Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Se nekaj o Metronu 7 pa tukaj >> http://eauto.si/sl/metron7/

 

DSC07087-1024x699.jpg

Na? novi avto Metron 7, s katerim ?elimo dokkazati, da je mo?no narediti elektri?ni avto tudi za srednje in dolge razdalje, je prepeljal svojih prvih 1000 elektri?nih km.

Tehni?ni podatki:
- baterija LiPo 86 kWh, napetost 355 V
- pogon Letrika ,motor s permanentnimi magneti 65 kW
- masa vozila 1700 kg
- maksimalna hitrost 160-170 km/h
- domet od 400 (avtocesta) do 700 (70 km/h) km

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

g. Pe?jak je res ma?ek, ?e prej s svojim "Bolt" Rx8 strojem.  :notworth:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

se mi zdi, da po?asi motorji z notranjim izgorevanjem izumirajo :(

Poudarek je na "po?asi".  :)

 

Ne skrbi, kak?en liter benza se bo vedno ?e dobilo, ?e ne drugega iz koruze. ;-)

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Ta po?asi res traja ?e kak?nih 10 let in ?e vsaj dvakrat toliko jih bo potrebno, preden se bo dejansko jemalo elektriko kot glavno pogonsko sredstvo. Vsaj v na?i dr?avi ni druzga za pri?akvt kot to  <_<

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Ta po?asi res traja ?e kak?nih 10 let in ?e vsaj dvakrat toliko jih bo potrebno, preden se bo dejansko jemalo elektriko kot glavno pogonsko sredstvo. Vsaj v na?i dr?avi ni druzga za pri?akvt kot to  <_<

?e se spomnite, Carry Phone je neko? ko?tal celo premo?enje, potem so v relativno kratkem ?asu mobilniki postali ?isto poceni in dostopni vakomur (le razvoj dimenzij mobilnikov je zadnje ?ase precej retro :lol: )

Enako bo z elektri?nimi avti - ko bodo zadosti poceni, ga bo imel skoraj vsak.

Kdo si je ?e pred 10 leti predstavljal, da se bomo vsi (brez plinovodnega priklju?ka) greli na les ali toplotne ?rpalke.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Me pa zanima, koliko ta re? ko?ta?

 

Za predelat enega Smarta v vozilo z dometom 150 do 200 km ho?ejo okroglih 20.000?. To je samo predelava. Smarta mora? sam kupiti. ?e re?em, da je liter nafte 2?, jo za ta denar dobim 10.000 litrov. Pri porabi 16 litrov na 100 km (recimo Mazda BT 50) je to za 62500 km, pri var?nej?em vozilu ?e ve?. Torej, ?e ima? elektriko povsem zastonj, se investicija ne povrne prej kot v dveh letih. Pa mislim, da BTjka na elektriko ne bi imela 200 km dometa...

 

Se bojim, da je to vozilo vredno toliko, kolikor je vrednost zlata enake te?e, kot je to vozilo... Se bojim, da ni za na?e denarnice...

Napisano

verjeli ali ne, el. motorje se po?asi umikajo. proizvajalci avtomobilov so ugotovil, da ne samo da ni ekonomske ra?unice, ampak je ogromen problem z odpadnimi baterijami, polnjenjem, vzdr?evanjem, garancijo in podobno. V celoti gledano bo to ostalo samo ?e za specifi?ne izdelke oz trg.

 

?tudija je tudi pokazala, da ?e ljudstvo preide na elektri?na vozila, da bo za napajanje vozil radija 500km potrebna po ena ali 2 jedrski elektrarni - kar je 3x ve?je onesne?evanje in izraba zemeljske energije kot danes. Evropski plan za tiste neverjetno majhne emisije kot pogoj za prodajo avtov do leta 2020 je povsem neuresni?ljiv za elektri?ne avte saj baterije onesna?ujejo 5x bolj.

 

Ostalo bo za trge ki so zasi?eni s smogom ala Kitajska in hibride - te trge ?e tako ali tako naslavljajo od za?etka

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

verjeli ali ne, el. motorje se po?asi umikajo. proizvajalci avtomobilov so ugotovil, da ne samo da ni ekonomske ra?unice, ampak je ogromen problem z odpadnimi baterijami, polnjenjem, vzdr?evanjem, garancijo in podobno. V celoti gledano bo to ostalo samo ?e za specifi?ne izdelke oz trg.

 

?tudija je tudi pokazala, da ?e ljudstvo preide na elektri?na vozila, da bo za napajanje vozil radija 500km potrebna po ena ali 2 jedrski elektrarni - kar je 3x ve?je onesne?evanje in izraba zemeljske energije kot danes. Evropski plan za tiste neverjetno majhne emisije kot pogoj za prodajo avtov do leta 2020 je povsem neuresni?ljiv za elektri?ne avte saj baterije onesna?ujejo 5x bolj.

