Skoči na vsebino

Mazda 6 08-10 in 10-13

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Ogledujem si ponudbe Mazde 6. Najprej sem mislil, da je letnik od 08 do 13 isti, a sedaj opa?am da gre za dva razlicna modela.

 

Ali lahko kdo z ve? izku?enj navede, kaj so poglavitne razlike med modelom 08-10 in 10-13? V zunanjosti (luci, maska)? Motor?

 

Hvala in lep dan! :)

Napisano

facelift ima boljse podvozje (ker ni tako trdo in ne poskakuje (karikirano) po avtocesti kot starejsa

je mal tisja, ker je karoserija rahlo bolj trdna

motorji so boljsi (2.2dizel ima manjso porabo)

 

ne mores pa vse upravljat preko volana kot na starejsi (kjer se je dalo npr uredit tudi gretje preko stikal na volanu)...na faceliftani je to pcoetje precej idiotsko, moras ciljat gumb in potem gledat na displeju kaj si naredil...

 

zunaj je neki sprememb in noter (bos videl po slikah) ostalo pa bolj ali manj isto

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

tole je se stara ampak z novejsim motorjem (sicer je s faceliftom se novejsi motor, ki ima okoli 180KM, ampak spremembe so majhne)

 

zgleda ok, je ne poznam, mogoce kdo drug bo vedel...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Na hitro novo in staro razlikuje? predvsem po meglenkah (novej?a jih ima bolj narazen in okrogle)

Znotraj pa hitro opazi? na displayu kako ima. Starej?a ima zunanjo temperaturo med ?tevci, novej?a pa na glavnem displayu.

 

To samo tako na hitro kako jih lo?i? :)

Napisano

Ta je ze FL... Ker prve so bile v dizelski razlicici samo 2.0 s 140 KS ... FL pa je bila potem 2.2 s 129, 163 in 185 KS ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

A ne ne to pa ne bo dr?alo... tole v oglasu je model pred faceliftom kar se lepo vidi na maski in tudi po mo?i motorja, ki je pred FL-jem imel 185KM, FL pa 180KM.

.

Pred FL so bili na voljo dizelski motorji 2.0 140KM (2007-2009) in 2.2 z mo?mi 125, 164 in 185KM (2008-2010). Po Fl-ju pa so bili na voljo motorji 2.2 129KM, 164KM in 180KM (2010-2012).

33112_1.png

Napisano

A ne ne to pa ne bo dr?alo... tole v oglasu je model pred faceliftom kar se lepo vidi na maski in tudi po mo?i motorja, ki je pred FL-jem imel 185KM, FL pa 180KM.

.

Pred FL so bili na voljo dizelski motorji 2.0 140KM (2007-2009) in 2.2 z mo?mi 125, 164 in 185KM (2008-2010). Po Fl-ju pa so bili na voljo motorji 2.2 129KM, 164KM in 180KM (2010-2012).

 

 

Ko sem jaz kupoval prejsnjo sestico, je bil pri dizelski na voljo samo 2.0 motor s 140 KM ... Sem celo nasel en cenik od takrat, ko sem jo kupoval... in je tukaj spisek vseh, ki so bili takrat v ceniku:

 

20080122_Cenik.xls-20140522-175058.jpg

 

2.2 motor pa je prisel potem s prvim FL (se mi zdi da ze 2009)... a takrat ni bilo nekih hudi spremeb pri zunanjosti... Kasneje je bil se en FL, kjer je bila potem spremenjena maska, luci, volan in novi motorji... 

 

 

EDIT:

Tukaj sem nasel... >> http://de.wikipedia.org/wiki/Mazda6#6_.28Typ_GH.2C_2008.E2.80.932012.29

 

2.2 motor s 125 KM in 185 KM se je zacel prodajati od novembra 2009 , 2.2 motor s 129 KM, 163KM in 180KM pa od aprila 2010 ...

 

Drzi pa to, da je ta v oglasu model po prvem FL in pred drugim FL :) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Tisto ni bil FL ampak je bila le vpeljava novega motorja, ki bi moral biti na voljo ?e takoj od za?etka a so imeli te?ave pri razvoju in so zamujali. Zato so bili prisiljeni uporabiti 2.0 motor iz prej?nje generacije ?estice. Ko so zamenjali motor ni bilo drugih facelift sprememb - sploh ne vizualnih; edino kar je bilo poleg ?e dodano je bil RVM, ki bi ravno tako moral biti na voljo od za?etka ampak so imeli tudi tu te?ave.

 

Pravi FL, ki je zajemal tako vizualne spremembe zunaj in znotraj ter neke finej?e nastavitve podvozja pa je bil ?ele leta 2010 in to je tudi edini uradni FL.

