Skoči na vsebino

NAJVIŠJA hitrost baj tvoja MAZDA

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Poznam Nejca - prej?nga lastnika tega stroja, baje da se mu je dogajal fuull dokler je vozu tole 626-ko! :)))

 

Feltne kot feltne! :))

 

Pono? je vsaka krava ?rna!

Dobrodo?li na forumu!

  • Odgovori 72
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Me pa prov zanima kok kej vle?e GTR-ka od dina??? Vem da nej bi mela tovarni?ko 215 kmh, pa 7.2 do 100! :blink:

Dobrodo?li na forumu!

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

cca. 210 km/h 323 sedan 1.5 16V letnik 98

vsaj po ?tevcu.... pa ?etrta je mogla it do konca...... :punk:

 

To realno al je blo kej (ful) klanca? :blink:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

nisem glih prista? ti??anja do konca ampak sem vseeno probal pa ne vem ?e bi napisal, ker je te?ko verjet glede na tovarni?ke podatke.

 

Je pa bolj zanimivo da sem poskusil pospe?evanje v vrhni?ki klanec na AC-ju in sicer tako, da sem se do klanca (tam kjer gre AC ?ez cesto, ki pelje iz Vrhnike proti Borovnici) pripeljal s hitrostjo 130km/h nato pa v kon?ni prestavi pospe?evanje v klanec navzgor do mesta kjer gre ?ez AC most s polkro?nimi loki. Na tem mestu je bil ?tevec na 192km/h!!!

 

Isto sem poskusil tudi z Golfom V 1.9 TDI (105KM), ki je kljub temu da je 200kg la?ji imel tam hitrost "zgolj" 165km/h. Tako, da Mazda powah. :D

33112_1.png

Napisano

Kdor ho?e testirat hitrost svojega avta, je pomoje nabolj?e da se pelje po novem delu avtoceste proti kr?ekem in naprej do dobove, ker je cesta povsem ravna in nima nobenih vzponov in padcev na precej dolgih odsekih.Tam se dobi koliko hitro res gre avto po ravnem, to je pravi podatek in ne po klancu dol.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Kdor ho?e testirat hitrost svojega avta, je pomoje nabolj?e da se pelje po novem delu avtoceste proti kr?ekem in naprej do dobove, ker je cesta povsem ravna in nima nobenih vzponov in padcev na precej dolgih odsekih.Tam se dobi koliko hitro res gre avto po ravnem, to je pravi podatek in ne po klancu dol.

 

Vsekakor je cenej? kokr Provida polcajska, sam je pa una bl natan?na kokr ?tevc v avtu, sam pol raj? nikol ne vem kok se pelem, itak je preve? za te smrdljive ceste! :hohoho:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

To realno al je blo kej (ful) klanca? :blink:

 

Pomoje, da ga je iz aviona vrgu. :P

Hja ve?ina nas z 1.5 motorjev se gibamo okoli 180km/h po ?tevcu tak da ne vem kje si ti dobu ta?no hitrost. :whatever: Dolina do kraja, ?etrta do blokade pol peta pol pa ?e zmanjka dolin pri nas (al pa so ovinki in mor? bit ?ist norc). :) In koliko so obrati kazali?

Skratka ne verjamem.....

Napisano

Pomoje, da ga je iz aviona vrgu. :P

Hja ve?ina nas z 1.5 motorjev se gibamo okoli 180km/h po ?tevcu tak da ne vem kje si ti dobu ta?no hitrost. :whatever: Dolina do kraja, ?etrta do blokade pol peta pol pa ?e zmanjka dolin pri nas (al pa so ovinki in mor? bit ?ist norc). :) In koliko so obrati kazali?

Skratka ne verjamem.....

 

Sicer pa pi?e da se je akcija dogajala v 4. prestavi! :blink:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Me pa prov zanima, kater stroj je pol po ?tevcu najhitrej?i tle gor, ker jih je kar enih par ko znajo letet 240, ?koda da se ?ofer RX7ke ni? ne javi, al pa se jo ne upa peljat ?ez 130! :ne vem: :hohoho:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Me pa prov zanima, kater stroj je pol po ?tevcu najhitrej?i tle gor, ker jih je kar enih par ko znajo letet 240, ?koda da se ?ofer RX7ke ni? ne javi, al pa se jo ne upa peljat ?ez 130! :ne vem: :hohoho:

 

Ene 270 ma da gre. :bravo: Vsaj od Shinerja 200 sx z 270 konji gre toliko. ;)

?eprav sem malo ?tudiral, ?e bi mel tak avto (Rx-7, 200 SX). Bi ampak si tut ne bi upal vedno gas do daske pohodit. Neomejeno konjev na zadnjih kolesih, turbina, ki te preseneti in dodatno rukne.... sramezljiv Zna biti grdo. Sem bral, da je bilo velikoo RX-7 razbitih na kak?nih ovinkih, ko je folk pritisnil gas, za?ne ?opat ?e druga turbina in takrat cukne, rukne in ode zadnji konec v jarek. :( Tut veliko Turbo petk so mul?ki takole zbili baje. Pred ovinkom v ni?jo, da bo hitreje potegnila ?ez ovinek. Takrat se je pa avtu odtrgalo, turbina na polno dovajala in hop v jarek.

