Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?e da? kraj?e vzmeti na original amortizerje lohk da bo nabijalo ker so predolgi, Viper ma tud tr?ane.

 

?e komu ne delajo ?arnice za zadnjo tablico? Zdej me je opozoril na tehni?nem pa ne vem kje naj za?nem gledat. :D A so varovalke tud za te ?arnice?

 

Spet sem se odlo?u in verjetno bom vzel tiste Vmaxx iz linka. 

 

Problem pa mi ostaja homologacija plati?? in seveda fauche.gif

Napisano

Jst bom tud na teh vmaxx pristal (sam ne z nastavljivo trdoto) ampak ne ?e letos ker ni financ, treba pri?tet ?e monta?o, optiko, homologacijo kar je takoj +200? ?e zraven.

 

Za homolomo plati?? tud jst ?e ne vem kaj in kako glede na to da so OEM ni se ne dobi glih papirjev ?e posebi pa ne za Mazdo.

Napisano

Zdravo.

Vem da smetim zdaj po forumu ampak nobeden ni cisto tocno razlozil ali je to lucka za bencin nad stevcem za gorivo al je pac en krogec, da je stevec bolj simetricno narejen? :) Imam pa mx5 mk2 2001post-8417-0-51960600-1426531720_thumb.jpg

Napisano

?e se prav spomnim je lu?ka za rezervo ?ele od 2003 ali 2004 naprej.

Spet sem se odlo?u in verjetno bom vzel tiste Vmaxx iz linka.

 

Problem pa mi ostaja homologacija plati?? in seveda fauche.gif

Ena stvar samo ?e glede vi?ine oz. v tem primeru ni?ine :)

 

Nekateri tehni?ni imajo zelo visok za??itni rob servisnega kanala, hkrati pa zelo nizke valarje za test zavor, kar pomeni da avta niti pregledat ne morejo in ne naredi? tehni?nega. Sem ?e imel probleme, danes pa spet, tko da treba v zakup vzet, da bo treba ve? razli?nih tehni?nih obiskat/preizkusit.

 

No, ?e ima? gewinde to ni tak problem, pred pregledom samo mal dvigne? avto in gre. Bom mogu tud js za?et mal bol aktivno ?parat :D

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Ko bo? prodajal se bo? lahko pohvalu, da nikoli ne zmanjka bencina, ker ne posveti nikoli lu?ka :D

 

Ja Viper to vem, ?e Clio je biu na meji, pa je biu ni?an samo za 35 mm. Je blo med odbija?em pa kanalom manj kot 10 mm. Pa sva se z unim pogledala debelo, pa je reku da more it mimo, ?e ne gre ne bomo homoligirali vzmeti. A vsi papirji so ?e bli pripravljeni.

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Ok kon?no sem na?el to temo :) Ugl. z ni?anjem in plati??i ne bo ni?, prevelik stro?ek trenutno :)

 

Imam pa eno vpra?anje, kako vi preverite nivo olja v va?ih Miatah? Namre?, ko da? ?ipko nazaj not naredi nek obrat? In vedno imam nivo olja nad F. Zadnji? pa sem probal dr?ati ?ipko, da ne naredi ta obrat in je bilo malo nad sredino. Ker pri drugih avtomobilih je to zelo simple, tukaj pa ta "obrat" uma?e ?ipko, medtem ko se obrne oz. nevem kaj naredi. To mi sedaj ne da miru.

 

Aja a je kdo ?e menjeval bencinski filter na NBFL? Namre? nevem to?no kateri konektor moram odklopiti pod armaturko za bencinsko pumpo, da spustim pritisk v ceveh? Ker vsi omenjejo nek rumen ali zelen konektor, pri meni pa tak ne obstaja. Ali je dovolj da pustim avto ?ez no? stati pa ne bo tako velikega pritiska?

Napisano

Olje je najbol? prevert tko da ko ugasne? motor vzame? ?ipko ven, jo obri?e? in polo?i? na voznikov sede? ter gre? domov. :D  ?ez 20min ko odte?e olje al pa ko se ho?e? spet peljat jo pa vtakne? nazaj noter in od?ita? nivo olja. Ker se ?ipka tok zvija v cevi jo ?ist zapaca in je kr problem od?itat.