33112_1.png

Napisano

Ja kolikor sem uspel ugotoviti, pri tej M6 v povezavi ne gre za FL, ampak res za kok ka?e spremembo motorja, torej da je 2.2 z verigo. Sicer pa to da ni FL ni tak?en minus, da bi to tako zni?alo zanimanje za tak?en avto?

 

Kolega pravi, da je servis Mazde napram drugim znamkam, npr. VAG grupe, kar nekaj dra?ji, prav tako pa rezervni deli, hkrati pa da je pri popravilu dostikrat potrebno zamenjati celoten "sistem" in ne samo dolo?enega dela... to dr?i?

Napisano

Ah to je navaden mit, ?e mene vpra?a?. Tudi poobla??eni servisi spu??ajo cene, tako da komplet servis pride ololo 150-200 evrov, Recimo. Odvisno tudi kam pelje?.

 

A ti je to drago?

 

Sicer se pa pri vsakem avto najde kaj, kar ni ravno modularno in se zamenja kompletni del. Je pa tudi res, da ?e na servisu to re?ejo, ni nujno tudi res :-)

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Napisano

Kolega pravi, da je servis Mazde napram drugim znamkam, npr. VAG grupe, kar nekaj dra?ji, prav tako pa rezervni deli, hkrati pa da je pri popravilu dostikrat potrebno zamenjati celoten "sistem" in ne samo dolo?enega dela... to dr?i?

To je bilo res v ?asu debelih krav... danes pa so tudi poobla??eni servisi dodobra spustili cene

33112_1.png

Napisano

GH je najprej imel 2.0 dizel s 140, potem pa so pri?li trije 2.2 dizli, ?ele potem facelift (faza2), ki je v bistvu pogr?al M6, sploh pa so zajebali GTA look s tistimi lepimi diamantnimi meglenkami (ker je izginil).

 

(poznam ?loveka, ki je kupil GTA GH faza 2 in ga s kaskom kresnil v zid, da so mu dali gor GTA odbija? faza1 :)

 

GTA GH v fazi 2 je bil v bistvu nekaj povsem drugega kot v fazi 1 (z enakimi meglenkami kot ostale GH), samo maska je bila malo bolj polna. In ja, na pripombe nas novinarjev iz celega sveta so v fazi 2 umaknili neposre?eno upravljanje zadev prek volana in naredili klasi?no rabo potovalnega ra?unalnika (zakaj bi kdo hoto ?telat klimo na volanu, pri tem pa vse skupaj traja 5x dlje kot na roko na konozoli?)

 

Pa u?timali so podvozje, faza 2 je mela veliko bolj harmoni?no vse skupaj, pr F1 je blo na slo cestah kar muka. In ?e ena zadeva, ki jo malokdo ve, odpre? havbo motorja pr GH F1 in je not zagotovo en kup rjavih ?raufov in vodil, pr F2 so drugi ?raufi :)

 

Isti ?tos bo pri tretji generaciji, ena od sprememb bo enak infotainment kot pri trojki...

Napisano

Tile 2.2. so kr ?parov?ki, vsaj moj je :-) Trenutno se vozim z dobrimi petimi litri ajde, 5,5, relacija Kr-Lj. S tem motorjem ne pri?akujem te?av, ?e je seveda pravilno vzdr?evan. Tudi s prej?njim 2.0  motorjem ni bilo neke pretirane panike :)

Napisano

veriga je lahko problematicna (enkrat menjana, pricakuje se druga menjava)

ostalo pa do zdaj 112000km bp...poraba po bc, zadnji reset narejen pri 60.000km, 6.0l/100km (vecinoma avtoceste tempo 130-150)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

150-200 EUR za servis mi ni drago... tudi pri Audiju sedaj pla?ujem toliko...

 

Najbolje verjetno da grem pogledat tole zadevco pa bomo videli kak?en je ob?utek sploh peljati M6 napram mojemu A4...

Napisano

Tako bo? hitro vedel kako in kaj. :-) take kon?ne obdelave sicer ni, poraz ni? zato, zoom zoom je zakon :-)

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Napisano

Kot sem napisal... Mazda6 mi je druga?e res zanimiv avto... seveda ?e posebej GTA, saj je moj audi trenutno SLine in Elegant paket... ampak ne bi se rad "nahecal" z izbiro modela pred FL v 2010... :)

Napisano

In ja, na pripombe nas novinarjev iz celega sveta so v fazi 2 umaknili neposre?eno upravljanje zadev prek volana in naredili klasi?no rabo potovalnega ra?unalnika (zakaj bi kdo hoto ?telat klimo na volanu, pri tem pa vse skupaj traja 5x dlje kot na roko na konozoli?)