 

Ostalo bo za trge ki so zasi?eni s smogom ala Kitajska in hibride - te trge ?e tako ali tako naslavljajo od za?etka

"2 jedrski elektrarni - kar je 3x ve?je onesne?evanje" - ta izjava je rahlo mimo, a ne?

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

verjeli ali ne, el. motorje se po?asi umikajo. proizvajalci avtomobilov so ugotovil, da ne samo da ni ekonomske ra?unice, ampak je ogromen problem z odpadnimi baterijami, polnjenjem, vzdr?evanjem, garancijo in podobno. V celoti gledano bo to ostalo samo ?e za specifi?ne izdelke oz trg.

 

?tudija je tudi pokazala, da ?e ljudstvo preide na elektri?na vozila, da bo za napajanje vozil radija 500km potrebna po ena ali 2 jedrski elektrarni - kar je 3x ve?je onesne?evanje in izraba zemeljske energije kot danes. Evropski plan za tiste neverjetno majhne emisije kot pogoj za prodajo avtov do leta 2020 je povsem neuresni?ljiv za elektri?ne avte saj baterije onesna?ujejo 5x bolj.

 

Ostalo bo za trge ki so zasi?eni s smogom ala Kitajska in hibride - te trge ?e tako ali tako naslavljajo od za?etka

Kakorkoli pogleda?, na 3 do 5 let od vsakega avta pade stran en akumulator ki ga je treba (ekolo?ko) predelat, tako da tu bi bila razlika samo v velikosti akumulatorja. Polek tega od motorja na notranje izgorevanje najmanj enkrat na leto pade stran ena brozga iz karterja + filter za olje. Najve?ji odpadek pa so produkti izgorevanja, tako pri elektri?nem, kot pri motorju na fosilna goriva. Vendar pa je teh produktov pri elektri?nem za kilovat na osi ?e vedno manj.

?e bi ?li vsi avti na elektriko, potem bi bila za Slovenijo potrebna ?e druga polovica JE Kr?ko (saj veste da jo imamo samo pol). Jedrske elektrarne so na kratek in srednji rok ekolo?ko mnogo sprejemljivej?e, kot recimo TE?6, ?ez 1000 let pa tako ali tako ?love?tva ne bo ve?.

 

Zgornje trditve niso pold raziskave, pa? pa je moj pogled in mal ra?unanja tako "?ez palec". Rezultati resnih ?tudij so itak odvisni od naro?nikov.

 

?ist komot bi bil neko? pri hi?i en avto "za na ?iht" elektri?en, je pa potem ta neko? tudi odvisen od tega, kako bo dr?ava elektriko v avtih obremenila s tro?arinami in cestnino.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Kakorkoli pogleda?, na 3 do 5 let od vsakega avta pade stran en akumulator ki ga je treba (ekolo?ko) predelat, tako da tu bi bila razlika samo v velikosti akumulatorja. 

 

 

Ne mores primerjat enega 5 kilskega akumulatorja v "navadnem" avtu in 200 kg akumulatorjev v elektricnem avtu ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Me pa zanima, koliko ta re? ko?ta?

 

Za predelat enega Smarta v vozilo z dometom 150 do 200 km ho?ejo okroglih 20.000?. To je samo predelava. Smarta mora? sam kupiti. ?e re?em, da je liter nafte 2?, jo za ta denar dobim 10.000 litrov. Pri porabi 16 litrov na 100 km (recimo Mazda BT 50) je to za 62500 km, pri var?nej?em vozilu ?e ve?. Torej, ?e ima? elektriko povsem zastonj, se investicija ne povrne prej kot v dveh letih. Pa mislim, da BTjka na elektriko ne bi imela 200 km dometa...

 

Se bojim, da je to vozilo vredno toliko, kolikor je vrednost zlata enake te?e, kot je to vozilo... Se bojim, da ni za na?e denarnice...

 

malo te bom dopolnil... ?e omenja? Smarta mora? vzeti tudi porabo Smarta in ne porabo BT-jke v ekstremnih pogojih. Pri tem je treba poudarit, da tudi elektrika ni zastonj in jo ?e vedno rabi? za cca 2? na 100km. ?e ra?unamo recimo, da ima Smart porabo 6 litrov je to pribli?no 9? na 100km. Se pravi je razlika stro?ka 7?. ?e to vkomponira? v stro?ek nadgradnje na elektriko je ra?unica ?ele pri skoraj 300.000km oziroma se za?ne prihranek ?ele potem, ko prevozi? 300kkm. Pri tem seveda nisem ra?unal tako servisov bencinskega motorja kot tudi ne ene ali celo dveh menjav baterij v tem obdobju pri elektri?nem.

