Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Preveri, ker tudi Pelku je te?ko takole na daljavo dolo?it te?avo. 

 

Ga?per (Viper) bi ti gotovo pomagal, ?e ga kontaktira? za Mx5.  :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Sem si zrihtal od enega Miatarja v?igalno tuljavo, tako da bom jutri sprobal ?e je to to. ?e ni, gremo dalje z iskanjem napake :/ po eni strani upam da je to to, po drugi pa ne, ker sem ?el gledat cene in so za padet na rit :S

Napisano

A se jo da mogo?e tudi obnoviti ali je menjava edina opcija?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pozdravljeni,

 

Nov na forumu, nov na Mazdi (in na sploh na japoncih). Pred prb. 14 dnevi sva s punco kupila Mazdo5, letnik 2006, 2.0 CD. Prvi lastnik, 120.000km, redni servisi in vse na prvi pogled ?tima. ?e takoj na poti domov se nama je pri?gala l?ka za DPF ampak je avto ?e normalno vlekel in ni imel nobenega simptoma zama?enega DPFja. Tako ali tako sva vzela v zakup da mora avto na glavni servis in to se je pred 2 dnevoma tudi zgodilo. Zamenjali so komplet garnituro jermena in vse kar spada zraven, ugotovili, da pu??a semering pri odmi?ni gredi in tudi gumice pri tistih cevkah za injektorje. Zamenjano tudi to, poleg pa ?e vsi mo?ni filtri, narejena je bila regeneracija DPFja in zamenjano olje. 

V?eraj pa ?e prve te?ave. Pri vo?nji v Ljubljano je punci avto za?el izgubljat mo? in elektrika je vidno pe?ala. Ga je ugasnila in ponovno v?gala, avto normalno delal, vendar je potem za?ela utripat lu?ka za imobilizator (tisti avto s klju?em v sredini). Danes zjutraj ne duha ne sluha o kak?ni te?avi, po parih km vo?nje pa zopet. Tokrat v huj?i obliki - najprej se je ponovno pri?gala lu?ka za DPF, potem pa cel ?ur na armaturki. Utripale so vse mogo?e lu?ke, tudi tiste zunaj, vse skupaj je bilo res videt kot novoletna jelka. Vmes je avto ?e enkrat crknil, zelo te?ko nazaj v?gal in komaj ga je pripeljala do parkiri??a, kjer je ?e vedno. Mogo?e kdo ve v ?em je te?ava? Videt je kot nekaj na elektriki ampak takega primera na forumu ?e nisem zasledil. Bi mogo?e ?lo vpra?at dr. Pelkota?

 

Kakr?enkoli nasvet bo zelo dobrodo?el, hvala!

Napisano

Bla?, mu bom ta trenutek poslal opis tvoje te?ave na e-po?to.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Bla?, mu bom ta trenutek poslal opis tvoje te?ave na e-po?to.

Hvala! Upam da bo znal pomagat...

garancija na skrite napake mogo?e?

Kupljen od fizi?ne osebe, mo?no dvomim, da lahko kaj dose?em. Ali si mislil na servis mogo?e?

Napisano

aha, potem pa ne poznam pravic, se bo ?e kdo oglasil ki bolje pozna zadeve. Tester bo najverjetneje pokazal kako napako. Skepam da pa da ima? ve? manj?ih napakic npr.  zabasan egr ventil, IMV ventil kateri se poslavja, kak senzor fu?. ?e je prej?nji lastnik dobro skrbel za njo, ne bo hudega.

Napisano

Ej...Bla? LP lahko proba? odklopit plus na bateriji in dr?i? stisnjeno zavoro 5.minut.da se vse da na normalne parametre.tako mi je svetoval enkrat Dr.Pelko.PS.potem mora? nastavit radio postaje na novo uro...itd.probaj LP???lahlo pa ima? res na M5 probleme kot je napisal predhodnik.

Napisano

Pelkov odgovor:

 

Pozdravljeni.

Lahko je napaka na alternatorju,ali stiku v skatli z varovalkami v motornem prostoru.
Pri nas na servisu smo imeli podoben primer pri mazdi 6 in je bil problem v skatli z varovalkami v motornem prostoru simptomi so pa bili podobni vasim.
LP
Simon Pelko
 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Preveri, ker tudi Pelku je te?ko takole na daljavo dolo?it te?avo. 

