Skoči na vsebino

Mazda 3 - Sklopka


amatej

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni,

 

pred kratkim sem kupil mazdo 3 2010 cca 75k in so mi na dveh servisih rekli, da je sklopka ?e dosti visoka. Menjane so bile tudi ?e sprednje plo??ice. Dobro za plo??ice ?e re?em, samo kaj nebi mogla sklopka zdr?ati malo ve? kakor 75k? Zdi se mi, da zdrsuje ?e ne vendar vseeno. Ima kdo kak?ne izku?nje kako je s sklopko in plo??icami? Druga?e sem navdu?en, vo?nja je odli?na, na volanu se lepo ?uti odziv avtomobila, skratka super avto.

 

LP

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Rpi tehnzadevah je veliko odvisno od tega, kako se vozi... Tako kot recimo pri zavorah... Nekdo, ki veliko vozi po mestu in veliko zavira, bo imel gotovo prej obrabljene zavorne obloge ali diske, kot nekdo drug, ki ima veliko relacijske voznje... Podobno je tudi pri sklopki... tezko je definirati rok, kako dolgo bi zadeva morala drzati... Zato pa se tudi menja po potrebi... In ne na fiksno dolocen interval...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Pozdravljeni,

 

pred kratkim sem kupil mazdo 3 2010 cca 75k in so mi na dveh servisih rekli, da je sklopka ?e dosti visoka. Menjane so bile tudi ?e sprednje plo??ice. Dobro za plo??ice ?e re?em, samo kaj nebi mogla sklopka zdr?ati malo ve? kakor 75k? Zdi se mi, da zdrsuje ?e ne vendar vseeno. Ima kdo kak?ne izku?nje kako je s sklopko in plo??icami? Druga?e sem navdu?en, vo?nja je odli?na, na volanu se lepo ?uti odziv avtomobila, skratka super avto.

 

LP

 

Koliko naj bi sklopka zdr?ala, je te?ko potegnil z ravnilom in dolo?it. Enemu zdr?i tovarni?ka do 300.000km, kot zanimivost pa je prijateljev dedek pri 30.000 imel ?e tretjo sklopko v svoji Corsi, (to pomeni prva je bila tovarni?ka, so jo menjali in tudi druga ni zdr?ala njegovega isto?asnega ti??anja max. gasa in obenem dr?anja sklopke na meji prijema le-te).  :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne bi blo slabo veded kera masina

1.6 bencinar, 105konjev

 

pa tudi ali ima res tistih "75kkm" ? ali je 1 spredaj? Ugim, glede na to kaj se dogaja dandanes.

Lastnik je bil prvi, orig. izpiski iz mazde potrjujejo KM, volan in pedalke niso bile obrabljene, ra?unalnik ni pokazal napak... Po nakupu sem ga ?e 1x peljal na servis in sicer k Pelkotu, ki ga je dvignil in rekel da izgleda vse super. Kaj ve? ?e nisem mogel preveriti :) Druga?e ima? prav ja, danes je loterija kupiti dober avto.

 

Sicer sem govoril z nekom in je isto rekel, da so imeli Suzuki Swift-a tudi cca 5-6let z 70k (1. lastnik ena familija) in isto menjali sklopko pri 70k. Tko, da ja o?itno je res odvisno od vo?nje. Sem samo mislil, ?e so te sklopke pri novih trojkah kaj druga?ne od prej?njih, da bi se zato mogo?e kaj prej obrabile. Just thinking :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Pozdravljeni,

 

pred kratkim sem kupil mazdo 3 2010 cca 75k in so mi na dveh servisih rekli, da je sklopka ?e dosti visoka. Menjane so bile tudi ?e sprednje plo??ice. Dobro za plo??ice ?e re?em, samo kaj nebi mogla sklopka zdr?ati malo ve? kakor 75k? Zdi se mi, da zdrsuje ?e ne vendar vseeno. Ima kdo kak?ne izku?nje kako je s sklopko in plo??icami? Druga?e sem navdu?en, vo?nja je odli?na, na volanu se lepo ?uti odziv avtomobila, skratka super avto.

 

LP

 

WTF, pri mazdah je pedal za sklopko VEDNO na enakem polo?aju ko je spu??en, ker je sama sklopka hidravli?na.

Najprej poglej ?e ima? kaj zraja v ceveh in cilindrih, smo 1X samo preverili to in mojster je naredil ?e cel kup kilometrov brez menjave vse bp.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mogo?e sem se narobe izrazil. Z 'dosti visoka' sem mislil, da malo visoko prime. Tnx, bom omenil naslednji? pri serviserju.

pod pedalom mas vijak kjer se da nastavljat visino pedala kok visok ti prime ;)
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mogo?e sem se narobe izrazil. Z 'dosti visoka' sem mislil, da malo visoko prime. Tnx, bom omenil naslednji? pri serviserju.

vi?ji ko prime bolj?a je, ?e ti prime takoj ko pedal za?ne? spu??at nazaj pomeni da je na koncu (zelo malo hoda). Pusti pri miru avto ki dela kot mora, vsakega se navadi?. Tud gas bo? moral prej spustiti da ne bo? ?altal ko kamionar :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Še kako se občuti. Ne dajejo vsi v goriva istih dodatkov in aditivov.  Mogoče je osnova podobna a razlike so v malenkostih.  Kako sem opazil razliko? Avto je bolj poskočen,z enim tankom sem  naredil veliko več kilometrov ( 802 km),pri avtocestni hitrostih do Bologne, okolica in nazaj). Najbrž v dinozavrih tega efekta  ne bo. 😉 Na žalost. 😊
    • Ja, se strinjam. Takoj, ko bo vlak iz Lokovca peljal v Novo Gorico in nazaj, bom opustil prevoz s svojim avtom...      Em, čakaj malo. Nekdo, ki živi v centru Nove Gorice, se lahko prevaža s kakšnim majhnim vozilom, ki ima tudi majhno porabo. Jaz, ki imam hišo na 965 metrih nadmorske višine, se pa prav nič ne preseravam s štirikolesnim pogonom. Pozimi je včasih še to premalo in na kolesa montiramo verige. Ko burja naredi zamete, se celo z vitlom rešujem. Normalno, da je v tem primeru poraba večja. In zdaj naj jaz plačujem višjo trošarino za to, ker živim na demografsko ogroženem območju, kjer so ceste precej zanemarjene in slabo vzdrževane zato, ker zimska služba pri nas v hribih ne zmore zagotavljati normalne prevoznosti ceste? In ti zdaj povezuješ večje uničevanje cest z večjo porabo goriva? In to naj bi bilo najbolj fer?     Bom. Lopato imam v avtu tudi poleti. Kje te dobim?
    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.