Skoči na vsebino

Nova sestica ima vgrajen "radar jammer" :)


Jest

Priporočeno sporočilo

Hja najbolje je kar probat, ko zagleda? policiste samo po gasu. Ali pa stacionarca. :D

Stacionarci so menda imuni na te zadeve... Problem so menda samo "pi?tole"... ?al nimam izku?enj ?e s tem... Pa sem ?e opazil, da me je imel "na ni?anu" ... ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Stacionarci imajo nek sistem po principu gibanja ne laserja, kot stari zvonci na bratstva in jedinstva :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Stacionarci imajo nek sistem po principu gibanja ne laserja, kot stari zvonci na bratstva in jedinstva :)

 isto ro?ni, 50 ?arkov spusti na sekundo ko dobi vseh 50 ?arkov nazaj izmeri hitrost, na stacjonarnem izmeri sigurno vsak avto ker je fiksen

pri ro?nem je problem ?e sam malenkost se premakne? ne izmeri hitrosti

ali pa ?e ne dobi vseh 50 ?arkov nazaj tudi ne izmeri hitrosti

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 5 mesecev kasneje...

Danes sem imel to neprijetno izku?njo...

 

O?itno bo vse ve? tega...

 

Ve? o temu: http://www.alter.si/tabla/showflat.php/Cat/0/Number/2196136/Main/2196093/#Post2196136

 

 

Uvoznik za MAZDO bi moral vsem izdati potrdilo, da radarski tempomat lahko moti pi?tole za merilne hitrosti...sicer uporabniki ne bomo imeli miru!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes sem imel to neprijetno izku?njo...

 

O?itno bo vse ve? tega...

 

Ve? o temu: http://www.alter.si/tabla/showflat.php/Cat/0/Number/2196136/Main/2196093/#Post2196136

 

 

Uvoznik za MAZDO bi moral vsem izdati potrdilo, da radarski tempomat lahko moti pi?tole za merilne hitrosti...sicer uporabniki ne bomo imeli miru!

Ej..res bo treba nekaj narediti..ker jaz sem nro?il novo mazdo cx5 pa ima tudi to napravo not.bom poklical MMS.:-)lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Brezveze delate paniko.

 

?e policist zaradi tega ustavi, te brez izrednega tehni?nega ne more kaznovati.

 

Torej ?e za?ne ugotavljati, da je vgrajen motilnik signala, mu lepo vljudno odgovorite: "V mojem avtomobilu ni nehomologirane opreme, kar lahko preverite na izrednem tehni?nem pregledu."

Brez pregovarjanja, ugotavljanja, prepri?evanja - ?e mu ni kaj v?e? naj odredi izredni tehni?ni pregled ali pusti nadaljevati z vo?njo.

 

Ali se je to zgodilo ?e komu drugemu kot Sylverju?

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Morda pa izredni tehni?ni ne bi bil slab, bi vsaj potrdilo prejel in bi se z njim vozil in v naslednjih enakih primerih samo pokazal to potrdilo :)

Naslednjic policistu verjetno ne bo dovolj... :) ... Pri nas je pomoje redkokateri policist zivljenjski... In se jim gre le za to, da napisejo cimvec kazni... ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e, ampak predstavljaj si da se zjutraj pelje? v slu?bo, pristane? pa na izrednem tehni?nem.. gre pol dneva ko keks :)

 

?e preden ti odredi tehni?nega, mu lahko napove?, da bo? zahteval od?kodnino. Bo imel policist toliko potencialne birokracije, da bo raje odnehal.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Naslednjic policistu verjetno ne bo dovolj... :) ... Pri nas je pomoje redkokateri policist zivljenjski... In se jim gre le za to, da napisejo cimvec kazni... ;)

 

Na alterju fantje trdijo, da mi kazni na licu mesta ne more izdati, saj policist ni strokovna oseba, da bi odlo?ala o temu, ali je moje vozilo izpravno ali ne  :closedeyes: tako da bi me po vseh pravilih moral poslati najprej na tehni?nega  <_<

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na alterju fantje trdijo, da mi kazni na licu mesta ne more izdati, saj policist ni strokovna oseba, da bi odlo?ala o temu, ali je moje vozilo izpravno ali ne  :closedeyes: tako da bi me po vseh pravilih moral poslati najprej na tehni?nega  <_<

In kaj ce ti vseeno napise globo? Mu bos rekel, da so fantje na alterju napisali, da tega ne more storiti? ;)

 