 

Pa u?timali so podvozje, faza 2 je mela veliko bolj harmoni?no vse skupaj, pr F1 je blo na slo cestah kar muka. In ?e ena zadeva, ki jo malokdo ve, odpre? havbo motorja pr GH F1 in je not zagotovo en kup rjavih ?raufov in vodil, pr F2 so drugi ?raufi :)

 

Hmmm nenavadno... meni je pa ravno tole v?e?, da se da klimo ?telat tako preko volan kot klasi?no. Se pravi izbira? lahko eno ali drugo mo?nost nastavljanja. Res ne vem zakaj ste imeli novinarji ?eljo, da so potem ukinili upravljanje preko volana. Res nenavadna ?elja in marsikateri uporabnik se s tem ne strinja. :ne vem:

 

Aja, kje so teli rjavi ?raufi... sem preveril pri svoji ?estki pa jih ne najdem. Kam moram gledati, da preverim ali so res zarustani.

33112_1.png

Napisano

Haubo odpre? pa vidi?, recimo na objemki na cevi ki gre na airbox :-)

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Slo roadster.    Po sliki sodeč, je večina brez pleha nad glavo 😉
    • Boss, en majhen nasvet. Ko naslednjič delaš (sestavljaš) video, prosim, da ne lepiš teh dolgih kolobocij, ker povprečno je človek skoncentriran in lahko gleda le kako minuto do dve take monotone posnetke. In se izgubi po poti bistvo. 😉
    • Obvezno bi morali spremeniti cestna pravila. Ker sam poznam eno osebo, ki ima izpit za avto že trideset let, pa si ne upa na avtocesto, ker sovraži hitrost. No, in ko recimo mora enkrat na deset let nujno v Ljubljano, je to zanjo hud šok. In se cijazi tako, da dela kolono, celo tako moteče, da ovira kamione. Na avtocesti sem skoraj vsak dan.  Moje ugotovitve: 1. Najmanj kolon je ravno na samih gradbiščih. Omejitev je sicer 60 km/ uro, a večinoma se tam vozi hitreje (tako kamioni kot avtobusi). "Problem" naredijo kaki turisti, ki se cijazijo s 50km/uro sli manj. Sicer se da tudi prehitevati a za njimi se takoj nabere kilometrska kolona.  2. Največje težave se pojavijo tam, kjer se trije pasovi združijo v dva. Tam je obvezno kolona in to vsak dan, ne glede na to, kateri dan v tednu je.  3. Ko dežuje, so zastoji po celi avtocesti. Moje opažanje je, da tri četrt folka ne zna ali si ne upa voziti "normalno" hitro po mokrem cestišču. Tako nastajajo zastoji tudi na prehitevalnih pasovih. Take kolone znajo bit dolge par deset kilometrov. Takrat se lahko potovalni  čas iz KP do Lj poveča na tri ure.  3. Ko so res velik zastoji, se pravila reševalnega pasu vozniki enostavno  ne držijo več. Ljudje izgubijo živce. Takrat zavlada totalni kaos. Nekateri prehitevajo kar po odstavnem pasu, drugi se naredijo "Francoze" in gredo po sredini, tretji se vstavljajo kar na sredini voznega pasu, tako, da ni prehoda vmes, če bi bilo potrebno.  Najhuje je tam, kjer so trije vozni pasovi. Ni mi jasno, zakaj se tam zadnje čase  ustavljajo kar v treh kolonah.🤔 Včeraj je bilo ravno tako. In je iz Koprske smeri z lučmi in sireno pripeljal rešilec in se je komaj prebijal mimo z pet kilometri na uro . Kaj je s tem folkom, da jim ni jasno, da mora bit vmes razdalja, da gredo lahko vozila na intervenciji mimo. 😡  Cenim pa voznike tovornjakov, ki skoraj vedno, lepo elegantno, zaprejo take prepotentenže, ki se delajo majmune in prehitevajo bodisi po odstavnem ali po sredini. In jih ne pustijo mimo. 👌 5. Kolone nastanejo tudi , ko je več tovornjakov, ki vozijo eden za drugim.  Jaz jim rečem kar "kolona petih kamionov". Razni kamperji, vozila, ki vlečejo kamp prikolice, avtobusi, muzejski primerki vozil itd, se spravijo prehitevati tako kolono  tovornjakov.  Ker so vozili za tovornjaku 100 km/ uro, se počasi premaknejo na prehitevalni, po možnosti več njih skupaj, in takrat je rock n roll. Kamperji, ponavadi kaki muzejski dizel primerki, verjetno ne gredo več kot 100 km/ uro. In "prehitevajo" v nedogled. Ker je več tovornjakov skupaj, se nimajo kam umakniti in se naredi kolona za njimi.  In recimo ti voziš normalno, kot se vozi po prehitevalnem pasu in kar naenkrat vsi bremzajo pred teboj, da je veselje.  