Skoči na vsebino

OGLEDALA + AVTOMATSKI ZAKLEP


Stirna

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni

 

Ali je mo?no nastaviti zunanja ogledala tako, da se ob zaklepu avta avtomatsko zaprejo?

 

In ?e drugo vpra?anje. Ali je nastaviti, da se po speljevanju avto avtomatsko zaklene?

 

 

Hvala

?e tvega?, lahko kaj zgubi?.
?e ne tvega?, bo? gotovo nekaj izgubil.
Najve? pa tvega?, ?e ni? ne stori?!
(Robert Goizneta)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za avtomatski preklop ogledal ... Pri CX-5 oz. novi sestici se da z nakupom dodatnega modula ...

 

Tukaj je nekdo opisal, kako je to naredil (v nemscini) >> http://www.mazda-forum.info/mazda-cx-5-cx-...re-spiegel.html

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mislim da bi se dalo tudi na GH serijo 6 montirat, ampak mormo najdet kaki tutorial oziroma shemo ?ick pri vratih... ker mislim da vec ali manj vse mazde 6 GH serije imajo tipko za zlo?it ogledala..

www.trziskisladoled.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Letnik je 2008

 

Pri mojem prej?njem avtu (mondeo) se je dalo za avtomatski zaklep ob speljevanju re?it z neko shemo zaporednega zaklepa.

 

No ?e boste kaj pogruntali javite.

 

Na ?alost pa jaz in nem??ina ne gre skupaj :)

?e tvega?, lahko kaj zgubi?.
?e ne tvega?, bo? gotovo nekaj izgubil.
Najve? pa tvega?, ?e ni? ne stori?!
(Robert Goizneta)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz pa ne razumem zakaj bi nekdo hotel, da se mu vrata avtomatsko zaklenejo, ko spelje? Strah, da bi se vrata med vo?njo (v kakem ovinku) sama odprla? :ne vem:

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz pa ne razumem zakaj bi nekdo hotel, da se mu vrata avtomatsko zaklenejo, ko spelje? Strah, da bi se vrata med vo?njo (v kakem ovinku) sama odprla? :ne vem:

 

Ker je prej vozil vaga ali pa ker hidi v vzhodno evropo z avtom :):)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne, mogo?e so ?enske bolj nagnjene k temu. Dragocene torbice na sede?ih, in kako v mestu ti lahko spotoma nekdo nekaj vzame ven, medtem ko ?aka? na semaforju recimo.

 

 

Se dogaja to, se... Moja ?ena je ?e do?ivela ,da ji je na semaforju nekdo hotel ukrast torbico z desnega sede?a..

Na sre?o sem jo ?e prej navadil, da mora biti zaradi te navade (torbice na zicu) zaklenjena.

Je kar prav bit zaklenjen, in to predvsem v mestu...logi?no je ,da se med vo?njo ni ?esa bati,anje.. :D

Iz istega razloga se samodejno zaklenejo zadnja vrata pri karavanu.

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aha, razumem, sicer prvi? sli?im za tak primer, ampak je logi?no. Jaz imam pa kar MagLight-ko s ?estimi LR20 (D) baterijami ob sede?u - verjetno te?ja od Slivkine lopate, pa bi jo tak nepridiprav odnesel kve?jemu z zlomljeno roko, ?e ne ?e kaj ve? in brez torbice. ?e bolj nevarno za torbico je potem odprto okno, le na hitro se?e notri in te?e.... Torej bolje imeti ni? na sede?ih.

 

Sam pa bolj razmi?ljam z varnostnega vidika in se mi po tej strani zdi, da zaklepanje v avtu ote?uje morebitno re?evanje ob nesre?i.

Edini primer nesre?e, ki sem ga do?ivel (pred skoraj dvajstimi leti), ko sta v kri?i??u Tr?a?ke, Tivolske in A?ker?eve tr?ila Nissan Patrol in Fiat "bolhca". Rezultat tr?enja: bolhci (in ?tirim mulcem v njej) ni bilo ni? - malo vdrt prednji del, Patrol je pa pred mojimi o?mi naredil salto v zraku in kon?al na boku, na voznikovih vratih in obrnjen nazaj v smeri iz katere je pripeljal. Mimogrede, od takrat se poserjem na razne zvezdice in NCAP teste. V glavnem voznik Patrola je bil v nezavesti in zaklenjen v avtu in ko sem jaz splezal na avto, da bi mu pomagal ven, nisem mogel odpreti sovoznikovih vrat. Na sre?o je kmalu pri?el k sebi in je odkleni vrata, da sem jih lahko odprl in mu pomagal splezati iz avta.

