Skoči na vsebino

Mazda 3 - Sklopka

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

pred kratkim sem kupil mazdo 3 2010 cca 75k in so mi na dveh servisih rekli, da je sklopka ?e dosti visoka. Menjane so bile tudi ?e sprednje plo??ice. Dobro za plo??ice ?e re?em, samo kaj nebi mogla sklopka zdr?ati malo ve? kakor 75k? Zdi se mi, da zdrsuje ?e ne vendar vseeno. Ima kdo kak?ne izku?nje kako je s sklopko in plo??icami? Druga?e sem navdu?en, vo?nja je odli?na, na volanu se lepo ?uti odziv avtomobila, skratka super avto.

 

LP

Napisano

Rpi tehnzadevah je veliko odvisno od tega, kako se vozi... Tako kot recimo pri zavorah... Nekdo, ki veliko vozi po mestu in veliko zavira, bo imel gotovo prej obrabljene zavorne obloge ali diske, kot nekdo drug, ki ima veliko relacijske voznje... Podobno je tudi pri sklopki... tezko je definirati rok, kako dolgo bi zadeva morala drzati... Zato pa se tudi menja po potrebi... In ne na fiksno dolocen interval...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ne bi blo slabo veded kera masina

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

 

Pozdravljeni,

 

pred kratkim sem kupil mazdo 3 2010 cca 75k in so mi na dveh servisih rekli, da je sklopka ?e dosti visoka. Menjane so bile tudi ?e sprednje plo??ice. Dobro za plo??ice ?e re?em, samo kaj nebi mogla sklopka zdr?ati malo ve? kakor 75k? Zdi se mi, da zdrsuje ?e ne vendar vseeno. Ima kdo kak?ne izku?nje kako je s sklopko in plo??icami? Druga?e sem navdu?en, vo?nja je odli?na, na volanu se lepo ?uti odziv avtomobila, skratka super avto.

 

LP

 

Koliko naj bi sklopka zdr?ala, je te?ko potegnil z ravnilom in dolo?it. Enemu zdr?i tovarni?ka do 300.000km, kot zanimivost pa je prijateljev dedek pri 30.000 imel ?e tretjo sklopko v svoji Corsi, (to pomeni prva je bila tovarni?ka, so jo menjali in tudi druga ni zdr?ala njegovega isto?asnega ti??anja max. gasa in obenem dr?anja sklopke na meji prijema le-te).  :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ne bi blo slabo veded kera masina

1.6 bencinar, 105konjev

 

pa tudi ali ima res tistih "75kkm" ? ali je 1 spredaj? Ugim, glede na to kaj se dogaja dandanes.

Lastnik je bil prvi, orig. izpiski iz mazde potrjujejo KM, volan in pedalke niso bile obrabljene, ra?unalnik ni pokazal napak... Po nakupu sem ga ?e 1x peljal na servis in sicer k Pelkotu, ki ga je dvignil in rekel da izgleda vse super. Kaj ve? ?e nisem mogel preveriti :) Druga?e ima? prav ja, danes je loterija kupiti dober avto.

 

Sicer sem govoril z nekom in je isto rekel, da so imeli Suzuki Swift-a tudi cca 5-6let z 70k (1. lastnik ena familija) in isto menjali sklopko pri 70k. Tko, da ja o?itno je res odvisno od vo?nje. Sem samo mislil, ?e so te sklopke pri novih trojkah kaj druga?ne od prej?njih, da bi se zato mogo?e kaj prej obrabile. Just thinking :)

Napisano

 

Pozdravljeni,

 

pred kratkim sem kupil mazdo 3 2010 cca 75k in so mi na dveh servisih rekli, da je sklopka ?e dosti visoka. Menjane so bile tudi ?e sprednje plo??ice. Dobro za plo??ice ?e re?em, samo kaj nebi mogla sklopka zdr?ati malo ve? kakor 75k? Zdi se mi, da zdrsuje ?e ne vendar vseeno. Ima kdo kak?ne izku?nje kako je s sklopko in plo??icami? Druga?e sem navdu?en, vo?nja je odli?na, na volanu se lepo ?uti odziv avtomobila, skratka super avto.

 

LP

 

WTF, pri mazdah je pedal za sklopko VEDNO na enakem polo?aju ko je spu??en, ker je sama sklopka hidravli?na.

Najprej poglej ?e ima? kaj zraja v ceveh in cilindrih, smo 1X samo preverili to in mojster je naredil ?e cel kup kilometrov brez menjave vse bp.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Mogo?e sem se narobe izrazil. Z 'dosti visoka' sem mislil, da malo visoko prime. Tnx, bom omenil naslednji? pri serviserju.

pod pedalom mas vijak kjer se da nastavljat visino pedala kok visok ti prime ;)
Napisano

Mogo?e sem se narobe izrazil. Z 'dosti visoka' sem mislil, da malo visoko prime. Tnx, bom omenil naslednji? pri serviserju.

vi?ji ko prime bolj?a je, ?e ti prime takoj ko pedal za?ne? spu??at nazaj pomeni da je na koncu (zelo malo hoda). Pusti pri miru avto ki dela kot mora, vsakega se navadi?. Tud gas bo? moral prej spustiti da ne bo? ?altal ko kamionar :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hmmm, ?udno... jaz sem zdr?al 120kkm pa ?e bi bilo za kak?nih 20kkm.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.