 👍  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.