Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

V?eraj, ko sem rikverc speljal iz parkirnega prostora, sem zasli?al nekje spodaj pod podvozjem nekak?en kovinski tonk-tonk-tonk.

Izgledalo mi je, kot bi povozil lak?en kovinski del ali pa, da se mi je kaj ovilo okoli kolesa.Pogledal sem pod podvozje a ni bilo ni?esar pa tudi na tleh ne.?el sem malo naprej in ta zvok je prenehal.Potem sem naredil trideset kilometrov in je bilo vse v redu.

A bi bil mogo?e kliv lahko obilen de? in zarjaveli diski, ker ko sem ?el rikverc sem ves ?as malo bremzal, ker je bil klanec?

Druga?ne razlage nimam. :whatever:

 

 

Napisano

V?eraj, ko sem rikverc speljal iz parkirnega prostora, sem zasli?al nekje spodaj pod podvozjem nekak?en kovinski tonk-tonk-tonk.

Izgledalo mi je, kot bi povozil lak?en kovinski del ali pa, da se mi je kaj ovilo okoli kolesa.Pogledal sem pod podvozje a ni bilo ni?esar pa tudi na tleh ne.?el sem malo naprej in ta zvok je prenehal.Potem sem naredil trideset kilometrov in je bilo vse v redu.

A bi bil mogo?e kliv lahko obilen de? in zarjaveli diski, ker ko sem ?el rikverc sem ves ?as malo bremzal, ker je bil klanec?

Druga?ne razlage nimam. :whatever:

 

a si imel takrat volan v enem izmed skrajnih polo?ajev?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

a si imel takrat volan v enem izmed skrajnih polo?ajev?

 

Ne, ravno sem ?el. Je bil pa zvok tako glasen, da ga je sli?ala tudi soseda v prvem nadstropju.

 

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Ne, ravno sem ?el. Je bil pa zvok tako glasen, da ga je sli?ala tudi soseda v prvem nadstropju.

 

To ob?asno tut men poka sam ne tok mo?no pa na?alost tut jst nvm kaj je -.-

Napisano

Meni pa pri pospe?evanju samo kadar je zunaj mokro v 2, 3 , 4 prestavi pri obratih od 2.000 naprej za?ne nekaj cviliti kot bi vozil staro samokolnico. ?e je vreme suho je ok. Kaj menite je to? Mogo?e le?aji od koles?

  • 10 let kasneje...
Napisano
On 2/9/2014 at 5:34 PM, Alex said:

V?eraj, ko sem rikverc speljal iz parkirnega prostora, sem zasli?al nekje spodaj pod podvozjem nekak?en kovinski tonk-tonk-tonk.

Izgledalo mi je, kot bi povozil lak?en kovinski del ali pa, da se mi je kaj ovilo okoli kolesa.Pogledal sem pod podvozje a ni bilo ni?esar pa tudi na tleh ne.?el sem malo naprej in ta zvok je prenehal.Potem sem naredil trideset kilometrov in je bilo vse v redu.

A bi bil mogo?e kliv lahko obilen de? in zarjaveli diski, ker ko sem ?el rikverc sem ves ?as malo bremzal, ker je bil klanec?

Druga?ne razlage nimam. :whatever:

A si mogoče takrat kaj ugotovil, ker jaz imam identični problem :blink:

Napisano
pred 1 minuto je vzupan3 napisal:

A si mogoče takrat kaj ugotovil, ker jaz imam identični problem :blink:

Uf, to je bilo na prejšnji 6-ici. Se pa spomnim, da se je to pojavilo samo enkrat. 

