Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni.

 

Na CX-7 2.3 Turbo (benz+LPG) mi je ?la turbina oz. je ?isto pri koncu. Letnik avta je 2008, redno servisiran, 100k prevo?enih. Avto pokadi beli gosti dim prakti?no skoraj vsaki? ko spustim gas in nazaj pohodim. Mehanik je preveril turbino in ima veternica luft. Kako se naprej lotiti zadeve? Nekomu jo dat obnovit al kupit novo na ebay-u oz. kje pri nas ali kako je s tem?

 

Lp

Napisano

Pozdravljeni.

 

Na CX-7 2.3 Turbo (benz+LPG) mi je ?la turbina oz. je ?isto pri koncu. Letnik avta je 2008, redno servisiran, 100k prevo?enih. Avto pokadi beli gosti dim prakti?no skoraj vsaki? ko spustim gas in nazaj pohodim. Mehanik je preveril turbino in ima veternica luft. Kako se naprej lotiti zadeve? Nekomu jo dat obnovit al kupit novo na ebay-u oz. kje pri nas ali kako je s tem?

 

Lp

ej pred leti sem imel dizla ...terbina je malo ?vi?gala zato sem dal iz preventive na servis BEJA -Servis g.Jani.so mojstri za take stvari  :prstgor:  :D malo se pozanimaj kako in kaj se ti spla?a misli da servis in obnova se ti bol spla?a ....seveda je odvisno v kak?nem stanju je tvoja TURBINA  :whatever:  lp ale?  :D

Napisano

Jaz bi se na tvojem mestu najprej zapelju do mojstra Simona, ali pa ga vsaj poklical kaj svetuje, kasneje pa verjetno res sledi obnova pri Beja d.o.o. 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.