Skoči na vsebino

Pomo?! Voda mi te?e mi notr v Mazdo! + ro?tanje prvo deno kolo!

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Soforuma?i, lep pozdrav?ek!

 

Danes sem odkril en problem, da mi nekje pu??a vodo notri v kabino od moje 6ke. Je letnik 2012 - Mirai karavanka. Ko sem pretipal vse skupaj, sem ugotovil, da je mokro le okoli sovoznikovega sede?a in nikjer drugje. Po vratih in nikjer se ni? kaj ne vidim, da bi teklo notri, Je mo?no, da pride to iz podvozja nekje notr? Kaj bi lahko bilo?

 

Pa ?e ena te?ava- spredaj pri desni gumi mi, ko se vozim po bolj grobem, razdrapanem asfaltu pa kockah, kao nekaj ru?i oziroma sli?i se, kot da bi vibrirala neka kovina okoli gume. Se je komu to ?e dogajalo? Zvok je metalni, kot da bi bil aluminij. Se komu sanja, kaj bi lahko bilo?

Napisano

Zna bit, da je od klime... sej ma? v garanciji pa pelji na servis in naj pogledajo preden ti bo solata na tepihu vzklila.

 

Tisto ru?enje pa je lahko tudi kamen?ek, ki se je nekje ujel na za??itni pleh okoli diskov.

33112_1.png

Napisano

hm, mogo?e zna bit tut klima, se mi je pa to pojavilo v zadnjih dveh de?evjih, ko sem se dosti vozil po de?ju. V suhem vremenu se mi ne pojavlja, ?eprav imam klimo pri?gano. Pomojem ma to tudi povezavo, kaj pravite?

 

Tist pa garant ni kamen?ek, ker ne ru?i non stop ampak samo po razbitih cesta, ko se bolj trese avto. Ma, sli?i se kot da aluminijasta oz. kovinska plo??a zavibrira po mojem filingu. Pa to se ?e kr skor eno leto pojavlja. Nimam pojma, kaj bi blo. Sj bojo v pondelk v BTCju pogledal, tokrat ta prav mehanik, kaj dogaja tm spodej.

Napisano

tist ko rusi oziroma se slisi tak kovinski zvok ko zapeljes v kako luknjo je lahko koncnik stabilizatorja...

www.trziskisladoled.si

Napisano

iceman, hvala za input. tega nism vedu, da bi lahko bilo to. jst sm mislu, da je tista kovinska za??ita diska, pa ni? ne ka?e tko pri zadnjem pregledu...

Napisano

Glede pu??anja sem imel tudi jaz podobno te?avo.

In sicer je bilo v de?evnem vremenu nekaj ?asa vedno mokro na tepihu od voznika. Najprej sem mislil, da pa? zanesem nekaj vode s ?evlji v notranjost, potem pa sem ugotovil, da avto pu??a. Za identifikacijo in odpravo tega problema sem porabil kar veliko ?asa. Klepar je pregledal celo podvozje, koloteke, ... Najprej je posumil na odtok, ki odvaja vodo iz vetrobranskega stekla, vendar je bil ta ?ist. Potem sva s ?laufom polivala vodo po avtu in ugotovila, da pu??a pri vetrobranskem steklu, te?e po kablih pod volanom in kaplja na tepih. Zamenjati sem moral nekaj kablov, ker so bili oksidirani in zamenjali so mi vetrobransko steklo, ker je bilo po?kodovano. ?e bi bilo steklo nepo?kodovano bi ga lahko le na novo vgradili.

Napisano

exactly isto se je pokazal na moji belki! Ekipa A-cosmos Btc zrihtala vse kar je blo. Tekl je zarad slabe menjave ?ipe nazadnje, bremze cvilile zarad napa?n obrnenih enih odvodov za prah, kovinski zvok je biu pa od tiste za??ite. Zdj je vse tipi topi zrihtan, pohvale fantom!

Napisano

?ipo so mi menjali na Celov?ki na Mazdi, bremze je pa menjal en pripravnik po neuradnih informacijah, in je naredil napako. Zdej ga ni ve? na Mazdi, ampak jebi ga, niti ne zamerim zadeve nobenemu, saj kot sam pravim, ?e dela?, se ti slej kot prej zgodijo tudi napake. Ni bilo nobenih problemov z odpravo napak, tko da ostajam njihova zvesta stranka ?e naprej :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Običajno pri novih zadevah ni vse po pričakovanjih. Potem se navadimo in smo zadovoljni.   Poraba je pri tako veliki kubaturi 2,5 l odvisna od mnogih dejavnikov (mrzel motor žre res veliko, semaforji, klanci, sport način vožnje, itd). 7,5 l/100 km je OK. Pri takem motorju je lahko poraba od 6 do 9 l/100 km, vse vmes je OK. In po mojem je zelo majhna verjetnost, da danes nek konkreten primerek novega avta zelo odstopa od povprečja.   Vzrok čričkov je največkrat v neki enostavni zadevi (očala v stropnem predalu, nepravilno zataknjena polica prtljažnika, itd). Z ušesi je skoraj nemogoče odkriti lokacijo čričkanja. Ko se pojavi se je najprej za vprašat, kaj sem naredil  tik pred tem na avtu, kaj odložil in kam, itd. Drug način je, da se avto popolnoma izprazni, vsi predali, prtljažnik, ... ne vzame veliko časa, se pa izključi mnogo možnih vzrokov.  
    • Po tvojem pisaju bolj drugo kot prvo ampak naj se reši tako ali drugače samo, da boš zadovoljen....  
    • Saj to je tudi cilj. 😉 Z avtom sem drugače zadovoljen. 😉 Se dobro pelje ima soliden pospešek in počutim se zelo dobro za volanom. Bolje kot pri vseh do sedaj.    Tudi vtis kvalitete je dajal prvih 1000-3000km.  Sedaj je pa začel ropotat noter oziroma je že nekaj čričkov. Ampak dobro. Ni konec sveta zaradi tega.    Bolj me moti ostalo kar ne dela tako kot bi moralo.    Ampak se bo že rešilo. Upam.    Avto je drugače ok. Ne samo kritiziram. 😉    
    • Bo odločalo o naši prihodnjosti bolj,kot si mislimo...ne glede z kakega zornega kota gledamo na to stvar.    
    • Poznam navedene lokacije in tudi z zimskega pohodniškega vidika. Vem, da največji zastoj nastane na "križišču", že nad kamnolomom, tam kot je tudi smerokaz Oltarna peč in pa za Šavnice. *Zamet, ne zastoj, haha
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.