Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

Za praznike sem imel nekaj dni avto parkiran in zaradi vremenskih razmer mi je ro?na zagrabila tako, da mi no?e ve? popustiti.

Po nekaj 100 metrih vo?nje ro?na ?e vedno ni popustila, zato sem dal dol kolo malo potolkel po zglobih po?prical z WD-jem in kole se je za?el delno vrteti.

Sedaj pa ugotavljam, da diski ?e vedno rahlo dr?ijo, saj je feltna vro?a po nekaj prevo?enih kilometrih in tudi ob?utek vo?nje je druga?en. Ro?na mi pa sedaj prime precej kasneje kot pred tem.

 

Ali lahko ?e kaj sam naredim ali je potrebno peljat ravno na servis?

Hvala za odgovore.

 

 

Napisano

zna biti da ti je zablok cilinder in bo potrebno razdreti - iz kje si?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Mazde 6 od tega letnika naprej  do nove serije ,predvsem  letnik 2009 vsem  slej ko prej zablokira zavorni cilinder.

 

Zadeva je tak?na, kolesa dol obnovit (s?istit, zbrusit rjavino,podmazat zavorne cilindre,in zamenjat zavorno teko?ino) zamenjat diske in plo??ice v kolikor so pregrete in ima? za naslednih 100kkm mir ;)

Jaz in ?e nekaj  iz foruma smo ?e po?timali  problem.

?e si dovolj spreten in ve?? naredi sam ?e ne, pa je  forumski mehanik(Peljko v Medvodah) dober naslov.

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

?e kli?em Pelkota, hvala za odgovore, sem ?e na drugem naslovu dobil podobno razlago. Zna bit kar kompleksna zadeva pa kar nekaj stro?kov.

Groza, se spra?ujem kako v bodo?e, ker brez ro?ne ne moram parkirat. Se pravi ?e obnovim zavorni celinder se te  te?ave ne bodo ve? pojavile, ali bom mogel vsak dan avto prestavljat.

Napisano

jaz rocne nikoli ne uporabljam ko parkiram (ravno zaradi tega kar se ti je zgodilo - izucilo me je kake 15 let nazaj z enim drugim avtom), uporabljam jo pa redno npr. ko stojim na semaforju al kaksnem klancu ipd.

 

tko da najboljs, da ko parkiras pac mas v prestavi in to je to

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Js pa ravno obratno VEDNO potegnem ro?no, sicer ne na fertik razen ?e je klanec, ker zaradi NEUPORABE je ?e ve? sranja z ro?no, in jaz NIKOLI ?e nisem imel te?av z ro?no niti pri jugotu.

?e jo skozi drka? nima ne ?asa i ne mo?nosti zarjavet in posledi?no ?tekat.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ja sej jaz jo skoz uporabljam (hvalezna desna noga in zadaj vozeci,  ker jih ne slepim)  ampak nikakor ne ko parkiram, sploh ce vem da bo parkiranje trajalo nekaj dni oz po mrazu...no go

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

?e posebej je lahko sranje, ?e vozi? po snegu, se potem ta  otopi in pono?i zamrzne- tudi ro?na zna za?tekat..Zato  jaz na smu?anju nikoli ne zategujem ro?ne

 

 

Napisano

Ni problem v zajli katera primrzne ali vzvod. Problem sedaj je v cilindrih! ?e se pa ro?na redno uporablja....je manj verjetnosti da zamrzne.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Imam enak problem na l. 2003. Cilindri so v redu, ene pletenico pa vzmet ne potegne ven. Bom moral zamenjati pletenice, ker moram ro?no precej uporabljati.

Napisano

Evo, avto ?e pri Pelkotu, upam na ?im manj?i stro?ek. 

Se pa spra?ujem kera jeba mora bit ?ele pri avtomatskih ro?nah, ko se ti kej takega naredi, baje zopet renoji blestijo pri teh te?avah.

Napisano

Avto zrihtan, potrebno je bilo obnovit oba zavorna celindra, zamenjat zavorno teko?ino in pakne, diski so bilo OK. Stro?ek 130,00 EUR.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.