Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni.

 

Mesec nazaj sem kupil model M6 letnik 2007, dizel 2.0, 120km. Avto ima 160.000 prevo?enih in vse na njemu je top..razen potovalni ra?unalnik.

 

Vsake tolko cajta se mu zme?a malo in mi ka?e 10l porabe, kjer bi moralo biti 4,5. Drug dan ka?e normalno. 4.0 do 6.5l. Naslednji dan se mu spet malo zme?a in ka?e 10-14l.  Z avtom sem naredil 780km za 54l relativno mestne vo?nje in sem z porabe zadovoljen. Torej avto normalno pije. Ima kdo kak?en nasvet kako odpravit to napako?

 

Hvala za odg.

 

Lp

 

Goran

Napisano

Pozdravljeni.

 

Mesec nazaj sem kupil model M6 letnik 2007, dizel 2.0, 120km. Avto ima 160.000 prevo?enih in vse na njemu je top..razen potovalni ra?unalnik.

 

Vsake tolko cajta se mu zme?a malo in mi ka?e 10l porabe, kjer bi moralo biti 4,5. Drug dan ka?e normalno. 4.0 do 6.5l. Naslednji dan se mu spet malo zme?a in ka?e 10-14l.  Z avtom sem naredil 780km za 54l relativno mestne vo?nje in sem z porabe zadovoljen. Torej avto normalno pije. Ima kdo kak?en nasvet kako odpravit to napako?

 

Hvala za odg.

 

Lp

 

Goran

govori? o trenutni? Ker ?e ja je to normalno - med regeneracijo na cca 200-250km

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ignorora? ga pa je, meni je edini merodajni podatek kolk ?e imam dometa z gorivom, ostalo me BK(boli kurac) ker la?e kot pes.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pa to pojava se vsem dogaja? Zanimivo..

 

Je mo?no kaj nastavit, da ra?. nebi kazal tak?ne porabe med to regeneracijo?

Predvidevam pa tudi da je najmajn 10 tem ?e odprtih o tem ne? :huh:

Napisano

Pa to pojava se vsem dogaja? Zanimivo..

 

Je mo?no kaj nastavit, da ra?. nebi kazal tak?ne porabe med to regeneracijo?

Predvidevam pa tudi da je najmajn 10 tem ?e odprtih o tem ne? :huh:

Seveda se da....preklopi, da ka?e kaj drugega.....recimo uro  :rolleyes:

Napisano

Pa to pojava se vsem dogaja? Zanimivo..

 

Je mo?no kaj nastavit, da ra?. nebi kazal tak?ne porabe med to regeneracijo?

Predvidevam pa tudi da je najmajn 10 tem ?e odprtih o tem ne? :huh:

avto ti ka?e dejansko porabo...tok takrat ?re, ?e te moti preklopi na range :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Trenutna poraba na potovalnem ra?unalniku je brez zveze. Mene mine vozit, ko to gledam, zato...... tega ne gledam ve? in si nastavim kaj drugega :P  :jupiii:

Tudi ti naredi tako. Va?n je, da je kon?na poraba OK. 

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Napisano

Trenutna poraba na potovalnem ra?unalniku je brez zveze. Mene mine vozit, ko to gledam, zato...... tega ne gledam ve? in si nastavim kaj drugega :P  :jupiii:

Tudi ti naredi tako. Va?n je, da je kon?na poraba OK. 

Samo res.?e ima? nastavljeno na trenutno porabo rata? hitro en tak psihi? in pri?ne? vozit ?udno (ne ve? dinami?no) ampak samo "lovi?" ?im manj?o porabo. Jaz imam nastavljeno skozi na uro. Vsaj vem, koliko je ura zdej. :rolleyes:

 

 

Napisano

No, da poro?am malo kaj sem ugotovil.

 

Po objavi tu na forumu sem sel do svojega mehanika. Avto je sam vozu in mi svetoval, da naj grem na AC si dat mal "du?ka". Mehanik mi je svetoval, da naj se ne "jajcam" z tem avtom in mu naj dam dihat. Zapeljal sem se na AC in ga steral kot je svetoval...po nekje cca 15-20 min voznje je avto zacel obcutno bolje vle?t med pospe?evanjem in ra? je za?el kazat normalno porabo...sedaj tudi ra? spreminja povpre?no porabo veliko bolj pogosto..niha pa nekje med 5,5 do 8,1. odvisno od vo?nje. Trentna poraba pa vedno ka?e nekje med 3,9 do 30+ odvisno od pospe?evanja. ko avto nastavim na tempomat nekje 55kmh avto ka?e 4,1 porabe. Danes semm tankal polnega (nisem pretiraval z dolivanjem..prvi klik. in pla?at).Not je ?lo 50l neki je ?e blo in mi range ka?e 890km..Zdej bom z malo bolj dinami?nim stilom vo?nje videl koliko bo avto porabil. Skalibriral sem ra? na "0"%. zej bomo pa vidli :ne vem: 

 

Hvala za pomo? in nasvete.

 

lp

Napisano

Madona a ti sploh na cesto gledas :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.