Skoči na vsebino

Dobro jutro - tema ob kavi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 11 minutami je SeekK napisal:

Boš še parkrat nalimal in bo še mene začelo motit :D

 

Mi ni moteče sicer, pa sem se vozil tudi s Teslo, ki ima to res na big screen s super resolucijo...

 

To mi je čist za mimogrede pogledat, se na ta ekran ne fokusiram, ko grem vozim rikverc ali parkiram itak oči plešejo naokoli na vse strani, tudi na ekran ampak mi je to tako kratek trenutek da mi resolucija ni moteča in so mi informacije povsem zadostne.

 

Ubistvu mi je všeč da ni ekran prevelik, mi je lepši izgled armature s tem..

 

Približno taka je kakovost posnetkov, ki sem jih naredil z VHS-C kamero pred 30-timi leti. 🤪 

 

Na 6-ki pred FL je slika boljša, boljša je tudi na prejšnji Mazdi 3. Mnogih odločitev Mazde res ne razumem.  

Napisano
pred 17 minutami je Alex napisal:

Ne pravim o opremi. Tukaj sem mislil na obliko, ki se ji že poznajo leta. Saj jo imam tudi sam, a dejstva so dejstva. 

 

 

Mogoce ravno zato tako pravis, ker jo imas sam in si se je ze navelical :D ... 

 

Meni je recimo sestica se vedno bolj vsec, kot CX-30 ... Tudi CX-30 ni grda... ampak nevem... meni osebno ni tako vsec... In ce bi mi nekdo dal na izbiro, bi raje izbral sestico... Konec koncev je tudi za razred visje ... 

 

 

 

pred 7 minutami je Shrek napisal:

Prej bo CX-30 povozil čas, kot šestico tretje generacije. 

Tudi HB varjanta šestice druge generacije je še sedaj lepa... 

 

 

Tudi Mazda Xedos 6 je se vedno lep avto... ceprav jih ze lep cas ne delajo vec ... 

 

 

  • Všeč 2
  • Hvala 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 20 minutami je Janez007 napisal:

 

Približno taka je kakovost posnetkov, ki sem jih naredil z VHS-C kamero pred 30-timi leti. 🤪 

 

Na 6-ki pred FL je slika boljša, boljša je tudi na prejšnji Mazdi 3. Mnogih odločitev Mazde res ne razumem.  

Pri meni je itak skos mastna, grem iz LJ do doma 2x in jo morm že lizat s slino da se zbistri nazaj.

Napisano (urejeno)
pred 2 minutama je NevLado napisal:

Pri meni je itak skos mastna, grem iz LJ do doma 2x in jo morm že lizat s slino da se zbistri nazaj.

A ti tud s to metodo .. 😂

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 23 minutami je Shrek napisal:

Prej bo CX-30 povozil čas, kot šestico tretje generacije. 

Tudi HB varjanta šestice druge generacije je še sedaj lepa... 

6ko bo tudi povozil čas, to je res. Ampak še ne kmalu. Sam...a je imela CX-30 sploh kej časa? 🤭👹

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

A ti tud s to metodo .. 😂

Jah sej veš... slino lahko uporabljaš marsikje :lol:

Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

 

Približno taka je kakovost posnetkov, ki sem jih naredil z VHS-C kamero pred 30-timi leti. 🤪 

 

Na 6-ki pred FL je slika boljša, boljša je tudi na prejšnji Mazdi 3. Mnogih odločitev Mazde res ne razumem.  

 

Ampak kakorkoli že, ta kamera ni mišljena, da bi porniče v HD snemal. Svojo osnovno funkcijo opravi, ne najbolje, ampak vseeno mnogo bolje kot, da je ne bi bilo. Tistih par sekund, ko jo dnevno uporabljam, mi je dovolj, da prepreči, da bi se v kaj zaletel in to je osnovni smisel.

 

Pa to ni zagovor odločitve Mazde, da vgradi sila povprečno kamero, ampak dejstvo, da tud če bi dali bistveno boljšo v 4K resoluciji se uporabnost ne bi bistveno zvišala.

33112_1.png

Napisano
pred 6 minutami je Boss napisal:

Ampak kakorkoli že, ta kamera ni mišljena, da bi porniče v HD snemal. Svojo osnovno funkcijo opravi, ne najbolje, ampak vseeno mnogo bolje kot, da je ne bi bilo. Tistih par sekund, ko jo dnevno uporabljam, mi je dovolj, da prepreči, da bi se v kaj zaletel in to je osnovni smisel.

 

Pa to ni zagovor odločitve Mazde, da vgradi sila povprečno kamero, ampak dejstvo, da tud če bi dali bistveno boljšo v 4K resoluciji se uporabnost ne bi bistveno zvišala.

