Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
Napisano

En question... A more common rail naftna pumpa tut bit v fazi kot pri starih bosch pumpah al ni treba?

 

Ne ni treba.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

A ni glih fora common raila, da je bistvo, da samo dr?i visok tlak, injektorji pa potem odpirajo vbrizg takrat, ko elektronika to zahteva?

33112_1.png

Napisano

A ni glih fora common raila, da je bistvo, da samo dr?i visok tlak, injektorji pa potem odpirajo vbrizg takrat, ko elektronika to zahteva?

 

No sej se mi je zdel, da je tak, sam nism bil 100% pa sm rajs uprasu, thx ;)

Napisano

Danny ni res... pumpi niha pritisk samo s tem kolk se masina vrti... Vem ker mi pritisk common raila kaze diagnostika...

If in doubt, flat out... 

Napisano

ja je treba oz. dej v fazo ?e lahko. pumpa nima stalnega tlaka,tlak niha in kadar je v fazi se tlak vi?a kadar se odpira injektor.

 

Sej zato mi ni jasn, ker ne najdem nobenga cahna na pumpi :ne vem:

Napisano

Danny ni res... pumpi niha pritisk samo s tem kolk se masina vrti... Vem ker mi pritisk common raila kaze diagnostika...

 

OH ne vem kaj ti gleda?, ker je popolnoma druga?e. CR je popolnoma neodvisen od ma?ine (hitrosti in obratov, ter je stalno pod gasom 2000 bara) in kontroliran preko ECUja (tako kot pumpa in injektorji), zato lahko injektorji dostavljajo nafto popolnoma neodvisno, lahko tudi do 5x v manj?ih brizgih na en 'power stroke'

 

Danny ni res... pumpi niha pritisk samo s tem kolk se masina vrti... Vem ker mi pritisk common raila kaze diagnostika...

 

OH ne vem kaj ti gleda?, ker je popolnoma druga?e. CR je popolnoma neodvisen od ma?ine (hitrosti in obratov, ter je stalno pod gasom 2000 bara) in kontroliran preko ECUja (tako kot pumpa in injektorji), zato lahko injektorji dostavljajo nafto popolnoma neodvisno in optimizirano, lahko tudi do 5x v manj?ih brizgih na en 'power stroke'

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
Napisano

eo iz enega tujega foruma (eng-tips.com):

 

The high-pressure pump on a common-rail system does only one thing ... pressurize the fuel in the fuel rail. It has nothing to do with injection timing, it just pressurizes the rail and holds the pressure at a regulated setting.

 

Injection timing on a common-rail engine is done purely by controlling the timing of the pulses to the injectors, and therefore, the only way to "adjust" it is to change the mapping in the computer. It is otherwise non-adjustable. Same situation as ignition timing in newer gasoline engines with no distributors.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Recimo ,če že govorimo o Kitajcih. Kolega iz banda se ubada z brizganjem plastike. Do sedaj je imel vedno ali italijanske ali nemške stroje. Sedaj je dobil odlično ponudbo neke Kitajske firme za tretjino cene kot so te evropske.Res je bil do tega  skeptičen (do vsega kitajskega) a sedaj, po le dveh mesecih uporabe pravi,da je stroj vesoljsko leto pred temi evropskimi. Dela tišje, hitreje in je veliko manjši kot prejšnji. Sedaj je nabavil od iste firme še striček za  tiskanje zlatega tiska. Ne more ga prehvaliti. Pri nas v slo stane tak stroj 4500€, on je dal zanj 750€ ---skupaj z prevozom iz Kitajske in carino ga je prišel 1500€.;Pripeljali so mu ga pred hišo. Tako,da jih ni za odpisati--- na vseh segmentih. 
    • Zdravo. Poročam naprej... Po nasvetu nekoga, glave nisem dal poravnati (nasvet je bil, da glave ni potrebno poravnati, če avto ni zakuhal ali kaj podobnega) in sem z endoskopsko kamero sedaj preveril cilindre, s katero sem videl, da je na 3 batih vidna tekočina (antifriz). Torej, ker glava ni bila poravnana sedaj v 3 celindre sedaj vleče antifriz, kar povzorča pokanje, ki se sliši podobno kot napačni vžig... Stanje v enem od cilindrov:   Čaka me torej ponovitev vaje, s tem da ne rabim sedaj jemati ven batov.   Vseeno hvala vsem za nasvete!
    • Enako. Mislim,da je vse skupaj eno pretiravanje. Čudno,da ni opazil še plastik. 🤔
    • A ti sploh veš kaj je"obtožba"🤔 Samo verjamem mu ne kar piše.... 
    • Žal ti moram rečt, da si tiščiš pesek v oči.  Sploh vidiš, da so pred nami že par let, žaw... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.