 

Pa ponavad na vsaki strani ?ipke ka?e mal druga?en nivo.

Napisano

Olje je najbol? prevert tko da ko ugasne? motor vzame? ?ipko ven, jo obri?e? in polo?i? na voznikov sede? ter gre? domov. :D  ?ez 20min ko odte?e olje al pa ko se ho?e? spet peljat jo pa vtakne? nazaj noter in od?ita? nivo olja. Ker se ?ipka tok zvija v cevi jo ?ist zapaca in je kr problem od?itat.

 

Pa ponavad na vsaki strani ?ipke ka?e mal druga?en nivo.

 

No torej nisem edini, ki je to opazil :) Bom probal ?e to metodo :)

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Je ?e menjal kdo pomo?ni cilinder za sklopko? (clutch slave cylinder) Pedal je kar naenkrat med vo?njo postal mehak in sklopka ni popustila tko da sem moral brez menjavat. :D Doma sem preveril posodico in je teko?ina pod minimumom. Je pa avto stal kak teden tko da zgleda da je tud to pripomoglo.

 

Kaj vse rabim da prezra?im sistem? Sam eno cevko pa posodo?

  • 4 meseci kasneje...
Napisano

Evo odgovorjam na svoje vpra?anje, danes je ratalo. Sicer sem naredil druga?e, sam sem vrtal v "ro?ko" ne v "zati?".

 

 

No danes pa sem naredil nekaj kar sem ?e dolgo ?asa odla?al in sicer sem "popravil" tisti zati? za streho. Barva na vijaku je ?e sve?a, me je motilo, da je srebrn pa sem ga na hitro posprejal :) Rezultat je pa tak:
 
img20151205142152.jpg
 
img20151205142718.jpg
 
img20151205142730.jpg
 
?e koga zanima kako sem naredil lahko napi?em en vodi?, sicer bo brez slik. ?as ki sem ga porabil je 10 min, od tega sem 5 min iskal vijak :D
  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Tisti ki ste ?e menjali amortizerje, kak?no ceno lahko pri?akujem za menjavo? (prinesem svoje gewinde, ?elim samo da mi da original ven in nove noter) In da dobim potrdilo o strokovni vgradnji.

Napisano

Meni je mehanik za menjavo vzmeti vzel 50? na Cliotu takrat. Torej bi morala ta menjava stati enako ali celo manj, glede na to da vse pobere ven, in ne rabi nove vzmeti natikati na stare amortizerje. Kaj pa si vzel? :)

Napisano

?e bi mel opremo pa plac bi se tud sam lotil, ?e gredo vsi vijaki lepo ven ne bi smelo bit problemov sam pri taki starosti je to ?e utopija. :D Ra?unal sem tam okol 100? ker je za kak?ne 2 uri dela zagotovo. (?e se pa kaj odlomi pa ?e ve?)

 

Vzel bom pa VMaxx za ~350e, pa ?e dve leti garancije imajo.

Napisano

Ma pomoje ne bi smelo biti tako drago :) U kje si dobil tako poceni? Nastavljivi samo po vi?ini verjetno? Ker jaz bi tiste ?e po trdoti, pridejo pa potem okoli 500? :)

Napisano

No ce je ceneje toliko bolje k itak treba se optiko nardit. Za to ceno se jih kar redno dobi (tudi na ebayu), bom pa verjetno vzel na topmiata k imajo trenutno group buy ceprav pride ista cena.

 

Sem gledal tudi tiste za 500 sam pol pride v postev tudi AP k so v bistvu KW V1 k se prodajajo za 1000+. Bom 200 raj v servis vrgu :P

Napisano

Ja na Ilmotorsport so tiste xxtreme 584?, ?e vzame? ob velikono?nem popustu, 15% popusta, pride potem okoli 500? kot na topmiata sedaj. Samo nevem kolko je po?tnine iz Il-a, tam je 25? kot sem videl.

 

Kaj si mislil s temi AP? A so bolj?e? Nisem ?e nikoli sli?al zanje.