"2 jedrski elektrarni - kar je 3x ve?je onesne?evanje" - ta izjava je rahlo mimo, a ne?

Tega tudi jaz nisem najbolj zastopil - jederska energija je med ?istej?imi saj ima zelo majhen direkten vpliv na okolje tekom proizvodnje elektrike. Posredni vpliv (jedrski odpadki) pa se da ob primernem skladi??enju tudi zelo omejiti. Edini problem pa je seveda neka nesre?a - takrat pa zna biti pizdarija.

33112_1.png

Napisano

Uf sorry 3x vecji strosek (izgradnja, licence, osebje, varnost...) kar spet rezultira na ceni avta oz stroma

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

malo te bom dopolnil... ?e omenja? Smarta mora? vzeti tudi porabo Smarta in ne porabo BT-jke v ekstremnih pogojih. Pri tem je treba poudarit, da tudi elektrika ni zastonj in jo ?e vedno rabi? za cca 2? na 100km. ?e ra?unamo recimo, da ima Smart porabo 6 litrov je to pribli?no 9? na 100km. Se pravi je razlika stro?ka 7?. ?e to vkomponira? v stro?ek nadgradnje na elektriko je ra?unica ?ele pri skoraj 300.000km oziroma se za?ne prihranek ?ele potem, ko prevozi? 300kkm. Pri tem seveda nisem ra?unal tako servisov bencinskega motorja kot tudi ne ene ali celo dveh menjav baterij v tem obdobju pri elektri?nem.

 

Vsekakor se strinjamo, da pri teh stro?kih predelave ni ekonomske ra?unice.

Napisano

Seveda je ni... to je zaenkrat bolj kot ne raziskovalni projekt... 

 

Saj tudi ni racunice dati preko 40 K ? za Opel Ampero ... ker podobno sodoben avto z motorjem na izgorevanje lahko kupis ze za skoraj pol manj denarja ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Danes sem zvedel, da tudi elektri?ni avtomobili rabijo nafto.

 

Mo?akar ima citro?na, nekaj majhnega in na baterije. In ga sre?am na ?rpalki, kjer je tankal. Nato mi razlo?i, da pogon sicer je elektri?en, ogrevanje kabine je pa na vebasto...

Napisano

Kar se ti?e predelave Smartov, Pe?jak je sodeloval pri predelavi Smartov v eni od zahodnih dr?av, pa ne me vpra?at v kateri ker je teta roza poskrbela, da sem pozabil. Predelalo se je ve?je ?tevilo Smartov na koncu ?ivljenjske dobe in v lasti dr?avnih ustanov in jim je bilo na tak na?in "vdahnjeno" novo ?ivljenje .

Tudi doma predelani Smarti se niso kupili novi za predelavo ampak so bili stari avti. Enako je njegova RX 7 imela motor za na odpad.

 

Pe?jak sam pravi, da njegova predelava ni ultimativna re?itev, pa? pa samo prikaz zmogljivosti pogonskega sklopa.  

 

Gretje el. avta z Webastom je ?e nekaj ?asa zastarela re?itev. Nadomestili so ga el. grelci, najnovej?a tehnologija pa so toplotne ?rpalke.

 

Draga energija iz jedrskih elektraren niti ni tako draga. Samo Kitajce je treba pogledat kjer vsak dan odpro kak?no novo "poceni" termoelektrarno. Premoga uvrh glave, jim pa zdaj zraka primanjkuje za dihat. In bodo poceni elektrarne ratale mal dra?je ker ma folk ?e resne zdravstvene te?ave, pa ?e cel svet bo pla?eval posledice tak?nega razvoja.

 

Pri nas popolna uvedba elektri?nih avtov nebi potegnila za seboj samo potrebo po JE, pa? pa tud po prenovi ve?jega dela, ?e ne celo ve?ine distribucijskega omre?ja do kon?nih uporabnikov. Ne vem kaj bi po?eli Italjani, ki imajo omre?je ?e bistveno slab?e.

 

El. avti bodo zagotovo postali dejstvo v tistih evropskih mestih, kjer se bodo dolo?eni predeli zapirali za vozila na bencin in nafto zaradi ekolo?kih vidikov.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Se pa bojim, da se bodo na?li kak?ni lobiji, ki bodo za?eli lobirat pri politikih, ki imajo ?e manj pameti kot policisti...

