Skoči na vsebino

Mazda 6 - dihtunga bata


Priporočeno sporočilo

Pah alfa no comment znamka vse pove ... sej ni cudno da se pole po drugih forumih klati ce alfasi nimajo za forum oz.ga ne rabijo ka se pr mehsniku vse zmenjo :prstgor:

 

Kje pise da vozi alfo? :blink: pogooglaj kaj pomeni alfa samec ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 66
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Pah alfa no comment znamka vse pove ... sej ni cudno da se pole po drugih forumih klati ce alfasi nimajo za forum oz.ga ne rabijo ka se pr mehsniku vse zmenjo :prstgor:

 

Ve? kaj ?e ni TDI pol se raje o vremenu z njim pogovarjaj

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:wacko:?zmeden?

 

Pust ti Deeyana... on je itak jezen in razo?aran, ker je skos mislil, da je on Alfa samec... pol so mu ?ele povedali, da kljub temu, da je samec in da ?e ma Mazdo dizel in ne Alfe ne more biti nikoli Alfa samec pa mu kot ka?e ?e dons ni ?ist jasen zakaj to ne gre skupi. :ne vem:

 

Druga? je pa res to, da Ajvar, kot glavni in edini alfa samec tu gor je v bistvu najhitrej?i in ostali ga lahko prehitimo le, ?e mu Alfa odpove pa ?aka ob cesti na vle?no slu?bo. To je sicer kar pogosto zato je zdaj ?e dobil en tihi vzdevek Queen of emergency line (oziroma kraljica odstavnega pasu po na?e).

 

Ampak pazi to, zadnji? je ?el ?e mal drag-at s parimi nadebudne?i in seveda gladko zmagal. V znak slave in ?asti so mu potem dodali spredaj pred ta vzdevek ?e Drag in je zdaj Drag Queen of Emergency line oziroma skraj?ano le Drag Queen - sicer ne vem kaj to pomeni sam ziher je cool :bravo:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jst sm se z petko five pac kupu sm jo sam tko za zajebancijo ka jo je frend imel in uno dela boga rocna prime k da bi mel nwm ksne hidravlicne diske tm zadi .. pac nemores verjet dokler se ne peljese ;-) the devil car :punk::hudicek:

 

 

Bobni vedno bolj primejo kot diski in ?e petka je zadaj dokaj lahka!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa po?evna oka ti je po?evna oka. Jaz komaj ?akam na kitajce, da se za?nejo tukaj prodavat ker to bo tisto pravo za pravo ceno in kvaliteto. Saj danes ?e vsi delajo doli tak, da kitajci tudi znajo to bo tak letelo

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa po?evna oka ti je po?evna oka. Jaz komaj ?akam na kitajce, da se za?nejo tukaj prodavat ker to bo tisto pravo za pravo ceno in kvaliteto. Saj danes ?e vsi delajo doli tak, da kitajci tudi znajo to bo tak letelo

 

Se bojim, da bo res letelo. Povsod drugod, samo po cesti ne... Sploh po "izku?njah" z Kitajskimi gumami...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
    • Včeraj pregonil 22km na rolerjih  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.