Skoči na vsebino

NAJVIŠJA hitrost baj tvoja MAZDA

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Poznam Nejca - prej?nga lastnika tega stroja, baje da se mu je dogajal fuull dokler je vozu tole 626-ko! :)))

 

Feltne kot feltne! :))

 

Pono? je vsaka krava ?rna!

Dobrodo?li na forumu!

  • Odgovori 72
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Me pa prov zanima kok kej vle?e GTR-ka od dina??? Vem da nej bi mela tovarni?ko 215 kmh, pa 7.2 do 100! :blink:

Dobrodo?li na forumu!

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

cca. 210 km/h 323 sedan 1.5 16V letnik 98

vsaj po ?tevcu.... pa ?etrta je mogla it do konca...... :punk:

 

To realno al je blo kej (ful) klanca? :blink:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

nisem glih prista? ti??anja do konca ampak sem vseeno probal pa ne vem ?e bi napisal, ker je te?ko verjet glede na tovarni?ke podatke.

 

Je pa bolj zanimivo da sem poskusil pospe?evanje v vrhni?ki klanec na AC-ju in sicer tako, da sem se do klanca (tam kjer gre AC ?ez cesto, ki pelje iz Vrhnike proti Borovnici) pripeljal s hitrostjo 130km/h nato pa v kon?ni prestavi pospe?evanje v klanec navzgor do mesta kjer gre ?ez AC most s polkro?nimi loki. Na tem mestu je bil ?tevec na 192km/h!!!

 

Isto sem poskusil tudi z Golfom V 1.9 TDI (105KM), ki je kljub temu da je 200kg la?ji imel tam hitrost "zgolj" 165km/h. Tako, da Mazda powah. :D

33112_1.png

Napisano

Kdor ho?e testirat hitrost svojega avta, je pomoje nabolj?e da se pelje po novem delu avtoceste proti kr?ekem in naprej do dobove, ker je cesta povsem ravna in nima nobenih vzponov in padcev na precej dolgih odsekih.Tam se dobi koliko hitro res gre avto po ravnem, to je pravi podatek in ne po klancu dol.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Kdor ho?e testirat hitrost svojega avta, je pomoje nabolj?e da se pelje po novem delu avtoceste proti kr?ekem in naprej do dobove, ker je cesta povsem ravna in nima nobenih vzponov in padcev na precej dolgih odsekih.Tam se dobi koliko hitro res gre avto po ravnem, to je pravi podatek in ne po klancu dol.

 

Vsekakor je cenej? kokr Provida polcajska, sam je pa una bl natan?na kokr ?tevc v avtu, sam pol raj? nikol ne vem kok se pelem, itak je preve? za te smrdljive ceste! :hohoho:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

To realno al je blo kej (ful) klanca? :blink:

 

Pomoje, da ga je iz aviona vrgu. :P

Hja ve?ina nas z 1.5 motorjev se gibamo okoli 180km/h po ?tevcu tak da ne vem kje si ti dobu ta?no hitrost. :whatever: Dolina do kraja, ?etrta do blokade pol peta pol pa ?e zmanjka dolin pri nas (al pa so ovinki in mor? bit ?ist norc). :) In koliko so obrati kazali?

Skratka ne verjamem.....

Napisano

Pomoje, da ga je iz aviona vrgu. :P

Hja ve?ina nas z 1.5 motorjev se gibamo okoli 180km/h po ?tevcu tak da ne vem kje si ti dobu ta?no hitrost. :whatever: Dolina do kraja, ?etrta do blokade pol peta pol pa ?e zmanjka dolin pri nas (al pa so ovinki in mor? bit ?ist norc). :) In koliko so obrati kazali?

Skratka ne verjamem.....

 

Sicer pa pi?e da se je akcija dogajala v 4. prestavi! :blink:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Me pa prov zanima, kater stroj je pol po ?tevcu najhitrej?i tle gor, ker jih je kar enih par ko znajo letet 240, ?koda da se ?ofer RX7ke ni? ne javi, al pa se jo ne upa peljat ?ez 130! :ne vem: :hohoho:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Me pa prov zanima, kater stroj je pol po ?tevcu najhitrej?i tle gor, ker jih je kar enih par ko znajo letet 240, ?koda da se ?ofer RX7ke ni? ne javi, al pa se jo ne upa peljat ?ez 130! :ne vem: :hohoho:

 

Ene 270 ma da gre. :bravo: Vsaj od Shinerja 200 sx z 270 konji gre toliko. ;)