Naj Ajvar napise, kako je zbiral zapisnike o opravljenem alkotestu... Zapisnik star par minut menda ni bi dovolj... Je bilo treba ponovno pihat... ;) ... Pac kot sem ze napisal... Policisti pri nas so velikokrat nezivljensjki... In delajo tako, kot da bi bili skregani z logiko... Pac uradne postopke si lahko razlagas na vec nacinov... In tako jih tudi izvajajo... :)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Naslednjic policistu verjetno ne bo dovolj... :) ... Pri nas je pomoje redkokateri policist zivljenjski... In se jim gre le za to, da napisejo cimvec kazni... ;)

Malo ugibanja in slaba lu?... Nima smisla ta debata s samimi predpistavkami. Vsega boga najdejo v avtih in ?ez nekaj mazd bodo vsi vedeli za kaj gre in da stvar ni namenjena motenju.

Marsikateri policist je ?ivljenjski, ?e seveda za?neta oba debato na pravi na?in.

Sicer pa lepa beseda in obrazlo?itev (morda izklop sistema v dokaz) prej najde pravo mesto kot "ti bom ?e pokazal" - potem lepih besed ravno ne bo, ampak hladokrvni postopek.

 

Sicer pa, vsi imamo ?efe in sami veste kaj to pomeni. Pla?ilca za lastne potrebe namre? ni.

 

Me pa presene?a, da Mazda slo ni kaj na to temo uskladila z oblastmi... Naprave se po celi evropi uporabljajo identi?ne.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Policaji gor alpa dol. V glavnem ta sistem je vreden ve? kot zlato, ma kaj zlato, ?ivljenje! Ta teden sem skoraj naredil velikansko pizdarjo. Na prehodu na pe?ce sem spregledal dve mali pun?ki (verjetno 1.razred), ki so ?le ?ez cesto. Ko sem pri?el do prehoda sta bile nekje med levim ogledalom in stebri?kom. CX se mi je v momentu vstavil, na displeyu se mi je napisalo napis rumene barve in cca. meter pred havbo zagledam dve pun?ki, ki se smejita in pre?kata prehod. Katastrofa, ratal sem trd, bled, tresel sem se; priznam, da jih nisem videl. Sicer ?tartal sem lih iz enega parkiri??a in imel sem majhno hitrost od 15-25 km/h ampak dovolj, da jih bi hudo po?kodoval. Glavnem ta sistem SCBS in in?inerjem, ki so to naredili si zaslu?ijo vse pohvale :notworth: .

Kako pa izgleda sistem funkcionalno? Motor ugasne in se aktivirajo zavore?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja to?no tako. Ko se aktivira sistem zavore zablokirajo in posledi?no motor ugasne (razen, ?e stisne? sklopko alpa ima? avtomatika). 

Sistem se mi velikokrat aktivira (tudi ga testiram), ko grem v gara?o. Ko se gara?na dvi?na vrata odpirajo, jaz pa pri?ibam z nosom pod vrata naprej in stop! Je treba po?akat, da se vrata komplet odprejo...

 

?e ne pa (moram portkat) razen tiste zgornje zadeve na prehodu za pe?ce ?e nisem do?ivel.

 

lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja to?no tako. Ko se aktivira sistem zavore zablokirajo in posledi?no motor ugasne (razen, ?e stisne? sklopko alpa ima? avtomatika). 

Sistem se mi velikokrat aktivira (tudi ga testiram), ko grem v gara?o. Ko se gara?na dvi?na vrata odpirajo, jaz pa pri?ibam z nosom pod vrata naprej in stop! Je treba po?akat, da se vrata komplet odprejo...

 

?e ne pa (moram portkat) razen tiste zgornje zadeve na prehodu za pe?ce ?e nisem do?ivel.

 

lp

 

Kot omenjeno, pri avtomatiku ne crkne... :) ... zabremza pa na polno, ko zazna oviro in ce ni akcije (voznik ne zavira) ... Meni se je zgodilo nekajkrat pred garaznimi vrati... ampak samo ce nisem pocasi zaviral... Enkrat pa je bila situacija, da sem se vozil po Celovski od Siske proti centru ravno kaksen teden po tem, ko so uvedli posebni pas za bus in taksi ... in se je nasel en potentnez, ki je po praznem desnem pasu vozil mimo cele kolone, ko pa je spredaj bil bus se je "uturil" direktn pred mene in zabremzal. Sistem je samodejno zaviral... je pa potem problem, ker tisti za teboj tega ne pricakuje in ni veliko manjkalo, da bi imel razbit zadnji konec :) ... ceprav kriv bi bil tisti zadaj, ker ni imel dovolj varnostne razdalje... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.