 

Dobro, ?e nekdo ?ivi v Ljubljani npr. v Mestnem logu, in dela v Ljubljani npr. v BTCju, se lahko lepo pripelje z mestnim avtobusom ali z elektri?nim avtom. Tudi ?e nekdo ?ivi v npr. Vrhniki in dela npr. v Dom?alah, se na elektriko lahko lepo pripelje.

 

Kdor pa je bil na Mazdinem pikniku v Lokovcu, mu bo pa hitro jasno, o ?em govorim. So motorji kar krepko sopihali sem gor. Pa poleti, ko so lepi pogoji. In nisem edini. ?e se nekdo iz slu?be v Ljubljani pelje domov nekam na Trojane ali nekam na Jezersko...  In ?e se najdejo kak?ni lobisti in prepri?ajo politike, da dodatno obdav?ijo vozila na fosilna goriva, ker je elektrika povsem zadovoljiva, bomo spet "tepeni" tisti, ki smo ?e tako v te?jih pogojih...

Napisano

Kar se ti?e predelave Smartov, Pe?jak je sodeloval pri predelavi Smartov v eni od zahodnih dr?av, pa ne me vpra?at v kateri ker je teta roza poskrbela, da sem pozabil. Predelalo se je ve?je ?tevilo Smartov na koncu ?ivljenjske dobe in v lasti dr?avnih ustanov in jim je bilo na tak na?in "vdahnjeno" novo ?ivljenje .

Tudi doma predelani Smarti se niso kupili novi za predelavo ampak so bili stari avti. Enako je njegova RX 7 imela motor za na odpad.

 

Pe?jak sam pravi, da njegova predelava ni ultimativna re?itev, pa? pa samo prikaz zmogljivosti pogonskega sklopa.  

 

Gretje el. avta z Webastom je ?e nekaj ?asa zastarela re?itev. Nadomestili so ga el. grelci, najnovej?a tehnologija pa so toplotne ?rpalke.

 

Draga energija iz jedrskih elektraren niti ni tako draga. Samo Kitajce je treba pogledat kjer vsak dan odpro kak?no novo "poceni" termoelektrarno. Premoga uvrh glave, jim pa zdaj zraka primanjkuje za dihat. In bodo poceni elektrarne ratale mal dra?je ker ma folk ?e resne zdravstvene te?ave, pa ?e cel svet bo pla?eval posledice tak?nega razvoja.

 

Pri nas popolna uvedba elektri?nih avtov nebi potegnila za seboj samo potrebo po JE, pa? pa tud po prenovi ve?jega dela, ?e ne celo ve?ine distribucijskega omre?ja do kon?nih uporabnikov. Ne vem kaj bi po?eli Italjani, ki imajo omre?je ?e bistveno slab?e.

 

El. avti bodo zagotovo postali dejstvo v tistih evropskih mestih, kjer se bodo dolo?eni predeli zapirali za vozila na bencin in nafto zaradi ekolo?kih vidikov.

Tole so predelelali v ?k.Loki.

 

KLIK

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 4 meseci kasneje...
Napisano

Tole?
http://eauto.si/en/electric-smart-piki/
 

Dr?ava bi lahko za?ela kako sponzorirati Andreja ker s svojim znanjem bi lahko kaj kmalu postal velik igralec na tem trgu. V bistvu je ?e, le zalednja nima toliko kot Tesla. ?e malo ?pekuliram, v?asih smo imeli tam, cimos, revoz (le ta je ostal), tomos, savo, iskro (te dve ?E stojita)... Skoraj bi lahko sami proizvajali avtomobile, ?e bi dr?ava videla potencial za tiso?e delovnih mest. ?e zdaj se dela razne tepihe, lu?i, plastiko, ?raufe, dele za ostale proizvajalce. Sava dela gume. Helios barve. Pe?jak bi imel tehni?no plat. U ?e Tu?eka imamo... ?e bi delali izvedbe z navadnim motorjem imamo ?e Akrapovi?a. V teoriji bi se dalo, da kar naenkrat uspemo skoraj kot pioniriji na nekem podro?ju. Mogo?e na podro?ju manj?ih elektri?nih avtomobilov? ?e jih eni kitajci uspejo narediti pa, da s slovenskim znanjem ne bi uspelo!  Kar ?koda, da je v Sloveniji kaj takega nemogo?e.


Mimogrede na tisto o dosegu 300km. Pa koliko ljudi v resnici naredi v ?ivljenju 1x s svojim avtom v ?usu 300km? Ve?ina dru?in ima vsaj 2 avta, en bencinar/dizel re?i vse to, za 99% primerov pa je 300 km dosega ve? kot dovolj. 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.