zemir Napisano 27. oktober, 2005 Prijavi Deli Napisano 27. oktober, 2005 Mene zanima ?e se da Mazdi 323f 2.0 V6 letnik 98,Kakor koli zvi?at konjske mo?i.?ip tuning,turbina in koliko bi to pri?lo $$$.?e gdo slu?ajno ve,je tudi to naredil ali pa se pozanimal Hvala za odg. Citiraj http://s3.ba.bitefight.org/c.php?uid=98655 Klikni ?e si upa?!? http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=4214 Poraba Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
mazda-mx3 Napisano 28. oktober, 2005 Prijavi Deli Napisano 28. oktober, 2005 vse se da brez turbine ali kompresorja: -reprogramiras eprom -sporten filter v kombinaciji s kompletnim izpusnim sistemom (tudi kolektor in katalizator) -druga odmicna gred (bolj spinta...amm...slovensko...david pomagaj ) s turbino ali kompresorjem: -turbina ali kompresor ustrezne dimenzije, ki ne sme bit prevelika ali premajhna (tukaj moras porihtat vse zgoraj nasteto + kovani bati, nizja kompresija, hladilnik vstopnega zraka a.k.a. intercooler, nekateri svetujejo tudi dodatno oljenje batov...) aja z vsem tem moras se pazit na to, da se ustrezno porihta tudi podvozje avtomobila za ceno pa se bos moral sam pozanimat, v sloveniji bos bolj tezko vse to dobil...se pa da lp Citiraj Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
din Napisano 28. oktober, 2005 Prijavi Deli Napisano 28. oktober, 2005 Pomoje raje pusti tako kot je, avto ?e sam po sebi dovolj dobro gre, saj nisi med najpo?asnej?imi Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
David Napisano 28. oktober, 2005 Prijavi Deli Napisano 28. oktober, 2005 -druga odmicna gred (bolj spinta...amm...slovensko...david pomagaj ) Hm....ej Luka ne najdem izraza..... nekako bolj navita, porinjena..... :ne vem: LP daVid Citiraj Feel free.... Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
zemir Napisano 28. oktober, 2005 Avtor Prijavi Deli Napisano 28. oktober, 2005 Saj je ?e nimam mislim jo v kratko kupiti.Pa sem razmi?ljal ker padem v dra?ji rang reg. malo dvignit kilovate Citiraj http://s3.ba.bitefight.org/c.php?uid=98655 Klikni ?e si upa?!? http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=4214 Poraba Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
KAALman Napisano 28. oktober, 2005 Prijavi Deli Napisano 28. oktober, 2005 kupi? 323 V6, pa en mazda 2.5l motor, pa ma? 167 KM Citiraj LP KAALman Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
ReDevil Napisano 28. oktober, 2005 Prijavi Deli Napisano 28. oktober, 2005 Ja kalman samo spet dober motor dobit je pa najbr? kar cela znanost, mogo?e je res ?e najbol pustit stat celotno zadevo in je ?e itak ve? kot dovolj mo?na za ustrahovat nedol?no prebivalstvo po cestah! ?e vedno pa ima? na razpolago Ti?-sistem (kolega tle s foruma) Citiraj Dobrodo?li na forumu! Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Symon Napisano 28. oktober, 2005 Prijavi Deli Napisano 28. oktober, 2005 ?e vedno pa ima? na razpolago Ti?-sistem (kolega tle s foruma) Sploh ne, ker najbr? ne bi pasala ma?ina not. Niti 1.8T (BPT) ne. Tako, da je edina varijanta 2.5 (pomoje ma malo premalo konjev za tak?no prostornino- res ne vem kaj je mislila Mazda takrat... ) ali pa rihtanje tega motorja...Kot so napisali jaz bi najbr? v tvojem primeru ?el na te varijante:-?portni filter (CAI) +?portni izpu?ni SISTEM (torej od kolektorja do nastavka na koncu )-?portne odmi?ne ampak nimam pojma, ?e se jih dobi. Kaj naredijo? Prej odprejo in kasneje zaprejo sesalne ventile in tako dobi motor ve? me?anice (benz+zrak). Aja pa izpu?ne tut ampak tu se mi zdi, da je manj efekta...-poliranje kanalov, la?ji vztrajnik (podrejan), balanciranje (centriranje) celega motorja (bati, ojnica... neki takega v glavnem, ker ne vem to?no kaj vse se da )-turbina (poljubno nastavlja? tlak v mejah normale ). Stro?ki tu narasejo nad pol milijona ?eprav mislim, da kovani bati niso nujni. So pa seveda priporo?eni, ?e bi rad fuul pritiska (beri cca 200+ konjev pomoje). Turbina, intercooker ups cooler, kolektor, mo?nej?a benz pumpa (ker ?e ne bo postala potro?ni material)... Da ne omenjam potem ?e kak?ne mo?nej?e kuplinge ker vpra?anje koliko ta zdr?i, bremze 100%, oja?an avto (OK spu??en, antirol bare ima pa ?e serijsko, ?e se ne motim).... Ampak bi pa bil zame car! Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