 

Ga?per (Viper) bi ti gotovo pomagal, ?e ga kontaktira? za Mx5.  :prstgor:

 

Ni tuljava, sem danes probal. Sedaj moja diagnoza je ali slab bencin, me?an z vodo, ali bencinski filter, bencinska ?rpalka. Nekaj z bencinom, ker glede v?iga ni ve? kaj dosti za menjat.

Napisano

Koliko tankov si pa ?e prevozil odkar si opazu prve te?ave? 

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

0. 

 

Tako je bilo.

 

31.12.2014 - tankal polno

08.01.2015 - za?el trest in cukat, menjali sve?ke po tem vse kul, problem je bil re?en

02.02.2015 - grem tankat polno (95, OMV)

05.02.2015 - za?ne cukat, naro?eni kabli

10.02.2015 - menjani kabli, problem ni re?en

 

Zdaj sem nekje na polovici tanka, tako da bom naslednji? dal 100tko not, da vidim ?e bo kaj razlike, pa na drugo bencinsko bom ?el :)

Napisano

Lahko da? ?e kak?en dodatek bencinu, vpra?aj Siriusa s foruma, ki ima par uporabnih zadev, mogo?e ti bo kak?en pomagal odpravit te?avo. 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Hvala za vse nasvete!

 

Od tistega dne je avto naredil pribli?no 500km brez te?av. Trenutna muha o?itno...:) moj mehanik je rekel, da je mogo?e kriv tudi EGR ventil, ki se je momentalno zataknil. Mo?no? 

Napisano

Pred kak?no dalj?o vo?njo se vseeno izdatno prepri?aj, da je avto dobro delujo? in ne bo potem na poti ka?nih te?av.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pred kak?no dalj?o vo?njo se vseeno izdatno prepri?aj, da je avto dobro delujo? in ne bo potem na poti ka?nih te?av.

Vsekakor. Pregledal sem baterijo, je ok, alternator tudi deluje normalno, pregledal vse varovalke v motornem prostoru, ni videt nobenega stika nikjer. Tako da, zaenkrat pustimo stat, ?e se bo pa stvar ponovila gre v nadaljno analizo...:)

Napisano

Pozdravljeni, imam vpra?anje za g. Pelka. Avto je Mazda 3 2.0i GTA, l. 2005 in imam manj?i problem z v?igom. Namre? ?e se peljem recimo 1 kilometer, da se motor napol zgreje, in avto ugasnem, mi naslednji? ne bo v?gal iz prve. Avto "zavergla", potem pa ugasne, kakor bi ga zadu?ilo. Po drugem poskusu potem normalno v?ge. To se mi dogaja samo, ?e se avto ne segreje do konca, ko je bil avto dobro ogret in ugasnjen, bo naslednji? normalno v?gal, tudi mrzel normalno v?iga.

Napisano

Trdonja, poslano pravkar Simonu in v kratkem ?e sledi odgovor.  :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Odgovor na?ega ma?ka:

 

Pozdravljeni.

Priporo?am menjavo v?igalnih sve?k in/ali kablov.
LP
Simon Pelko

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Izberi kak?ne kvalitetne, da bo nekaj cajta mir z njimi.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Jest bi imel isto ?e eno vpra?anje za Simona, ker me tole po?asi ?e preve? moti.
Skratka pred kratkim je Simon opravil redni servis, zamenjal je v?igalne kable, dolilo se je olje v menjalnik, spucala se je loputa in pa spucale so se sve?ke. Kljub temu mi avto ?e vedno trese oz. vibrira v prostem teku. Ko so temperature nizke in ob hladnem zagonu avto vibrira bolj ob?utno oz. tako mo?no, da se ?ipe na rahlo tresejo in pa plastike po armaturi mi ropotajo. Enkrat ko je avto "ulaufan" oz. ko je ogret je ta problem ob?utno manj?i oz. je to ropotanje precej manj?e in tudi manj mote?e. Med vo?njo oz. ko je avto pod obrati vibracij NI. Mislim, da tudi zaradi teh vibracij sli?im neki kovinski zvok pod podvozjem (vrjetno auspuh), vendar je pa spet ista zgodba, ko avto mo?no vibrira se ta kovinski zvok ob?utno bolj sli?i, kot  pa enkrat ko je ogret. Sklopka se mi zdi, da je notri ?e prva in prav tako vztrajnik ali pa zna biti nosilec ? Avto je mazda 6  1.8   220.000 prevo?enih.

Aja, cukanje avta  je pa popolnoma odpravljeno.

Hvala in LP :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.