Napisano

KW res dela AP gewinde, ampak je ?isto druga serija, drugi bla?ilniki in fedri. Tuki je pa? dobesedno tolk muske kokr dnarja. ?e bi rad pocen kupi ta-technix za 200?, ampak ne odgovarjam za rezultat :)

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Ne tako poceni pa js osebno ne bi kupil. Zanima me bolj primerjava AP in Vmaxx Xxtreme. Ker nisem ?e nikoli sli?al zanje :)

 

I??em pa trenutno take sede?e

 

69643-back-stock-mazdaspeed-stance-hd-ro

 

?e bi kdo zasledil kak?en oglas kje, predvsem @V0RT3X, ki vedno najde kak?ne bonbon?ke za na?e MX-5ke :D

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Na koliko naj bi se pumpale letne gume na 02 letnik mx5ki. Dimenzija195 50 r15? Iskal po netu in nisem nasel,nalepke v avtu pa tudi ne...

 

A veliki servis delate na teh avtih na 96t km oz.4leta? Tk sm zasledu v angleskih navodilih. Sicer je na moji narjen ta servis 40t km nazaj oz. 4 leta in pol nazaj in je moj dolgoletni serviser reku d ni se potrebe po menjavi. Vi se striktno drzite tako casovnih kot km omejitev za vel.servis?in na kaksno ceno okvirno naj racunam skupej z rolcami,napenjalci,vodno pumpo?

 

Hvala,lp

Napisano

Sicer je mal odvisno od ?irine feltne in ?elje kolk bi rad da gume dr?ijo, na?eloma bo pa nekje med 2,4 in 2,8 dost. Manj?i kot bo pritisk bolj bo guma dr?ala in se hkrati tud bolj obrabljala in bo poraba vi?ja.

 

Js osebno zadi mal ve? napumpam, da ni preve? oprijema :zvizga:

 

Za veliki servis se pa res ?e ne mudi toliko, js sm pri moji menjal pri nekaj ?ez 70k, ampak je bil ?e 10 let star in ?e prvi. Cena pa odvisna kam pelje? oz. kolk dobra kolega sta z mehanikom :D

