Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Eno vpra?anje. Ko sem peljal prikolico na morje, sem videl da pride hladilna na 100 stopinj. Tam okoli jasenovic, k so tisti ve?ji klanci. Kaj to pomeni, da dejansko ?e zakuha?

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Napisano

Voda pri 100?C zavre na nadmorski vi?ini 0 metrov. A to le zaradi zra?nega tlaka. Ker pa ima? v motorju zaprt sistem, se tlak v sistemu pove?a, kar pomeni, da voda dejansko zavre pri okoli 105?C. Kar pomeni, da takrat za?ne? pridobivat paro v hladilnem sistemu. Za hlajenje pa potrebuje? dober medij, ki ti temperaturo lepo sprejema v bloku in nato lepo odvaja v hladilniku. In teko?ina to bolje opravi kot pa plin oz. para. Torej, povi?ana temperatura sicer ?kodi dolo?enim sestavnim delom motorja, a dokler ti tlak ne naraste do te mere, da bi nekje butnilo ven, ni zakuhalo.

 

Ja, je bilo pa blizu...

 

Ve?ina pa jih nato naredi najslab?e, kar lahko naredijo. Ugasnejo motor. Kaj se zgodi: vodna ?rpalka obstane in voda ne kro?i ve?. Blok motorja pa je krepko pregret. In motor zakuha 5 minut po tistem, ko se ugasne motor. V takem primeru je najbolj?e ustaviti (?e ?e nisi na vrhu vzpona) in pohodit gas... Ne do konca, samo tja nekam na 2000 obratov, da ?rpalka lepo pretaka vodo. Ja, in pa po mo?nosti prej previdno pogledati, ?e je v ekspanziji kaj teko?ine - ekspanzija je delno prozorna, hladilna pa "opazne" barve, da se to lahko vidi (ne pa odpret in pogledat noter). Ker ?e je sistem spustil, na tak na?in ne ohladi? ve? motorja...

 

 

In ravno zaradi vretja je izredno nevarno odpreti ?ep na ekspanziji, ko ima avto 100?C ali ve?. Ker s tem spusti? tlak iz sistema in voda ?e toliko bolj zavre, kar naredi ?e ve? pare. Kar pomeni, da je precej pare na razpolago, ki te lepo ope?e (poleg tega, da lahko dobi? ?ep v glavo, ?e nisi previden pri odpiranju).

Napisano

Skratka nc narobe, dokler se ne prizge lucka.

Ce vleces prikolco pa se na klancu lahko pricakujes visjo temp..po moznosti si imel prizgano klimo

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Upam, da res nima? samo vode notr in da ima? me?anico z antifrizom. Antifriz namre? tudi zvi?uje vreli??e in ?e je me?an nekje v razmerju 50:50 bo vreli??e te me?anice pri cca 106?C ?e pa v razmerju 70:30 pa celo 116?C. Pomaga pa seveda tudi, da je ves sistem pod tlakom, kar ?e dodatno zvi?a temperaturo vreli??a - nekje od 15 do 20?C.

 

Se pravi, ?e ima? dobro tesnjen sistem in ustrezno me?anico z antifrizom bo? mel ve? ali manj mir pred pregretjem, ?e pa smo ?parali pa je notri samo voda pol pa hmmm... ;)

33112_1.png

Napisano

nobene panike, reden pojav pri obremenitvi, ?e M5 je malo narasla ko sem mini prikolico peljal. jaz imam tudi olje redno na 90-100 sedaj kot mi avto to ka?e

to je funkcija teko?ine pa?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Brez panike, kot prvo nima? same vode (upam?), kot drugo pa marsikateri avti dose?ejo preko 100?C. Fun fact, Civic 1,4 je ?ele pri 97?C vklopil ventilator (stanje v poletni koloni!) in isto dosegel preko 100?C, francoz ima pa 75?C termostat in laufa na tej temperaturi. Skratka, ?isto odvisno od dizajna ampak na kratko: 100?C ni panike. 

Napisano

Ok, ne nimam vode, je kar ve?inoma antifriz. Dobro, samo da vem kako in kaj. Sej ko pridem na ravnino pade takoj na 85 stopinj.

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Napisano

Modeli tlak v hladilnem sistemu avtomobila ima laho do 0.9 bara, zdej pa ra?unajte KDAJ zavre.

120C NI problem, ?e ne odpre? ?epa na hladilniku, al pa expanziji, ti naredi nov ksiht-rabi? novo osebno !

 

Pa ?abe se ustavlat ?e ne laufa ventilator na hladilniku, takrat pomaga samo gretje na fertik in ventilator za gretje v kabini na fertik.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 1 mesec kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.