?eprav sem malo ?tudiral, ?e bi mel tak avto (Rx-7, 200 SX). Bi ampak si tut ne bi upal vedno gas do daske pohodit. Neomejeno konjev na zadnjih kolesih, turbina, ki te preseneti in dodatno rukne.... sramezljiv Zna biti grdo. Sem bral, da je bilo velikoo RX-7 razbitih na kak?nih ovinkih, ko je folk pritisnil gas, za?ne ?opat ?e druga turbina in takrat cukne, rukne in ode zadnji konec v jarek. :( Tut veliko Turbo petk so mul?ki takole zbili baje. Pred ovinkom v ni?jo, da bo hitreje potegnila ?ez ovinek. Takrat se je pa avtu odtrgalo, turbina na polno dovajala in hop v jarek.

Skratka konje je treba spo?tovati in se jih po malem bati. :rispekt:

Napisano

ce je kasen klanec gre 190 drugace pa 180-185 malo ja cudno da se ma kar obratov rezerve do rdecega pa ne gre in ne gre :whatever:

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

ce je kasen klanec gre 190 drugace pa 180-185 malo ja cudno da se ma kar obratov rezerve do rdecega pa ne gre in ne gre :whatever:

 

Po mojem ti gre tolk v 3. prestavi, al pa ima? bremzo do podna pohojeno, sej smo vendar sli?al da gre mazda s takim motorjem po ravnem 210! Preberi si post od kolega na prej?nji strani! :hohoho:

Mi je pa ful v?e? tale tvoj avatar slikan od zadaj tele 323f zelenke! :rispekt:

 

Ja Symon jz sem tut ?e velikrat sli?al glih primer R5 turba?a da je bla truga na kolesih in pa tistih njenih 700 al kokrkol ?e kil je mela, pa je divjak prtisnu, pol pa je dostkrat ?el al lastnik od hi?e (mogo?e tut na drug svet), al pa kripa na odpad! <_<

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Ok s prve roke povem da to za R5 turbo lih ne dr?i to?no! Torej ko da? v ni?jo, tudi ?e pride nad 3000 obratov in ?e gas ne dr?i? avtgo n? ne cukne, ampak normalno hitrost pada...torej ni panike! Truga je pa zaradi zelo krhkega pleha in brutalne mo?i za to te?o..... TO JE TO!!! :bravo:

Feel free....

Napisano

Ja tle v Kamniku ima en znanec R5 Turbo, ki je imel baje neki cajta 185 KM (do fula odprta turbina), komplet de vito auspuh, pa mogo?e ?e kej in ta zadevca je res letela, pol pa ?e mulc 19 let star pa itak skoz gas do podna, no sej moram ga mal poklicat, da vidm ?e je do?akal leto 006, glede na vo?njo bi blo to pravo ?udo! <_<

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

tudi ?e pride nad 3000 obratov in ?e gas ne dr?i? avtgo n? ne cukne, ampak normalno hitrost pada...torej ni panike! Truga je pa zaradi zelo krhkega pleha in brutalne mo?i za to te?o..... TO JE TO!!! :bravo:

 

Kaj pa ?e. Saj ve? da? v ni?jo pred ovinkom in pohodi?. :ne vem: Vsaj jaz sem tako sli?al. :whatever:

Tisto o te?i in mo?i pa itak... Kot Swift GTi. Ko sem bil ?e bolj mul?kast bi ga kupil ampak mi ga doma niso pustili. :rispekt: Hvala. :P

Napisano

Mene je blo pred par leti v R5 GT turbo prov strah (sedel sem zadaj) in si prov ni? ?elel da bi jo vozu! ?ofer pa je itak hotu pokazat kako vse skupi zgleda, pa mastna cesta in ?e kaj, blo je grozno! Mislim da se Swift ne more primerjat s 5ko turbo! :blink:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Po mojem ti gre tolk v 3. prestavi, al pa ima? bremzo do podna pohojeno, sej smo vendar sli?al da gre mazda s takim motorjem po ravnem 210! Preberi si post od kolega na prej?nji strani! :hohoho:

Mi je pa ful v?e? tale tvoj avatar slikan od zadaj tele 323f zelenke! :rispekt:

 

Ja Symon jz sem tut ?e velikrat sli?al glih primer R5 turba?a da je bla truga na kolesih in pa tistih njenih 700 al kokrkol ?e kil je mela, pa je divjak prtisnu, pol pa je dostkrat ?el al lastnik od hi?e (mogo?e tut na drug svet), al pa kripa na odpad! <_<

 

<_< ce gre njemu ta avto 210 se mi zdi da tak pise pol mu jaz moj avto podarim,to ni mozno pod nobenim pogojem,ne verjamem dok se ne pelam,meni je sla calibra 230 pa je bla 2.0-v8

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

jst tud te?ko verjamem da mu je ?la 210 po ?tevcu razn ?e je mel gume 155 60 13 gor. pol mogo?e drga? pa zlo te?ko, k tok sm jo ?e jst po klancu dol komi prtisnu, je pa res za je bil spust z vi?ne gore proti grosuplu.