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pa končno ena AR Spider lepa vmes🤩
    • Slo roadster.    Po sliki sodeč, je večina brez pleha nad glavo 😉
    • Boss, en majhen nasvet. Ko naslednjič delaš (sestavljaš) video, prosim, da ne lepiš teh dolgih kolobocij, ker povprečno je človek skoncentriran in lahko gleda le kako minuto do dve take monotone posnetke. In se izgubi po poti bistvo. 😉
    • Obvezno bi morali spremeniti cestna pravila. Ker sam poznam eno osebo, ki ima izpit za avto že trideset let, pa si ne upa na avtocesto, ker sovraži hitrost. No, in ko recimo mora enkrat na deset let nujno v Ljubljano, je to zanjo hud šok. In se cijazi tako, da dela kolono, celo tako moteče, da ovira kamione. Na avtocesti sem skoraj vsak dan.  Moje ugotovitve: 1. Najmanj kolon je ravno na samih gradbiščih. Omejitev je sicer 60 km/ uro, a večinoma se tam vozi hitreje (tako kamioni kot avtobusi). "Problem" naredijo kaki turisti, ki se cijazijo s 50km/uro sli manj. Sicer se da tudi prehitevati a za njimi se takoj nabere kilometrska kolona.  2. Največje težave se pojavijo tam, kjer se trije pasovi združijo v dva. Tam je obvezno kolona in to vsak dan, ne glede na to, kateri dan v tednu je.  3. Ko dežuje, so zastoji po celi avtocesti. Moje opažanje je, da tri četrt folka ne zna ali si ne upa voziti "normalno" hitro po mokrem cestišču. Tako nastajajo zastoji tudi na prehitevalnih pasovih. Take kolone znajo bit dolge par deset kilometrov. Takrat se lahko potovalni  čas iz KP do Lj poveča na tri ure.  3. Ko so res velik zastoji, se pravila reševalnega pasu vozniki enostavno  ne držijo več. Ljudje izgubijo živce. Takrat zavlada totalni kaos. Nekateri prehitevajo kar po odstavnem pasu, drugi se naredijo "Francoze" in gredo po sredini, tretji se vstavljajo kar na sredini voznega pasu, tako, da ni prehoda vmes, če bi bilo potrebno.  Najhuje je tam, kjer so trije vozni pasovi. Ni mi jasno, zakaj se tam zadnje čase  ustavljajo kar v treh kolonah.🤔 Včeraj je bilo ravno tako. In je iz Koprske smeri z lučmi in sireno pripeljal rešilec in se je komaj prebijal mimo z pet kilometri na uro . Kaj je s tem folkom, da jim ni jasno, da mora bit vmes razdalja, da gredo lahko vozila na intervenciji mimo. 😡  Cenim pa voznike tovornjakov, ki skoraj vedno, lepo elegantno, zaprejo take prepotentenže, ki se delajo majmune in prehitevajo bodisi po odstavnem ali po sredini. In jih ne pustijo mimo. 👌 5. Kolone nastanejo tudi , ko je več tovornjakov, ki vozijo eden za drugim.  Jaz jim rečem kar "kolona petih kamionov". Razni kamperji, vozila, ki vlečejo kamp prikolice, avtobusi, muzejski primerki vozil itd, se spravijo prehitevati tako kolono  tovornjakov.  Ker so vozili za tovornjaku 100 km/ uro, se počasi premaknejo na prehitevalni, po možnosti več njih skupaj, in takrat je rock n roll. Kamperji, ponavadi kaki muzejski dizel primerki, verjetno ne gredo več kot 100 km/ uro. In "prehitevajo" v nedogled. Ker je več tovornjakov skupaj, se nimajo kam umakniti in se naredi kolona za njimi.  In recimo ti voziš normalno, kot se vozi po prehitevalnem pasu in kar naenkrat vsi bremzajo pred teboj, da je veselje.  6. Prehitevanje tovornjakov. Vsi vemo, da je pri nas na avtocestah to prepovedano. No, in se vsakodnevno to dogaja. In veste kdo je najhujši pri tem? Naši vozniki z slo tablicami. Ker najbrž vedo, da so naši pametnjakoviči ukinili avtocestno policijo in jih ne bo nihče kaznoval. In zopet povzročijo zastoje, ker prehitevajo z par kilometri hitreje.  7. Okvare vozil. Ravno včeraj, ko smo se vračali iz Lj. se je  nad Kastelcem pokvaril en novejši golf na voznem pasu, kjer je zožanje. In je nastala deset in več  kilometrska kolona. Avto so stali v dveh kolonah in ker sta tam zelo ozka vozna pasova, seveda ni bilo mesta za narediti reševalni pas po sredini. Kako je prišel vlečni avto do njega mi ni jasno.  8. Znaki za umirjanje hitrosti na 80,  100, ki sedaj opozarjajo pred Ljubljano, ne pomagajo popolnoma nič. Ravno nasprotno. Če bi ljudje vozili hitreje (normalno) bi bilo po moje manj kolon.  Tam bi morali na vsakem kilometru  postaviti par prometnih policajev (namesto, da se skrivajo po grmovjih in čakajo z radarji, da boš vozil 58km/ uro tam, kjer je omejitev 50), ki bi pospeševali promet. Kot nekoč, ko so miličniki stali v križiščih in so mahali z roko voznikom, da pospešijo, da se križišče čim prej izprazni.  Recimo, da se pelješ enkrat ali parkrat  na teden, mesec po avtocesti, še nekako preživiš to turturo, če pa se voziš dnevno, pa verjamem, da vsakemu popustijo slej kot prej živci.  Jaz preklinjam vsakič kot kočijaš, ko vidim, koliko voznikov je arogantnih, neodgovornih, sebičnih, nevzgojenih, netolerantnih... Za zaključek. Problem je, da so odprli na avtocestah  preveč delovišč naenkrat, kamionskega  prometa in prometa na splošno  je vse več in te naše uboge, dvopasovne avtoceste tega ne "požirajo" več. In tako bo vsako leto huje... Pa ni več važno, ali je poletje, ali jesen, ali je kak praznik ali je torek, vsak dan je podobno.    
    • Take probleme so imeli tudi drugod pa so jih rešili recimo takole   Vas motijo vozniki, ki »kampirajo« na prehitevalnem pasu? Tu bodo morali plačati kar 100 evrov kazni ... AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI S 130 km/h vozite po avtocesti, nakar naletite na voznika, ki se je odločil, da bo do Kopra vozil kar na prehitevalnem pasu. Brez naglice...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.