Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Eno kratko strokovno vpra?anje; ali je potrebno na tipu motorja L3 (navadni 2.3 B v Mazdi 6 1. generacije) ro?no nastavljati ventile (na vsakih ne vem 50.000 ali 100.000km npr.), ali pa se le-ti sami nastavljajo in ni potrebno karkoli ustvarjati z njimi mehaniku. :D

 

Hvala za odgovor!

 

LP!

 

B.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Eno kratko strokovno vpra?anje; ali je potrebno na tipu motorja L3 (navadni 2.3 B v Mazdi 6 1. generacije) ro?no nastavljati ventile (na vsakih ne vem 50.000 ali 100.000km npr.), ali pa se le-ti sami nastavljajo in ni potrebno karkoli ustvarjati z njimi mehaniku. :D

 

Hvala za odgovor!

 

LP!

 

B.

 

Hidravlicni ventili majo avti ze od nvem kirga leta dalje.... Tak da teb ni treba nic sarat glede tega ;)

Napisano

?mego, ti pa kar povem, da NIMAJO, konkreten primer je Ale?eva Mazda5 2.0B motor, letnik pa 2008. Pelko jih je veselo ro?no na?telal, ker se pri tem motorju to ne dogaja samodejno. :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

To?no tak?en sem imel tudi sam ob?utek, no da bom 100% prepri?an magari jutri ?e g. Marjana Majesa pokli?em, ker on ima veliko izku?enj z Mazdojkami in je res ma?ek na tem podro?ju. :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

?mego, ti pa kar povem, da NIMAJO, konkreten primer je Ale?eva Mazda5 2.0B motor, letnik pa 2008. Pelko jih je veselo ro?no na?telal, ker se pri tem motorju to ne dogaja samodejno. :zvizga:

 

zmaj moj motor je LF 2.o benzin :D lp ale? :cheers:

Napisano

Sem danes poklical g. Majesa in je rekel, da se ventili pri tem motorju (po potrebi) nastavljajo na 100.000km, vendar da bo na?eloma vse ostalo prej vrag vzel, kot bi se ventili sami po svoje nastavili. :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • nemce so za par lep denar nategnili
    • Bom za Boss-a izmeril temperaturo gum po vožnji po avtocesti  z digitalnim termometrom,  tako GY na 6-ki kot Conti na cx30. Tudi mene zanima realna temperatura. 
    • Ampak se hitro učijo in bodo počasi prevladali. Moj kitarist ima privatno plastičarsko delavnico. Do sedaj je imel nemške, angleške in italijanske stroje.  Zadnjega je kupil na kitajskem za tretjino cene. In pravi, da je daleč najboljši od vseh. Tudi na trstiranjihbpogisto zmagajo. Podobno je pri pevskih ozvočenjih.Sedaj jih že veliko kupuje zvočniške enote na kitajskem za par sto evrov na enoto in delajo enako ali še bolje kot renomirane firme. Tako, da jaz jih ne bi zaničeval.  Kar se tiče električnih avtomobilov je moje mnenje, da bodo v celoti prevzeli trge( vgrajevali vodo veliko opreme,imeli bodo dolg doseg in seveda  primerna cena). Večino kupcev ne bo brigalo od kod je avto, le cena bo narekovala prodajo  (delno tudi  kvaliteta). 
    • Ups, "brez problemov" je bla slaba izbira besed, bolj je bilo mišleno, da se nebi smeu še opečt pri 60-65. Drgač pa da ne bo kdo mislu kaka drama je zej z GY F1 6stkami ... sem ziher, da se ostale gume isto "grejejo". Včera ob sedmih zvečer je asfalt še ziher mel čez 30 + trenje gume pa ni da ni da ne prideš na teh 40-45. Zadn cajt, da začne mazda delat kake nove modele, sj ne vemo več okol česa bi še filozofiral
    • Ja, to je pa zanimivo..... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.