Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

Ce pustim avto v prostem teku mi ob vklopu klime zacne motor klenkati bolj mo?no(glasno). Ce klimo ugasnem je zvok motorja normalen.Je to kaj narobe ali je normalno?Hvala

Napisano

furaj in muzko na glas :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

govorim jetamu...ti si ?e navajen

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

V soboto sva s kolegom neki ?ekirala napake na njegovi KIA-i pa je recimo v prostem teku motor kazal cca 24% obremenjenosti, ko pa se je vklopila klima je pa posko?ilo na 36% in ja tudi tukaj se je ?utilo, da je motor spremenil glas. Jebat ga... o?itno bi rabu 300KM+, da se ga ne bi ?utilo :jezicek:

33112_1.png

Napisano

Pozdravljeni,

 

Ce pustim avto v prostem teku mi ob vklopu klime zacne motor klenkati bolj mo?no(glasno). Ce klimo ugasnem je zvok motorja normalen.Je to kaj narobe ali je normalno?Hvala

 nau?i injektorje in bodo tihi ;)

Napisano

Ja, pa ni samo to finta. ?al, smo probavali vse ?ivo. Tudi sedajle na 2.2. motorju je podobno. Se precej manj sli?i, ampak ?e vedno. Ne vem kako ma Mazda to narejeno. Pri nekaterih drugih znamkah, sploh ne ve?, da laufa klima...

Napisano

Kompresor je kompresor in zahteva obrate. Tko je pr klimi

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ma to nima veze z injektorji no. Moja M5 je na 195000km isto je ko das klimo. Sem jih ucil pa isto ( vse se da doma narest, tudi prisilno regeneracijo - dokler mas dpf :) )

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

seveda ima veze z injektorji. ?e so obrabljeni so glasnej?i ob vklopu klime, tudi ?e so nau?eni. Moja jih ima 198.000 pa ko niso na?eni jih je malo sli?at, po u?enju pa ni sli?ati razlike ko vklopim klimo. Pri pregledu injektorjev so vsi 90%.
Vglavnem je normalno da malo klenka ob vklopu klime ;)

Napisano

vdreti prek pametnega klju?a ali aplikacije i-Tunes.

 

kar pomeni da mora avto imeti neko internetno povezavo - torej mo?no.


seveda ima veze z injektorji. ?e so obrabljeni so glasnej?i ob vklopu klime, tudi ?e so nau?eni. Moja jih ima 198.000 pa ko niso na?eni jih je malo sli?at, po u?enju pa ni sli?ati razlike ko vklopim klimo. Pri pregledu injektorjev so vsi 90%.
Vglavnem je normalno da malo klenka ob vklopu klime ;)

takrat se dvignejo obrati in zalavfa kompresor, normalno da tudi injektorji delajo hitreje, ampak ni to tisti tok tok tok

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja🧐...imaš prav...ne more biti... V bistvu kot,da bi primerjal phonograph iz leta 1880 (kasneje gramofon itd...) in hkrati trdil,da je boljši kot tehnika iz leta 1999 (DSD-SACD)...   Seveda ne more biti...🙄
    • Po Mazdinih lastnih navedbah bo motor skyactiv-z, ki bo nadomestil motorja skyactiv-g in -x, nadgradnja slednjega.     Več na 👇 Where Engine Dreams Meet Possibilities: The SKYACTIV-Z Challenge and Mazda’s Internal Combustion-Focused Electrification Strategy WWW.MAZDA.COM While the move toward electrification for carbon neutrality intensifies across the automotive industry, Mazda remains committed to...   Meni je všeč, da se Mazda v času vsesplošnega pompa okoli elektrifikacije trudi razviti čim bolj učinkovit motor z notranjim izgorevanjem.
    • To ni moja trditev ampak Mazdina.
    • Glede na to, da vemo, da se zavore že tako ali tako na M6 pregrevajo, jih lahko to še dodatno segreva?   Jaz se vozim hitreje kot 130kmh in vsakodnevno preživim kar nekaj časa na AC..   Bi mi jih ziher priporočila? EDIT: Še to... ko doma pozimi zalaufaš peč na drva in so radiatorji na 40 stopinj, ga ne morš več držat kot 3 s.. si ziher @50keda, da bi lahko držal gumo pri 60?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.