Skoči na vsebino

Mojster Pelko odgovarja in svetuje


Priporočeno sporočilo

vem, da se ponavljam, ampak vsa cast Simonu in Darjanu...

zrihtala sta Alfo kot se zagre pa se vec...celo sta mi zamenjala zadnjo sipo (ker gretje ni delalo, pa sem najdu sipo poceni)

 

brez besed, upam da bosta vedno tko :notworth:

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vpra?anje za Simona. Par dni po menjavi akumulatorja sta se mi pri?gali dve rumeni  lu?ki (zdrsavanje pogonskih koles in za motor), avto deluje normalno. Zdaj sem izklopil akumulator in ga priklopil nazaj, lu?ki sta ugasnili. Malo sem brskal po forumu in se bosta baje pri?gali nazaj. Mazda 6 CD136, letnik 2004. Kaj moram naredit?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vpra?anje za Simona. Par dni po menjavi akumulatorja sta se mi pri?gali dve rumeni  lu?ki (zdrsavanje pogonskih koles in za motor), avto deluje normalno. Zdaj sem izklopil akumulator in ga priklopil nazaj, lu?ki sta ugasnili. Malo sem brskal po forumu in se bosta baje pri?gali nazaj. Mazda 6 CD136, letnik 2004. Kaj moram naredit?

Sele po parih dneh? Kolokor vem, se prizgeta takoj po odklopu in priklopu akumulatorja... Pomeni pa to, da moras na novo nauciti ABS oz. DSC sistem... To pa naredis tako, da volan obrnes v oba skrajna polozaja... Seveda med delovanjem motorja ;) ... Pa tudi avtomatski dvig stekel verjetno ne deluje pravilno... Sicer pa se mi zdi, da to celo pise v prirocniku...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sele po parih dneh? Kolokor vem, se prizgeta takoj po odklopu in priklopu akumulatorja... Pomeni pa to, da moras na novo nauciti ABS oz. DSC sistem... To pa naredis tako, da volan obrnes v oba skrajna polozaja... Seveda med delovanjem motorja ;) ... Pa tudi avtomatski dvig stekel verjetno ne deluje pravilno... Sicer pa se mi zdi, da to celo pise v prirocniku...

?e se ne motim ni ?ek en?ina takrat samo tcs+abs, razen ?e ta 'za motor' ki ga opisuje ni check engine - potem je to to, kar si opisal, in ?e je to to se ti ne bo nazaj pri?galo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem ?e poslal vpra?anje Simonu in verjetno kmalu sledi njegov odgovor! 

 

Za ostale pa velja, da ?e kdo ne ?eli ali ne utegne peljati svojega vozila do Avto Pelko d.o.o. (po doma?e na?ega ma?ka, dr. Pelka), mu lahko jaz pri tem pomagam, cena bo IDENTI?NA kot ?e peljete sami in mojster vam bo seveda predlo?il ra?un koliko mu boste potem pla?ali. Vse ?rno na belem in brez kak?nih te?av.  :prstgor:

 

P.S. Za ?lane AMD Mazda klub-a pa mojster nudi 15% popusta tako na material kot na storitve, tako da se vam spla?a razmisliti o ?lanstvu.  ;)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pomoje je problem ta, da je bila baterija prazna... In je treba na novo nauciti DSC sistem... Obrni volan enkrat v eno skrajno stran, nato pa se v drugo skrajno stran...

 

http://www.essexrotaryspecialists.com/technical/rx-8-stalls-after-battery-disconnect/

 

http://www.rx8club.com/series-i-major-horsepower-upgrades-93/tcs-dsc-indicator-light-still-showing-183464/

V?eraj sem res probal tako, da sem dal avto v kontak, obrnil volan v skrajno levo in desno (takoj je ugasnila lu?ka DSC), potem sem avto v?gal in pustil da se segreje (tako kot je pisalo v navodilih), nato pa ugasnil in ?e enkrat u?gal in je tudi lu?ka za motor ugasnila, tako da je vse vredu, najlep?a hvala za pomo? ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se enkrat, a imas check engine lucko ali ne? Ce ja imas ti strojno napako (okvaro, motnjo).

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To zato ker resetira? ra?unalnik ampak chk engine se zapi?e v memorijo in se potem pojavi, ni? drugega. ?e si kje v LJ lahko pogledava, mam OBD. 

TSC zna biti s kakim abs senzorjem ali podobno vezan

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To zato ker resetira? ra?unalnik ampak chk engine se zapi?e v memorijo in se potem pojavi, ni? drugega. ?e si kje v LJ lahko pogledava, mam OBD. 

TSC zna biti s kakim abs senzorjem ali podobno vezan

 

ravno v?eraj sem naro?il OBD, ni sile, avto deluje normalno in lu?ke trenutno ne svetijo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pravm to k si napisu da je pozimi mesanica plina revnejsa in da posledicno cuka. No to sam men cuka. Fotr ma isto mazdo na plin pr istmu proizvajalcu predelano pa tanka isti plin pa nc ne cuka, brt ma bmwja ze 5 let na plin pa tud nc ne cuka.. samo men cuka zto pravm da vrjetn tle ni kakovost plina kriva oz. Sploh dvomim da bi biu lpg kriv za cukanje, ker mi tud cuka, ko avto przgem oz. Ko je mrzel in sploh se ni priklopil na plin. To cukanje pa tud ni skos prisotno ucash je ucasih ni.. se pa definitivno bolj obcuti, ko je avto mrzu kot pa enkrat ko je ze ogret. Je pa tak obcutek kot da avto nebi dobil dovolj goriva. Ucasih parkat konkretno mocno pocuka.. drugic pa zelo hitro trikrat stirikrat pocuka na rahlo.