STAJERC Napisano 28. oktober, 2005 Prijavi Deli Napisano 28. oktober, 2005 Tale motor tjunat je skor brezveze. Ce ga pa ze bos, pa ne tople vode odkrivat ampak se malo pozanimaj pr Mico-tu ki je taksnole vozil na gorsko hitrostnih dirkah. Na konc mu je pa motor zropotal. Ce ima serijsko tam nekje 140 KM, kaj vec kot na 160 ne bos prisu, pa se za to bos odstel cca. min. 200k sit. Kolega je ravnokar dal na punto sporting 1.2 82KM sportne kolektorje (beri 90 k sit). V prejsnih je imel ze not vgrajen katalizator, tako da je s tem tut katalizator obenem odpadu. Rezultat? Hm... mogoc -0.1 sec do 100km/h?! Maaaaaaalenkost bol vlece avto v sredini vrtljajev...to je pa vse. Bedarija ce mene vprasas. Drugac pa 2.5 V6 swap bi mogu bit piece of cake... Drugac pa je z BPT (1.8 turbo) ki ima serijsko 190 KM oz. z odprtim izpuhom in filtrom okoli 220 . V tem primeru bi mogu zamenjat marsikaj...pa motor je peklensko tezko najdit! Je pa res da potem z serijsko turbo lahko kar hitro zlezes tam nekje do 250 KM to sum up... ne delaj raj nicesar. Kr pa ce naredis swap je pa tut problem papirjev... lp (BY TICH) Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
zemir Napisano 28. oktober, 2005 Avtor Prijavi Deli Napisano 28. oktober, 2005 Potej je najbolje da jo pustim pri miru in se peljem z njo do konca ?ivljenja Mislim mojega Citiraj http://s3.ba.bitefight.org/c.php?uid=98655 Klikni ?e si upa?!? http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=4214 Poraba Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Guest BrainLess Napisano 28. oktober, 2005 Prijavi Deli Napisano 28. oktober, 2005 newem kak je z bati pri gt-jki ampak moje bate bi z turbino skuril (za?gal) v max 2000 km... Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Symon Napisano 29. oktober, 2005 Prijavi Deli Napisano 29. oktober, 2005 Drugac pa 2.5 V6 swap bi mogu bit piece of cake... Drugac pa je z BPT (1.8 turbo) ki ima serijsko 190 KM oz. z odprtim izpuhom in filtrom okoli 220 . V tem primeru bi mogu zamenjat marsikaj...pa motor je peklensko tezko najdit! Je pa res da potem z serijsko turbo lahko kar hitro zlezes tam nekje do 250 KM (BY TICH) Pa daj nehi me z tem rajcat ker me je ravno minilo pa spet omenja?! tale BPT. Pa lih dons sem dobil email od enga Japonca, da se to celo da. Ford Laser oz 323C z motorjem BPT Fak ej, to je hudi?, ?e je ?lovk la?en konjev. >>> gremo: :mi pijemoo: Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
STAJERC Napisano 29. oktober, 2005 Prijavi Deli Napisano 29. oktober, 2005 Pa daj nehi me z tem rajcat ker me je ravno minilo pa spet omenja?! tale BPT. Pa lih dons sem dobil email od enga Japonca, da se to celo da. Ford Laser oz 323C z motorjem BPT Fak ej, to je hudi?, ?e je ?lovk la?en konjev. >>> gremo: :mi pijemoo: Ja na BPT motor, ki ima original 4x4 pogon pa pa?e menjalnik od B6T motorja! Tak menjalnik z obemi polosmi ma brat ?e vedno na zalogi je ostal od swapa Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Symon Napisano 29. oktober, 2005 Prijavi Deli Napisano 29. oktober, 2005 Ja na BPT motor, ki ima original 4x4 pogon pa pa?e menjalnik od B6T motorja! Tak menjalnik z obemi polosmi ma brat ?e vedno na zalogi je ostal od swapa Hja oglasi se, ko bo imel BPT na zalogi in bo pripraljen mi menjat motor. ?mrc... Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
