Skoči na vsebino

?estka ne potegne


Priporočeno sporočilo

Zdravo.

 

Ker je bilo leto naokoli, sem se lotil menjave olja in filtrov. Zamenjal sem filter zraka, filter olja, olje, filter nafte in filter kabine. Pa ?e obe spodnji roki, ker so bli sileni ?e tako dotrajani, da se je vse skupaj premikal levo desno za par centimetrov. Da o groznih zvokih sploh ne govorim...

 

Kakorkoli. Po opravljenem servisu se je z mojo Mazdojko za?elo nekaj ?udno dogajat. Kot da naenkrat nimam ve? diesel ma?ine, ampak bencinarja.

 

Prej mi je za?ela turbina grabit pri cca 1800 rpm in mo?i ni zmanjkalo nekje do 3500 rpm. Po servisu pa kot da bi ma?ino nekaj konkretno bremzalo/du?ilo. Za?ne vle?t ?ele pri 3000 rpm in imam ob?utek, da bi vlekla tudi ?ez 4000 rpm (raje nisem probaval).

 

Kakorkoli, zgubil sem ves navor in mo? v obmo?ju, kjer je prej vlekla. In vse skupaj se je zgodilo po menjavi filtrov. Pa?, ne znam pravilno diagnosticirat in si logi?no razlo?it zakaj je pri?lo do tega.

 

Senzor zraka, egr, morda napa?ni filtri (filter goriva...) ali pa celo po nekem ?udnem naklu?ju turbina ?la po servisu (ampak dvomim, ker potem tudi v visokih obratih nebi vleklo..).

 

Ima kdo kake ideje mogo?e?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred se ni, zato mam pa drugo (novo) ma?ino notr, ki ma zdaj slabih 80.000km. Pa Pelko je za vsak slu?aj pr 50.000 pogledu cediu... Tko da dvomim, da je zdaj kej zabasan, pa tudi podlo?ke so nove... More bit neka druga fora :(

 

Preveri se kej okrog turbine cevi

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem se kar nekaj ?asa ukvarjal z enakim problemom. Na koncu odkril razpoke na cevki, ki vodi iz podtla?ne komore

v ohi?ju zra?nega filtra na vakuumsko ?rpalko. Poglej, ?e so cevke v redu. Malo jih upogni in

bo? videl, ?e so na spodnji strani razpokane.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa tudi se zgodi da ta neroden air box ne zappres kot je treba, filter ne sedi notri v redu pa take butalske... :ninja:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem se kar nekaj ?asa ukvarjal z enakim problemom. Na koncu odkril razpoke na cevki, ki vodi iz podtla?ne komore

v ohi?ju zra?nega filtra na vakuumsko ?rpalko. Poglej, ?e so cevke v redu. Malo jih upogni in

bo? videl, ?e so na spodnji strani rapokane.

 

Tole kot je napisano bo.

Ti kaj kadi ko pohodis,ce ja pol je kak cevka.okrog airboxa al pa na dveh ventilih ki sta na hladilniku poleg luknje za nalivanje antifriza.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se jutri mal zapodim v ma?ino in sprobam kar ste rekli. Poro?ilo sledi... Aja, kadi pa ni?... (sicer ?e nevem kje to?no je locirana turbina in cevke, ampak pomoje bom najdu)

 

Update: Sem se zapodil v ma?ino in na?el nekaj, kar je lahko krivec za leno ma?ino. Poglejte slikce, ?e je to to...

 

Odtrgana cevka na T ?lenu. Del, na katerega se cev natakne je odlomljen in ostal v cevki.

Objavljena slika

 

Lokacija senzorjev/ventilov zraven kilerja.

Objavljena slika

 

Cevka vodi od zgoraj omenjenih senzorjev/ventilov do filtra zraka.

Objavljena slika

 

Kje bi dobil zdaj jaz tako cevko oz. kje dobit tisti polomljeni T-?len? Se da sploh menjat brez da menjam tist senzor/ventil zraven?

 

:vskalo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

cevke i T komade so mel v inposu :P Druga?e mam pa 2 T komada vi?ka :) Samo sem s celja...