Skratka konje je treba spo?tovati in se jih po malem bati. :rispekt:

Napisano

ce je kasen klanec gre 190 drugace pa 180-185 malo ja cudno da se ma kar obratov rezerve do rdecega pa ne gre in ne gre :whatever:

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

ce je kasen klanec gre 190 drugace pa 180-185 malo ja cudno da se ma kar obratov rezerve do rdecega pa ne gre in ne gre :whatever:

 

Po mojem ti gre tolk v 3. prestavi, al pa ima? bremzo do podna pohojeno, sej smo vendar sli?al da gre mazda s takim motorjem po ravnem 210! Preberi si post od kolega na prej?nji strani! :hohoho:

Mi je pa ful v?e? tale tvoj avatar slikan od zadaj tele 323f zelenke! :rispekt:

 

Ja Symon jz sem tut ?e velikrat sli?al glih primer R5 turba?a da je bla truga na kolesih in pa tistih njenih 700 al kokrkol ?e kil je mela, pa je divjak prtisnu, pol pa je dostkrat ?el al lastnik od hi?e (mogo?e tut na drug svet), al pa kripa na odpad! <_<

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Ok s prve roke povem da to za R5 turbo lih ne dr?i to?no! Torej ko da? v ni?jo, tudi ?e pride nad 3000 obratov in ?e gas ne dr?i? avtgo n? ne cukne, ampak normalno hitrost pada...torej ni panike! Truga je pa zaradi zelo krhkega pleha in brutalne mo?i za to te?o..... TO JE TO!!! :bravo:

Feel free....

Napisano

Ja tle v Kamniku ima en znanec R5 Turbo, ki je imel baje neki cajta 185 KM (do fula odprta turbina), komplet de vito auspuh, pa mogo?e ?e kej in ta zadevca je res letela, pol pa ?e mulc 19 let star pa itak skoz gas do podna, no sej moram ga mal poklicat, da vidm ?e je do?akal leto 006, glede na vo?njo bi blo to pravo ?udo! <_<

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

tudi ?e pride nad 3000 obratov in ?e gas ne dr?i? avtgo n? ne cukne, ampak normalno hitrost pada...torej ni panike! Truga je pa zaradi zelo krhkega pleha in brutalne mo?i za to te?o..... TO JE TO!!! :bravo:

 

Kaj pa ?e. Saj ve? da? v ni?jo pred ovinkom in pohodi?. :ne vem: Vsaj jaz sem tako sli?al. :whatever:

Tisto o te?i in mo?i pa itak... Kot Swift GTi. Ko sem bil ?e bolj mul?kast bi ga kupil ampak mi ga doma niso pustili. :rispekt: Hvala. :P

Napisano

Mene je blo pred par leti v R5 GT turbo prov strah (sedel sem zadaj) in si prov ni? ?elel da bi jo vozu! ?ofer pa je itak hotu pokazat kako vse skupi zgleda, pa mastna cesta in ?e kaj, blo je grozno! Mislim da se Swift ne more primerjat s 5ko turbo! :blink:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Po mojem ti gre tolk v 3. prestavi, al pa ima? bremzo do podna pohojeno, sej smo vendar sli?al da gre mazda s takim motorjem po ravnem 210! Preberi si post od kolega na prej?nji strani! :hohoho:

Mi je pa ful v?e? tale tvoj avatar slikan od zadaj tele 323f zelenke! :rispekt:

 

Ja Symon jz sem tut ?e velikrat sli?al glih primer R5 turba?a da je bla truga na kolesih in pa tistih njenih 700 al kokrkol ?e kil je mela, pa je divjak prtisnu, pol pa je dostkrat ?el al lastnik od hi?e (mogo?e tut na drug svet), al pa kripa na odpad! <_<

 

<_< ce gre njemu ta avto 210 se mi zdi da tak pise pol mu jaz moj avto podarim,to ni mozno pod nobenim pogojem,ne verjamem dok se ne pelam,meni je sla calibra 230 pa je bla 2.0-v8

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

jst tud te?ko verjamem da mu je ?la 210 po ?tevcu razn ?e je mel gume 155 60 13 gor. pol mogo?e drga? pa zlo te?ko, k tok sm jo ?e jst po klancu dol komi prtisnu, je pa res za je bil spust z vi?ne gore proti grosuplu.

 

LP

Napisano

jst tud te?ko verjamem da mu je ?la 210 po ?tevcu razn ?e je mel gume 155 60 13 gor. pol mogo?e drga? pa zlo te?ko, k tok sm jo ?e jst po klancu dol komi prtisnu, je pa res za je bil spust z vi?ne gore proti grosuplu.

 

LP

 

Ka je pa lo prej, ko si se peljal v klanec ??? :blink::blink:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ka je pa lo prej, ko si se peljal v klanec ??? :blink::blink:

 

 

jah ve? k 150 se nism upu pelat iz grosupla proti vi?ni gori

 

 

z vi?ne gore proti grosuplam pa tud neki zazga al pa neki ve? sam je mogl jet z ?etrto k speto pade brzina za ene 15 - 20 km/h

Napisano

Ja no sej pol smo vsi istega mnenja glede 210, sicer pa bi se tut jz s to mazdo zlo rad pelju 210 (?astim benz takoj) :D

Dobrodo?li na forumu!

  • Jest je spremenil naslov v NAJVIŠJA hitrost baj tvoja MAZDA

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.