ReDevil Napisano 3. november, 2005 Prijavi Deli Napisano 3. november, 2005 Ja Zemir, to je tle problem ko srce ho?e, glava pa ve, da ni glih najpametnej varianta! Citiraj Dobrodo?li na forumu! Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Ciko boy Napisano 8. december, 2005 Prijavi Deli Napisano 8. december, 2005 mene pa zanima katera ma?ina je bol?a za staro F-ko 1.8 FI (z 130-imi konji) al pa 1.8i 16V (z 110-imi konji) Pa kaj sploh pomeni FI :ne vem: Citiraj VOZIM MAZDO NE MOTI!!! Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Boss Napisano 8. december, 2005 Prijavi Deli Napisano 8. december, 2005 sicer se ne spoznam na to sam verjetno je to vbrizg goriva (fuel injection) Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Marko_mx-3 Napisano 8. december, 2005 Prijavi Deli Napisano 8. december, 2005 A ni EFI electronic fuel injection. Bolj?a je pa verjetno ta z 130 konji. A ni samo 1.8 z 130 konji v temu avtomobilu? Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Ciko boy Napisano 9. december, 2005 Prijavi Deli Napisano 9. december, 2005 A ni EFI electronic fuel injection. Bolj?a je pa verjetno ta z 130 konji. A ni samo 1.8 z 130 konji v temu avtomobilu? to pa ne bi vedu. uglavem na avtonetu se ena prodaja pa mi ni blo glih jasn.sm mislu mal mo?nej?o ma?ino noter datkr zdej mam 1.6 16V pa neki je bla navita ko sm jo ?e kupu tk da je zdej 110KMpa ?e navadn fergazertk da mi pije kr dost Citiraj VOZIM MAZDO NE MOTI!!! Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Marko_mx-3 Napisano 9. december, 2005 Prijavi Deli Napisano 9. december, 2005 Navita, v kak?nem smislu ker ni tolk lahko kar 20 konjev dobit Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Ciko boy Napisano 9. december, 2005 Prijavi Deli Napisano 9. december, 2005 Navita, v kak?nem smislu ker ni tolk lahko kar 20 konjev dobit to pa ne vem kr sem ?e tako kupupa mi tut on ni znal razlo?it kaku prometni mi pa pi?e 77 kilovatovpa tut pozna se, kr ma kolega enako mazdosam da je 1.6i pa bi to mogl mal bol vle?it ko moja Citiraj VOZIM MAZDO NE MOTI!!! Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
mazda-mx3 Napisano 12. december, 2005 Prijavi Deli Napisano 12. december, 2005 pol je edina mo?na razlaga, da je motor 1.6 DOHC, z dvojno odmi?no gredjo v glavi...ker 20KM je res te?ko dobit ven iz takega motorja... Citiraj Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Ciko boy Napisano 12. december, 2005 Prijavi Deli Napisano 12. december, 2005 sam to te?k verjetn, kr nikjer ne pi?e prej?ni lastnik je reku da so ble sam neke predelave delane pa ?e sam ni vedu ka to?n so delal. pa zdle neki cajta opa?am da mi nikamor ne gre, pa cukat mi je za?el nenormalno, pa sm ?e bil na testiranju mi je reku da se ne spla?a sploh ne verjamem. zdej pa ?e bi kir vedu ka bi lahk blo to narobe. :ne vem: Citiraj VOZIM MAZDO NE MOTI!!! Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
mazda-mx3 Napisano 13. december, 2005 Prijavi Deli Napisano 13. december, 2005 sam to te?k verjetn, kr nikjer ne pi?e prej?ni lastnik je reku da so ble sam neke predelave delanepa ?e sam ni vedu ka to?n so delal.pa zdle neki cajta opa?am da mi nikamor ne gre, pa cukatmi je za?el nenormalno, pa sm ?e bil na testiranju mi je reku da se ne spla?a sploh ne verjamem. zdej pa ?e bi kir vedu ka bi lahk blo to narobe. :ne vem: lej...DOHC so meli cca 107 al 109KM ze serijsko...Ma kaksen lastnik je bil to, da ne ve kaj so mu sarili po avtu???? Se je malo za zamislit.... Ce ti cuka je lahko filter zraka, filter ali crpalka bencina, kaj pa vem...svecke... glede cesa so ti rekli, da se ti ne splaca??? Citiraj Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Ciko boy Napisano 13. december, 2005 Prijavi Deli Napisano 13. december, 2005 on je reku da je ?e kupu tak?nega(predelanga) tk da jst ne vem to je zaenkrat ?e neznanka. na motorju sm pa ?e menju (kable, sve?ke, v?igalno kapo, vse filtre, olje sm zamenju...) pa ?e kr n? bol?. un mi je pa reku da se ne spla?a devat na tester kr je avto star in ne bo n? pokazal eee... luzer jst temu re?em Citiraj VOZIM MAZDO NE MOTI!!! Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.