Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

A si nisi prej sam odgovoril, v stilu da motor na mestu ni obremenjen, da ne pokadi toliko da bi zaznalo? :-)

Napisano

Ja ce saj ne merijo... pol kar merijo je larifari... ce ne zaznajo nic na praznem motorju bojo vedno zaznali nic... skregano z logiko

If in doubt, flat out... 

Napisano

Da ne pokaze nic je mozn sam v celju. :) al mas pa hibrida

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Isti problem kot v prvem postu, utripa lu?ka in ni izgube mo?i. Nazadnje se mi je to pojavilo cca 25kkm nazaj in takrat je bil zama?en filter. Se mi zdi da je tole malo prekmalu za spet zama?en filter? Imam vsaj 80% avtoceste.

Napisano

Zmotilo me je , ker si v prvem postu pisal, da sku?a? voziti z najni?jimi obrati kar lahko. Evo to.

 

Sicer pa, ?e so ti na servisu res vse prgledali, da je filter v redu, da so senzorji pred in za filtrom v redu, egr, ipd...potem ne vidim kaj dosti, kaj bi bilo lahko narobe razen tega.

 

Sicer je stvar narejena tako, da ko se regeneracija enkrat spro?i se izvede, ne glede na to kako hitro se vozi? oz. a si na avtocesti al na lokalni. 

Napisano

Aja, nisem jaz avtor prvega posta. ;) Res, da ne dirkam, vle?em se pa tudi ne. Tiste ?upce za v tank, ki jih dobi? na pumpah, za pucanje DPFja, kaj nucajo ali ne?

  • 1 leto kasneje...
Napisano

fantje imam eno te?avo z dpf lu?ko. prebrau sm ?e ceu forum in ne najdem mojga primera :)

uglavnm v soboto je ?el fotr z mojo Mazda 6 2010 letnik 2.2 d 95kw v Split in ko se je vra?ou danes nazaj mu je za?ela utripat dpf lu?ka...auto ni zgudu n? mo?i in use je delalo normalno tku da ga je ugasnu ko je pr?u domou. no ko sm ga u?gau da vidm zakaj se gre ta lu?ka ni ve? utripala in ne utripa tut zdej. vozu se je pa tut do 190kmh tku da ga ni ?parou in glede na to da je 400km do splita se je tut regeneracija pomojm nardila normalno. a kdo ve kaj bi lhk blo? ima pa 156000km in ?e 4000km do servisa. nazadnje pa servisiran pri 140000 v BTC-ju :)

 

LP

Napisano

ponovno imam isto te?avo :/ avto gre k raketa a lucka utripa. na mestu ni ni? pove?anih obratou, potovalnega pa ?al nimam da bi porabo spremljou ampak useen mislm da ne dela regeneracije. na servisu so mi rekli da so to regeneracije ampak v 50.000km odkar imam avto se mi to ni ?e zgodilo.

kaj bi to blo?

Napisano

Kdor ti je menjal olje (upam da ga je) ti ni resetiral DPF servisnega opozorila, ki se vklopi na 20.000km. Kajti to je opozorilo da je lahko olje ?e kontaminirano.

 

Utripa = servis

Gori = jeba

 

Resetiraj sam (tako kot sem ga tudi jaz) in furaj dalje.

 

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

SpEkTr @ jap govorimo o ?estici ampak ga nima ker nimam niti multifunkcijskega volana ;) 

 

jures @ menjavali so mi olje v BTC-ju in glih na tem forumu najdu dobra priporo?ila za njih, pa ?e g.Majes me je prevzeu in ve? ?as kontaktiram njega tko da upam da so mi nardil tku ku treba.

 

sem pa zmenjen za sredo da mi bodo na servisu pregledali kaj se dogaja

Napisano

Zakaj ne probas sam v 5 min resetirat? Prihranis evre, cajt in zivce

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.