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Uf, preden bi tukaj gasilci pri?li... Saj v nujnem primeru itak sam razbije? ?ipo in odklene? vrata z notranje strani, tako, da ni panike. Da pa ne pade? ven, pa precej pomaga varnostni pas.

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hmmm... a nimajo vsi moderni avti nastavljeno tako, da se v primeru trka odklenejo vrata in zapre pumpa za gorivo?

 

naj bi, ampak le v primeru trka... ?e pa zapelje? v vodo in da ni trka pa ne.....

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

naj bi, ampak le v primeru trka... ?e pa zapelje? v vodo in da ni trka pa ne.....

 

?e gre na streho tud vse odklene.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e gre na streho tud vse odklene.

 

Samo ce jo das v sendvic se nobena stisnjena vrata ne bojo odprla

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pa kako glih Zoe? OK, Leaf je slabši - vsaj to.   Zelo dobra oddaja in model je dokaj realno povedal kaj se da pričakovat. Gleda kar pravi je načeloma do 8 let en večji strošek za pričakovat. Če popravljaš pri njemu je to cca 1500€ potem pa na vsake 2-4 leta še en tak strošek.   To nam pove naslednje. Rabljeni EV-ji preko 10 let nikakor niso za kupovat, ker je kar velika loterija. Sploh, ker za tak tip popravil se išče avte za donacijo. Niso pa povedali kako dobijo dele in baterije za donacijo. Torej kako najdejo recimo rabljen baterijski modul za menjavo, ki mora biti celo v zelo podobnem stanju kot menjan modul?   Tud navajanje, da nič ne vržejo stran je v faktorju "še". Ko ne bodo imeli kam z odsluženimi baterijami in jih bo preveč od povpraševanja po "drugem življenju" bo postal to problem. Velika večina EV-jev je namreč še mlada in le redki so dosegli 10 let in več. Kje bodo končali taki avtomobili je že problem, ko bodo odlagališča polna. Če danes lahko pričakujemo, da ICE avti verjetno v povprečju živijo 15-20let predno gredo dokončno v prešo, bo verjetno povprečje EV-jev nekoč bilo le okoli 10 let, ker potem ne bo več ekonomske računice.    Če poenostavimo 10 let star električar, ki je bil nov 50k€ bo po 10 letih vreden le toliko kolikor bo bil uporabljen za donatorja ali drugače povedano verjetno ne več kot 5k€. Enka ICE, ki je vsaj 10k€ cenejši pri nakupu bo po tem časiu vreden še vedno nekje v okolici 15k€. Torej na EV izgubiš v 10 letih 45k€ samo v vrednosti avta, pri ICE pa 25k€. Kje so torej računice men pod milim bogom res ni jasno.   Ampak se iz te oddaje povleče dober zaključek, da je to ta zadeva, ki jih najbolj skrbi, da avti predolgo živijo in da bo treba prej menjat in omogočat zaslužke kapitalu. Se pravi, dejansko so tele CO2 zgodbice en navaden smoke screen. Torej se bo zgodilo kot se je zgodilo z belo tehniko, HiFi zadevam, TV-ji, pečmi, računalniki, mobiteli, da se prepreči, da bi stvari trajale predolgo.    
    • Kolikor slišim od drugih, so ravno pooblaščeni servisi (ne vsi seveda) največji šalabajzarji.
    • Če bi k Ferku peljal, bi še slabše skozi prišel. Selmar je baje ok. Nisem pa sprobal.   Tudi jaz za to Forda vozim v Brezno. Tudi i20n ne bom peljal na servis tja kot sem ga kupil. 1x so me dovolj vložli. 20km za se obrnit, in ti reče znana težava, ni rešitve. Pa vdari 1h na garancijo. Po telefonu pa se sprenevedal, da mora videt.... bi mi že te reko, da se po uradni poti ne da rešit. Samo da zasluži.   Morem naslednji tedn med dopistom to porihtat.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.