 

Je pa skor 99% to krivo ker to so ventili ko vakum preusmerjajo in ?e ne dela vakum spu??a in turbinski ventil ne dela ker vakuma nima :cheers:

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e ne gre druga?e, se tudi do Celja pripeljem... Daj povej mi ?e prosim, kako menjam omenjeni T-?len? Moram komplet ventile z ohi?jem vred najprej dol od?raufat?

 

Pametno bi bilo sam morem na moji pogledat kak je tocno T komad da te ne naserjem :) ventile se ne menja ampak samo cevko :)

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 meseci kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Prejšnji vikend smo šli na morje, pa sem prišel tik pred oranžno lučko na Vinico.. imel sem poln avto (3je odrasli in 2 otroka).. natočim na Vinici v 5 minutah in pičimo dol, nakar sopotnica ugotovi, da je doma pozabila iqosa... ja nič, zapeljem dol na Delnicah in gremo na Petrol. Dež lije kot iz škafa. Na moji levi avstrijski par z električnim MG, polno naloženim, zadaj še 2 električni kolesi na thuletu. Na sredinskem zaslonu sem videl tistih 10% v rdečini. Vsak monotono bulita v svoj telefon in čas teče in teče. Otroci mi pijejo žiuce, čakamo sopotnico, da opravi registracijo iqosa (dobesedno registrirat se moraš ob nakupu). Če bi vsakič, ko sem slišal "a bomo že šli" dobil 5 centov, in potem še 10 eur za vsakič ko je en drugmu od otrok prlimou focen, bi danes verjetno že vozil novo Mazdo6. Po 15 minutah odrinem naprej in bolj kot kadarkoli sem si zaželel, da v mojem življenju ne bom v podobni situaciji kot soseda v MG in z zadnjimi sedeži polnimi otrok.
    • Ne razumem vaše težnje, da bi radi EV na vsak način prikazali v slabi luči. Kaj imate od tega? Lažje spite?   In ne gre za nobeno pripoved. Samo delil sem z vami statistiko po prevoženih 4 tisoč kilometrih, pri čemer ne gre za nobeno šparanje, prej obratno - EV porabi tako malo, da me prav nič ne motijo redni kick-downi. Če bi želel varčno voziti, si predstavljam, da bi bila številka pod 12 kWh/100 km. Pač prikazal sem vam, da se da tudi z EV brez problema na daljšo pot - daljšo, kot jo mnogi slovenski vozniki sploh kdaj opravijo.   Glede na to, kje in kako sem vozil, lahko edino jaz podajam sodbo in primerjavo z ICE. In se ne slepim - če bi to pot opravil s svojo Mazdo 3, bi bila poraba zelo verjetno kakšnih 8l/100km, po najbolj optimistični napovedi 7,5l/100 km. Kaj bi to pomenilo v izračunu? 2.078 km * 7,5l/100 km * 1,6€/l (pri nas in na Hrvaškem je bila cena 1,56€/l, v Črni Gori pa 1,64€ za liter 95-oktanca) = 250 evrov za gorivo Naj spomnim - za elektriko je šlo manj kot 20 evrov ... Pa še pri elektriki me ne rabi skrbeti, da bom tankal elektriko slabše kakovosti in kako se bo avto obnašal ... Za razliko v ceni energenta torej dobim več zelo okusnih rib, rebrc, solat itd.   Saj vas ne bom več drezal s tem. Mogoče samo na 10k km objavim še kako statistiko, za tiste par duš, ki upajo pogledati čez planke ...  
    • Nimaš na polici dodatne kombinacije D - Živali? Ker v tem primeru pri večini zavarovalnic ni odbitne franšize, niti ni izgube bonusa ... 
    • "Imamo Mazdo 3 G120 in Mazdo 6 G165, oba z ročnim menjalnikom. Ko se enkrat navadiš na posebnosti tega motorja in prestavna razmerja (je kar razlika med tema dvema avtoma), je vožnja užitek. Pri naši vožnji se motor zelo redko zavrti nad 4.000 obratov in tistih nekaj konjev nad 4.000 pri G120 ne pogrešam."   Mazda 3 je zame glede tega precej boljša, še bolj prijetna za vožnjo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.