 

 

Napisano

Aha, ok. Pri meni se konstantno pojavlja ta kovinski zvok ke speljem, potem pa takoj utihne. Nekaj časa sem mislil da sem povozil pokrov jaška 🤪

Napisano

Da ni slučajno tak zvok Tik Tok Tik Tok. Pol je lahko sranje in moraš nujno preverit tam spodaj pri motorju mal pred rešetko hladilnika, da nisi zgazil kakšnega iz Generacije Alfa tako imenovani tudi kot Googlovi otroci oziroma TikTokovčki. 😜

 

 

Drugač pa ja, a imaš avto slučajno na klancu parkiran in zategnjeno ročno. Če je odgovor pritrdilen se to lahko zgodi, ker ploščice ostanejo prilepljene na disk pol pa k spelješ sunkovito spustijo in se zvok udarca prenese po celem avtu.

33112_1.png

Napisano

V bistvu je točno tako kot je Alex opisal v prvem postu, kot bi se neka kovinska žica ovila okoli kolesa 🤪. Nekaj sem bral, da bi lahko bil toplotni ščit katalizatorja. Bom preveril podvozje ko bom menjal gume in poročam.

  • Jest je spremenil naslov v Čuden zvok pri speljevanju
Napisano

To se vam ploščice prilepijo na diske. Priporočam dve, tri močnejši zaviranji (80->30, 70->20, 50->0), pa bo mir nekaj časa ...

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Menjava gum je rešila težavo. Očitno je bil nek delec (kamenček ali kaj kovinskega) znotraj gume in je ob speljevanju delal galamo, dokler centrifugalna sila ni opravila svoje in ga med vožnjo utišala. 

Napisano

Na M2 sem imel kamenček zataknjen med protivibracijsko kovino na pakni in čeljust.

Drgnil ke po zgornji površini diska. Tudi mi ni blo jasno kako je tja prišel....

Napisano

Meni se je tudi že to zgodilo. Je moral mehanik vse razdreti, da ga je ven dobil. Nekako se je pa prav obrnil, da je notri prišel. Statistika in verjetnost na delu.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ok ampak te obtožbe @Alex in @Bini so pa malo brezpredmetne.
    • In potem imaš na drugi strani Fiat, pa dobiš rezervne dele za 30 let stare avte - ki so še v redni uporabi...
    • Iskreno: Kar se dela na kitajskem, mi je vseeno kdo je zadaj (kitajc al evropejc).   Je kolega povedal, je prodal top centrirko, se vulkanizerju ni prižgala. So jo na garancijo menjali, lučke prižgala, dela ne.   Kitajci, ki jih proda, delajo.   Trdi, da kitajci svoje izdelke dobro zaščitijo za prevoz, evropske firme pa vozijo v najbolj zjahanih kontejnerih in potem lahko pride piš soli noter. Je pa tako transport cenejši.
    • Ma ne verjamem več, da je kvaliteta iz Kitajske na minimumu. Bodo evropski (japonski) proizvajalci morali igrati na drugo karto.
    • ne razmišljaj o Kitajcu iz evropskega načina razmišljanja. Kitajci so med azijci največji prevaranti in verjetno največji kapitalisti, ki samo razmišljajo kaj se splača. Kvaliteta je le na takem nivoju kot je minimalno finančno še sprejemljivo. Presežkov ni nobenih in naj kupce ne zavede blinkblink efekt, ker ta služi le temu, da prevara kupca, da gre za izdelek višje kvalitete.   Kitajska družbe ne skrbi ekologija niti trajnostni razvoj. Zato dolgoživost izdelkov sploh ni na njihovi listi nujnih stvari, ki jih mora imeti vsak izdelek. Kitajc v EU prpelje izdelek in ga boli ku***c a se ga bo dalo poservisirat. To mu je nujno zlo in vse bo počel v tej smeri, da več kot 10 let ne bo zagotavljal servisa.    Kdor bo kupil kitajca, ga bo vozil do konca, dokler bo šel al ga bo pa praktično šenkal, ko se ga bo naveličal. Ja tega v Evropi ne poznamo, deluje pa tako celoten avtomobilski trg na Kitajskem. Praktično se tam rabljene stvari sploh ne prodajajo. Avto enostavno ratuje bela tehnika... ko se dokončno pokvar al pa je popravilo predlago greš pač v štacuno po novega, tega pa v graben oziroma k dobavitelju na dvorišče.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.