 

LP

Napisano

jst tud te?ko verjamem da mu je ?la 210 po ?tevcu razn ?e je mel gume 155 60 13 gor. pol mogo?e drga? pa zlo te?ko, k tok sm jo ?e jst po klancu dol komi prtisnu, je pa res za je bil spust z vi?ne gore proti grosuplu.

 

LP

 

Ka je pa lo prej, ko si se peljal v klanec ??? :blink::blink:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ka je pa lo prej, ko si se peljal v klanec ??? :blink::blink:

 

 

jah ve? k 150 se nism upu pelat iz grosupla proti vi?ni gori

 

 

z vi?ne gore proti grosuplam pa tud neki zazga al pa neki ve? sam je mogl jet z ?etrto k speto pade brzina za ene 15 - 20 km/h

Napisano

Ja no sej pol smo vsi istega mnenja glede 210, sicer pa bi se tut jz s to mazdo zlo rad pelju 210 (?astim benz takoj) :D

Dobrodo?li na forumu!

  • Jest je spremenil naslov v NAJVIŠJA hitrost baj tvoja MAZDA

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Čestitam k ugodnemu nakupu😃👍 Pri privzdigovanju zvočnikov in efekta boljše zvočne slihe gre bolj za to,ker je usmerjenost visokotonca bolj navzgor,in je za to manj odboja tega spektra od tal. Da razložim-pri Kef-u kjer je nizkosrednjetonski sistem koaksialen,je tehnično nemogoče izvesti t.i. D’Appolito sistem,kateri ima karakteristiko širšega oddajanja srednje/visokih z manj odboji od stropa in tal. (glej konfiguracijo srednje/visokotoncev pri mojih nuVero-110 in 50 na prvi strani) D’Appolito-Anordnung – Wikipedia DE.WIKIPEDIA.ORG Sem že pisal o tem (Kef in ostali koaksialci)...kolikor imajo svoje prednosti,imajo tudi svoje slabosti. Tukaj gre za efekt akustike prostora oz. odboja zvoka od tal...višja je frekvenca,bolj usmerjeno se zvok širi od vira zvoka. In pri koaksialcih se zvok (če odmislimo efekt odboja od ohišja) širi enako v vse smeri...levo,desno,navzgor in navzdol. Tukaj je zelo zanimiv moj članek,kjer sem opisoval "usmerjenost" nuBox-310,ki ko je visokotonec zgoraj,oddajajo naravnost naprej in zamakjeno navzgor.....tukaj se že mogoče komu sanja za kaj gre... Pri koaksialcu pa tega ni...tla dobijo polno porcijo srednjih in visokih,kateri po odboju prispejo do ušes zakasnjeno,ker so morali prepotovati daljšo pot...skratka "prava informacija,a ob napačnem času". In Janez007 je ukrepal pravilno,ko je sprednji del malce privzdignil,in z tem spremenil usmerjenost srednjih in visokih bolj stran od tal. Odvisno od frekvenčnega poteka,ki ga ne poznam,se pogosto pri "nekoaksialnih" zvočnikih nižje stature,kjer je visokotonec pogosto pod višino ušes z tem pridobi na "zračnosti"...pri Janezovih pa je tukaj lih kontra-z tem je pridobil manj "z različnimi visokimi zamazano" zvočno sliko,in manj visokotonske energije na ušesih (toplejši vtis).   Kar pa se bass-a tiče-tukaj ima zvočnik veliko prednost v enakomernosti porazdelitve energije po prostoru v nizkih,ker ima najmanj dva nizkotonca (+ bassreflexa spredaj) če celo ni tudi srednjetonec neomejen v bass-u...česar pa ne vem....piše,da je 3-stezni (torej bi moral biti "pravi srednjetonec"...a kretnica ima le 13 elementov...   Nasvet za @Janez007-preveri kondenzatorje kretnice-so vsi elektrolitski,in bog ve,kakšne parametre imajo po 30 letih. In ne delati napake jih nadomeščati z folijskimi!!!