 

Bom enkrat prilepil za primerjavo še eno sliko kamere od Suzuki Vitare, ki stane skoraj pol manj od Mazde 6.  :) 

Napisano
pred 11 minutami je Boss napisal:

 

Ampak kakorkoli že, ta kamera ni mišljena, da bi porniče v HD snemal. Svojo osnovno funkcijo opravi, ne najbolje, ampak vseeno mnogo bolje kot, da je ne bi bilo. Tistih par sekund, ko jo dnevno uporabljam, mi je dovolj, da prepreči, da bi se v kaj zaletel in to je osnovni smisel.

 

Pa to ni zagovor odločitve Mazde, da vgradi sila povprečno kamero, ampak dejstvo, da tud če bi dali bistveno boljšo v 4K resoluciji se uporabnost ne bi bistveno zvišala.

 

Jah probal so dat cenejši izdelek ki je približno enak, dokler bo folk kupoval bo tako :D 

Napisano

Pa Janez sej se strinjam, da tale ni bohvedi kaj, ampak tud s precej boljšo ne bi ne vem koliko pridobil. Še 1x ne zagovarjam, me pa bolj skrbi nekaj drugega, da je tak način šparanja tudi v mnogo bolj ključnih komponentah.

 

 

pred 5 minutami je NevLado napisal:

Jah probal so dat cenejši izdelek ki je približno enak, dokler bo folk kupoval bo tako :D 

 

Tukaj nimaš izbire, razen, če bi ti dali kot dodatno opremo z doplačilom recimo boljšo kamero. Avto ni ne pametni telefon ne multimedijska naprava, ampak je vse to le obrobna zadeva, ker smisel avto ni v kameri ampak čisto nekje drugje.

33112_1.png

Napisano
pred 5 urami je Alex napisal:

Dejte ga lomit. Sedaj se ji pa že krepko poznajo leta, tudi zadnji FL. 

 

Ne no Alex, še vedno super zgleda, pa še v kombinaciji z super 2.5 motorjem + AT 🙂 

  • Všeč 2
  • Haha 5
  • Zmeden 1
  • Ljubim 1

 

 

Napisano
pred 2 urama je Boss napisal:

Pa Janez sej se strinjam, da tale ni bohvedi kaj, ampak tud s precej boljšo ne bi ne vem koliko pridobil. Še 1x ne zagovarjam, me pa bolj skrbi nekaj drugega, da je tak način šparanja tudi v mnogo bolj ključnih komponentah.

 

 

 

Tukaj nimaš izbire, razen, če bi ti dali kot dodatno opremo z doplačilom recimo boljšo kamero. Avto ni ne pametni telefon ne multimedijska naprava, ampak je vse to le obrobna zadeva, ker smisel avto ni v kameri ampak čisto nekje drugje.

Ta mazdin skyactive je že tolk materiala z motorja pobral, da je skoraj prozoren ratal...

  • Všeč 1
  • Haha 3

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
dne 27. 2. 2023 ob 14:22 je Janez007 napisal:

Tole je slika 6-ke 2018 FL, moti me pa še to, da ne morem nastaviti privzete večje slike (spodaj zgornje), ampak je v osnovi 360 stopinjska, potem pa vsakič vrti gumb in pritiskaj, če želiš kaj videti ...:

 

image.png

 

image.png

 

Vitara 1.4 l.2021

image.png

Popravljeno od Janez007
Napisano

OK, obe sliki sta slabi... pa si ti ziher, da nisi s krompirjem slikal?

  • Haha 5
  • Začuden 1

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 21 minutami je Boss napisal:

OK, obe sliki sta slabi... pa si ti ziher, da nisi s krompirjem slikal?

Se strinjam. Včeraj pri Vitari so bili tudi zelo slabi pogoji (malo svetlobe). Sem pa tudi sam kar presenečen, ker sem bi prepričan, da je slika od Vitare bistveno boljša, ne samo boljša. :) 

                                      Vitara                                                                                               Mazda 6                     

image.png

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Se strinjam. Včeraj pri Vitari so bili tudi zelo slabi pogoji (malo svetlobe). Sem pa tudi sam kar presenečen, ker sem bi prepričan, da je slika od Vitare bistveno boljša, ne samo boljša. :) 

                                      Vitara                                                                                               Mazda 6                     

image.png

Daj povej kako je bila testna vožnja

  • 1 leto kasneje...
Napisano
pred 7 minutami je Bini napisal:

No koment.... 😍🫣😉

 

 

Kako to? Pa dva orenk argumenta ima za komentirat :D

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 3 urami je Jest napisal:

 

 

Kako to? Pa dva orenk argumenta ima za komentirat :D

Uživam in ne komentiram.... 😋

  • 4 meseci kasneje...
Napisano

Lepa jamca 🤩. Kar sem prečital je trenutno dolga 265m in globoka 175m. Do reke manjka še cca. 150m globine, kar pa je lahko kar hitro, če se najde "prava" povezava. Če ne pa bo potrebno počakati na naraščanje reke, da začne pihati. Potem se kar hitro najde prave prepihe in pravo pot...

 

Raziskujejo pa jamarji z "izkušnjami" z prepihi tako, da ....😉

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.