 

Imam isti problem....

 

 

Ma tolk se vrti okrog LPG-ja, da sem mislil, da ga samo to zajebava. ?e pa prav da skos cuka je pa lohk marsikaj - pa dejmo stavit na v?igalno tuljavo.

 

 

Svecke ziher

 

.....Kaj bi to blo pol sve?ke ali v?igalna tuljava?   :) Hvala... 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Imam isti problem....

 

 

 

 

 

.....Kaj bi to blo pol sve?ke ali v?igalna tuljava?   :) Hvala... 

Jest sem ravno danes dobil avto nazaj od nasga majstra in sem mu tudi seveda omenil to cukanje. No zadeva je bila taka, da mi je spucal sve?ke (pravi da so bile kar dost umazane) in pa menjava kablov, ker mi je avto mo?no treslo. Ko sem se vozil iz Medvod nazaj na Jesenice mi avto niti enkrat ni cuknu pa tud, ko imam recimo v 4. prestavi pa se vozim 60km/h pa ga malo bolj suvereno pohodim ni niti enkrat cuknu za razliko od prej, ko ga je zacelo metat na use strani :). Je pa reku, ?e bo slu?ajn ?e kej cukou so pa potem sve?ke ( notri so pa LPG sve?ke, japonske, prevo?enih cca. 35k).

Za tisti problem ko sem pa govoril, da mi uga?a in sem sumil IMV ventil, je na sre?o kriu LPG. No ugotovil sem, da ga zmeri zjebe ko je mrz  in ga recimo pr?gem pa pustim v leru pa v tistem ?asu, ko ho?e preklopit na plin je velika vrjetnost, da se bo ugasnil. No, in seveda sem klical tega majstra k mi je montiral sistem in je reku, da je to kao normalna zadeva in da more samo priklopit na ra?unalnik pa spremenit neko nastavitev, ker kao on priklopi na plin, ko je motor dejansko ?e mrzu, zato pa za?nejo obrati minimalno nihat oz. je tak filing kot, da se avto bori, da bi ostal pr?gan. ?e LPG izklopim je zadeva seveda normalna :).  Problem je pa samo, ko je avto ?isto mrzel, da se razumemo, ko se enkrat ogreje LPG dela BP.

 

 

 

 

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Scream, vidi? tle pa pri fajn mrzlih dneh stopi na sceno grelnik za injektorje, ki sem ga imel jaz montiranega na svojem LPG sistemu. Pri minus 17 mi je preklopil enako kot poleti. Imel pa sem Matrix injektorje, ker ostali niti ne vem, ?e imajo to opcijo.  :prstgor:

 

Brez tega grelnika bo verjetno najbojl smiselno ga nekaj ?asa dlje dr?ati na bencinu (se pravi preklop na tistem gumbu), pa ko je avto ustrezno segret, spet vklopi? in ti preide na avtoplin. Pa ne bo ne uga?anja in ne potresavanja ob preklopu na plin.  :zvizga:

 

Tule pa odgovor dr. Pelka:

 

Pozdravljeni.
Lu?ke morajo same po sebi ugasniti po 500 metrih vo?nje.
LP
Simon Pelko

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ok imam tudi jaz eno vpra?anje.

 

Stvar je taka, moja mazda mx-5, letnik 2003, 1.6 16v je za?ela cukat. Menjali smo sve?ke pred dvemi tedni, nekaj ?asa je bilo v redu (2 tedna), potem pa je za?elo spet cukat. Mislim da takrat, ko je "pri?la" zima, torej prej?nji ?etrtek, petek. Danes pa smo menjali ?e v?igalne kable in stvar je ?e vedno ista. Opazil sem da ko je avto mrzel zelo cuka, ko je ogret pa manj. Da opi?em ?e cukanje, ko dr?i? konstantno gas cuka, ko pa doda? gas, pa ima zamik. Neki ?asa sploh ne potegne, potem pa cukne in nabije obrate in pospe?i. Kaj bi lahko bilo? Aja pa opazil sem v zadnjem ?asu pove?ano porabo, iz 8 se mi je dvignila na 10. Mogo?e zaradi zime, nevem.

 

Za odgovor se ?e vnaprej zahvaljujem.

 

Offtopic: a ima kdo na Obali tester da bi ga priklopili, ?e mogo?e kaj poka?e tester?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tester te?ko da bo kaj pokazal. ?e ma? mo?nost od kakega drugega miatarja si sposodit cin?pulo, probaj to. Sposodit pa zato, ker je cena kr konkretna..

Kak?en % mo?nosti bi pa lahko tudi nekaj z bencinom bilo.Mogo?e pumpa, filter al pa kak?ne smeti v tanku.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Simon odgovarja:

 

Verjetno je sla vzigalna tuljava.Ta avto ima eno tuljavo za vse stiri cilindre.

LP
Simon Pelko

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.