-če odstopajo za več kot 20% jih menjaj,a vgradi spet elektrolitske,ker imajo ti običajno drugačno impedanco itd...ker zvočnik je bil konstruiran z elektrolitskimi!!!   Če pa so kapacitete še ok,pa pusti in "gasa"😄     In kot nalašč-kot da bi Janez vedel...sem tudi jaz kupil en par rabljenih zvočnikov😅 Nubert nuBox Typ 310 Lautsprecher 4Ohm 80 Watt Boxen Speaker | eBay.de WWW.EBAY.DE Staubschutz deckel hätte zwei von einem Nobert Logo fehlt. Identične sem že opisoval...so v pogonu v kabinetu (bivša dnevna soba)...tam žena lika itd...in ima en 48"LCD-TV,starega še analog-surround Onkyo TX-SV525R. In,ker bo Onkyo TX-RZ900 "brezposeln",bom ga dal namesto najstarejšega Onkya. In vidim na eBayu avkcijo...in 5 sekund pred iztekom oddam ponudbo,in "dobim avkcijo"😃 Za 118,67€ z ptt vred-ukradeno☺️ Tip je lepo zapakiral-vzorno...vse kot v opisu,super,k ni bil kadilec😃...ima pa eno majčkeno poškodbo (malce udarjen rob stranice spodaj),ki pa se ne bo videla,ker bo obrnjena proti zidu...tip je z ediksom ali čem podobnim pobarval logo NU na visokotoncih-to gre že z nohtom dol-bom očistil...en Nubert-logo na mrežicah manjka-imam rezervne...in bo v kabinetu najenostavnejši 4.0 surround😃-preizkusil-delajo BP👍   Če koga zanima-kako je pa pri Nubert-zvočnikih okoli "varnosti" pri nakupu rabljenih... Če je ohišje OK,in sta visokotonec in nizkotonec na zunaj "cela",ni šanse,da zvočnik nebi bil tehnično in zvokovno OK. Gre za to,da so pri Nubertu kretnice "adijo pamet"...in celo pri takšnem-takrat najcenejšem Nubert zvočniku ima kretnica absolutno noro količino elementov-4 tuljave,6 keramičnih uporov,4 kondenzatorji,od teh trije folijski + en elektrolitski (ker je v bass veji za odpačenje,je ozirajoč se na staranje nekritičen☺️),in dve varovalki....torej vse skupaj 16 elementov😲 No in točno te varovalke so vzrok,za kaj je nakup takih zvočnikov nekritičen-ker jih z nobenim ojačevalcem ne moreš "fentati"...ob obremenitvi "odklopijo" zvočnik,ko zmanjšaš na ojačevalcu,pa se vzpostavi nazaj-genialno.😃 Za povrh,pa so vsi elementi dimenzionirani za dvojno moč....pač tipično Nubert.   Evo,in še nekaj slik...tudi slika kretnice in kratek test,če delajo,kot se spodobi... VID_20250809_092618.mp4
    • 6A je cca 1,4 KW. Če ni klima čipšit, mora zadostovati. Pri nas micke hladijo/grejejo tudi s samo 150W porabe, ampak ko so res na minimomu.   Razvlaževanje ni nič drugega kot hlajenje. Koliko vleče v kakšnem načinu, pri kateri klimi, pri kakšni temperaturni razliki zunaj/znotraj, pri kateri nastavitvi temperature, pri kateri nastavitvi ventilatorja... je pa najbolje da pomeriš. 
    • A ni Premium 😅 A kdo tukaj zna povedat ali klima vleče večjo amperažo v klima načinu ali razvlaževanju? Vprašanje je za prikolico in kraje kjer človeška elektro noga še ni stopila in se govori še o 6A varovalkah   Dela b.p. dokler ne pečeš čevapov na električnem žaru ha ha ha. Seveda je žar prepožrešen ampak čist iz firbca me zanima.   Sva na poti v alpe, kjer klima ne bo potrebna, je pa danes v Aleksandriji nujno potrebna. Ker je ob 21:00 še vedno 33 in vlažno, predvsem pa zaradi komarjev ....pi..  kaj je to letos. Ni klopov, je pa tale luftwafe
    • Če si hočeš dobro, ne kupuj jajc od gorenja. 
    • Klopov se jaz bolj bojim, dobro preverite.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.