Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?iv

 

Imam mazdo 6 karavan sportcombi bencinar...

Avto mi je v 1 letu in cca 5000 km po?rl 3 litre olja...

Seveda se mi zdi sumljivo in pretirano, me zanima ?e ima kdo podobne izku?nje in kaj je lahko vzrok

Napisano

Zdravo,

Sepravi ti je avto 3l olja spil na 5000km?

Jest mam mazdo 6 1.8 pa mi je isto nenormalno zrla olje. Pri dizlih je ponavadi potrebna zamenjava bakrenih podlozkov pa je kul... zal pa ni tako pri bencinarjih. Pri meni je bila potrebna generalka motorja. Na uradnem servisu so hoteli 1.600e pelko mi je pa zrihtu za 750e. Od takrat naprej masina laufa, kot se zagre pa je od tega ze 2 leti. Priporo?al bi ti obisk Simona Pelka iz Medvod, da ti vsaj pove na ?em si :)

LP

Napisano

fantje , cist intermezo , kake so to nove mazde da je treba masine menjat..to ni vec mazda :)

Napisano

?iv

 

Imam mazdo 6 karavan sportcombi bencinar...

Avto mi je v 1 letu in cca 5000 km po?rl 3 litre olja...

Seveda se mi zdi sumljivo in pretirano, me zanima ?e ima kdo podobne izku?nje in kaj je lahko vzrok

Sam sem dobra 3 leta vozil 2003 letnik 2.3B motor in mi je olja popila nenormalno (na koncu je imela sicer preko 350.000km na ?tevcu), ampak dokler nisem imel nekih te?av s termostatom, ki mi je o?itno ostal blokiran v neki poziciji, da potem ve?jih obremenitev ni zmogel, do takrat je bilo izginevanje olja skoraj neznatno. Kasneje pa je bilo potrebno doliti od 0,5 pa do liter olja na 1000km. Skratka pregretje avta, to ponavadi obro?ke "na?ne" in potem gre zadeva le ?e navzdol. V nadaljevanju je na tem motorju dr. Pelko naredil generalni servis in sedaj pri novem lastniku ne popije olja niti kapljice.  :jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ponavadi je vzrok v Plinu ali pa nekvalitetnem ali nerednem menjavanju olja. Jaz imam doma 626 z 1,8 bencin motorjem, ki pri 340.000 ?e ne pije olja.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ponavadi je vzrok v Plinu ali pa nekvalitetnem ali nerednem menjavanju olja. Jaz imam doma 626 z 1,8 bencin motorjem, ki pri 340.000 ?e ne pije olja.

Jaz takrat se nisem imel na plin in tudi pelko mi ni znal lih tocn povedat zakaj se to naredi. Jest isto mislm, da je to zaradi nekvalitetnega olja.

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.