Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Problem.

 

Sem ?e imel v planu ?arnice na moji ?estici zamenjat, pa sem si mislil, zakaj bi, ?e mi pa delajo....no in danes zjutraj mi je ena crknla...

Sedaj so notri H11...

 

Zdaj pa re?itev...kaj naredit?

 

1. Xenon kit montirat

2.Navadne ?arnice not dat

 

?e je to?ka 1, potem kaj notri dat?

?e je to?ka 2, potm kaj notri dat?

 

Hvala za priporo?ila in pomo?.

 

LP Ivan

Napisano

Pomoje, ?e nima? xenon ?e serijsko je traparija not xenon ?arnice dajat... Nvem raj uzam phillips light blue ?arnce, so na ravni normalnih ?arnic kao ene izmed bolj?ih. Jest sm biu osebno zelo zadovoljen :). Drga? se pa jest zej isto odlo?am med philips X-tremeVison alpa philips white vision, ker mi je ena crknla ;)

http://www.conrad.si/Philips-X-tremeVision-H1-12-V-P14.5s-srebrn,-1-kos.htm?websale8=conrad-slowenien&pi=1286026&ci=SHOP_AREA_176629_0315011

 

 

Napisano

Hehe, pa sej te so cist iste, kot extreme vision. Obedve sta 120%,razlika je sam v ceni. Philipsove so 30e sam ce pa pr ebayu upostevas se postnino je pa tm tm :). Nvem jest se bl nagibam k extrem vision sam me je mal strah, da mi ne bojo spet po pou leta crknle kokr so mi light blue.. k pr telih mazdah grejo te zarnce, kot za salo :)

Napisano

Ne vem, ?e so ravno iste. Konec koncev dela 'kao' druga firma, na tistih 120% se pa jaz ne bi zana?al da je isto. Za probat bi blo. Sicer pa sigurno kje na netu obstaja kak primerjalni test :)

 

A pa ma? ti H11? Ker teh philipsovih za h11 ni namre?. Jaz sem ?e 1x naro?il night breaker, men zdr?i mogo?e malce dlje zaradi dnevnih lu?i. Svetijo pa res dobro.

Napisano

Ne nabavljam preko e-bay...pa?...

Notri je bila philipsova z oznako H11 LL in je zdr?ala, kar imam avto...leto in pol...pa ?e ve? verjetno...

Kar sem spra?eval, so mi rekli, da tiste, ki mo?neje svetijo, imajo pol kraj?o ?ivljensko dobo... Kupil sem navadno GE...pa sveti na oko tako kot stara...na drugi strani...

Napisano

Ajaa.. ja pismo mene tele extreme vision mal matrajo :D sam bom se vidu. Drga? mam pa H1 za dolge in kratke ;)

Napisano

Jaz imam pa za kratke h11, za dolge pa h9... Mislu sm, da bi xenon not dal...

Napisano

Tudi jaz tako mislim. No mogo?e ga bom, samo ker je poplava teh kitov res ogrmona niti ne vem, kaj. Ajvarja ?akam, da si bo malce ?asa vzel, ko bo zadihal in zrihtal kaj ugodnega in kvalitetnega :D

Napisano

Ja... :aaaaa: ...koli?inski popust... :ouje: ...mu bova mese?no povpre?je dvignla... :danzoman: ...

Napisano

Ej.,.SpEktr...mislim ,da se spla?a po?akat Ajvarja.res je mojster za to.ti bo znal pravilno svetovat glede kit xsenon.zdaj je res v gu?vi...lp

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Jest se vedno bolj nagibam k ledicam. Balasti so zelo majhni, ne rabis nobenega ventilatorcka, nerabis nic predelat, 6000k in snop zgleda kot originaln, nemotec za ostale udelezence v prometu, garancija 2 leti, zivljenska doba 30,000h medtem k ima halogenka 400h! (tudi garancija na zivljensko dobo), cenovno ceneje kot xenon kit, plug and play :).

http://www.ebay.com/itm/80W-9600LM-Fanless-CREE-LED-Headlight-Kit-H1-H3-H4-H7-H8-H9-H11-9005-9006-9007-/262395705469?hash=item3d1800b87d:g:xckAAOSwAvJXCmJe&vxp=mtr

Napisano

?e se ne motim, sem bral v enem starej?em postu, da je imel folk neke probleme s ?tromom oz. nihanjem obratov, s 55+ W ?arnicam... je treba potem mo?nej?i akumulator mogo?e?

Napisano

Sej imas balaste oz. pretvornik tako da nebi smelo biti problema. Problem zna biti ce imas mocnejse zarnice in brez pretvornika. Te ledice so namenjene ravno za zamenjavo halogenskih zarnic. Sem pisal ce zna bit problem ce imam v isti luci prizgane dolge (halogenke) in istocasno kratke (led) pa pravijo da je popolnoma varno.

Napisano

hmmm... potem se tut jaz pridru?ujem potencialcem ;)

  • 4 tedne kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.