6. Prehitevanje tovornjakov. Vsi vemo, da je pri nas na avtocestah to prepovedano. No, in se vsakodnevno to dogaja. In veste kdo je najhujši pri tem? Naši vozniki z slo tablicami. Ker najbrž vedo, da so naši pametnjakoviči ukinili avtocestno policijo in jih ne bo nihče kaznoval. In zopet povzročijo zastoje, ker prehitevajo z par kilometri hitreje.  7. Okvare vozil. Ravno včeraj, ko smo se vračali iz Lj. se je  nad Kastelcem pokvaril en novejši golf na voznem pasu, kjer je zožanje. In je nastala deset in več  kilometrska kolona. Avto so stali v dveh kolonah in ker sta tam zelo ozka vozna pasova, seveda ni bilo mesta za narediti reševalni pas po sredini. Kako je prišel vlečni avto do njega mi ni jasno.  8. Znaki za umirjanje hitrosti na 80,  100, ki sedaj opozarjajo pred Ljubljano, ne pomagajo popolnoma nič. Ravno nasprotno. Če bi ljudje vozili hitreje (normalno) bi bilo po moje manj kolon.  Tam bi morali na vsakem kilometru  postaviti par prometnih policajev (namesto, da se skrivajo po grmovjih in čakajo z radarji, da boš vozil 58km/ uro tam, kjer je omejitev 50), ki bi pospeševali promet. Kot nekoč, ko so miličniki stali v križiščih in so mahali z roko voznikom, da pospešijo, da se križišče čim prej izprazni.  Recimo, da se pelješ enkrat ali parkrat  na teden, mesec po avtocesti, še nekako preživiš to turturo, če pa se voziš dnevno, pa verjamem, da vsakemu popustijo slej kot prej živci.  Jaz preklinjam vsakič kot kočijaš, ko vidim, koliko voznikov je arogantnih, neodgovornih, sebičnih, nevzgojenih, netolerantnih... Za zaključek. Problem je, da so odprli na avtocestah  preveč delovišč naenkrat, kamionskega  prometa in prometa na splošno  je vse več in te naše uboge, dvopasovne avtoceste tega ne "požirajo" več. In tako bo vsako leto huje... Pa ni več važno, ali je poletje, ali jesen, ali je kak praznik ali je torek, vsak dan je podobno.    
    • Take probleme so imeli tudi drugod pa so jih rešili recimo takole   Vas motijo vozniki, ki »kampirajo« na prehitevalnem pasu? Tu bodo morali plačati kar 100 evrov kazni ... AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI S 130 km/h vozite po avtocesti, nakar naletite na voznika, ki se je odločil, da bo do Kopra vozil kar na prehitevalnem pasu. Brez naglice...  
    • Sem mislil, da ne bi, ampak naj vam bo, da boste lahko še kakšno krivdo pri meni našli - hint: pri prvem odlomku nisem ustavil pri stop znaku. Ostalo pa najdite sami.    1. del bi naslov, ko bemwejaš kupi Mazdo pol pa prehiteva po navadi v naselju, kjer je ozka cesta in omejitev 40, pa nato se postavi na pas za levo in nato gasa ter švigne naravnost - jebat ga, to je pač ta premium filing. Še dobro, da ni na isto idejo prišel Italijan v Fiatu, da štarta na brzino v svojo levo predno avtošola sploh spelje. To bi bilo "veselo" in ja zaradi takih manevrov je na tem križišču že počilo. 2. del je malo daljši, da boste ja našli vzrok s čim sem sprovociral ubogega Italijana, da se mi je zaganjal v rit in pol le prišel mimo (žal nimam zadnje kamere, da bi se vse to videlo). Mogoče sem naredil narobe, ker sem se umikal desno, da sem mu dal povod za prehitevanje tako, kot dvema motoristoma, ki si nista upala čez dvojno črto. Res sem žleht, ampak spet ne toliko kot modri avto pred tem Foton Tunland G7 Pickupom (sem mislil, da je ameriški, je pa en navaden kitajc). No blokiral ga je praktično do krožišča, kjer sta šla vsak svojo pot. 3. del pa še tist mojster z motorjem, ki je kar lepo prletel v nizkem letu upajoč, da se bo šzšlo. Tokrat se je, drugič bo pa verjetno cesta kriva al pa kak voznik avta, ko se ne bo.     V glavnem, video sem naredil, ker sem imel občutek, da mi nekaj ljudi tu gor ne verjame in namiguje, da lažem. Sem pa vseeno izpustil tiste počasnele, ker če bi še tisto dodal bi tole bil celovečerec. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.